Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Data: 2012-04-29 09:44:33
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
Data: 2012-04-29 12:14:17
Autor: PH
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
NTG

Data: 2012-04-29 13:38:52
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
Użytkownik "PH" <ph@w.ustach.abe> napisał w wiadomo¶ci news:jnj49q$9aq$1node2.news.atman.pl...
NTG

Przeczytaj, obejrzyj, wysłuchaj.

Data: 2012-04-29 18:59:49
Autor: PH
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
NTG, nie ¶mieć ¶mieciu. Teraz dotarło?

Data: 2012-04-29 19:36:43
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
Użytkownik "PH" <ph@w.ustach.abe> napisał w wiadomo¶ci news:jnjs25$drt$1node2.news.atman.pl...
NTG, nie ¶mieć ¶mieciu. Teraz dotarło?

Ooo!  Wyszło na to, że jeste¶ chamidło, nerwowe chamidło.
Gdyby¶, przeczytał, obejrzał i wysłuchał wiedziałby¶, że informacja powinna ukazać się w tej grupie.

Data: 2012-04-29 20:29:02
Autor: PH

Data: 2012-04-29 21:07:56
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
Użytkownik "PH" <ph@w.ustach.abc> napisał w wiadomo¶ci news:jnk19e$jck$1node2.news.atman.pl...
NTG

Długo masz zamiar robić z siebie idiotę?

Data: 2012-04-29 21:17:09
Autor: P.B.
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S24
On Sun, 29 Apr 2012 21:07:56 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:
Długo masz zamiar robić z siebie idiotę?

Świetne pytanie mkarwan! Zrozum, że nikogo tu nie interesuje czym podniecacie się w psychiatryku24. Tam masz Ty i Eustachy swoich fanów, więc nie latajcie po całym usenecie w poszukiwaniu nowych wyznawców zamachu.

--
Pozdrawiam, P.B.

Data: 2012-04-29 22:24:12
Autor: mkarwan
Użytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:almarsoft.3594303790665089149217.172.237.179...
[...]

Naucz się wypowiadać za siebie a nie za wszystkich.
Pisanie "nikogo tu nie interesuje" jest kłamstwem. wystarczy, że zainteresuje to jedną osobę.
Twoje słownictwo (obraźliwe) świadczy o tym, że brakuje ci argumentów i pozostaje ci tylko chamstwo.

Data: 2012-04-29 20:52:23
Autor: saturn5
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

pozostaje ci tylko chamstwo.

Tam nie bylo zadnego chamstwa, tam bylo duzo mniej chamstwa niz w wielu twoich wpisach.

Data: 2012-04-29 22:57:46
Autor: Smok Eustachy
W dniu 29.04.2012 22:52, saturn5 pisze:

pozostaje ci tylko chamstwo.

Tam nie bylo zadnego chamstwa, tam bylo duzo mniej chamstwa niz w wielu twoich wpisach.

Idz lepiej się m±drzyć na lotnictwo.net.pl

Data: 2012-04-30 09:00:48
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
Użytkownik "saturn5 " <saturn5.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jnk9m6$359$1inews.gazeta.pl...
pozostaje ci tylko chamstwo.
Tam nie bylo zadnego chamstwa, tam bylo duzo mniej chamstwa niz w wielu twoich wpisach.

Zdecyduj się czy "nie było" czy "było dużo mniej". Sam sobie zaprzeczasz.
Stawiasz mi nieprawdziwy zarzut.

Data: 2012-04-29 22:54:26
Autor: PH
W dniu 2012-04-29 22:24, mkarwan pisze:
Naucz się wypowiadać za siebie a nie za wszystkich.
Pisanie "nikogo tu nie interesuje" jest kłamstwem. wystarczy, że
zainteresuje to jedn± osobę.

Karwan, ¶mieciarzu usnetu, jak pójdziesz do ko¶cioła w którym jest 2000 wiernych i zaczniesz puszczać smrodliwe b±ki takie jakimi zasrywasz od lat grupy dyskusyjne i tam w tym ko¶ciele znajdzie się imbecyl o twoim IQ i będzie bu się to podobać to rozumiem, że to ciebie usprawiedliwia to smrodzenia?

Data: 2012-04-30 09:02:42
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Użytkownik "PH" <ph@w.ustach.abc> napisał w wiadomo¶ci news:jnk9q3$spj$1node2.news.atman.pl...
[...]

Argumenty ci się skończyły więc pozostało ci chamstwo i kłamstwo.

Data: 2012-04-29 23:18:51
Autor: P.B.
On Sun, 29 Apr 2012 22:24:12 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:
Naucz się wypowiadać za siebie a nie za wszystkich.
Pisanie "nikogo tu nie interesuje" jest kłamstwem. wystarczy, że zainteresuje to jedną osobę.

Kogoś zainteresowały linki mkarwana? Bardzo proszę, śmiało, proszę się ujawniać!

--
Pozdrawiam, P.B.

Data: 2012-04-29 23:31:08
Autor: Smok Eustachy
wrote:
Naucz się wypowiadać za siebie a nie za wszystkich.
Pisanie "nikogo tu nie interesuje" jest kłamstwem. wystarczy, że
zainteresuje to jednÄ… osobÄ™.

Kogoś zainteresowały linki mkarwana? Bardzo proszę, śmiało, proszę się
ujawniać!

Yam ci

Data: 2012-04-29 23:38:43
Autor: P.B.
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S24
On Sun, 29 Apr 2012 23:31:08 +0200, Smok Eustachy <smokeustachy@WURG.pl> wrote:
Yam ci

No super! To mamy dwóch matołów obsrywających usenet. Ktoś was czyta, czy tylko sami siebie? Bo na pl.pregierz tez wielu czytelników nie zdobyliście.

--
Pozdrawiam, P.B.

Data: 2012-04-30 00:50:06
Autor: Smok Eustachy
wrote:
Yam ci

No super! To mamy dwóch matołów obsrywających usenet. Ktoś was czyta,
czy tylko sami siebie? Bo na pl.pregierz tez wielu czytelnikĂłw nie
zdobyliście.

Dostrzegam, że w ten sposób masujesz własne skretynienie.

Data: 2012-04-30 09:04:19
Autor: mkarwan

Użytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:almarsoft.1756813596675887699217.172.237.179...
Yam ci

No super! To mamy dwóch matołów obsrywających usenet. Ktoś was czyta, czy tylko sami siebie? Bo na pl.pregierz tez wielu czytelników nie zdobyliście.

Za braku  rzeczowych argumentĂłw pozostaĹ‚o ci chamstwo i kĹ‚amstwo.

Data: 2012-04-30 09:21:27
Autor: P.B.
On Mon, 30 Apr 2012 09:04:19 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:
Za braku  rzeczowych argumentĂłw pozostaĹ‚o ci chamstwo i kĹ‚amstwo.

Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest Ci podobny! W przeciwieństwie do Ciebie, nie jestem chamem i kłamcą.

--
Pozdrawiam, P.B.

Data: 2012-04-30 10:13:16
Autor: mkarwan

Użytkownik "P.B." <pbernat@wp.pl> napisał w wiadomości news:almarsoft.685965714824294545217.172.237.179...
Za braku  rzeczowych argumentĂłw pozostaĹ‚o ci chamstwo i kĹ‚amstwo.

Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest Ci podobny! W przeciwieństwie do Ciebie, nie jestem chamem i kłamcą.

Znowu kłamiesz na mój temat.
Dowody na twoje kłamstwo i chamstwo są w twoich listach.

Data: 2012-05-04 01:19:13
Autor: Kmicic
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S24
W dniu 2012-04-30 09:04, mkarwan pisze:

Za braku rzeczowych argumentów pozostało ci chamstwo i kłamstwo.

Przepraszam bardzo, ale my, użytkownicy usenetu wcale nie chcemy czytać prawdy. My się lubimy oszukiwać i robić sobie nieładne psikusy. Brzydzimy się prawdą i kochamy kłamstwo. A poza tym Usenetem rządzi Szatan i nie życzy sobie zaglądania tutaj Boskim sługusom i innym zbawcom ludzkości. A my jesteśmy sługami Szatana i kochamy kłamstwo jednocześnie nienawidząc prawdziwej prawdy o prawdziwych Polakach.
I chcemy pozostać w swoim gronie, a wam prawdomównym pozostawiamy bezkresny obszar uczciwej i prawdziwej polityki. To jeszcze za mało ?

--
Hej kto szlachta - za Kmicicem, hajda na Wołmontowicze

Data: 2012-04-30 03:38:59
Autor: Bartek Kacprzak
On 29 Kwi, 22:24, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Naucz się wypowiadać za siebie a nie za wszystkich.
Pisanie "nikogo tu nie interesuje" jest kłamstwem. wystarczy, że
zainteresuje to jedn± osobę.
Twoje słownictwo (obraĽliwe) ¶wiadczy o tym, że brakuje ci argumentów i
pozostaje ci tylko chamstwo.

Czyli razi cie chamstwo?
To ja postaram sie grzecznie i kulturalnie.

SPIERDALAJ z tymi smieciami.

Dotarlo do Pana?

Moze teraz sobie stad pojdziesz tam gdzie chamstwa nie bedzie.

Bartek Kacprzak

Data: 2012-04-30 14:41:49
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
Użytkownik "Bartek Kacprzak" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:76b9e218-4772-4924-a891-5727729c4054p6g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Po co Pan zabiera głos skoro jedyne co ma Pan do zaprezentowania to chamstwo i kłamstwo?

Data: 2012-04-30 14:59:31
Autor: PH
W dniu 2012-04-30 14:41, mkarwan pisze:
Po co Pan zabiera głos skoro jedyne co ma Pan do zaprezentowania to
chamstwo i kłamstwo?

Karwan, przeterminowany napletku, pisz zgodnie z tematyk± grupy i nie będzie problemu.

Data: 2012-04-30 21:39:21
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
Użytkownik "PH" <ph@w.ustach.abc> napisał w wiadomo¶ci news:jnm2bk$mkr$1node2.news.atman.pl...
Po co Pan zabiera głos skoro jedyne co ma Pan do zaprezentowania to
chamstwo i kłamstwo?

Karwan, przeterminowany napletku, pisz zgodnie z tematyk± grupy i nie będzie problemu.

Ostrzegam Pana, ze pisze Pan o mnie nieprawdę maj±c na celu pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. s± to czyny zabronione.

Data: 2012-04-30 21:00:51
Autor: porterhouse
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Ostrzegam Pana, ze pisze Pan o mnie nieprawdę maj±c na celu pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. s± to czyny zabronione.

Ale sie wszyscy boimy.... --

Data: 2012-05-04 01:47:45
Autor: Kmicic
W dniu 2012-04-30 23:00, porterhouse pisze:

Ostrzegam Pana, ze pisze Pan o mnie nieprawdę maj±c na celu pomówienie i
znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. s± to czyny zabronione.

Ale sie wszyscy boimy....

hue hue, może Szatana chce postawić przed S±dem ?

Te ludzkie S±dy s± dla mnie ¶mieszne

--
Hej kto szlachta - za Kmicicem, hajda na Wołmontowicze

Data: 2012-04-30 21:46:02
Autor: Endriu
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
Karwan, przeterminowany napletku, pisz zgodnie z tematyk± grupy i nie będzie problemu.

Kolega Karwan pisze zgodnie z tematyk±. Nie wiem czego się czepaisz nawiedzony kolego PH ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-05-01 11:08:46
Autor: PH
W dniu 2012-04-30 21:46, Endriu pisze:

Kolega Karwan pisze zgodnie z tematyk±. Nie wiem czego się czepaisz
nawiedzony kolego PH ...

Zgadzam się, pisze z tematyk± ale grupy psychiatryk24

Data: 2012-05-01 11:40:09
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
Użytkownik "PH" <ph@w.ustach.abc> napisał w wiadomo¶ci news:jno970$up2$1node2.news.atman.pl...
Kolega Karwan pisze zgodnie z tematyk±. Nie wiem czego się czepaisz
nawiedzony kolego PH ...

Zgadzam się, pisze z tematyk± ale grupy psychiatryk24

Po raz kolejny ostrzegam Pana, że pisze Pan o mnie nieprawdę maj±c na celu pomówienie i

Data: 2012-05-04 01:57:38
Autor: Kmicic
W dniu 2012-05-01 11:40, mkarwan pisze:

Po raz kolejny ostrzegam Pana, że pisze Pan o mnie nieprawdę maj±c na
celu pomówienie i
znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. s± to czyny zabronione.

To ja Panu wytłumaczę grzecznie. Mam bardzo słabe ł±cze i na dodatek dużo płacę za transfer - im więcej ¶ci±gam, tym więcej płacę.
A że grupy dyskusyjne s± po to żeby na nich dyskutować przy użyciu jak najmniejszego transferu, to wklejaj±c tu jakie¶ linki, bez jednego słowa komentarza, pisz±c "chwytliwy" pańskim zdaniem temat uprawia Pan zwykły spam. A że spamowanie jest ¶cigane z urzędu (ostatnio byłem na prelekcji poważnego człowieka w tym temacie) to jest Pan przestępc±.
I jeżeli kto¶ naprawdę się wkurwi, to Pana namierzy, pogada z kim trzeba i dojebi± Panu grzywnę. A jak się Pan będziesz stawiał to jeszcze Pan dostaniesz zawiasy. Dotarło ?

--
Hej kto szlachta - za Kmicicem, hajda na Wołmontowicze

Data: 2012-05-01 12:14:22
Autor: Smok Eustachy
W dniu 01.05.2012 11:08, PH pisze:
W dniu 2012-04-30 21:46, Endriu pisze:

Kolega Karwan pisze zgodnie z tematyk±. Nie wiem czego się czepaisz
nawiedzony kolego PH ...

Zgadzam się, pisze z tematyk± ale grupy psychiatryk24
Napsychiatryku24 pisze Artymowicz. Oczywi¶cie nie prof bo nie ma habilitacji i mianowania belwederskiego.

Swoj± drog± jakim trzeba być idiot± żeby twierdzić że YKW jest profesor a Binienda nie. Łoziński rulez.

Data: 2012-05-01 12:21:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Użytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jnod1u$chf$1news.icm.edu.pl...
[...]

Nie wiem jak teraz jest, ale gdy ja chodziłem do Liceum to uczyli mnie sami profesorowie i profesorki. Przynajmniej tak do nich się zwracali¶my. Zdaje się, że ¶p. prezydent też był takim profesorem.

Data: 2012-05-01 12:26:24
Autor: Smok Eustachy
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
W dniu 01.05.2012 12:21, Bogdan Idzikowski pisze:
/.../
[...]

Nie o to chodzi:

http://smocze.opary.salon24.pl/411718,czy-tolkien-byl-profesorem-skoro-binienda-nie-jest

Data: 2012-05-01 12:55:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Użytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jnodog$dst$1news.icm.edu.pl...
[...]

