Data: 2012-05-04 14:06:18 | |
Autor: Delfino Delphis | |
Prof. W. Binienda wywin numer blogerom S24 | |
Smok Eustachy wrote:
A wiemy o presji bo nie ma jej adnego ladu.Naprawd uwaasz, e takiej presji nie ma? Ja mam presj lecc samolotem dwuosobowym. Bo wyobra sobie ile to zachodu takie ldowanie na lotnisku zapasowym. Nie ma jak dojecha do domu. Na drugi dzie znowu trzeba przyjecha i zabra samolot. Poinformowa waciciela. Zorganizowa postj i opaci. A wystarczy 15 minut lotu i jestem u siebie i mam z gowy. Kady pilot zdaje sobie spraw, e jest co takiego jak presja na wykonanie zadania, nawet w locie prywatnym. W locie komercyjnym jest ona znacznie wiksza, a w pastwowym w ogle. Piloci powinni by szkoleni, aby z tak presj sobie radzi. Aby zawsze by plan awaryjny i jasno okrelone warunki przy ktrych ten plan naley wykona. Wtedy w powietrzu nie ma gdybania i bezsensownego zastanawiania si. Jasno wiemy co robimy. Nie ma warunkw to lecimy na zapas. I koniec dyskusji. Skoro taka dyskusja bya, to nie tylko nie byo planu awaryjnego, ale i presja bya dua. |
|
Data: 2012-05-04 14:16:44 | |
Autor: Smok Eustachy | |
Prof. W. Binienda wywin numer blogerom S24 | |
W dniu 04.05.2012 14:06, Delfino Delphis pisze:
Smok Eustachy wrote: Rozmawiamy o presji szczeglnej czyli naciskach Kaczora nasyajcego na kokpit swojego egzekutora terroryzujcego zaog krwioerczym rykiem. Nie byo. Natomiast zaoga liczya si z lotniskiem zapasowym i odejciem. Jednak nie wiadomo, czy decyzja o zaniechaniu podejcia cokolwiek by zmienia. |
|
Data: 2012-05-04 14:32:06 | |
Autor: Delfino Delphis | |
Prof. W. Binienda wywin numer blogerom S24 | |
Smok Eustachy wrote:
Rozmawiamy o presji szczeglnej czyli naciskach Kaczora nasyajcego na Nie ma na to dowodw, ale to nie znaczy, e nie byo. Natomiast zaoga liczya si z lotniskiem zapasowym i odejciem. Jednak Wiadomo, popatrz jeszcze raz na bezporedni przyczyn katastrofy. Inna sprawa, e pewnie prdzej czy pniej ta, lub inna zaoga, i tak by kogo zabia. |
|
Data: 2012-05-04 14:51:36 | |
Autor: Smok Eustachy | |
Prof. W. Binienda wywin numer blogerom S24 | |
W dniu 04.05.2012 14:32, Delfino Delphis pisze:
Smok Eustachy wrote:To to spiskowa teoria dziejw dystansujca si wobec empirii! Nie wiadomo, czy do wstrzsw by doszo jedynie na wysokoci 30m a np. 2000 nie. A jak zegarwka bya?Natomiast zaoga liczya si z lotniskiem zapasowym i odejciem. Jednak |
|
Data: 2012-05-05 11:31:10 | |
Autor: Delfino Delphis | |
Prof. W. Binienda wywin numer blogerom S24 | |
Smok Eustachy wrote:
Nie wiadomo, czy do wstrzsw by doszo jedynie na wysokoci 30m a np. Drzew bym si tam nie spodziewa. A jak zegarwka bya? Nie rozmieszaj. |
|
Data: 2012-05-05 18:10:04 | |
Autor: Smok Eustachy | |
Prof. W. Binienda wywin numer blogerom S24 | |
W dniu 05.05.2012 11:31, Delfino Delphis pisze:
Smok Eustachy wrote:A 10 metrw nad drzewami si spodziewasz? |
|
Data: 2012-05-05 19:21:57 | |
Autor: Nikanor | |
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S 24 | |
Dnia 05-05-2012 o 18:10:04 Smok Eustachy <smokeustachy@wurg.pl> napisał(a):
