Prof. Zbigniew Mikołejko: Sama śmierć nie namasz cza.

Data: 2010-04-19 03:01:53
Autor: Tomy
Prof. Zbigniew Mikołejko: Sama śmierć nie namasz cza.

"karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote in message news:hqh2cf$aqk$1inews.gazeta.pl...
Nie możemy mówić wyłącznie językiem rozpaczy. Musimy już teraz zacząć rozmawiać o przyszłości. Trzeba też nie tylko szukać winnych, ale i pytać o odpowiedzialność - z prof. Zbigniewem Mikołejko, filozofem, rozmawia Dariusz Szreter.

Na PeOwców padł blady strach i zaczynają urabianie elektoratu.
Za późno warzywny, za późno.

Data: 2010-04-19 14:46:38
Autor: rAzor
Prof. Zbigniew Mikołejko: Sama śmie rć nie namaszcza.
Użytkownik... he he - Tomy raczył napisać:

[...]

Sugerujesz, ze J."K" Kałecki zaczął się łasić do PiSu?
Czy ja wiem - to nawet w stylu tego śmiecia.

Data: 2010-04-19 13:18:24
Autor: Tomy

"rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> wrote in message news:hqhjbe$dd6$2news.onet.pl...
[...]

Na razie, grupowa kapusta warzywna nie bardzo wie co tutaj
ma wpastować, czeka na instrukcje z GóWno, a Michnik teraz
miota się jak Borowski w kościele.

Prof. Zbigniew Mikołejko: Sama śmierć nie namasz cza.