No i o co chodzi?
W Polsce mamy tytuł naukowy: profesor. By nim w Polsce zostać, należy co¶ tam zrobić, spełnić jakie¶ warunki.
I mamy takich profesorów, utytułowanych: jeden twierdzi, że w Obozie Koncentracyjnym w O¶więcimiu były takie warunki jak na wczasach; drugi mówi, że ludzie żyli razem z dinozaurami.

Czyli według polskich zwyczajów (prawa) Binienda nie jest profesorem tytularnym (tytuł naukowy).

Jednocze¶nie zwyczajowo, wykładowców i nie tylko na wyższych uczelniach, nazywamy profesorami. I to jest tytuł zwyczajowy, nie stopień naukowy.

I tym sposobem, zwyczajowo nazywamy p. Biniędę profesorem, o ile wykłada na uczelni.
S±dz±c z tego, co ten pan głosi na temat katastrofy w Smoleńsku, zaliczam go do typu tych dwóch wymienionych profesorów, mimo iż nie posiada profesorskiego tytułu naukowego.

Tak jest w Polsce. Jak jest gdzie indziej, to mnie wali. I nie wiem o co kruszycie kopie.

Data: 2012-05-01 18:20:42
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f9fc11a$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
Tak jest w Polsce. Jak jest gdzie indziej, to mnie wali. I nie wiem o co kruszycie kopie.

Skoro to co jest gdzie indziej cię "wali" to po co zabierasz głos?
http://en.wikipedia.org/wiki/Professors_in_the_United_States

Data: 2012-05-01 18:58:14
Autor: Smok Eustachy
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
W dniu 01.05.2012 12:55, Bogdan Idzikowski pisze:
/.../

No i o co chodzi?

O zasady.

[...]

I żaden profesor na ¶wiecie.

Data: 2012-05-01 20:52:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Użytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jnp4n7$t0c$1news.icm.edu.pl...
[...]

No wła¶nie. Nie byłbym tak pewny, że na całym ¶wiecie.
I je¶li o mnie chodzi, to ten pan jest takim samym profesorem, jak mój profesor fizyki w szkole ¶redniej. I jak pan Bartoszewski. A we Włoszech co trzeci Włoch nazywany jest profesorem lub ostatecznie doktorem.
Alle to s± pierdoły. Binienda stworzył tak± symulację, która przeczy zdrowemu rozs±dkowi i faktom. Dopasował dane wej¶ciowe, by otrzymać z góry założony wynik. Takie postępowanie w ¶ród naukowców nie jest częste ale zdarza się. Jak np. ogłoszenie wiadomo¶ci o uzyskaniu fuzji j±drowej w temperaturze pokojowej, czy też malowanie flamastrem myszy, bu uzyskać oczekiwany efekt.
I wyrachowani politycy chętnie korzystaj± z takich okazji: bredni ale w otoczce niby naukowej. Rozs±dni ludzie nie wezm± się na te plewy, Jednak znajdzie się grono wyznawców ¶więcie wierz±cych w te bzdury.
Jak nie przymierzaj±c - ty!

Data: 2012-05-01 22:20:55
Autor: Smok Eustachy
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
W dniu 01.05.2012 20:52, Bogdan Idzikowski pisze:
/.../
No wła¶nie. Nie byłbym tak pewny, że na całym ¶wiecie.

No nigdzie poza Polsk± nie ma Belwederu, więc nie ma profesorów belwederskich. Nie ma mianowania.
W czasach komuny z profesury zrobili tytuł honorowy, jak hrabia kiedy¶ czy cu¶. Nigdzie praktycznie na ¶wicie czego¶ takiego nie ma. Profesorzy s± uczelniani.

[...]

To s± zjawiska wysokich prędko¶ci i energii. Do¶wiadczenie które człowiek nabywa w normalnym życiu zawodzi. Nieadekwatne.

Dopasował dane wej¶ciowe, by otrzymać z
góry założony wynik.

W zasadzie dokładnie odwrotnie. Wzmocnił znaczne brzozę i wielowariantow± symulację przeprowadził.

[...]

Oskarżasz go o fałszerstwo będ±c kompletn± dętk±. Stawiasz się w jednym rzędzie z Łozińskim. Ciekawe, że żaden naukowiec nie ryzykuje o¶mieszenia poprzez próbę podważenia. Bo wie, że za cienki jest w te klocki.

Data: 2012-05-01 22:25:37
Autor: Delfino Delphis
Smok Eustachy wrote:

[...]

Ale co tutaj podważać? Przecież bez danych wej¶ciowych i kompletnej metodologii te wynurzenia nie maj± żadnej warto¶ci naukowej. Ja jestem naukowcem, chętnie bym to przeliczył po swojemu. Ale nie mogę, bo Binieda niczego nie przedstawił.

Tego typu medialne fakty i konferencje prasowe nie s± naukowym sposobem prowadzenia dyskusji i albo Binieda nie ma pojęcia czym jest nauka, albo zwyczajnie rżnie głupa.

Data: 2012-05-01 22:55:55
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Jakim jeste¶ naukowcem?

Data: 2012-05-01 17:42:50
Autor: TJ_Blues
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
On May 1, 4:55 pm, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:

Jakim jeste¶ naukowcem?

Delfino jest o ile sie nie myle fizykiem, a chyba nawet astrofizykiem,
wiec wie co mowi....

cheers TJ

Data: 2012-05-02 13:13:51
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
Użytkownik "TJ_Blues" <tomekania.tj@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:78c299aa-a0b4-44e3-a8d7-b873d1f681c8m31g2000vbn.googlegroups.com...
Jakim jeste¶ naukowcem?
Delfino jest o ile sie nie myle fizykiem, a chyba nawet astrofizykiem,
wiec wie co mowi....

A nie kierowc± autobusów w Warszawie?

Data: 2012-05-02 13:32:21
Autor: Delfino Delphis
mkarwan wrote:

A nie kierowc± autobusów w Warszawie?

Oj mkarwan, mkarwan, a ty dalej swoje.

Data: 2012-05-02 18:14:09
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jnr603$laa$1news.task.gda.pl...
A nie kierowc± autobusów w Warszawie?
Oj mkarwan, mkarwan, a ty dalej swoje.

Jest co¶ nowego?
Interesuj± mnie fakty.

Data: 2012-05-02 18:22:52
Autor: JJR
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał

Jest co¶ nowego?
Interesuj± mnie fakty.

To jest wła¶nie co¶ nowego, bo jak ci dwa dni temu proponowałem rozmowę o faktach to uparcie wolałe¶ rozmawiać o biografiach :)

--
pzdr,
Jędrzej

"Minie wiele lat - i nie stanie się to za mojego życia - zanim kobieta zostanie premierem." - Margaret Thatcher, 23.X.1969

Data: 2012-05-04 02:20:14
Autor: Kmicic
W dniu 2012-05-02 18:14, mkarwan pisze:
[...]

Tak masz rację, to był zamach.
Możesz przeprowadzać swoje ¶ledztwo niedoszły prokuratorze.
To ja ten zamach zaplanowałem, bo już nie mogłem patrzeć na te wybryki
małego rycerza, który kochał wojenki i szukał jakiejkolwiek z kimkolwiek. W Gruzji nam się nie udało, uszło mu płazem, ale nic nie zrozumiał, więc musieli¶my ten zamach zrobić, zrozum.

I wybacz

--
Hej kto szlachta - za Kmicicem, hajda na Wołmontowicze

Data: 2012-05-04 11:41:42
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
Użytkownik "Kmicic" <marcin.gornicki@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jnv7bq$nkr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co na to twój psychiatra?
Zwróć uwagę na drobny fakt, że moje pytanie dotyczyło osoby której zadawałem to pytanie.

Data: 2012-05-01 23:18:16
Autor: Smok Eustachy
W dniu 01.05.2012 22:25, Delfino Delphis pisze:
Smok Eustachy wrote:

[...]

Ksi±żek nie masz? Tutka jak wygl±da w ¶rodku nie wiesz?

Tego typu medialne fakty i konferencje prasowe nie s± naukowym sposobem
prowadzenia dyskusji i albo Binieda nie ma pojęcia czym jest nauka, albo
zwyczajnie rżnie głupa.

Jasne.

Data: 2012-05-02 10:16:46
Autor: Paweł Kasztelan
Smok Eustachy wrote:

[...]

Nie wiemy za to jak s± zbudowane dzwigary w skrzydle z jakiej grubo¶ci blachy, jak ł±czonej (spaw, nity) nie znamy oznaczeń materiałów użytych do budowy. Jakie stale i jakie stopy aluminium s± tam zastosowane?
I wielu wielu wielu innych danych potrzebnych do takiej symulacji.
Jest jeden profesor który ma te dane bo użył ich w swojej symulacji ale nie chce się nimi podzielić :(

Pozdr.PK.

Data: 2012-05-02 11:42:48
Autor: Smok Eustachy
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
W dniu 02.05.2012 10:16, Paweł Kasztelan pisze:
/.../
[...]

No to idĽcie i się spytajcie. Swoj± drog± jest gdzie¶ link do tych danych, ale mi się nie chce szukać.

I odpalajcie serwery i wio. Dodatkowo zapu¶cie ¶cinanie tych innych drzew, co je Tutka ¶cięła. Żeby się przypadkiem nie okazało, że drzewostan powinien poci±ć skrzydła Tutki na plasterki jak salami. Ztunelowali¶cie się poznawczo na brzozie - nieładnie.

Data: 2012-05-02 14:09:14
Autor: Paweł Kasztelan
W dniu 2012-05-02 11:42, Smok Eustachy pisze:

Swoj± drog± jest gdzie¶ link do tych
danych, ale mi się nie chce szukać.

ROTFL

Data: 2012-05-02 14:20:03
Autor: Smok Eustachy
W dniu 02.05.2012 14:09, Paweł Kasztelan pisze:
W dniu 2012-05-02 11:42, Smok Eustachy pisze:

Swoj± drog± jest gdzie¶ link do tych
danych, ale mi się nie chce szukać.

ROTFL

Konkretnie na blogu dr Nowaczyka gdzie to było.

Data: 2012-05-02 17:02:12
Autor: Paweł Kasztelan
W dniu 2012-05-02 14:20, Smok Eustachy pisze:
[...]

Nie marudĽ. Dawaj link do tych materiałów.

Data: 2012-05-02 23:03:38
Autor: Smok Eustachy
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
W dniu 02.05.2012 17:02, Paweł Kasztelan pisze:
/../
Konkretnie na blogu dr Nowaczyka gdzie to było.
Nie marudĽ. Dawaj link do tych materiałów.

Sam se daj.

Data: 2012-05-04 02:29:05
Autor: Kmicic
W dniu 2012-05-02 23:03, Smok Eustachy pisze:
W dniu 02.05.2012 17:02, Paweł Kasztelan pisze:
/../
Konkretnie na blogu dr Nowaczyka gdzie to było.
Nie marudĽ. Dawaj link do tych materiałów.

Sam se daj.
Gdzie¶ jest lecz nie wiadomo gdzie, ¶wiat w którym ba¶ń ta dzieje sie...

Na wyspach Bergamutach podobno jest kot w butach, widziano także osła, którego mrówka niosła...

Nie ma to jak Brzechwa :-)

--
Hej kto szlachta - za Kmicicem, hajda na Wołmontowicze

Data: 2012-05-04 11:42:47
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Użytkownik "Kmicic" <marcin.gornicki@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jnv7sc$o3r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nawi±zuj±c do osła, sk±d u ciebie ten samokrytycyzm?

Data: 2012-05-02 00:06:45
Autor: saturn5
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Ciekawe, że żaden naukowiec nie ryzykuje o¶mieszenia poprzez próbę podważenia.

Zrozum idioto ze zadnego naukowca to guzik obchodzi, oni nie czytaja polskich
forow, ich tylko wylacznie interesuje co jest w pismach naukowych. Ciekawe
wlasnie ze Binienda nigdzie tego nie opublikowal gdzie musialby sie liczyc z
krytyka innych naukowcow, to zrobione zostalo wylacznie pod katem polskiego
grajdolka i dla polskiej konsumpcji, wlasnie dla takich dewociarzy jak ty. --

Data: 2012-05-02 11:36:22
Autor: Smok Eustachy
W dniu 02.05.2012 02:06, saturn5 pisze:

[...]

Akurat wiesz co interesuje naukę. Nie wiesz. No znajdĽ chociaż jednego co fiknie. dr niehabilitowany Artymowicz też miał liczyć i pękł.

Nie opublikował?

Data: 2012-05-02 11:39:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Użytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jnqv6n$joq$1news.icm.edu.pl...

Opublikował?

Data: 2012-05-02 11:43:19
Autor: KiloSierra
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S24
W dniu 12/05/02 11:39, Bogdan Idzikowski pisze:

Nie opublikował?

Opublikował?

chlopie... naprawde nie szkoda Ci czasu na grzebanie kijem gĂłwna ?

Data: 2012-05-02 13:12:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomości news:4fa101b7$0$1295$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 12/05/02 11:39, Bogdan Idzikowski pisze:

Nie opublikował?

Opublikował?

chlopie... naprawde nie szkoda Ci czasu na grzebanie kijem gĂłwna ?

Faktycznie! Masz rację! Ale czasami nachodzą mnie takie dziecięce nawyki.

Data: 2012-05-02 13:24:20
Autor: Smok Eustachy
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
W dniu 02.05.2012 11:39, Bogdan Idzikowski pisze:
/../
Nie opublikował?

Opublikował?
  I stad wiadomo, że wklejanki mkarwana s± jednak konieczne.

Data: 2012-05-04 02:44:00
Autor: Kmicic
W dniu 2012-05-02 13:24, Smok Eustachy pisze:
W dniu 02.05.2012 11:39, Bogdan Idzikowski pisze:
/../
Nie opublikował?

Opublikował?
I stad wiadomo, że wklejanki mkarwana s± jednak konieczne.

Oczywi¶cie, za¶miecanie grup dyskusyjnych jest Waszym obowi±zkiem. Tak samo jak plakatowanie parkanów i ogrodzeń Waszymi ¶licznymi mordkami.
To misja specjalna, jedynie słusznej boskiej idei.
Towarzysz Kaczyński jest Bogiem i my go kochamy całym sercem, oddamy za niego swoje marne życie. Niech nas prowadzi, ojciec naszego zbolałego narodu. Nasz wybawca jedyny. Bez niego zginiemy i tylko dla niego chcemy żyć i umierać. Każde jego słowo jest ¶więte i rozkwita w naszych sercach jak piękny kwiat. Spijamy słowa z jego ust i dostajemy orgazmu.
Niech mówi, niech krzyczy, niech bije. Jeste¶my w ekstazie. Oooooo. Cik.

Ooops, pobrudziłem ekran i klawiaturę :-/

--
Hej kto szlachta - za Kmicicem, hajda na Wołmontowicze

Data: 2012-05-06 10:52:21
Autor: /dev/SU45
[...]

Dlaczego żaden polski typ SP się nie nazywa "kaczka" albo "kaczor"? "TWIN DUCK" - co za genialna nazwa!