Drzew bym się tam nie spodziewał.A 10 metrów nad drzewami się spodziewasz? A skąd wziąłeś 10 m nad drzewami? Bo odczyt z TAWS 38 jest następujący: "Event #38 (Landing Event) Parameter Value Notes • Alert Record Type LANDING Air-to-ground transition • Alert Date (M/D/Y) 04/10/2010 • Alert Time (H:M:S) 06:40:59 • Present Position Latitude 54.825022 deg • Present Position Longitude 32.054838 deg • Airplane Altitude 670.291288 ft • Baro Altitude 671.000000 ft • Radio Altitude 41.562500 ft • Sink Rate 394.352188 ft/min • Closure Rate 705.096987 ft/min • Groundspeed 145.125000 kts • True Airspeed 137.312500 kts • Indicated Airspeed 139.437500 kts • Flaps in Landing 1 Flaps in landing position • Gear Down 1 Gear down • On Ground 1 On ground • 3.4.4 Fault" Widzisz pozycję Radio Altitude 41,5625 ft? To jest wysokość od ziemi. Nie od koron drzew. -- Nikanor |
|
Data: 2012-05-04 18:15:58 | |
Autor: mkarwan | |
Prof. W. Binienda wywin numer blogerom S24 | |
Uytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisa w wiadomoci news:jo0i83$i53$1news.task.gda.pl... Rozmawiamy o presji szczeglnej czyli naciskach Kaczora nasyajcego na Nie omieszaj si mentalnoci stalinowskich ledczych. |
|
Data: 2012-05-04 15:00:17 | |
Autor: Nikanor | |
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S 24 | |
On Fri, 04 May 2012 14:16:44 +0200, Smok Eustachy <smokeustachy@wurg.pl> wrote:
Rozmawiamy o presji szczególnej czyli naciskach Kaczora nasyłającego na kokpit swojego egzekutora terroryzującego załogę krwiożerczym rykiem. Był przy poprzedniej akcji, kiedy pilot nie spełnił oczekiwań Kaczora. Egzekutor nawet sporządził interpelację poselską w tej sprawie. A ty myślisz, że ci piloci to mają dwadzieścia cztery inne, lepsze propozycje pracy, jakby taki Gosiu zapewnił im wylot z posady? Natomiast załoga liczyła się z lotniskiem zapasowym i odejściem. Ta. Liczyła się jak umiała. Raport komisji, str. 204 "Zdaniem Komisji, złożone plany lotu na dzień 10.04. były powieleniem planów z dnia 7.04., gdyż w tym dniu lotnisko WITEBSK było czynne i mogło być lotniskiem zapasowym, natomiast zgodnie z AIP FR i WNP, 10.04.2010 r. (dzień wolny od pracy) było nieczynne." Jednak nie wiadomo, czy decyzja o zaniechaniu podejścia cokolwiek by zmieniła. Jak to nie wiadomo. A co by im się miało stać gdyby się nie pchali poniżej 100 m? Samolot był sprawny. Gdyby po informacji, że nie ma warunków zmienili kurs będąc jeszcze powyżej trzech tysięcy metrów i polecieli na inne lotnisko to by nic nie zmieniło? -- Nikanor |
|
Data: 2012-05-04 15:05:18 | |
Autor: Smok Eustachy | |
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S24 | |
W dniu 04.05.2012 15:00, Nikanor pisze:
On Fri, 04 May 2012 14:16:44 +0200, Smok Eustachy <smokeustachy@wurg.pl> Lecz swe frustracje na polityce albo gdzieś /../ Czy 30 m czy 200 wstrząs mógł być. Skoro wiadomo, że owa brzoza mityczna go nie spowodowała.Jednak nie wiadomo, czy decyzja o zaniechaniu podejścia cokolwiek by |
|
Data: 2012-05-04 16:12:31 | |
Autor: JJR | |
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S24 | |
Użytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisał
