Prof. Władysław Bartoszewski: Nie bójcie się wypędzonych.

Data: 2009-06-04 08:48:36
Autor: Jarek orędownik PO
Prof. Władysław Bartoszewski: Nie bójcie się wypędzonych.
Profesor, odbierając doktorat honoris causa Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, namawiał do uczestnictwa w wyborach do PE i uspokajał w sprawie niemieckich wypędzonych.

Profesor odebrał wyróżnienie za wierność wartościom uniwersalnym, wspaniałe świadectwo miłości ojczyzny i pielęgnowanie narodowego sumienia, za udokumentowanie martyrologii z okresu II wojny światowej oraz działania na rzecz pojednania międzynarodowego.

To drugi w ciągu ostatniego roku honorowy tytuł olsztyńskiej uczelni dla polityka działającego na rzecz pojednania polsko-niemieckiego. W październiku uhonorowany został Hans-Gert Pöttering, przewodniczący Parlamentu Europejskiego. Bartoszewski wspominał o nim w czasie swojego wystąpienia, a potem - w czasie kilkudziesięciominutowego referatu - przekonywał do udziału w wyborach. - Jako bezpartyjny stary człowiek i jeden z najstarszych czynnych polityków mówię, że nieobecni nigdy nie mają racji. Niepójście na wybory oznacza brak państwowego patriotyzmu.

W czasie spotkania z dziennikarzami profesor skomentował odezwę CDU i CSU w sprawie potępienia wypędzeń.

- Opublikowanie oświadczenia nastąpiło w kampanii przed wyborami do Bundestagu. To trzeba pamiętać i wiedzieć, co jest motywacją niemieckich posunięć - mówił Bartoszewski. Dodał, że w czasie kampanii wyborczej kanclerz Angela Merkel na pewno pojedzie na zjazd wypędzonych 22 sierpnia. - Może tam łkać nad ich cierpieniem. Ale poza łkaniem nic z tego nie będzie.

http://wyborcza.pl/1,75478,6683772,Prof__Wladyslaw_Bartoszewski__Nie_bojcie_sie_wypedzonych.html

Przemek

--
Jestem oburzona, jeśli za tym raportem stoi prezydent... dlaczego on nic nie
zrobił, przecież Kancelaria Prezydenta tez mogła coś zrobić - powiedziała w

Data: 2009-06-04 12:16:48
Autor: HaMMeR
Jarek orędownik PO wrote:
http://wyborcza.pl/1,75478,6683772,Prof__Wladyslaw_Bartoszewski__Nie_bojcie_sie_wypedzonych.html

P.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie na darmo ten nieszczesny geolog porzucil te sprzedajna babe!
Wredne babsko, kase za jego smierc dostala i wie teraz jak skamlec!

Data: 2009-06-04 10:35:59
Autor: konserwator
[...]

i za dyplomatolectwo...

Data: 2009-06-04 12:10:42
Autor: p47
Prof. Władysław Bartoszewski: Nie bójcie się w ypędzonych.

Użytkownik "Jarek orędownik PO" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:h07qo9$1re$1inews.gazeta.pl...

Wybierając Platformę Obywatelską będziesz miał więcej takich wiadomiosci:

http://wiadomosci.onet.pl/1983861,12,item.html

a także przysłużysz się Niemcom i ruskim, bo to oni Tuska i PO wspierają, a PiS i pp. Kaczyńskich w Moskwie i Berlinie nienawidzą, a jak wiadomo, akurat w tych stolicach od wieków nic im tak na sercu nie leży jak wyłącznie nasze dobro i troska o taki  wybór naszych przywódców, aby o polski interes potrafili zabiegać SKUTECZNIE!
I w ogóle w Moskwie i Berlinie to by nam  nieba przychylili;-),
Pewno z tej troski o Polaków ta zsynchronizowana niechęć do pp. Kaczyńskich i wspieranie rządów PO!
;-)

Data: 2009-06-04 13:47:19
Autor: HaMMeR
p47 wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

I jak na zawolanie, obie nacje juz unisono wrzeszcza,
ze IIWS wybuchla z winy polakow!!! Zgodnie z ustalonym
scenariuszem!
Chyba z tej gorliwosci i pewnosci zainstalowania w Polsce
na stale swojej agentury, te dwa milujace pokoj od wiekow
padlinozerne panstwa, jednak popelnily maly falstart..,
ale naprawde malutki...

Data: 2009-06-04 13:57:00
Autor: cytryna
p47 wrote:

> [...]
> I w ogóle w Moskwie i Berlinie to by nam nieba przychylili;-),
> Pewno z tej troski o Polaków ta zsynchronizowana niechęć do pp.

[...]

Straszny Dziadunio musiał coś w kapelusz dostać,jakąś nagrodę od Anieli i jako wprawny maturzysta-propagandysta zaleca Polakom pozbycie się bojaźni.Pewnikiem
teraz optuje za Judeopolonią razem kumplami z GWna. Kolejny etap realizacji planu Eryki&Anieli to zwyzywanie Polaków od bydła i hymny pochwalne na temat rasy panów. Żałosne są ofiary zakochane w katach, ale dla tej nacji to typowe.

--

Prof. Władysław Bartoszewski: Nie bójcie się wypędzonych.