Data: 2012-05-02 11:47:19
Autor: Delfino Delphis
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
Smok Eustachy wrote:

Nie opublikował?

Nie. Żeby opublikować tj., aby mu to recenzent pu¶cił, musiałby przedstawić pełn± metodologię wraz z założeniami, testami stabilno¶ci rozwi±zań, różnymi wariantami i tysi±cem innych rzeczy. Niestety filmik nie wystarczy.

Sam walczyłem z recenzentem, który nie chciał nam pu¶cić publikacji w oparciu o symulację, która na superkomputerze liczyła się pół roku. Mimo pełnej kompletno¶ci metodologii, dokładnej analizie i ciekawych wynikach, podstawowy zarzut brzmiał - zbyt mała ogólno¶ć wyników. Dokręćcie jeszcze ze 2 symulacje dla innych założeń... Na szczę¶cie technologia poszła do przodu i w parę miesięcy dokręcili¶my... :P

Data: 2012-05-02 12:47:00
Autor: Smok Eustachy
W dniu 02.05.2012 11:47, Delfino Delphis pisze:
Smok Eustachy wrote:

[...]

  Klich nie podał żadnej metodologii do "jak walnęło to urwało" i testów i nic wiec i Binienda nie musi.

Kto i gdzie opublikował brzozę? Nie ma publikacji, nie ma brzozy nie ma sprawy.

Data: 2012-05-02 13:08:49
Autor: Delfino Delphis
Smok Eustachy wrote:
  Klich nie podał żadnej metodologii do "jak walnęło to urwało" i testów
i nic

No bo Klich nie jest naukowcem i pisał raport powypadkowy, a nie artykuł naukowy. Już wielokrotnie powtarzałem, że to o co zawadził samolot ma marginalne znaczenie w przypadku raportu powypadkowego.

wiec i Binienda nie musi.

No pewnie, że nie musi. I nadal będzie traktowany jak pisowski oszołom.

Data: 2012-05-02 13:14:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jnr4k0$itv$2news.task.gda.pl...
Smok Eustachy wrote:
[...]

A zasłużył na takie traktowanie? Pytam poważnie.

Data: 2012-05-02 13:27:51
Autor: Smok Eustachy
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
W dniu 02.05.2012 13:08, Delfino Delphis pisze:
/.../
No bo Klich nie jest naukowcem i pisał raport powypadkowy, a nie artykuł
naukowy. Już wielokrotnie powtarzałem, że to o co zawadził samolot ma
marginalne znaczenie w przypadku raportu powypadkowego.

A co pisze Binienda? Binienda nie pisze tylko ustala.

wiec i Binienda nie musi.

No pewnie, że nie musi. I nadal będzie traktowany jak pisowski oszołom.

Przez Sektę Pancernej Brzozy tak.  Bo wasza zadufana w sobie za¶ciankowo¶ć
¶wiatowe ¶rodowisko naukowe może tylko napawać politowaniem.
Trzeba było lecieć z ryjem do Pasadeny ale odwagi zabrakło.

Data: 2012-05-02 13:18:02
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jnqvr5$bl8$1news.task.gda.pl...
[...]

Co to za symulacja, gdzie była robiona i z jakiej okazji?
Kim jest recenzent?

Data: 2012-05-02 13:35:58
Autor: Delfino Delphis
mkarwan wrote:

Co to za symulacja, gdzie była robiona i z jakiej okazji?
Kim jest recenzent?

Gdyby¶ miał choć blade pojęcie o nauce, to wiedziałby¶, że recenzenci w czasopismach naukowych s± anonimowi.

A symulacja astrofizyczna, raczej ciebie nie zainteresuje.

Data: 2012-05-02 14:08:25
Autor: Smok Eustachy
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
W dniu 02.05.2012 13:35, Delfino Delphis pisze:
/.../
Gdyby¶ miał choć blade pojęcie o nauce, to wiedziałby¶, że recenzenci w
czasopismach naukowych s± anonimowi.

Na razie to zdołałe¶ ustalić, że w raporcie można pierdzielić dowolne głupoty bo nie ma recenzenta a tak to musi być recenzent. A Binienda też se może raport pisać i nie potrzebuje recenzenta.

W swoim czasie nasi rodzimi kretyni wysyłali durne meile do uiwerku, a to kto, a kto pozwolił, a to co, a bumaga gdzie? Kompromitacja.

Swoj± drog± ów prowincjonalny uniwerek jest notowany wyżej niż nasze wszelakie uczelnie.

Data: 2012-05-02 20:30:23
Autor: Delfino Delphis
Smok Eustachy wrote:

Na razie to zdołałe¶ ustalić, że w raporcie można pierdzielić dowolne
głupoty bo nie ma recenzenta a tak to musi być recenzent. A Binienda też
se może raport pisać i nie potrzebuje recenzenta.

Raport powypadkowy ma wskazać przyczynę wypadku i wydać zalecenia profilaktyczne. Czy Binieda co¶ takiego napisał?

Naprawdę my¶lisz, że naukowcy rozmawiaj± ze sob± pokazuj±c sobie np. takie filmiki:

http://www.youtube.com/watch?v=J7B40gtk-Y8

i kompletnie nic poza tym nie idzie? Siedzi sobie takie grono profesorów i dyskutuj±:

- Ładny filmik
- No, ale kolory nie tego, mogłyby być bardziej zielone
- Noo i ten przelot za wolny, wieje nud±
- Noooo, a ja to bym wolał w lewo polecieć

Nie. Zapewniam cię, że nie tak wygl±da nauka, a takie filmy to kręci się generalnie dla gawiedzi i nios± one zerow± warto¶ć poznawcz±. Wszystko co istotne jest w papierze, gdzie nie ma ani filmu, a zwykle nawet obrazka takiej symulacji... Bo nie to jest istotne. Istotne s± założenia, metodologia i wnioski.

Data: 2012-05-02 23:08:33
Autor: Smok Eustachy
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
W dniu 02.05.2012 20:30, Delfino Delphis pisze:
Smok Eustachy wrote:

/../
Raport powypadkowy ma wskazać przyczynę wypadku i wydać zalecenia
profilaktyczne.

To raporty MAK i Millera nie s± raportami. One miały obci±żyć win± pilotów, gen Błasika i Kaczora.
Przyczyn wypadku Anodina i Miller tez nie wskazali.

Czy Binieda co¶ takiego napisał?

Jest w trakcie.

Naprawdę my¶lisz, że naukowcy rozmawiaj± ze sob± pokazuj±c sobie np. takie
filmiki:

http://www.youtube.com/watch?v=J7B40gtk-Y8

Rojenia nie na temat opuszczam.

Data: 2012-05-02 23:28:27
Autor: Delfino Delphis
Smok Eustachy wrote:

To raporty MAK i Millera nie s± raportami. One miały obci±żyć win±
pilotów, gen Błasika i Kaczora.

Sk±d wiesz co miały?

Zaiste w sytuacji, gdy w locie kontrolowanym samolot wlatuje w ziemie, ciężko jest nie obci±żyć pilota. To samo zreszt± dotyczy kierowcy czy kapitana statku.

Przyczyn wypadku Anodina i Miller tez nie wskazali.

Czytałe¶ te raporty? Wskazano wiele przyczyn.

Rojenia nie na temat opuszczam.

Wła¶nie s± na temat. Pokazałem ci film. Do którego w odróżnieniu od Biniedy s± setki artykułów naukowych, a każde założenie jest dokładnie opisane, do tego kod jest przetestowany na stabilno¶ć oraz publicznie dostępny.

Data: 2012-05-03 10:22:04
Autor: Smok Eustachy
W dniu 02.05.2012 23:28, Delfino Delphis pisze:
Smok Eustachy wrote:

To raporty MAK i Millera nie s± raportami. One miały obci±żyć win±
pilotów, gen Błasika i Kaczora.

Sk±d wiesz co miały?
  Bo wysłuchałem stosownych nagrań Klichów. Swoj± drog± Klich robi ostatnio niezłe bydło. Pilotów obci±żył też Sikorski już 10, co jest znamienne.

Data: 2012-05-03 10:52:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Użytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jntf8j$mu9$2news.icm.edu.pl...

Jakie były rzeczywiste?

Data: 2012-05-03 10:55:20
Autor: Smok Eustachy
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
W dniu 03.05.2012 10:52, Bogdan Idzikowski pisze:

Jakie były rzeczywiste?

mode mkarwan=on
http://zygmuntbialas.salon24.pl/414026,marek-dabrowski-o-badaniu-katastrofy-tu-154m
mode mkarwan=off

Data: 2012-05-03 12:31:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Użytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jnth5o$r1q$1news.icm.edu.pl...
[...]

Bzdury. Kosmiczne bzdury. Marek D±browski - wybitny ekspert badania wypadków lotniczych? Kto zacz?

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-05-03 17:00:25
Autor: Smok Eustachy
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
W dniu 03.05.2012 12:31, Bogdan Idzikowski pisze:

/.../

Bzdury. Kosmiczne bzdury. Marek D±browski - wybitny ekspert badania
wypadków lotniczych? Kto zacz?

Tupnij jeszcze nog±.

Data: 2012-05-03 17:48:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Użytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jnu6ia$7pc$2news.icm.edu.pl...
[...]

To jest tak. Jest w naszym kraju mnóstwo osób, które wiedz± tylko tyle, że samolot startuje i potem l±duje. I jak taki samolot przyglebi w ziemię, to oczekuj±, że fachowcy, do tego wyszkoleni, zbadaj± przyczyny takiej katastrofy i poinformuj± wszystkich zainteresowanych, co należy zrobić, by w przyszło¶ci nie doszło do takich wypadków. To się podobno procedurami nazywa. I takowe procedury obowi±zuj± od pocz±tków lotnictwa. I takowych procedur należy obowi±zkowo przestrzegać. Takowych procedur przestrzegał kpt. Wrona i elegancko i bez żadnych sensacji posadził samolot na płycie lotniska.
Takowych procedur nie przestrzegała załoga feralnego TU-154 i wszystkie procedury, jakiekolwiek by nie były, zostały olane przez wymienion± załogę.
Tak stwierdziła komisja i rosyjska i polska. I mnie pozostaje przyj±ć do wiadomo¶ci, że przyczyn± katastrofy był sterowany lot ku ziemi i przyglebienie stylem plecowym.

Jest natomiast grupa ludzi, którzy nie mog± pogodzić się z tym, że ich ukochany i uwielbiany prezydent (inne ofiary s± w zasadzie pomijane) zgin±ł w tak prozaicznej katastrofie. I jak ton±cy brzytwy się chwyta, tak oni wykorzystuj± każd± głupotę i bzdurę, by udowodnić nam, a przede wszystkim ich wyznawcom i sympatykom, że ich prezydent (zaznaczam: nie wszystkich Polaków  - tylko ich, "prawdziwych Polaków") nie zgin±ł w katastrofie lecz poległ w skutek: i tutaj można pisać wszystko, co fantazja i ¶lina na język przyniesie.

A celem jest usadzenie na stołku ich guru, prezesa, premiera, zbawcę - Jarosława Kaczyńskiego.
I rację miał Donald Tusk mówi±c - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Reasumuj±c. Katastrofa TU-154 jest przez fachowców wyja¶niona. I tu nie ma żadnych w±tpliwo¶ci.
Politycznie można jednak trupami grać w nieskończono¶ć wymy¶laj±c kolejne bzdury.

Takie jest moje zdanie i tyle ode mnie w tym temacie
Howgh!

Data: 2012-05-03 20:50:50
Autor: Endriu
[...]

Zbaraniały i odporny na wiedzę lemingu już wielokrotnie wklejałem ci co robi rz±d podczas "prozaicznej katastrofy"...

Czerwona strona Księżyca
http://fymreport.polis2008.pl/wp-content/uploads/2012/02/FYM-cz-1.pdf

"[...]
Co w takiej sytuacji władze państwa P bezzwłocznie (mam na my¶li pierwsze
minuty i godziny) robi±?

1) Wysyłaj± natychmiastow± pomoc na miejsce wypadku,
2) wysyłaj± medykow s±dowych,
3) wysyłaj± wojsko i żandarmerię wojskow± (lub inne służby mundurowe) do zabezpieczenia miejsca wypadku,
4) wysyłaj± specsłużby w celu dodatkowego ogl±du sytuacji,
5) wysyłaj± prokuratorow i technikow kryminalistyki (m.in. w celu sporz±dzenia na miejscu dokładnej dokumentacji zdarzenia),
6) wysyłaj± przedstawicieli mediow,
7) wysyłaj± ministrow i szefa rz±du, by dokonali oględzin sytuacji oraz wydali na miejscu dodatkowe dyspozycje oraz by spotkali się z władzami kraju R,
8) powołuj± rownocze¶nie z powyższymi czynno¶ciami sztab kryzysowy,
9) organizuj± konferencję prasow± przedstawiaj±c krytyczn± sytuację i dokonuj±c jej wstępnej oceny,
10) informuj± sojusznikow o zdarzeniu i konsultuj± z sojusznikami dalsze działania,
11) prosz± instytucje międzynarodowe o pomoc (logistyczn±, specjalistyczn± itp.),
12) wszczynaj± własne ¶ledztwo w sprawie przyczyn wypadku,
13) dokonuj± kompleksowej kontroli w tych wszystkich instytucjach, ktore odpowiadały za przelot delegacji (z tymczasowymi zatrzymaniami osob odpowiedzialnych za bezpieczeństwo delegacji),
14) obszernie i dokładnie informuj± obywateli o tym, co się dzieje na miejscu zdarzenia (po przybyciu wyspecjalizowanych ekip),
15) domagaj± się pełnej informacji o przebiegu zdarzenia oraz o pracy instytucji zwi±zanych z przyjęciem delegacji w państwie R - od władz państwa R,
16) zabezpieczaj± miejsce wypadku, nie dopuszczaj±c do jakichkolwiek zmian w rozkładzie szcz±tkow,
17) dokonuj± precyzyjnych oględzin i sporz±dzaj± precyzyjn±, wszechstronn± dokumentację,
18) szczegolnie dokumentuj± wygl±d i stan ciał ofiar wypadku,
19) dokonuj± wielokrotnego oblotu nad miejscem wypadku, sporz±dzaj±c dodatkow± filmow± i zdjęciow± dokumentację,
20)przystępuj± do wydobycia ciał ofiar oraz ich przetransportowania na badania medycznos±dowe w kraju P,
21) ogradzaj± teren i przystępuj± do specjalistycznych badań na miejscu wypadku.

W przypadku 10 Kwietnia 2010 żaden z tych punktow nie został w pierwszych minutach ani godzinach od ogłoszenia "wypadku" przez polskie włdze zrealizowany.
Poczynaj± od pierwszych dwoch punktow

(http://freeyourmind.salon24.pl/314848,ewakuacja),
(http://freeyourmind.salon24.pl/292769,natychmiast-wszczac-sledztwo),

poprzez wszystkie następne. ŻADEN, podkre¶lam. [...]."