Czy 30 m czy 200 wstrząs mógł być. Skoro wiadomo, że owa brzoza mityczna go nie spowodowała. Akurat mityczna to jest bomba, której śladów ani chemicznych, ani mechanicznych nie znaleziono. Brzozę natomiast znaleziono jak najbardziej, nawet z wkomponowanymi w nią kawałkami samolotu . Coś jest nie tak z twoim pojęciem mityczności. -- pzdr, Jędrzej "Nie zgadzam się z matematyką. Uważam, że suma zer to bardzo groźna liczba." S.J.Lec |
|
Data: 2012-05-04 20:42:03 | |
Autor: Smok Eustachy | |
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S24 | |
W dniu 04.05.2012 16:12, JJR pisze:
Użytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisał Znaleziono węglowodory to po pierwsze a po drugie nie znaleziono bo nie szukano, żeby przypadkiem nie znaleźć. Brzozę natomiast znaleziono jak najbardziej, nawet z wkomponowanymi wTo wytłumacz jak wbiły się w brzozę od tyłu? Oczywiście jest to skutek wybuchu, który rozsiał odłamki to tu to siam i się wbiły w drzewo. (nie ma lekko, masz za swoje). |
|
Data: 2012-05-04 21:09:13 | |
Autor: P.B. | |
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S24 | |
On Fri, 04 May 2012 20:42:03 +0200, Smok Eustachy <smokeustachy@WURG.pl> wrote:
Znaleziono węglowodory to po pierwsze a po drugie nie znaleziono bonie szukano, żeby przypadkiem nie znaleźć. W szczątkach samolotu napędzanego naftą znaleziono węglowodory! To sensacyjna informacja! To wszystko wyjaśnia... -- Pozdrawiam, P.B. |
|
Data: 2012-05-04 18:35:05 | |
Autor: Nikanor | |
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S 24 | |
Dnia 04-05-2012 o 15:05:18 Smok Eustachy <smokeustachy@wurg.pl> napisał(a):
...A ty myślisz, że ci piloci to mają dwadzieścia cztery inne, lepsze propozycje Ale jakie frustracje? Dali Pietruczkowi do zrozumienia, że podpadł? No dali. Wyraźniej nie mogli. A w wojsku podpadnięcie przełożonym nie kończy się dobrze dla podpadniętego. Myślisz, że pilotowi ze specpułku uśmiechałoby się karne przeniesienie z żoną i dziećmi gdzieś pod Wałcz? Więc jest presja? Jest. Jak to nie wiadomo. A co by im się miało stać gdyby się nie pchaliCzy 30 m czy 200 wstrząs mógł być. Skoro wiadomo, że owa brzoza mityczna go nie spowodowała. Jaki znowu wstrząs? To jakaś nowa koncepcja spiskowa? W transkrypcjach z kabiny nikt nic nie mówi, że ich wstrząsło. Chyba by zauważyli, gdyby coś wpłynęło na parametry lotu, nie? Komunikat meteo z lotniska z informacją, że nie ma warunków na przyjęcie samolotu dostali schodząc na 3600 metrów. Gdyby wtedy spokojnie zdecydowali o odlocie na lotnisko alternatywne, to by Kaczor nadal był prezydentem i mógł się poskarżyć generalicji na krnąbrnych pilotów specpułku, a Gosiu mógłby wyprodukować w tej sprawie jeszcze jedną interpelację. -- Nikanor |
|
Data: 2012-05-04 18:39:14 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S24 | |
Użytkownik "Nikanor" <nikanor@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.wdslor022ftgbedesktopgabinet... Dnia 04-05-2012 o 15:05:18 Smok Eustachy <smokeustachy@wurg.pl> napisał(a): ...A ty myślisz, że ci piloci to mają dwadzieścia cztery inne, lepsze propozycje Ale jakie frustracje? Dali Pietruczkowi do zrozumienia, że podpadł? No dali. Wyraźniej nie mogli. A w wojsku podpadnięcie przełożonym nie kończy się dobrze dla podpadniętego. Myślisz, że pilotowi ze specpułku uśmiechałoby się karne przeniesienie z żoną i dziećmi gdzieś pod