Prof.WOLNIEWICZ - swoimi slowami! ( dzieki Kawus i Steff !!! )

Data: 2009-02-27 18:13:00
Autor: ColgatesBilly
Prof.WOLNIEWICZ - swoimi slowami! ( dzieki Kawus i Steff !!! )
Dzieki nim, mozemy rozpropagowac wypowiedz MISTRZA logiki i odwagi
( pomijam osobista klase... acz to sie zawsze  n i m i  wiaze,   .... czego doswiadczyl np.Walesa ;)

Wejscie: 1 h 06 m 40  >> inkryminacja 1 h 19 m 30 / 1:34

http://www.radiomaryja.pl/dzwieki/2009/01/2009.02.01.rn21.mp3
ze strony:
http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=10735

I CO?????
GDZIE TO JEST?

 Nic tu zbyt mocnego, kryminogennego, zadnych juz (wiek) fajerwerkow...
( bo w tym czasie moznaby powiedziec 100X wiecej )

Po prostu:
Polska Tuska ( jak i poprzednikow) to coraz bardziej totalitarny
prywatny folwark polskiej i swiatowej zydokomuny,
niestety rojacy sie od takich zaprzedanych kanalii, jak wspomniani w tytule

Kol

Data: 2009-02-27 18:20:21
Autor: ColgatesBilly

"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> wrote in message news:niUpl.7456$cu3.4370uutiset.elisa.fi...
[...]

Inna rzecz, jak sie slucha, zaraz po tym, LIZUSOWSKIEGO BELKOTU
pantoflarskiegoi gawedzikarza Nowaka, to sie chce rzygac...

Niestety, ojcowie nie pozwolo nikomu zrobic z niego, i podobnych sztamp
kompletnego wala

Data: 2009-02-27 17:31:10
Autor: Karol
> [...]

> Dzieki nim, mozemy rozpropagowac wypowiedz MISTRZA logiki i odwagi
> ( pomijam osobista klase... acz to sie zawsze  n i m i  wiaze, .... czego

...jeden drugiego wart.:))

> [...]

> Nic tu zbyt mocnego, kryminogennego, zadnych juz (wiek) fajerwerkow...
> ( bo w tym czasie moznaby powiedziec 100X wiecej )

....ale k....co to da spoleczenstwu? Od takiego gadania bedzie lepiej w Polsce?

> [...]

pantoflarskiegoi gawedzikarza Nowaka, to sie chce rzygac...

Niestety, ojcowie nie pozwolo nikomu zrobic z niego, i podobnych sztamp

rozbrajajace:))) ...Lizusowski belkot, wart belkotu Wolniewicza. Kanalia , kanalalie nasladuje.

Data: 2009-02-27 18:36:59
Autor: ColgatesBilly

"Karol" <jeff.ktos@vp.pl> wrote in message news:1a16.00000007.49a8154enewsgate.onet.pl...

> Nic tu zbyt mocnego, kryminogennego, zadnych juz (wiek) fajerwerkow...
> ( bo w tym czasie moznaby powiedziec 100X wiecej )

...ale k....co to da spoleczenstwu? Od takiego gadania bedzie lepiej w Polsce?

Mam te same odczucia, ze my ( wezmy profesorskie popisy u Pospoieszalskiego)
zadawalamy sie, ze ktos znowu opisze zjawisko.
Sek w tym, ze ty go nie znasz i nie wiesz co sie dzieje,
a jako pozbawiony rozumu, nie widzisz niebezpieczenstw.

Ale jedna rzecz mnie PORAZILA!!  ;)
To ty chcesz, aby sluchacze RM , miast gadania, WZIELI SPRAWY W SWOJE RECE?

Ho ho...
Tos wiekszy kozak jak ja...;)

Kol

Data: 2009-02-27 17:48:38
Autor: Karol

Kolgejt napisal:

> [...]

Ale jedna rzecz mnie PORAZILA!!  ;)
To ty chcesz, aby sluchacze RM , miast gadania, WZIELI SPRAWY W SWOJE RECE?

ty jestes kozak? ty przecie jestes jednym z glupszych prowokatorow sowieckich na
tej grupie.

twoje teksty sa wyjatkowo belkotliwe. Trzeba byc chyba autentycznym idiota, aby
tego nie zauwazyc - *patrioto* z Koziej Wolki:)))

Data: 2009-02-27 22:27:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 27 Feb 2009 18:13:00 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Dzieki nim, mozemy rozpropagowac wypowiedz MISTRZA logiki

Logiki? Katolickiego ateisty?

Data: 2009-02-27 23:00:00
Autor: kefirh
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:

Dnia Fri, 27 Feb 2009 18:13:00 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Dzieki nim, mozemy rozpropagowac wypowiedz MISTRZA logiki

Logiki? Katolickiego ateisty?

Katolik Ateista to jest twor zrodzony przez Miszne.
Zdrowa natura (gojska) w ten sposob przystosowala sie do przetrwania
w urojonym swiecie wyssanym z Gemary.

Data: 2009-02-27 23:46:52
Autor: ColgatesBilly

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:1d4khncsleznc.1mij1r5wy8irt.dlg40tude.net...
Dnia Fri, 27 Feb 2009 18:13:00 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Dzieki nim, mozemy rozpropagowac wypowiedz MISTRZA logiki

Logiki? Katolickiego ateisty?

Czyli.... postaci nader reprezentatywnej dla Polakow  ;)

Kol

Prof.WOLNIEWICZ - swoimi slowami! ( dzieki Kawus i Steff !!! )