.... wiec nie rób z siebie tutaj publicznie debila stwierdzaj±c, że Smoleńsk miał co¶ wspólnego z "prozaiczn±" katastrof±, bo tak już dawno by była wyja¶niona i rozpisana co do centymetrowego szcz±tku samolotu  ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-05-04 10:12:43
Autor: Nikanor
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S 24
On Thu, 03 May 2012 20:50:50 +0200, Endriu <nmp3 <interia.pl> wrote:

Co w takiej sytuacji władze państwa P bezzwłocznie (mam na myśli pierwsze
minuty i godziny) robiÄ…?

A nie sÄ…dzisz, ĹĽe w pierwszych minutach i godzinach, to wypadaĹ‚oby siÄ™  najpierw skomunikować z wĹ‚adzami tego paĹ„stwa, w ktĂłrym raczyĹ‚ pierdolnąć  nasz samolot? Bo to trochÄ™ nieĹ‚adnie - przylatujesz do nich, walisz im  takÄ… kupÄ™ na ich terytorium i niezwĹ‚ocznie dokonujesz inwazji dywizjÄ…  sÄ™dziĂłw, Ĺ›ledczych, lekarzy, prokuratorĂłw, ĹĽandarmerii i specsĹ‚uĹĽb? To  moĹĽe od razu wypowiedzieć wojnÄ™?

--
Nikanor

Data: 2012-05-04 20:22:51
Autor: Endriu
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S24
A nie sądzisz, że w pierwszych minutach i godzinach, to wypadałoby się najpierw skomunikować z władzami tego państwa, w którym raczył pierdolnąć nasz samolot?

Po chuj się komunikować, skoro wszystko było z góry ustalone łącznie z pierwszymi krokami Bronka Komorowskiego do Pałacu Prezydenckiego po Aneks do Raportu z likwidacji WSI ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-05-04 03:31:15
Autor: Kmicic
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
[ciach]
Takie jest moje zdanie i tyle ode mnie w tym temacie
Howgh!

popieram

a na dokładkę dodam, że czytałem w którym¶ z komentarzy na ten temat, że to Generał Błasik był odpowiedzialny za bezpieczeństwo lotów po tragicznym wypadku Casy.
Widziałem też co potrafi± zrobić z samolotem wytrawni piloci na pokazie lotniczym w Góraszce. Chociaż i najlepszym się zdarza popełnić bł±d tak jak w Radomiu.
Protasiewicz nie miał jednaj odpowiedniego do¶wiadczenia, przeszkolenia i stanowczego charakteru jakim powinien wykazywać się dowódca.
Rozmawiałem też z go¶ciem, który znał Protasiewicza osobi¶cie i często rozmawiali. Ten facet normalnie się ich bał. Bał się swoich przełożonych.

--
Hej kto szlachta - za Kmicicem, hajda na Wołmontowicze

Data: 2012-05-04 08:47:37
Autor: Endriu
[...]

Tak go dobrze znałe¶, że nawet jego nazwiska nie potrafiłe¶ poprawanie wydeklinować ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-05-04 11:44:50
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Użytkownik "Kmicic" <marcin.gornicki@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jnvbgv$slk$1inews.gazeta.pl...
Protasiewicz nie miał jednaj odpowiedniego do¶wiadczenia, przeszkolenia i stanowczego charakteru jakim powinien wykazywać się dowódca.

Raport Millera tego nie potwierdza.

Data: 2012-05-04 12:18:22
Autor: Nikanor
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S 24
On Fri, 04 May 2012 11:44:50 +0200, mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

Protasiewicz nie miaĹ‚ jednaj odpowiedniego doĹ›wiadczenia, przeszkolenia  i stanowczego charakteru jakim powinien wykazywać siÄ™ dowĂłdca.

Raport Millera tego nie potwierdza.

WeĹş ty poczytaj ten raport. Potwierdza. I to jak!:

"Komisja Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Państwowego
Samolot Tu-154M nr 101, 10 kwietnia 2010 r., rejon lotniska SMOLEĹSK  PĂ“ĹNOCNY
RAPORT KOĹCOWY Strona 302 i nast.
(...)
15) W 36 splt nie prowadzono skutecznego procesu wdraĹĽania zaĹ‚Ăłg  lotniczych do
obsługi nowych urządzeń (TAWS, TCAS). Z analizy zapisów rejestratorów lotu
wynika, ĹĽe piloci czÄ™sto ignorowali sygnaĹ‚y urzÄ…dzenia TAWS, co wskazuje  na brak
znajomości jego obsługi.
(...)
18) Nadawanie i podtrzymywanie waĹĽnoĹ›ci niektĂłrych uprawnieĹ„ dowĂłdcy,  drugiego
pilota i nawigatora byĹ‚o realizowane z naruszeniem metodyki szkolenia,  postanowieĹ„
RL-2006, IOLP-2005 oraz innych dokumentĂłw szkoleniowych.
19) W odniesieniu do członków załogi lotniczej nie była zachowana wymagana
programem szkolenia rytmika realizowania poszczegĂłlnych zadaĹ„ (ćwiczeĹ„),  co byĹ‚o
niezgodne z metodykÄ… szkolenia i miaĹ‚o wpĹ‚yw na caĹ‚ość procesu szkolenia i  poziom
wyszkolenia pilotĂłw.
20) Proces szkolenia oraz gotowość do realizacji zadaĹ„ operacyjnych  dowĂłdcy statku
powietrznego, drugiego pilota oraz nawigatora pokładowego były niewłaściwie
nadzorowane.
(...)
27) W 36 splt nie przestrzegano wewnÄ™trznych ustaleĹ„ dotyczÄ…cych  minimalnego
doĹ›wiadczenia lotniczego wymaganego do uzyskania dopuszczenia do  wykonywania
lotĂłw o statusie HEAD.
(...)
29) W 36 splt w procesie szkolenia piloci korzystali z nieaktualnej  dokumentacji:
a) „Technologia współpracy załogi samolotu Tu-154M”, wyd. PLL LOT 1989.
b) „Instrukcja użytkowania w locie samolotu Tu-154M”, wyd. PLL LOT 1994.
Data ostatniej aktualizacji to 7.02.1994 r.
30) 36 splt nie miaĹ‚ podrÄ™cznika standardowych procedur dla czteroosobowej  zaĹ‚ogi
samolotu Tu-154M.
31) W 36 splt nie stosowano specjalistycznego treningu w zakresie CRM, MCC  i ORM.
32) Przeprowadzone pojedyncze szkolenia w zakresie współpracy w załodze
wieloosobowej nie gwarantowały wymaganego poziomu wiedzy i umiejętności
członków załogi.
33) Analiza szkolenia oraz dziaĹ‚ania zaĹ‚ogi samolotu Tu-154M potwierdziĹ‚a,  ĹĽe
poszczególni członkowie załogi nie mieli wytrenowanych i utrwalonych
umiejętności dotyczących zarządzania jej zasobami. Załoga nie miała
wypracowanych zasad wymiany informacji. CzĹ‚onkowie zaĹ‚ogi biernie  uczestniczyli
w całości procesu decyzyjnego, bezkrytycznie przyjmując wszystkie decyzje
dowĂłdcy.
34) Konieczność zapewnienia zdolnoĹ›ci operacyjnej puĹ‚ku skutkowaĹ‚a  dopuszczeniem
do sytuacji, w ktĂłrej piloci wykonywali loty na wielu typach statkĂłw  powietrznych
oraz na różnych pozycjach w załodze. Utrwalanie nawyków koniecznych do
bezpiecznego latania w okreĹ›lonej funkcji w zaĹ‚odze i na konkretnym typie  samolotu
nie jest możliwe przy ciągłej zmianie funkcji.
(...)

Str. 316
"3.1.2. Podsumowanie analizy dotyczÄ…cej personelu latajÄ…cego
ZaĹ‚oga statku powietrznego nie byĹ‚a wĹ‚aĹ›ciwie przygotowana do wykonania  zadania,
biorąc pod uwagę złożoność sytuacji, w jakiej realizowała swój ostatni lot.
Szkolenie dowĂłdcy statku powietrznego, drugiego pilota oraz nawigatora  pokĹ‚adowego
realizowane byĹ‚o w poĹ›piechu, niemetodycznie i z naruszeniem zapisĂłw  normujÄ…cych ten
proces.
Członkowie załogi pomimo uzyskania formalnych uprawnień, potwierdzonych
rozkazami dowĂłdcy jednostki, nie speĹ‚niali kryteriĂłw pilota w peĹ‚ni  wyszkolonego
i przygotowanego do wykonywania obowiÄ…zkĂłw na danym stanowisku pracy.  Mieli maĹ‚e
doświadczenie w wykonywaniu lotów w trudnych WA oraz z wykorzystaniem
nieprecyzyjnych systemĂłw lÄ…dowania takich jak: RSL, 2 x NDB, USL + RSL."

A w efekcie potem robili tak:

Str. 309
98) DowĂłdca samolotu nie omĂłwiĹ‚ z czĹ‚onkami zaĹ‚ogi sposobu wykonania  podejĹ›cia do
lÄ…dowania, nie okreĹ›liĹ‚ czasu na podjÄ™cie decyzji o odlocie na lotnisko  zapasowe oraz
nie zweryfikował WA na wybranych lotniskach zapasowych.
99) DowĂłdca statku powietrznego przed rozpoczÄ™ciem zniĹĽania nie ustaliĹ‚ z  czĹ‚onkami
załogi minimalnej wysokości zniżania.
100) ZaĹ‚oga nie przeprowadziĹ‚a analizy dopuszczalnej masy samolotu do  lÄ…dowania dla
DS 26 przy panujÄ…cych WA.
dowĂłdcy zostaĹ‚ ustawiony na 65 m, podczas gdy przy wykonywaniu karty  kontrolnej
„Przed rozpoczęciem zniżania” dowódca ogłosił ustawienie wartości 100 m.
102) ZaĹ‚oga nieprawidĹ‚owo przygotowaĹ‚a do pracy urzÄ…dzenie TAWS. Wobec  braku
możliwości użycia trybu pracy QFE (baza danych TAWS nie zawierała lotniska
SMOLEĹSK) naleĹĽaĹ‚o uĹĽyć trybu pracy TERRAIN INHIBIT, co byĹ‚o opisane
w załączniku do IUL.
--

Nikanor

Data: 2012-05-04 18:22:10
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S24

Użytkownik "Nikanor" <nikanor@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.wdr38wy42ftgbewsdg3hff3j.llgm.com...
Protasiewicz nie miał jednaj odpowiedniego doświadczenia, przeszkolenia i stanowczego charakteru jakim powinien wykazywać się dowódca.
Raport Millera tego nie potwierdza.
WeĹş ty poczytaj ten raport. Potwierdza. I to jak!:

Nie opowiadaj bajek
Kapitan byl pilotem pierwszej klasy oraz pilotem doświadczalnym TU154.
Nalot 3531 godz. w tym na TU154 2906 godz.

Data: 2012-05-04 20:44:59
Autor: Nikanor
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S 24
Dnia 04-05-2012 o 18:22:10 mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

Nie opowiadaj bajek

PodaĹ‚em ci nawet numery stron raportu, z ktĂłrych pochodzÄ… cytaty! Fakty!  Niewygodne dla ciebie, ale fakty. Ta zaĹ‚oga byĹ‚a Ĺşle wyszkolona i  niedoĹ›wiadczona.

Kapitan byl pilotem pierwszej klasy oraz pilotem doświadczalnym TU154.

No to pozwĂłl, dodam jeszcze coĹ›:

Raport, str. 110
"Uprawnienie pilota doĹ›wiadczalnego III klasy na samolotach Tu-154M nadano  rozkazem dziennym z dnia 10.12.2008 r. na podstawie lotu wykonanego w tym  samym dniu w MOSKWIE. (...). Pilot wykonaĹ‚ lot z prawego fotela z dowĂłdcÄ…  statku powietrznego, ktĂłry nie posiadaĹ‚ uprawnieĹ„ pilota doĹ›wiadczalnego  III klasy i instruktora na samolocie Tu-154M. (...) W myĹ›l przytoczonych  przepisĂłw (...) nie moĹĽna byĹ‚o nadać pilotowi takiego uprawnienia."

Nalot 3531 godz. w tym na TU154 2906 godz.

To jest, uwaĹĽasz, duĹĽo? W niektĂłrych liniach lotniczych jeszcze by siÄ™ nie  zaĹ‚apaĹ‚ na fotel kapitana nawet w 737. Poczytaj sobie:

http://www.futureairlinepilot.com/command.html

Jeszcze dodam, ĹĽe PiC miaĹ‚ uprawnienia do PAR + 2 Ă— NDB - zachmurzenie  8/8; podstawy 100 m; widzialność 1200 m;
Z komunikatĂłw sĹ‚yszaĹ‚, ĹĽe podstawy sÄ… 40 m, widzialność 400. To on albo  nie traktowaĹ‚ powaĹĽnie tych komunikatĂłw, albo swoich minimĂłw, zgodzisz siÄ™?

--
Nikanor

Data: 2012-05-07 15:16:14
Autor: Piotr \"Charvel\" Majka
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S24
W dniu 2012-05-04 20:44, Nikanor pisze:

Jeszcze dodam, że PiC miał uprawnienia do PAR + 2 × NDB - zachmurzenie
8/8; podstawy 100 m; widzialność 1200 m;
Z komunikatów słyszał, że podstawy są 40 m, widzialność 400. To on albo
nie traktował poważnie tych komunikatów, albo swoich minimów, zgodzisz się?

Nie dodałeś jeszcze, że po uzyskaniu papierów na pierwszego pilota TU154M Protasiukowi nie wolno było od tego momentu usiąść na fotelu drugiego pilota - wyjątkiem od tej sytuacji jest posiadanie uprawnień instruktorskich na dany typ statu powietrznego. A kto leciał na drugim fotelu 7 kwietnia 2010 roku w TU154M o numerze bocznym 102?
Tak wyglądało przestrzeganie przepisów Specpułku 136.

Data: 2012-05-07 17:11:42
Autor: mkarwan
Użytkownik "Piotr "Charvel" Majka" <charvel@localhost.link.pl> napisał w wiadomości news:jo8i18$icc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zechciałbyś zacytować te przepisy?

Data: 2012-05-07 17:18:48
Autor: P.B.
On Mon, 7 May 2012 17:11:42 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:
Zechciałbyś zacytować te przepisy?

A co Google zamknęli?

--
Pozdrawiam, P.B.

Data: 2012-05-07 19:14:27
Autor: Dariusz K. Ładziak
Użytkownik P.B. napisał:
On Mon, 7 May 2012 17:11:42 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:
Zechciałby¶ zacytować te przepisy?

A co Google zamknęli?

Generalnie nie ma takiego przepisu. To jest kwestia wewnętrznych zasad przewoĽnika - w normalnych liniach faktycznie ¶wieżo upieczonego kapitana nie sadza się na prawym żeby mu się role w załodze nie pl±tały, dopiero po zdobyciu do¶wiadczenia w postaci doj¶cia do uprawnień instruktorskich się na takie fanaberie pozwala. Ale to tylko wewnętrzne zasady (choć dosyć mocno przestrzegane) - czyli kamyczek do ogródka 36 pułku...

