Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S24

Data: 2012-05-03 21:35:28
Autor: Delfino Delphis
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S24
Bogdan Idzikowski wrote:

A zasłużył na takie traktowanie? Pytam poważnie.

Nie wiem, być może został wykorzystany do rozgrywek wbrew swojej woli. W każdym bądź razie pokazywanie filmiku bez jakiejkolwiek publikacji założeń, warunków, testów itd. i twierdzenie, że to dowód na cokolwiek, to objaw pseudonaukowego oszołomstwa.

Data: 2012-05-03 22:18:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:jnumlr$1l5$3news.task.gda.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

W zasadzie z mojej strony było to pytanie retoryczne. Chciałem się tylko upewnić.
Moim zdaniem ów "naukowiec"  nawet piętom nie sięga oszustom naukowym takim jak: Gregor Mendel, Jan Hendrik Schön, James Vicary, Trofim Łysenko czy też Cyril Burt. Ale swoje za paznokciami ma. I to z własnego nieprzymuszonego wyboru.

Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S24