Wałcz? Więc jest presja? Jest. Jak to nie wiadomo. A co by im się miało stać gdyby się nie pchaliCzy 30 m czy 200 wstrząs mógł być. Skoro wiadomo, że owa brzoza mityczna go nie spowodowała. Jaki znowu wstrząs? To jakaś nowa koncepcja spiskowa? W transkrypcjach z kabiny nikt nic nie mówi, że ich wstrząsło. Chyba by zauważyli, gdyby coś wpłynęło na parametry lotu, nie? Komunikat meteo z lotniska z informacją, że nie ma warunków na przyjęcie samolotu dostali schodząc na 3600 metrów. Gdyby wtedy spokojnie zdecydowali o odlocie na lotnisko alternatywne, to by Kaczor nadal był prezydentem i mógł się poskarżyć generalicji na krnąbrnych pilotów specpułku, a Gosiu mógłby wyprodukować w tej sprawie jeszcze jedną interpelację. =================================== Nareszcie jakiś głos rozsądku. Jest to całkowita i niezaprzeczakna prawda. |
|
Data: 2012-05-04 20:38:57 | |
Autor: Smok Eustachy | |
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S24 | |
W dniu 04.05.2012 18:39, Bogdan Idzikowski pisze:
/..../ ...A ty myślisz, że ci piloci to mają dwadzieścia cztery inne, lepsze Powyższe. Dali Pietruczkowi do zrozumienia, że podpadł? No dali. Wyraźniej nie mogli. A w wojsku podpadnięcie przełożonym nie kończyJak już wspomniałem tam była kwestia nienawigacyjna. A tu nie widać parcia na lądowanie tylko próbne podejście. Jak to nie wiadomo. A co by im się miało stać gdyby się nie pchaliCzy 30 m czy 200 wstrząs mógł być. Skoro wiadomo, że owa brzoza Widoczny na wykresie: http://img193.imageshack.us/img193/3735/wvr3.jpg Generalnie powinieneś się orientować w tematyce a nie poprzestawać na papce z TVN To jakaś nowa koncepcja spiskowa? W transkrypcjach z kabiny nikt nic nie mówi, że ich wstrząsło. Chyba by zauważyli, gdyby cośTAWS 38. |
|
Data: 2012-05-04 21:41:56 | |
Autor: Nikanor | |
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S 24 | |
Dnia 04-05-2012 o 20:38:57 Smok Eustachy <smokeustachy@wurg.pl> napisał(a):
Jak już wspomniałem tam była kwestia nienawigacyjna. A tu nie widać parcia na lądowanie tylko próbne podejście. Ale na ch... to próbne podejście w ogóle. Minima pilota - 100m podstawy, 1200 widzialność. Pogoda na lotnisku - 40 m podstawy, 400 m widzialność. Przecież on tam schodził tylko dla świętego spokoju, żeby mu potem nie mówili, że jest tchórz i nawet nie zszedł spojrzeć. Bo po co innego? Widoczny na wykresie: Fajny obrazek. Szkoda, że brak legendy i jednostek. Generalnie powinieneś się orientować w tematyce a nie poprzestawać na papce z TVN Ad personam. Brakuje argumentów? TAWS 38. Bardzo jesteś tajemniczy ale poszukałem. I mam rozumieć, że oni na tych 12 m. nad ziemią, opadając nadal ok. -2 m/s mieli się świetnie i dopiero zdetonowanie bomby odnotowane przez jeden z czujników zbliżeniowych podwozia doprowadziło ich do zguby? -- Nikanor |
|
Data: 2012-05-04 21:46:58 | |
Autor: Smok Eustachy | |
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S24 | |
W dniu 04.05.2012 21:41, Nikanor pisze:
Dnia 04-05-2012 o 20:38:57 Smok Eustachy <smokeustachy@wurg.pl> napisał(a):Po to że pijane szympansy z wieży bełkocą po pijaku i niewiarygodne. Widoczny na wykresie: No obrazek powiene być znany. Jest wałkowany od roku.