--
Darek

Data: 2012-05-07 22:14:52
Autor: Smok Eustachy
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
W dniu 07.05.2012 19:14, "Dariusz K. Ładziak" pisze:
/.../
[...]

Oni chyba też latali na Jakach? I w różnych rolach?

Data: 2012-05-07 22:21:43
Autor: Smok Eustachy
wrote:
Zechciałby¶ zacytować te przepisy?

A co Google zamknęli?

Generalnie nie ma takiego przepisu.

No i j±trzenie karwana merytorycznie słuszne.
Natomiast ja atakuję problem z innej strony, czyli ¶ledczej:

http://smocze.opary.salon24.pl/414896,smolensk-z-perspektywy-konserwatywno-liberalnej

Data: 2012-05-07 22:30:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

wrote:
[...]

Brednie. Przeczytałem tylko pocz±kek. Zniechęcony dalej nie czytałem.

Nie można oddać czego¶, czego się nie ma.

Wypadek zdarzył się na terenie Rosji i to Rosja prowadzi ¶ledztwo. Koniec. Kropka.

Data: 2012-05-08 00:04:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Użytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jo9cjg$588$1news.icm.edu.pl...
[...]

Takie to pisiackie argumenty. Tylko szajby nie dostańcie! Mimo wszystko, byłoby was szkoda! Wszak jak ludzie wygl±dacie.

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoj± karierę polityczn±".

Data: 2012-05-08 00:17:12
Autor: Smok Eustachy
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
W dniu 08.05.2012 00:04, Bogdan Idzikowski pisze:
/../
Tupnij jeszcze nog±.

Takie to pisiackie argumenty. Tylko szajby nie dostańcie! Mimo wszystko,
byłoby was szkoda! Wszak jak ludzie wygl±dacie.

Tupanie słabo wychodzi.
Katyń gdzie jest? A komisja jaka ¶ledztwo prowadziła?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Specjalna_Komisja_%C5%9Aledcza_Kongresu_Stan%C3%B3w_Zjednoczonych_do_Zbadania_Zbrodni_Katy%C5%84skiej

Data: 2012-05-08 00:20:15
Autor: /dev/SU45
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S24
Tupanie słabo wychodzi.
Katyń gdzie jest? A komisja jaka śledztwo prowadziła?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Specjalna_Komisja_%C5%9Aledcza_Kongresu_Stan%C3%B3w_Zjednoczonych_do_Zbadania_Zbrodni_Katy%C5%84skiej

Celnie! W punkt! Genialnie! PoraĹĽajÄ…ce!

mi tu pasuje cytat (skÄ…d? :) )

"najlepiej symulować wariację. Tutaj, w sąsiedniej izbie, są dwaj nauczyciele, z których jeden dniem i nocą powtarza: „Stos Giordana Bruna płonie jeszcze, zrewidujcie proces Galileusza”, a ten drugi szczeka, naprzód trzy razy powoli: „Hau-hau-hau”, a potem pięć razy szybko raz za razem: „Hauhauhauhauhau”, i znowu powoli, i tak bez końca.
Wytrzymali tak juĹĽ trzy tygodnie."

Data: 2012-05-08 01:24:54
Autor: JJR
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S24
Użytkownik "/dev/SU45" <nie_ma_zupelnie@w.w.w.pl> napisał

mi tu pasuje cytat (skÄ…d? :) )

"najlepiej symulować wariację. Tutaj, w sąsiedniej izbie, są dwaj

Szwejk. Easy :)

--
pzdr,
Jędrzej

 "ZachÄ™cam do tego, ĹĽeby stroje jednolite byĹ‚y różnorodne."
  Roman Giertych

Data: 2012-05-16 12:42:42
Autor: Smok Eustachy
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
Wywiad z Biniend±, rozwiewaj±cy różne urojenia co niektórych tutaj:
http://www.dziennik.com/wideo/artykul/program-ndtv-z-12-maja-2012

Data: 2012-05-08 00:13:36
Autor: /dev/SU45
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
No i j±trzenie karwana merytorycznie słuszne.
Natomiast ja atakuję problem z innej strony, czyli ¶ledczej:

Czytam ten obł±kany serwis dla jaj niekiedy, bo jest to ¶wietne studium zbiorowego szaleństwa. Towarzystwo wzajemnej adoracji wypisuje sobie: genialne! celne jak zwykle! Porażaj±ce! Agentura lemingów! Anodina! itd

Obawiam się jednak że wyprodukowanie takiego słowotoku zwiększa nam entropię i przybliża nieuchronny koniec!

Data: 2012-05-08 00:20:25
Autor: Smok Eustachy
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
W dniu 08.05.2012 00:13, /dev/SU45 pisze:
/.../
Obawiam się jednak że wyprodukowanie takiego słowotoku zwiększa nam
entropię i przybliża nieuchronny koniec!

Bo jeste¶cie w stanie skoncentrować jedynie element w typie MIKISa, Artymowicza, Hamskiejfrytki który to element rzęzi niemiłosiernie/

Data: 2012-05-08 22:46:21
Autor: PMG
[...]

Chyba nie to chciałe¶ powiedzieć :-)

Choć nie znam regulaminu 36splt to masz rację, nie sadza się kapitana na prawym fotelu ale co do reszty trochę się zagalopowałe¶. Posadzenie kapitana na miejscu FO -je¶li nie jest uzasadnione -  byłoby dla pilota swego rodzaju degradacj± a dla firmy/przewoĽnika strat± pieniędzy. Taki delikwent przechodzi kosztowne 'transition' nie tylko po to, żeby zarabiać więcej i być dalej FO.

Co do "pl±tania ról" to kapitan będac wcze¶niej pierwszym oficerem na pewno pełnił funkcję zarówno PF jak i PM. Zatem, skoro wtedy role mu się nie mieszały to sugerujesz, że po przesiadce na lew± stronę nagle zapomniał o co chodzi?

Data: 2012-05-07 17:21:53
Autor: PH
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
"Dyskusję" z  mkarwanem można podsumować krótko gadaj z dup± to cię osra

Data: 2012-05-12 08:55:04
Autor: Endriu
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
"Dyskusję" z  mkarwanem można podsumować krótko gadaj z dup± to cię osra

Na zał±czonym obrazku widać, że dyskusja z PH jest za to pełna argumentów .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-05-06 11:15:02
Autor: /dev/SU45
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S24
Kapitan byl pilotem pierwszej klasy oraz pilotem doświadczalnym TU154.
Nalot 3531 godz. w tym na TU154 2906 godz.

Ciekawe ile z tego na papierze :)

Data: 2012-05-07 19:14:57
Autor: Dariusz K. Ładziak
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
Użytkownik /dev/SU45 napisał:
Kapitan byl pilotem pierwszej klasy oraz pilotem do¶wiadczalnym TU154.
Nalot 3531 godz. w tym na TU154 2906 godz.

Ciekawe ile z tego na papierze :)

A ile na piechotę?

--
Darek

Data: 2012-05-07 19:32:01
Autor: P.B.
On Mon, 07 May 2012 19:14:57 +0200, "Dariusz K. Ĺadziak"<dariusz.ladziak@neostrada.pl> wrote:

> Ciekawe ile z tego na papierze :)

A ile na piechotÄ™?

Myślisz, te treningi lotów IFR wykonywane w samolocie stojącym na pasie z zaciągniętymi zasłonami, zaliczano do nalotu załóg? :-)

--
Pozdrawiam, P.B.

Data: 2012-05-03 17:05:44
Autor: Smok Eustachy
[...]

Na roboczo mogę przyj±ć, że moje kompetencje nie wydaj± się być mniejsze niż tych członków KBWL LP, którzy podpisali się pod pomysłem, zgodnie z którym samolot pozbawiony sterowania oraz lewej lotki wprawdzie obraca się, ale nie skręca ;-)
MAREK DˇBROWSKI

Data: 2012-05-03 17:08:59
Autor: Delfino Delphis
Smok Eustachy wrote:

[...]

No to niech szanowny ekspert spojrzy któr± nogę do końca wciskali piloci.

Data: 2012-05-04 11:46:27
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jnu728$3vj$1news.task.gda.pl...
Smok Eustachy wrote:

[...]

W ¶wietle tego c napisałe¶ samolot był pozbawiony sterowania czy nie?

Data: 2012-05-04 13:58:43
Autor: Delfino Delphis
mkarwan wrote:

No to niech szanowny ekspert spojrzy któr± nogę do końca wciskali piloci.

W ¶wietle tego c napisałe¶ samolot był pozbawiony sterowania czy nie?

O ile mi wiadomo ster kierunku działał do końca. Zreszt± nie było powodu dla którego miałby nie działać.

Data: 2012-05-03 12:13:06
Autor: Delfino Delphis
Smok Eustachy wrote:

Czytałe¶ te raporty? Wskazano wiele przyczyn.
  Poza rzeczywistymi.

Czyli według ciebie zej¶cie poniżej minimalnej wysoko¶ci zniżania nie było problemem, a także brak minimów na lotnisku, podobnie brak uprawnień na latanie danym typem przez pilotów, oraz brak szkoleń na symulatorach, czy brak prawidłowej komunikacji w załodze i sterylno¶ci kokpitu. Innymi słowy bez problemu wsi±dziesz do Tutki z takim pilotem i w takich warunkach, bo nie niesie to w sobie żadnego ryzyka i nic w tej materii nie należy poprawiać.

Data: 2012-05-03 14:41:07
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jntlnh$dbj$1news.task.gda.pl...
brak uprawnień na
latanie danym typem przez pilotów,

Przestań się o¶mieszać tak jak to często robisz.
Zajrzyj do raportu Millera i przestań robić z siebie durnia.

Data: 2012-05-03 16:59:46
Autor: Smok Eustachy
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
W dniu 03.05.2012 12:13, Delfino Delphis pisze:
Smok Eustachy wrote:
/.../
[...]

Bardzo mi przykro, nie doprowadziło to wszystko do fenomenów aeronautycznych znanych pod zbiorcza nazw± TAWS38.A w jaki sposób doprowadziło?

Data: 2012-05-03 17:49:00
Autor: Smok Eustachy
Smok Eustachy wrote:

Czytałe¶ te raporty? Wskazano wiele przyczyn.
   Poza rzeczywistymi.

Czyli według ciebie zej¶cie poniżej minimalnej wysoko¶ci zniżania nie było
problemem,

Zapomniałe¶ o tunelowaniu poznawczym i o Błasiku stoj±cym nad pilotami z batem, czy to nieaktualne?

Data: 2012-05-03 18:12:21
Autor: Delfino Delphis
Smok Eustachy wrote:

Zapomniałe¶ o tunelowaniu poznawczym i o Błasiku stoj±cym nad pilotami z
batem, czy to nieaktualne?

Naprawdę marnujesz tyle czasu na tej grupie i nie po¶więciłe¶ nawet chwili, aby przeczytać raport Milera? Chociażby końcowe wnioski? No cóż, skoro i tak nie skłonię cię do czytania raportu, zreszt± czytelnictwo bardzo w naszym społeczeństwie kuleje, to może wystarczy zacytować:

"3.2.1. Przyczyna wypadku
Przyczyn± wypadku było zej¶cie poniżej minimalnej wysoko¶ci zniżania, przy
nadmiernej prędko¶ci opadania, w warunkach atmosferycznych uniemożliwiaj±cych wzrokowy kontakt z ziemi± i spóĽnione rozpoczęcie procedury odej¶cia na drugi kr±g. Doprowadziło to do zderzenia z przeszkod± terenow±, oderwania fragmentu lewego skrzydła wraz z lotk±, a w konsekwencji do utraty sterowno¶ci samolotu i zderzenia z ziemi±."

Widzisz tu co¶ o Błasiku? A dalej:

"3.2.2. Czynniki maj±ce wpływ na zdarzenie lotnicze
1) niekontrolowanie wysoko¶ci za pomoc± wysoko¶ciomierza barometrycznego podczas wykonywania podej¶cia nieprecyzyjnego;
2) brak reakcji załogi na komunikaty PULL UP generowane przez TAWS;
3) próba odej¶cia na drugi kr±g przy wykorzystaniu zakresu pracy ABSU ? automatyczne ?odej¶cie?;
4) przekazywanie przez KSL załodze informacji o prawidłowym położeniu samolotu względem progu DS, ¶cieżki schodzenia i kursu, co mogło utwierdzać załogę w przekonaniu o prawidłowym wykonywaniu podej¶cia, gdy w rzeczywisto¶ci samolot znajdował się poza stref± dopuszczalnych odchyleń;
5) niepoinformowanie załogi przez KSL o zej¶ciu poniżej ¶cieżki schodzenia i zbyt póĽne wydanie komendy do przej¶cia do lotu poziomego;
6) nieprawidłowe szkolenie lotnicze załóg w 36 splt na samolotach Tu-154M"

Skoro nie w przyczynach, ani czynnikach, to może chociaż w okoliczno¶ciach co¶ znajdziemy?

"3.2.3. Okoliczno¶ci sprzyjaj±ce
1) niewła¶ciwa współpraca załogi powoduj±ca nadmierne obci±żenie dowódcy statku powietrznego w ostatniej fazie lotu;
2) niedostateczne przygotowanie załogi do lotu;
3) niedostateczna wiedza członków załogi w zakresie funkcjonowania systemów
samolotu oraz ich ograniczeń;
4) niewła¶ciwe wzajemne monitorowanie czynno¶ci członków załogi oraz brak reakcji na popełniane błędy;
5) nieprawidłowy dobór składu załogi do realizacji zaplanowanego zadania;
6) nieskuteczny bezpo¶redni nadzór DSP nad szkoleniem lotniczym w 36 splt;
7) nieopracowanie w 36 splt procedur dotycz±cych działania załogi w przypadku:
a) niespełnienia kryteriów ustabilizowanego podej¶cia;
b) korzystania z RW przy wyznaczaniu wysoko¶ci alarmowej dla różnych rodzajów podej¶ć;
c) podziału czynno¶ci w załodze wieloosobowej.
8) sporadyczne zabezpieczanie lotów przez KSL w ci±gu ostatnich 12 miesięcy,
w szczególno¶ci w TWA, oraz brak praktycznego przygotowania na stanowisku KSL na lotnisku SMOLEŃSK PÓŁNOCNY."

Nic. Przejrzenie zaleceń profilaktycznych pozostawiam tobie jako zadanie domowe.

Po prostu klepiesz tutaj bzdury jak potłuczony.

Data: 2012-05-03 20:29:04
Autor: Smok Eustachy
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S24
W dniu 03.05.2012 18:12, Delfino Delphis pisze:
Smok Eustachy wrote:

Zapomniałeś o tunelowaniu poznawczym i o Błasiku stojącym nad pilotami z
batem, czy to nieaktualne?

