Prof. Szewach Weiss zachęca Polaków do poważnej dyskusji...

Data: 2011-01-22 15:56:31
Autor: raff
Prof. Szewach Weiss zachęca Polaków do poważnej dyskusji...

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:bfebfa61-e509-480a-8289-72c5e5a51089d19g2000yqi.googlegroups.com...
Jan Tomasz Gross to poważny historyk, z którym Polacy powinni umieć
odważnie dyskutować - uznał b. ambasador Izraela w Polsce prof.
Szewach Weiss. - To, co pisze Gross, to nie są bzdury. Dyskusja z nim
powinna być na wysokim poziomie, na polskim poziomie - powiedział
Weiss.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8988721,Szewach_Weiss__to_co_pisze_Gross__to_nie_sa_bzdury.html

Dobrze, podyskutujmy powaznie o kolaboracji Zydow z NKWD.

R.

Data: 2011-01-22 15:59:13
Autor: u2
W dniu 2011-01-22 15:56, raff pisze:
Dobrze, podyskutujmy powaznie o kolaboracji Zydow z NKWD.

Czyli o t.zw żydokomunie.

Drugi temat to t.zw. holocaust industry, o którym pisze prof. Finkelstein.

Data: 2011-01-22 16:02:02
Autor: brat_olin
Prof. Szewach Weiss zachęca Polaków do poważnej dyskusji...
"raff" <patagonia2389@onet.pl> wrote
[...]

Prof. Weiss, znakomity kabareciarz, sie w tym temacie
wypowiedzial byl szereg lat temu.  A wypowiedz byla w rodzaju:
"Zyd ktory zostal bolszewikiem przestal byc Zydem".

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-01-22 07:05:03
Autor: Tzva Adonai
Prof. Szewach Weiss zach�ca Polak�w do powa �nej dyskusji...
brat_olin napisał(a):

"Zyd ktory zostal bolszewikiem przestal byc Zydem".

Bardzo mądra wypowiedź.. Jedna z mądrzejszych jakie słyszałem w tym
temacie... Odnosić się może również do innych narodów.. Np. Niemiec,
który został nazistą przestał być Niemcem, albo Polak, który został
moherem, przestał być Polakiem...

Data: 2011-01-22 09:19:29
Autor: HaMMeR
On 22 Sty, 16:05, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
brat_olin napisał(a):

> [...]

temacie... Odnosić się może również do innych narodów.. Np. Niemiec,
który został nazistą przestał być Niemcem, albo Polak, który został

Nie podlizuj sie tak miesistym nochalom, szmato!
A Polak, ktory jest wyslugujacym sie wrogom Polski, lajdakiem,
nie mogl przestac byc Polakiem, bo nim NIGDY nie byl!
To o tobie, sprzedajna, polmeska dziwko!

Data: 2011-01-22 18:36:35
Autor: raff

brat_olin napisał(a):

> [...]

nie mogl przestac byc Polakiem, bo nim NIGDY nie byl!
To o tobie, sprzedajna, polmeska dziwko!

Przeciez on nigdy nie byl Polakiem. Nie byl tez nigdy Niemcem. Nie bedzie tez Zydem, chociaz bardzo chce.

To takie cóś zawieszone w przestrzeni, ktore wszyscy kopia.

R.

Data: 2011-01-22 18:39:24
Autor: Brzydal

brat_olin napisał(a):

> [...]

To takie cóś zawieszone w przestrzeni, ktore wszyscy kopia.

W tym przypadku się z toba zgodzę! HaMMer to dupek! ;-)

Data: 2011-02-16 05:37:26
Autor: sofu

brat_olin napisał(a):

> [...]

To takie cóś zawieszone w przestrzeni, ktore wszyscy kopi

___

Bo to jest łajno ludzkie zwane Klockiem.

sofu

Data: 2011-01-22 16:19:24
Autor: raff

"Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> wrote in message news:671a3cd5-cb5a-4a3e-b155-062a749b5dffq12g2000yqi.googlegroups.com...
brat_olin napisał(a):

[...]

Uhm, czyli ci zydzi, ktorzy byli kapo w Auschwitz, automatycznie przestali byc zydami ?

A co z tymi, ktorzy morduja palestynskie dzieciaki ?

To powinnismy jak najszybciej uznac Palestyne, skoro tam juz zydow nie ma.

R.

Data: 2011-01-22 16:06:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iher72$6sa$1news.onet.pl...

[...]

A może o tym, że w USA biją murzynów?

Data: 2011-01-23 00:12:43
Autor: Kaczysta
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Rzeby ta dyskusja była ciekawa - należałoby posiłkować się cytatami z książki Grossa "W czterdziestym nas roku matko na Sybir wywieźli". Byłaby niezła jazda!
AZ

Data: 2011-01-23 00:24:52
Autor: A. Filip
Prof. Szewach Weiss zachęca Polaków do poważnej dyskusji - na KAŻDY temat? :-)
"raff" <patagonia2389@onet.pl> pisze:
[...]

PoniewaĹź punkt widzenia zaleĹźy od punktu siedzenia to b. ambasador
Izraela w Polsce może mieć na temat otwartej dyskusji na ten już nie
pasujący mu temat zupełnie inne zdanie :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Miarą mowy nie jest ten, który mówi, lecz ten, który słucha.

Prof. Szewach Weiss zachęca Polaków do poważnej dyskusji...