12 metrów nad brzozą a nie nad ziemią. |
|
Data: 2012-05-04 21:58:46 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S24 | |
Użytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisał w wiadomości news:jo1bni$ngr$1news.icm.edu.pl... W dniu 04.05.2012 21:41, Nikanor pisze: A brzoza ze strachu się złamała? |
|
Data: 2012-05-04 22:37:55 | |
Autor: Smok Eustachy | |
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S24 | |
W dniu 04.05.2012 21:58, Bogdan Idzikowski pisze:
Np. Linka + Kraz. Się pytaj lepiej co cięło bliższą radiolatarnię i linię z prądem. |
|
Data: 2012-05-04 22:50:19 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S24 | |
Użytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisał w wiadomości news:jo1en3$u5s$1news.icm.edu.pl... W dniu 04.05.2012 21:58, Bogdan Idzikowski pisze: A nie zdalnie sterowana sztuczna mgła? |
|
Data: 2012-05-04 22:11:46 | |
Autor: Nikanor | |
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S 24 | |
Dnia 04-05-2012 o 21:46:58 Smok Eustachy <smokeustachy@wurg.pl> napisał(a):
Ale na ch... to próbne podejście w ogóle.Po to że pijane szympansy z wieży bełkocą po pijaku i niewiarygodne. Aha. Rozumiem, że merytorycznych argumentów brak. Dziękuję, możesz usiąść. Pała. Bardzo jesteś tajemniczy ale poszukałem. I mam rozumieć, że oni na tych 12 metrów nad brzozą a nie nad ziemią. „TAWS Data Extraction for NTBS Identification: ENG10SA025” z 28 czerwca 2010 roku Event #38 (Landing Event) Parameter Value Notes • Alert Record Type LANDING Air-to-ground transition • Alert Date (M/D/Y) 04/10/2010 • Alert Time (H:M:S) 06:40:59 • Present Position Latitude 54.825022 deg • Present Position Longitude 32.054838 deg • Airplane Altitude 670.291288 ft • Baro Altitude 671.000000 ft • Radio Altitude 41.562500 ft • Sink Rate 394.352188 ft/min • Closure Rate 705.096987 ft/min • Groundspeed 145.125000 kts • True Airspeed 137.312500 kts • Indicated Airspeed 139.437500 kts • Flaps in Landing 1 Flaps in landing position • Gear Down 1 Gear down • On Ground 1 On ground • 3.4.4 Fault Nie wiem jak z twoim czytaniem po angielsku, ale Radio Altitude 41,6 ft oznacza wysokość 12,6 m. Nad ziemią, nie nad brzozą. Radiowysokościomierz mierzy odległość do ziemi, nie do koron drzew. Closure rate oznacza prędkość zbliżania do terenu ok. 3,6 m/s. Twoim zdaniem to było OK, że ten samolot się tam znalazł w tej konfiguracji? -- Nikanor |
|
Data: 2012-05-04 18:43:55 | |
Autor: mkarwan | |
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S24 | |
Użytkownik "Nikanor" <nikanor@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.wdslor022ftgbedesktopgabinet... ...A ty myślisz, że ci piloci to mają dwadzieścia cztery inne, lepsze propozycjeLecz swe frustracje na polityce albo gdzieś Ale jakie frustracje? Dali Pietruczkowi do zrozumienia, że podpadł? No dali. Wyraźniej nie mogli. Czemu bajki opowiadasz. Przecież został odznaczony. |
|
Data: 2012-05-04 21:51:37 | |
Autor: Nikanor | |
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S 24 | |