Naprawdę marnujesz tyle czasu na tej grupie i nie poświęciłeś nawet chwili,
aby przeczytać raport Milera?
"Komisja uważa, że: (...)Według opinii ekspertów i psychologów lotniczych, obecność Dowódcy Sił Powietrznych
Polski w kabinie pilotów aż do zderzenia samolotu z ziemią wywarła nacisk psychiczny na
podjęcie decyzji przez dowódcę statku powietrznego o kontynuowaniu zniżania w warunkach
nieuzasadnionego ryzyka z dominującym celem wykonania lądowania „za wszelką cenę”.

Data: 2012-05-03 20:48:51
Autor: Delfino Delphis
Smok Eustachy wrote:

"Komisja uważa, że: (...)Według opinii ekspertów i psychologów
lotniczych, obecno¶ć Dowódcy Sił Powietrznych
Polski w kabinie pilotów aż do zderzenia samolotu z ziemi± wywarła
nacisk psychiczny na
podjęcie decyzji przez dowódcę statku powietrznego o kontynuowaniu
zniżania w warunkach
nieuzasadnionego ryzyka z dominuj±cym celem wykonania l±dowania ?za
wszelk± cenę?.

Dokładnie. Zauważ, że jest to jedynie opinia psychologów. A uzupełniaj±c:

1) Komisja na pewno nie wskazała tego jako przyczyny, ani nawet okoliczno¶ci zaistnienia katastrofy
2) Nadal niemalże pewne jest, że fakt obecno¶ci dowódcy w kabinie miał miejsce
3) Nawet gdyby była pewno¶ć, że dowódcy w kabinie nie było, to nie zmienia to w najmniejszym stopniu:
 - bezpo¶redniej przyczyny katastrofy
 - czynników maj±cych wpływ
 - dodatkowych okoliczno¶ci
 - zaleceń profilaktycznych

A więc merytorycznych elementów raportu. W takim wypadku można szukać innego powodu takiego, a nie innego zachowania się załogi, ale ma to tak samo marginalne znaczenie, jak analiza twardo¶ci brzozy i tak zostało słusznie przez komisję potraktowane.

Data: 2012-05-03 20:54:10
Autor: Endriu
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

2) Nadal niemalże pewne jest, że fakt obecno¶ci dowódcy w kabinie miał
miejsce

Ja pierdolę, i tak można jescze z 80 lat pierdloć, chyba ze amerykanie podsun± jakies zdjęcia satelitarne ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-05-06 11:16:11
Autor: /dev/SU45
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
Ja pierdolę, i tak można jescze z 80 lat pierdloć,

To tylko pogratulować :)

Data: 2012-05-04 00:53:50
Autor: Smok Eustachy
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
W dniu 03.05.2012 20:48, Delfino Delphis pisze:
/.../
Dokładnie. Zauważ, że jest to jedynie opinia psychologów. A uzupełniaj±c:

Mamy tam same opinie jedynie. Jedynie psycholog, jedynie pilot, jedynie tamten, jedynie siemten.

1) Komisja na pewno nie wskazała tego jako przyczyny, ani nawet okoliczno¶ci
zaistnienia katastrofy

Wskazała.

2) Nadal niemalże pewne jest, że fakt obecno¶ci dowódcy w kabinie miał
miejsce

....pasażerskiej.
Tak w ogóle czy jest jakie¶ zeznanie, ¶wiadectwo, relacja że gen Błasik   kiedykolwiek wchodził do kokpitu w czasie l±dowania? Nie ma bo to się nie zdarzało. Miller też zapomniał tego sprawdzić bo po co? S± za to dokładnie odwrotne.

Natomiast Anodina jest kryta bo u nich w Rosji pijany generał w kokpicie to normalka at±d też analizowała w tę stronę.

3) Nawet gdyby była pewno¶ć, że dowódcy w kabinie nie było, to nie zmienia
to w najmniejszym stopniu:

Zmienia. Nie było generała, nie było nacisków, nie było bibki 13 osób w kokpicie.

  - bezpo¶redniej przyczyny katastrofy
  - czynników maj±cych wpływ
  - dodatkowych okoliczno¶ci
  - zaleceń profilaktycznych

Przecież tego nie badali co wiemy z pewno¶ci± 100%
Szukali jedynie dowodów na winę pilotów i naciski. Pod względem faktycznym to rzekome dochodzenie należy uznać za niebyłe.

[...]

to załoga spowodowała wybuchy? Jako¶ zapomnieli napisać jak.

Data: 2012-05-04 01:50:45
Autor: Delfino Delphis
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
Smok Eustachy wrote:

Wskazała.

Nie.

[...]

Poza stenogramami jest jeszcze miejsce znalezienia ciała.

Zmienia. Nie było generała, nie było nacisków, nie było bibki 13 osób w
kokpicie.

Oczywi¶cie, że była presja na l±dowanie, niezależnie od tego czy generał w kokpicie był czy nie. To akurat nie podlega dyskusji. Pytanie jest dlaczego piloci tej presji ulegli - dlaczego ich w taki sposób szkolono?

Przecież tego nie badali co wiemy z pewno¶ci± 100%
Szukali jedynie dowodów na winę pilotów i naciski.

Mam odwrotne wrażenie. Komisja Milera robiła wszystko, aby pilotów wybielić. Te całe testowanie guzików i inne sprawy. Tylko, że wybronić ich się nie da w żaden sposób.

Nie wiem jak ty, ale ja nigdy ¶wiadomie z takimi pilotami do samolotu bym nie wsiadł. Po prostu.

Pod względem
faktycznym to rzekome dochodzenie należy uznać za niebyłe.

Zaklinaj rzeczywisto¶ć.

to załoga spowodowała wybuchy? Jako¶ zapomnieli napisać jak.

Załoga spowodowała zderzenie z ziemi±. Tak po prostu. Bez cudu. Bez aury mistycyzmu. Zwykle je¶li samolot kieruje się w dół, to prędzej czy póĽniej spotka on się z ziemi±. Prawa fizyki.

Data: 2012-05-04 03:24:19
Autor: Smok Eustachy
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
W dniu 04.05.2012 01:50, Delfino Delphis pisze:
Smok Eustachy wrote:

Wskazała.

Nie.

[...]

Czy zdarzało się to kiedykolwiek?

[...]

A wiemy o presji bo nie ma jej żadnego ¶ladu.

[...]

Poczytaj jak Klich instruuje Klicha. ¬ródeł nie znasz.

Nie wiem jak ty, ale ja nigdy ¶wiadomie z takimi pilotami do samolotu bym
nie wsiadł. Po prostu.

Z jakimi znowu?

[...]

A je¶li pomaga mu w tym np. katiusza to nie ma żadnego znaczenia. W momencie wstrz±sów zreszt± leciał w górę.

Data: 2012-05-04 11:50:19
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jnv5kg$sf0$1news.task.gda.pl...
Oczywi¶cie, że była presja na l±dowanie, niezależnie od tego czy generał w
kokpicie był czy nie. To akurat nie podlega dyskusji. Pytanie jest dlaczego
piloci tej presji ulegli - dlaczego ich w taki sposób szkolono?

Skoro piszesz "To akurat nie podlega dyskusji" masz na to jakie¶ dowody, więc zechciej je przedstawić albo przyznać się, ze kłamiesz.

Data: 2012-05-04 12:35:26
Autor: Nikanor
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S 24
On Fri, 04 May 2012 11:50:19 +0200, mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

OczywiĹ›cie, ĹĽe byĹ‚a presja na lÄ…dowanie, niezaleĹĽnie od tego czy  generaĹ‚ w kokpicie byĹ‚ czy nie. To akurat nie podlega dyskusji.

Skoro piszesz "To akurat nie podlega dyskusji" masz na to jakieĹ› dowody,  wiÄ™c zechciej je przedstawić albo przyznać siÄ™, ze kĹ‚amiesz.

A jak Kaczor z Gosiewskim opierdzielali Pietruczuka ustnie i pisemnie za  odmowÄ™ lotu do Tbilisi, a Gosiu nawet w interpelacji zapytywaĹ‚:

"1. Czy pilot ma prawo odmĂłwić wykonania rozkazu zwierzchnika SiĹ‚  Zbrojnych RP? (...)

  3. Czy Minister, podejmujÄ…c decyzjÄ™ o odznaczeniu, chciaĹ‚ pokazać, iĹĽ  bÄ™dzie premiowaĹ‚ w przyszĹ‚oĹ›ci przypadki niesubordynacji, tchĂłrzostwa i  odmawiania wykonywania rozkazĂłw? (...)

to oni nie tworzyli presji, uwaĹĽasz?

--

Nikanor

Data: 2012-05-04 13:37:52
Autor: Smok Eustachy
W dniu 04.05.2012 12:35, Nikanor pisze:
On Fri, 04 May 2012 11:50:19 +0200, mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

Oczywiście, że była presja na lądowanie, niezależnie od tego czy
[...]

odmowę lotu do Tbilisi, a Gosiu nawet w interpelacji zapytywał:

Po pierwsze primo to tam nie było niebezpieczeństwa natury nawigacyjnej a było natury politycznej.
Po drugie primo jak wspomniałem kiedyś to niedozwolone naciski miały miejsce jak Tusk wracał z Pragi parę dni wcześniej. Walnął w samolot ptak i powinni zawrócić na lotnisko. Jednak Tusk podjął decyzję, że lecą do Warszawy co nie leżało w jego kompetencjach.
O.

Data: 2012-05-04 13:50:29
Autor: Nikanor
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S 24
On Fri, 04 May 2012 13:37:52 +0200, Smok Eustachy <smokeustachy@wurg.pl>  wrote:

Po pierwsze primo to tam nie byĹ‚o niebezpieczeĹ„stwa natury nawigacyjnej  a byĹ‚o natury politycznej.

Ale pytanie byĹ‚o czy byĹ‚a presja czy nie byĹ‚o. WiÄ™c byĹ‚a. Kropka. Kaczor  ze Ĺ›witÄ… pokazali jasno i wyraĹşnie, ĹĽe w dupie majÄ… co tam pan lotnik  sobie myĹ›li, oni chcÄ… - to on ma lecieć. Protasiuk wiedziaĹ‚, ĹĽe moĹĽe siÄ™  potem spodziewać pytania "Ale skÄ…d pan wiesz, ĹĽe byĹ‚a ta mgĹ‚a? PrzecieĹĽ  nawet ĹĽeĹ› nie zszedĹ‚ niĹĽej, ĹĽeby sprawdzić". Takie skurwysyny jak Gosiu  mogÄ… być mĹ›ciwe, a znaleźć potem dobrÄ… robotÄ™ trudno. "No to zszedĹ‚. Dla  Ĺ›wiÄ™tego spokoju".

Po drugie primo jak wspomniaĹ‚em kiedyĹ› to niedozwolone naciski miaĹ‚y  miejsce jak Tusk wracaĹ‚ z Pragi parÄ™ dni wczeĹ›niej.

No to co? TwĂłj argument brzmi "a ten pan teĹĽ przejechaĹ‚ na czerwonym i mu  siÄ™ udaĹ‚o".
--

Nikanor

Data: 2012-05-04 18:14:32
Autor: mkarwan

Użytkownik "Nikanor" <nikanor@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.wdr8ifi02ftgbewsdg3hff3j.llgm.com...
Po pierwsze primo to tam nie było niebezpieczeństwa natury nawigacyjnej a było natury politycznej.

Ale pytanie było czy była presja czy nie było. Więc była. Kropka. Kaczor ze świtą pokazali jasno i wyraźnie, że w dupie mają co tam pan lotnik sobie myśli, oni chcą - to on ma lecieć. Protasiuk wiedział, że może się potem spodziewać pytania "Ale skąd pan wiesz, że była ta mgła?

Nie opowiadaj bajek. Nei oczerniaj pilotĂłw poprzez niczym nieuzasadnione insynuacje.

Data: 2012-05-04 18:12:23
Autor: mkarwan
Użytkownik "Nikanor" <nikanor@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.wdr41cpf2ftgbewsdg3hff3j.llgm.com...
OczywiĹ›cie, ĹĽe byĹ‚a presja na lÄ…dowanie, niezaleĹĽnie od tego czy  generaĹ‚ w kokpicie byĹ‚ czy nie. To akurat nie podlega dyskusji.
Skoro piszesz "To akurat nie podlega dyskusji" masz na to jakieś dowody, więc zechciej je przedstawić albo przyznać się, ze kłamiesz.
to oni nie tworzyli presji, uwaĹĽasz?

No i kapitan ich olał.

Data: 2012-05-02 18:16:25
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jnr66s$laa$3news.task.gda.pl...
[...]

Proszę o albo link do artykułu albo tytuł artykułu, autorzy, nazwa i numer czasopisma i numer strony gdzie jest zamieszczony ten artykuł.

Data: 2012-05-04 02:45:24
Autor: Kmicic
W dniu 2012-05-02 11:47, Delfino Delphis pisze:
Smok Eustachy wrote:

[...]

I to się nazywa prawdziwa dobra robota

--
Hej kto szlachta - za Kmicicem, hajda na Wołmontowicze

Data: 2012-05-04 02:35:48
Autor: Kmicic
W dniu 2012-05-02 11:36, Smok Eustachy pisze:

Akurat wiesz co interesuje naukę. Nie wiesz. No znajdĽ chociaż jednego
co fiknie. dr niehabilitowany Artymowicz też miał liczyć i pękł.
Ciekawe

Titanic podobno był niezatapialny, wszystko było dokładnie wyliczone, nawet tratwy ratunkowe były niepotrzebne, ale jaki¶ cymbał się uparł, żeby jednak trochę ich zostawić, tak na wszelki wypadek.
To pewnie też był zamach a ten co się uparł na te tratwy był jego organizatorem. Trzeba przeprowadzić ¶ledztwo i ukarać dywersanta.
Najlepsza w prowadzeniu ¶ledztw jest Prokuratura Polska znana na całym ¶wiecie. ¦ledztwa prowadz± tak wnikliwie, że czasem się wydaje że nawet za długo, tak jak w przypadku Marka Papały.
A może on też był zamachowcem ?

--
Hej kto szlachta - za Kmicicem, hajda na Wołmontowicze

Data: 2012-05-04 11:20:25
Autor: Paweł Kasztelan
W dniu 2012-05-04 02:35, Kmicic pisze:

Titanic podobno był niezatapialny, wszystko było dokładnie wyliczone,

Jesli chodzi o Titanica to jest wiele przesłanek że to był zamach.
Oto co znalazłem w sieci:

Obchodzimy setn± rocznicę zatonięcia Titanica. Wbrew temu co pokazuj±
w polskojęzycznych multipleksach, czy w powtórkach reżimowej TV
przebieg katastrofy wygl±dał zupełnie inaczej. Niezależnym badaczom
znane s± następuj±ce fakty:
- obecno¶ć armatora i chęć pobicia rekordu prędko¶ci na pokładzie w
żaden sposób nie dowodzi naciskom wywieranym na kapitana statku.
- brak jest dowodów stwierdzaj±cych obecno¶ci armatora na mostku
kapitańskim w dniu katastrofy.
- komisji badaj±cej katastrofę nie przekazano wraku statku.
- dwóch wybitnych naukowców twierdzi że nie jest możliwe, aby góra
lodowa mogła zatopić tak wielki statek.
- góra lodowa mogła zostać wyprodukowana w sztucznych warunkach, aby
odwrócić uwagę od prawdziwych przyczyn katastrofy. Niezależni naukowcy
potwierdzaj± że wykonanie takiej góry jest wykonalne.
- nierzetelnie przeprowadzone sekcje zwłok nie pozwalaj± stwierdzić
jednoznacznie że ofiary utonęły, lub zmarły w wyniku hipotermii.
- pominięto zeznania ¶wiadków, twierdz±cych że żyj±ce jeszcze ofiary
dobijali harpunami wielorybnicy.

Wobec w/w w±tpliwo¶ci należy stwierdzić że katastrofa ta była niczym
innym jak dobrze ukartowanym zamachem. Należy przypomnieć że wpływy z
filmu inspirowanego "katastrof±" wyniosły prawie 2 mld USD zasilaj±c
budżet syjonistycznej organizacji jak± niew±tpliwie jest Hollywood.
Nasuwaj±ce się dalej wnioski s± już tylko oczywist± oczywisto¶ci±. Sam
Titanic zaton±ł, ale prawda zatopić się nie dała.

pozdrawiam

Data: 2012-05-06 11:21:39
Autor: /dev/SU45
[...]

No i mieli płyn±ć dziadek Braci Kaczyńskich i pradziadek wielkiego Z. Ziobry, ale Opaczno¶ć czuwała. Tak samo jak w katastrofie kolejowej pod Szczekocinami - Z. Ziobro miał jechać TYM poci±giem!

Data: 2012-05-02 13:15:55
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Użytkownik "saturn5 " <saturn5.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jnptql$r3u$1inews.gazeta.pl...

http://beem.deep.salon24.pl/413094,prof-w-binienda-wywinal-numer-blogerom-s24

Data: 2012-05-02 08:50:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Użytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jnpgj7$lpv$1news.icm.edu.pl...
[...]

Posłuchaj ty zacietrzewiony geniuszu. To, że ¶więcie wierzysz w pseudonaukowe dowody, to jest twoja sprawa i twojego guru. Jest jedna taka malutka nic (?) nie znacz±ca ryska. Ten twój ukochany i genialny profesor nie udostępnił danych wej¶ciowych, którymi posłużył się, by przeprowadzić symulację. I z tego powodu nikt nie może sprawdzić prawidłowo¶ci.

Data: 2012-05-02 11:37:56
Autor: Smok Eustachy
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24
W dniu 02.05.2012 08:50, Bogdan Idzikowski pisze:
/.../
[...]

Dane wej¶ciowe masz w podręczniku dendrologii jedne a w opisie technicznym Tutki drugie.
Odpalaj serwery i wio.

Data: 2012-05-02 13:10:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Użytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jnqv9l$joq$2news.icm.edu.pl...
[...]

Naprawdę jeste¶ idiot± czy rżniesz głupa?

Data: 2012-05-04 02:03:35
Autor: Kmicic
[...]

Ja to samo miałem w technikum, teraz chyba jest tak samo. No a ile mamy magistrów i inżynierów to już zliczyć się nie da :-)
Wszystko bezrobonte albo pracuj± na kasach i maszynach sprz±taj±cych :-)
Tak jak ¶ci±gali na klasówkach tak teraz kopiuj± cudze pomysły bo sami nic nie potrafi± wymy¶lić - yntelygenyja z nazwyskamy dwuczłonowymy

--
Hej kto szlachta - za Kmicicem, hajda na Wołmontowicze

Data: 2012-04-30 11:02:26
Autor: KiloSierra
W dniu 12/04/29 13:38, mkarwan pisze:
UĹĽytkownik "PH"<ph@w.ustach.abe>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
NTG

Przeczytaj, obejrzyj, wysłuchaj.

nie ma najmniejszej potrzeby
NTG i wypad na prega ze smieciami

Data: 2012-04-30 11:12:21
Autor: mkarwan
Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomości news:4f9e5523$0$26686$65785112news.neostrada.pl...
NTG
Przeczytaj, obejrzyj, wysłuchaj.
nie ma najmniejszej potrzeby
NTG i wypad na prega ze smieciami

Nie przeczytałeś, nie obejrzałeś, nie wysłuchałeś czyli, ze nie masz pojęcia co zawiera informacja, a mimo to piszesz NTG i nazywasz informację śmieciami
Czemu robisz siebie durnia?

Data: 2012-05-03 21:35:28
Autor: Delfino Delphis
Bogdan Idzikowski wrote:

A zasłużył na takie traktowanie? Pytam poważnie.

Nie wiem, być może został wykorzystany do rozgrywek wbrew swojej woli. W każdym b±dĽ razie pokazywanie filmiku bez jakiejkolwiek publikacji założeń, warunków, testów itd. i twierdzenie, że to dowód na cokolwiek, to objaw pseudonaukowego oszołomstwa.

Data: 2012-05-03 22:18:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jnumlr$1l5$3news.task.gda.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

W zasadzie z mojej strony było to pytanie retoryczne. Chciałem się tylko upewnić.
Moim zdaniem ów "naukowiec"  nawet piętom nie sięga oszustom naukowym takim jak: Gregor Mendel, Jan Hendrik Schön, James Vicary, Trofim Łysenko czy też Cyril Burt. Ale swoje za paznokciami ma. I to z własnego nieprzymuszonego wyboru.

Data: 2012-05-04 14:06:18
Autor: Delfino Delphis
Smok Eustachy wrote:

A wiemy o presji bo nie ma jej żadnego ¶ladu.

Naprawdę uważasz, że takiej presji nie ma? Ja mam presję lec±c samolotem dwuosobowym. Bo wyobraĽ sobie ile to zachodu takie l±dowanie na lotnisku zapasowym. Nie ma jak dojechać do domu. Na drugi dzień znowu trzeba przyjechać i zabrać samolot. Poinformować wła¶ciciela. Zorganizować postój i opłacić. A wystarczy 15 minut lotu i jestem u siebie i mam z głowy. Każdy pilot zdaje sobie sprawę, że jest co¶ takiego jak presja na wykonanie zadania, nawet w locie prywatnym. W locie komercyjnym jest ona znacznie większa, a w państwowym w ogóle. Piloci powinni być szkoleni, aby z tak± presj± sobie radzić. Aby zawsze był plan awaryjny i jasno okre¶lone warunki przy których ten plan należy wykonać. Wtedy w powietrzu nie ma gdybania i bezsensownego zastanawiania się. Jasno wiemy co robimy.

Nie ma warunków to lecimy na zapas. I koniec dyskusji. Skoro taka dyskusja była, to nie tylko nie było planu awaryjnego, ale i presja była duża.

Data: 2012-05-04 14:16:44
Autor: Smok Eustachy
W dniu 04.05.2012 14:06, Delfino Delphis pisze:
Smok Eustachy wrote:

A wiemy o presji bo nie ma jej żadnego ¶ladu.

Naprawdę uważasz, że takiej presji nie ma?

Rozmawiamy o presji szczególnej czyli naciskach Kaczora nasyłaj±cego na kokpit swojego egzekutora terroryzuj±cego załogę krwiożerczym rykiem.
Nie było.
Natomiast załoga liczyła się z lotniskiem zapasowym i odej¶ciem. Jednak nie wiadomo, czy decyzja o zaniechaniu podej¶cia cokolwiek by zmieniła.

Data: 2012-05-04 14:32:06
Autor: Delfino Delphis
Smok Eustachy wrote:

Rozmawiamy o presji szczególnej czyli naciskach Kaczora nasyłaj±cego na
kokpit swojego egzekutora terroryzuj±cego załogę krwiożerczym rykiem.
Nie było.

Nie ma na to dowodów, ale to nie znaczy, że nie było.
Natomiast załoga liczyła się z lotniskiem zapasowym i odej¶ciem. Jednak
nie wiadomo, czy decyzja o zaniechaniu podej¶cia cokolwiek by zmieniła.

Wiadomo, popatrz jeszcze raz na bezpo¶redni± przyczynę katastrofy. Inna sprawa, że pewnie prędzej czy póĽniej ta, lub inna załoga, i tak by kogo¶ zabiła.

Data: 2012-05-04 14:51:36
Autor: Smok Eustachy
W dniu 04.05.2012 14:32, Delfino Delphis pisze:
Smok Eustachy wrote:

[...]

Toż to spiskowa teoria dziejów dystansuj±ca się wobec empirii!

[...]

Nie wiadomo, czy do wstrz±sów by doszło jedynie na wysoko¶ci 30m a np. 2000 nie. A jak zegarówka była?

Data: 2012-05-05 11:31:10
Autor: Delfino Delphis
Smok Eustachy wrote:

Nie wiadomo, czy do wstrz±sów by doszło jedynie na wysoko¶ci 30m a np.
2000 nie.

Drzew bym się tam nie spodziewał.

A jak zegarówka była?

Nie roz¶mieszaj.

Data: 2012-05-05 18:10:04
Autor: Smok Eustachy
W dniu 05.05.2012 11:31, Delfino Delphis pisze:
Smok Eustachy wrote:

Nie wiadomo, czy do wstrz±sów by doszło jedynie na wysoko¶ci 30m a np.
2000 nie.

Drzew bym się tam nie spodziewał.

A 10 metrów nad drzewami się spodziewasz?

Data: 2012-05-05 19:21:57
Autor: Nikanor
Dnia 05-05-2012 o 18:10:04 Smok Eustachy <smokeustachy@wurg.pl> napisał(a):

Drzew bym się tam nie spodziewał.

A 10 metrĂłw nad drzewami siÄ™ spodziewasz?

A skąd wziąłeś 10 m nad drzewami? Bo odczyt z TAWS 38 jest następujący:

"Event #38 (Landing Event)

  Parameter Value Notes
• Alert Record Type LANDING Air-to-ground transition
• Alert Date (M/D/Y) 04/10/2010
• Alert Time (H:M:S) 06:40:59
• Present Position Latitude 54.825022 deg
• Present Position Longitude 32.054838 deg
• Airplane Altitude 670.291288 ft
• Baro Altitude 671.000000 ft
• Radio Altitude 41.562500 ft
• Sink Rate 394.352188 ft/min
• Closure Rate 705.096987 ft/min
• Groundspeed 145.125000 kts
• True Airspeed 137.312500 kts
• Indicated Airspeed 139.437500 kts
• Flaps in Landing 1 Flaps in landing position
• Gear Down 1 Gear down
• On Ground 1 On ground
• 3.4.4 Fault"

Widzisz pozycjÄ™ Radio Altitude 41,5625 ft? To jest wysokość od ziemi.  Nie  od koron drzew.

--
Nikanor

Data: 2012-05-04 18:15:58
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jo0i83$i53$1news.task.gda.pl...
[...]

Nie o¶mieszaj się mentalno¶ci± stalinowskich ¶ledczych.

Data: 2012-05-04 15:00:17
Autor: Nikanor
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S 24
On Fri, 04 May 2012 14:16:44 +0200, Smok Eustachy <smokeustachy@wurg.pl>  wrote:

Rozmawiamy o presji szczegĂłlnej czyli naciskach Kaczora nasyĹ‚ajÄ…cego na  kokpit swojego egzekutora terroryzujÄ…cego zaĹ‚ogÄ™ krwioĹĽerczym rykiem.
Nie było.

ByĹ‚ przy poprzedniej akcji, kiedy pilot nie speĹ‚niĹ‚ oczekiwaĹ„ Kaczora.  Egzekutor nawet sporzÄ…dziĹ‚ interpelacjÄ™ poselskÄ… w tej sprawie. A ty  myĹ›lisz, ĹĽe ci piloci to majÄ… dwadzieĹ›cia cztery inne, lepsze propozycje  pracy, jakby taki Gosiu zapewniĹ‚ im wylot z posady?

Natomiast załoga liczyła się z lotniskiem zapasowym i odejściem.

Ta. Liczyła się jak umiała.

Raport komisji, str. 204
"Zdaniem Komisji, złożone plany lotu na dzień 10.04.
byĹ‚y powieleniem planĂłw z dnia 7.04., gdyĹĽ w tym dniu lotnisko WITEBSK  byĹ‚o czynne
i mogĹ‚o być lotniskiem zapasowym, natomiast zgodnie z AIP FR i WNP,  10.04.2010 r. (dzieĹ„
wolny od pracy) było nieczynne."

Jednak nie wiadomo, czy decyzja o zaniechaniu podejĹ›cia cokolwiek by  zmieniĹ‚a.

Jak to nie wiadomo. A co by im siÄ™ miaĹ‚o stać gdyby siÄ™ nie pchali poniĹĽej  100 m? Samolot byĹ‚ sprawny. Gdyby po informacji, ĹĽe nie ma warunkĂłw  zmienili kurs bÄ™dÄ…c jeszcze powyĹĽej trzech tysiÄ™cy metrĂłw i polecieli na  inne lotnisko to by nic nie zmieniĹ‚o?

--

Nikanor

Data: 2012-05-04 15:05:18
Autor: Smok Eustachy
W dniu 04.05.2012 15:00, Nikanor pisze:
On Fri, 04 May 2012 14:16:44 +0200, Smok Eustachy <smokeustachy@wurg.pl>
wrote:

Rozmawiamy o presji szczególnej czyli naciskach Kaczora nasyłającego
na kokpit swojego egzekutora terroryzującego załogę krwiożerczym rykiem.
Nie było.

Był przy poprzedniej akcji, kiedy pilot nie spełnił oczekiwań Kaczora.
Egzekutor nawet sporządził interpelację poselską w tej sprawie. A ty
myślisz, że ci piloci to mają dwadzieścia cztery inne, lepsze propozycje
pracy, jakby taki Gosiu zapewnił im wylot z posady?

Lecz swe frustracje na polityce albo gdzieĹ›
/../

Jednak nie wiadomo, czy decyzja o zaniechaniu podejścia cokolwiek by
zmieniła.

Jak to nie wiadomo. A co by im się miało stać gdyby się nie pchali
poniżej 100 m? Samolot był sprawny. Gdyby po informacji, że nie ma
warunków zmienili kurs będąc jeszcze powyżej trzech tysięcy metrów i
polecieli na inne lotnisko to by nic nie zmieniło?

Czy 30 m czy 200 wstrząs mógł być. Skoro wiadomo, że owa brzoza mityczna go nie spowodowała.

Data: 2012-05-04 16:12:31
Autor: JJR
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S24
Użytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisał

Czy 30 m czy 200 wstrząs mógł być. Skoro wiadomo, że owa brzoza mityczna go nie spowodowała.

Akurat mityczna to jest bomba, której śladów ani chemicznych, ani mechanicznych nie znaleziono.
Brzozę natomiast znaleziono jak najbardziej, nawet z wkomponowanymi w nią kawałkami samolotu .
Coś jest nie tak z twoim pojęciem mityczności.