Dnia 04-05-2012 o 18:43:55 mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ale jakie frustracje? Dali Pietruczkowi do zrozumienia, że podpadł? No dali. Wyraźniej nie mogli. Przez Kaczora? Czy przez Gosiewskiego? Czy może przez ich faworyta gen.Błasika, swojego przełożonego? -- Nikanor |
|
Data: 2012-05-06 10:56:41 | |
Autor: /dev/SU45 | |
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S24 | |
Przez Kaczora? Czy przez Gosiewskiego? Czy może przez ich faworyta Mam genialny pomysł! Może na rozgrzewkę Zespół Pancernej Brzozy by zbadał kilka innych wypadków, których ostatnio nie brakuje? Szkoda by tak kompetentne Ciało nie było wykorzystane, zwłaszcza gdy PKBWL nie wyrabia zupełnie. Poza tym lepiej będzie brzmiało gdy będą ekspertami od wypadków a nie tylko od Wypadku (TEGO WYPADKU). Może zupełnie na początek wypadek balonu, jest drzewo (nie wiem czy brzoza) http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,11634966,Wypadek_balonu_podczas_zawodow_w_Krosnie.html |
|
Data: 2012-05-04 18:16:59 | |
Autor: mkarwan | |
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S24 | |
Użytkownik "Nikanor" <nikanor@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.wdsbqru62ftgbewsdg3hff3j.llgm.com... Rozmawiamy o presji szczególnej czyli naciskach Kaczora nasyłającego na kokpit swojego egzekutora terroryzującego załogę krwiożerczym rykiem. Był przy poprzedniej akcji, kiedy pilot nie spełnił oczekiwań Kaczora. No i co sie stało pilotowi? |
|
Data: 2012-05-04 21:03:03 | |
Autor: Nikanor | |
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S 24 | |
Dnia 04-05-2012 o 18:16:59 mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Był przy poprzedniej akcji, kiedy pilot nie spełnił oczekiwań Kaczora. Upiekło mu się dzięki prasie i ministrowi. Ale czy po wygraniu wyborów przez PiS też by mu się upiekło, to tego już nie wiedział. Dla Kaczora z Gosiem to były takie sobie gierki z szoferem, a dla tych facetów to jest kwestia życia i kariery. I koledzy Pietruczuka dostali lekcję, żeby się nie stawiać, bo prezydent będzie zły. -- Nikanor |
|
Data: 2012-05-04 22:22:38 | |
Autor: mkarwan | |
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S24 | |
Użytkownik "Nikanor" <nikanor@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.wdssjdi82ftgbedesktopgabinet...
Upiekło mu się dzięki prasie i ministrowi. Ale czy po wygraniu wyborów przez PiS też by mu się upiekło, to tego już nie wiedział. Dla Kaczora z Gosiem to były takie sobie gierki z szoferem, a dla tych facetów to jest kwestia życia i kariery. I koledzy Pietruczuka dostali lekcję, żeby się nie stawiać, bo prezydent będzie zły. Znowu opowiadasz bajki. Odznaczenie było wyraźnym sygnałem dla innych pilotów. |
|
Data: 2012-05-04 22:41:19 | |
Autor: Nikanor | |
Prof. W. Binienda wywinął numer blogerom S 24 | |
Dnia 04-05-2012 o 22:22:38 mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
Znowu opowiadasz bajki. Było. Że minister Klich musi odznaczyć Pietruczuka, żeby go jego własny przełożony Błasik, na cichą sugestię z zaprzyjaźnionej kancelarii Kaczora, która uratowała panu generałowi dupę po Mirosławcu, nie posłał na zielony poligon. -- Nikanor |
|