--
pzdr,
Jędrzej

"Nie zgadzam siÄ™ z matematykÄ…. UwaĹĽam, ĹĽe suma zer to bardzo groĹşna liczba."
S.J.Lec

Data: 2012-05-04 20:42:03
Autor: Smok Eustachy
W dniu 04.05.2012 16:12, JJR pisze:
[...]

Znaleziono węglowodory to po pierwsze a po drugie nie znaleziono bo nie szukano, żeby przypadkiem nie znaleźć.

BrzozÄ™ natomiast znaleziono jak najbardziej, nawet z wkomponowanymi w
nią kawałkami samolotu .
Coś jest nie tak z twoim pojęciem mityczności.

To wytłumacz jak wbiły się w brzozę od tyłu?
Oczywiście jest to skutek wybuchu, który rozsiał odłamki to tu to siam i się wbiły w drzewo. (nie ma lekko, masz za swoje).

Data: 2012-05-04 21:09:13
Autor: P.B.
On Fri, 04 May 2012 20:42:03 +0200, Smok Eustachy <smokeustachy@WURG.pl> wrote:
Znaleziono węglowodory to po pierwsze a po drugie nie znaleziono bo
nie
szukano, żeby przypadkiem nie znaleźć.

W szczątkach samolotu napędzanego naftą znaleziono węglowodory! To sensacyjna informacja! To wszystko wyjaśnia...

--
Pozdrawiam, P.B.

Data: 2012-05-04 18:35:05
Autor: Nikanor
Dnia 04-05-2012 o 15:05:18 Smok Eustachy <smokeustachy@wurg.pl> napisał(a):

pracy, jakby taki Gosiu zapewnił im wylot z posady?

Lecz swe frustracje na polityce albo gdzieĹ›

Ale jakie frustracje? Dali Pietruczkowi do zrozumienia, ĹĽe podpadĹ‚? No  dali. WyraĹşniej nie mogli. A w wojsku podpadniÄ™cie przeĹ‚oĹĽonym nie koĹ„czy  siÄ™ dobrze dla podpadniÄ™tego. MyĹ›lisz, ĹĽe pilotowi ze specpuĹ‚ku  uĹ›miechaĹ‚oby siÄ™ karne przeniesienie z ĹĽonÄ… i dziećmi gdzieĹ› pod WaĹ‚cz?  WiÄ™c jest presja? Jest.

[...]

Czy 30 m czy 200 wstrzÄ…s mĂłgĹ‚ być. Skoro wiadomo, ĹĽe owa brzoza mityczna  go nie spowodowaĹ‚a.

Jaki znowu wstrzÄ…s? To jakaĹ› nowa koncepcja spiskowa? W transkrypcjach z  kabiny nikt nic nie mĂłwi, ĹĽe ich wstrzÄ…sĹ‚o. Chyba by zauwaĹĽyli, gdyby coĹ›  wpĹ‚ynęło na parametry lotu, nie?

Komunikat meteo z lotniska z informacjÄ…, ĹĽe nie ma warunkĂłw na przyjÄ™cie  samolotu dostali schodzÄ…c na 3600 metrĂłw. Gdyby wtedy spokojnie  zdecydowali o odlocie na lotnisko alternatywne, to by Kaczor nadal byĹ‚  prezydentem i mĂłgĹ‚ siÄ™ poskarĹĽyć generalicji na krnÄ…brnych pilotĂłw  specpuĹ‚ku, a Gosiu mĂłgĹ‚by wyprodukować w tej sprawie jeszcze jednÄ…  interpelacjÄ™.

--
Nikanor

Data: 2012-05-04 18:39:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Nikanor" <nikanor@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.wdslor022ftgbedesktopgabinet...
[...]

Ale jakie frustracje? Dali Pietruczkowi do zrozumienia, że podpadł? No
dali. Wyraźniej nie mogli. A w wojsku podpadnięcie przełożonym nie kończy
się dobrze dla podpadniętego. Myślisz, że pilotowi ze specpułku
uśmiechałoby się karne przeniesienie z żoną i dziećmi gdzieś pod Wałcz?
Więc jest presja? Jest.

[...]

kabiny nikt nic nie mówi, że ich wstrząsło. Chyba by zauważyli, gdyby coś
wpłynęło na parametry lotu, nie?

Komunikat meteo z lotniska z informacją, że nie ma warunków na przyjęcie
samolotu dostali schodzÄ…c na 3600 metrĂłw. Gdyby wtedy spokojnie
zdecydowali o odlocie na lotnisko alternatywne, to by Kaczor nadal był
prezydentem i mógł się poskarżyć generalicji na krnąbrnych pilotów
specpułku, a Gosiu mógłby wyprodukować w tej sprawie jeszcze jedną
interpelacjÄ™.

===================================

Nareszcie jakiś głos rozsądku. Jest to całkowita i niezaprzeczakna prawda.

Data: 2012-05-04 20:38:57
Autor: Smok Eustachy
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S24
W dniu 04.05.2012 18:39, Bogdan Idzikowski pisze:
/..../
...A ty myślisz, że ci piloci to mają dwadzieścia cztery inne, lepsze
propozycje
pracy, jakby taki Gosiu zapewnił im wylot z posady?

Lecz swe frustracje na polityce albo gdzieĹ›

Ale jakie frustracje?

PowyĹĽsze.

[...]

Jak już wspomniałem tam była kwestia nienawigacyjna. A tu nie widać parcia na lądowanie tylko próbne podejście.

[...]

Jaki znowu wstrzÄ…s?

Widoczny na wykresie:
http://img193.imageshack.us/img193/3735/wvr3.jpg

Generalnie powinieneś się orientować w tematyce a nie poprzestawać na papce z TVN

To jakaĹ› nowa koncepcja spiskowa? W transkrypcjach z
kabiny nikt nic nie mówi, że ich wstrząsło. Chyba by zauważyli, gdyby coś
wpłynęło na parametry lotu, nie?

TAWS 38.

Data: 2012-05-04 21:41:56
Autor: Nikanor
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S 24
Dnia 04-05-2012 o 20:38:57 Smok Eustachy <smokeustachy@wurg.pl> napisał(a):

Jak juĹĽ wspomniaĹ‚em tam byĹ‚a kwestia nienawigacyjna. A tu nie widać  parcia na lÄ…dowanie tylko prĂłbne podejĹ›cie.

Ale na ch... to prĂłbne podejĹ›cie w ogĂłle. Minima pilota - 100m podstawy,  1200 widzialność. Pogoda na lotnisku - 40 m podstawy, 400 m widzialność.  PrzecieĹĽ on tam schodziĹ‚ tylko dla Ĺ›wiÄ™tego spokoju, ĹĽeby mu potem nie  mĂłwili, ĹĽe jest tchĂłrz i nawet nie zszedĹ‚ spojrzeć. Bo po co innego?

Widoczny na wykresie:
http://img193.imageshack.us/img193/3735/wvr3.jpg

Fajny obrazek. Szkoda, ĹĽe brak legendy i jednostek.

Generalnie powinieneĹ› siÄ™ orientować w tematyce a nie poprzestawać na  papce z TVN

Ad personam. Brakuje argumentĂłw?

TAWS 38.

Bardzo jesteĹ› tajemniczy ale poszukaĹ‚em. I mam rozumieć, ĹĽe oni na tych 12  m. nad ziemiÄ…, opadajÄ…c nadal ok. -2 m/s mieli siÄ™ Ĺ›wietnie i dopiero  zdetonowanie bomby odnotowane przez jeden z czujnikĂłw zbliĹĽeniowych  podwozia doprowadziĹ‚o ich do zguby?

--
Nikanor

Data: 2012-05-04 21:46:58
Autor: Smok Eustachy
W dniu 04.05.2012 21:41, Nikanor pisze:
Dnia 04-05-2012 o 20:38:57 Smok Eustachy <smokeustachy@wurg.pl> napisał(a):

Jak już wspomniałem tam była kwestia nienawigacyjna. A tu nie widać
parcia na lądowanie tylko próbne podejście.

Ale na ch... to próbne podejście w ogóle. Minima pilota - 100m podstawy,
1200 widzialność. Pogoda na lotnisku - 40 m podstawy, 400 m widzialność.
Przecież on tam schodził tylko dla świętego spokoju, żeby mu potem nie
mówili, że jest tchórz i nawet nie zszedł spojrzeć. Bo po co innego?

Po to że pijane szympansy z wieży bełkocą po pijaku i niewiarygodne.

[...]

No obrazek powiene być znany. Jest wałkowany od roku.

TAWS 38.

Bardzo jesteś tajemniczy ale poszukałem. I mam rozumieć, że oni na tych
12 m. nad ziemią, opadając nadal ok. -2 m/s mieli się świetnie i dopiero
zdetonowanie bomby odnotowane przez jeden z czujnikĂłw zbliĹĽeniowych
podwozia doprowadziło ich do zguby?

12 metrĂłw nad brzozÄ…  a nie nad ziemiÄ….

Data: 2012-05-04 21:58:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisał w wiadomości news:jo1bni$ngr$1news.icm.edu.pl...
[...]

A brzoza ze strachu się złamała?

Data: 2012-05-04 22:37:55
Autor: Smok Eustachy
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S24
W dniu 04.05.2012 21:58, Bogdan Idzikowski pisze:

/.../
12 metrĂłw nad brzozÄ… a nie nad ziemiÄ….

A brzoza ze strachu się złamała?

Np. Linka + Kraz.
Się pytaj lepiej co cięło bliższą radiolatarnię i linię z prądem.

Data: 2012-05-04 22:50:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisał w wiadomości news:jo1en3$u5s$1news.icm.edu.pl...
[...]

A nie zdalnie sterowana sztuczna mgła?

Data: 2012-05-04 22:11:46
Autor: Nikanor
Dnia 04-05-2012 o 21:46:58 Smok Eustachy <smokeustachy@wurg.pl> napisał(a):

Ale na ch... to próbne podejście w ogóle.
Po to że pijane szympansy z wieży bełkocą po pijaku i niewiarygodne.

Aha. Rozumiem, ĹĽe merytorycznych argumentĂłw brak. DziÄ™kujÄ™, moĹĽesz usiąść.  PaĹ‚a.

[...]

„TAWS Data Extraction for NTBS Identification: ENG10SA025” z 28 czerwca  2010 roku

[...]

Nie wiem jak z twoim czytaniem po angielsku, ale Radio Altitude 41,6 ft  oznacza wysokość 12,6 m. Nad ziemiÄ…, nie nad brzozÄ…. RadiowysokoĹ›ciomierz  mierzy odlegĹ‚ość do ziemi, nie do koron drzew. Closure rate oznacza  prÄ™dkość zbliĹĽania do terenu ok. 3,6 m/s.

Twoim zdaniem to byĹ‚o OK, ĹĽe ten samolot siÄ™ tam znalazĹ‚ w tej  konfiguracji?

--
Nikanor

Data: 2012-05-04 18:43:55
Autor: mkarwan
[...]

Czemu bajki opowiadasz. Przecież został odznaczony.

Data: 2012-05-04 21:51:37
Autor: Nikanor
Dnia 04-05-2012 o 18:43:55 mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

Ale jakie frustracje? Dali Pietruczkowi do zrozumienia, ĹĽe podpadĹ‚? No  dali. WyraĹşniej nie mogli.

Czemu bajki opowiadasz. Przecież został odznaczony.

Przez Kaczora? Czy przez Gosiewskiego? Czy moĹĽe przez ich faworyta  gen.BĹ‚asika, swojego przeĹ‚oĹĽonego?

--
Nikanor

Data: 2012-05-06 10:56:41
Autor: /dev/SU45
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S24
Przez Kaczora? Czy przez Gosiewskiego? Czy moĹĽe przez ich faworyta
gen.Błasika, swojego przełożonego?

Mam genialny pomysł! Może na rozgrzewkę Zespół Pancernej Brzozy by zbadał kilka innych wypadków, których ostatnio nie brakuje? Szkoda by tak kompetentne Ciało nie było wykorzystane, zwłaszcza gdy PKBWL nie wyrabia zupełnie. Poza tym lepiej będzie brzmiało gdy będą ekspertami od wypadków a nie tylko od Wypadku (TEGO WYPADKU).

Może zupełnie na początek wypadek balonu, jest drzewo (nie wiem czy brzoza)

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,11634966,Wypadek_balonu_podczas_zawodow_w_Krosnie.html

Data: 2012-05-04 18:16:59
Autor: mkarwan

Użytkownik "Nikanor" <nikanor@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.wdsbqru62ftgbewsdg3hff3j.llgm.com...
[...]

No i co sie stało pilotowi?

Data: 2012-05-04 21:03:03
Autor: Nikanor
Dnia 04-05-2012 o 18:16:59 mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

Był przy poprzedniej akcji, kiedy pilot nie spełnił oczekiwań Kaczora.

No i co sie stało pilotowi?

UpiekĹ‚o mu siÄ™ dziÄ™ki prasie i ministrowi. Ale czy po wygraniu wyborĂłw  przez PiS teĹĽ by mu siÄ™ upiekĹ‚o, to tego juĹĽ nie wiedziaĹ‚. Dla Kaczora z  Gosiem to byĹ‚y takie sobie gierki z szoferem, a dla tych facetĂłw to jest  kwestia ĹĽycia i kariery. I koledzy Pietruczuka dostali lekcjÄ™, ĹĽeby siÄ™  nie stawiać, bo prezydent bÄ™dzie zĹ‚y.

--
Nikanor

Data: 2012-05-04 22:22:38
Autor: mkarwan
Prof. W. Binienda wywinÄ…Ĺ‚ numer blogerom S24
Użytkownik "Nikanor" <nikanor@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.wdssjdi82ftgbedesktopgabinet...
Upiekło mu się dzięki prasie i ministrowi. Ale czy po wygraniu wyborów przez PiS też by mu się upiekło, to tego już nie wiedział. Dla Kaczora z Gosiem to były takie sobie gierki z szoferem, a dla tych facetów to jest kwestia życia i kariery. I koledzy Pietruczuka dostali lekcję, żeby się nie stawiać, bo prezydent będzie zły.

Znowu opowiadasz bajki.
Odznaczenie było wyraźnym sygnałem dla innych pilotów.

Data: 2012-05-04 22:41:19
Autor: Nikanor
Dnia 04-05-2012 o 22:22:38 mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

Znowu opowiadasz bajki.
Odznaczenie było wyraźnym sygnałem dla innych pilotów.

ByĹ‚o. Ĺ»e minister Klich musi odznaczyć Pietruczuka, ĹĽeby go jego wĹ‚asny  przeĹ‚oĹĽony BĹ‚asik, na cichÄ… sugestiÄ™ z zaprzyjaĹşnionej kancelarii Kaczora,  ktĂłra uratowaĹ‚a panu generaĹ‚owi dupÄ™ po MirosĹ‚awcu, nie posĹ‚aĹ‚ na zielony  poligon.

--
Nikanor

Prof. W. Binienda wywin±ł numer blogerom S24