Prof. Zoll (2020) już za "zamachem na naszą cywilizację" [Prof. Zoll (2014) o konwencji Stambulskiej]

Data: 2020-07-28 12:04:49
Autor: A. Filip
Prof. Zoll (2020) już za "zamachem na naszą cywilizację" [Prof. Zoll (2014) o konwencji Stambulskiej]
https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/510944-opozycja-moze-sie-zdziwic-przypomniano-slowa-zolla
Co na to opozycja? Prof. Zoll kilka lat temu: Konwencja antyprzemocowa
to zamach na naszą cywilizację. Wiele państw jej nie ratyfikowało
; opublikowano: 2020-07-26 21:29:19.723442+02:00
; aktualizacja: 2020-07-26 21:30:39.056793+02:00

,,Nasze regulacje wypełniają wszystkie dyspozycje, dotyczące regulacji
prawnych związanych z przeciwdziałaniem przemocy wobec kobiet" -
zapewniał w 2014 roku prof. Andrzej Zoll, przekonując wtedy, że nie
należy ratyfikować konwencji RE dotyczącej przemocy wobec kobiet.  [...]

Zoll krytykował konwencję m.in. za ,,nieprecyzyjny język".
    Co może skutkować wątpliwościami w stosowaniu tej Konwencji, a
przede wszystkim pozostają wątpliwości co do intencji jej
twórców. Powstaje pytanie, czy nie ma tu jakiegoś drugiego dna?
-- zastanawiał się Zoll, dodając, że ,,rodzi się podejrzenie", że
konwencja antyprzemocowa ,,to zamach na naszą cywilizację". [...]

--
A. Filip

Data: 2020-07-28 12:09:35
Autor: u2
Prof. Zoll (2020) już za "zamachem na naszą cywilizację" [Prof. Zoll (2014) o konwenQ1|AČâJÖŚnél’'Łĺ
W dniu 28.07.2020 o 12:04, A. Filip pisze:
[...]

Jednym z punktów, który szczególnie niepokoił profesora, był art. 12 dokumentu RE, który dotyczy działań niezbędnych ,,do promowania zmian, wzorców społecznych i kulturowych, dotyczących zachowań kobiet i mężczyzn w celu wykorzenienia uprzedzeń, zwyczajów, tradycji oraz innych praktyk, opartych na idei niższości kobiet, na stereotypowym modelu roli kobiet i mężczyzn".

Data: 2020-07-28 12:43:43
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-07-28 o 12:09, u2 pisze:

[...]

Poważnie ubeku?
Nieustające pozdrowienia dla twojego papcia mośka i mamy rebeki.

Pozdrawiam

Data: 2020-07-28 13:15:50
Autor: z
Prof. Zoll (2020) już za "zamachem na naszą cywilizację" [Prof. Zoll (2014) o konwenQ1|AČâJÖŚnél’'Łĺ
Kolejny co się zeszmacił i robi teraz z eksperta tvnu.

Data: 2020-07-28 13:26:24
Autor: u2
W dniu 28.07.2020 o 13:15, z pisze:
Kolejny co się zeszmacił i robi teraz z eksperta tvnu.

ale dlaczego niby się zeszmacił ? zawsze był do TVN zapraszany, taka stacja, że promuje swojaków:)

Data: 2020-07-28 13:41:26
Autor: z
W dniu 2020-07-28 o 13:26, u2 pisze:
ale dlaczego niby się zeszmacił ? zawsze był do TVN zapraszany, taka stacja, że promuje swojaków:)

Zmienić zdanie w tak fundamentalnej kwestii?
To jak Kwaśniewski z komunisty stał się demokratą ;-)

Data: 2020-07-28 14:24:54
Autor: u2
W dniu 28.07.2020 o 13:41, z pisze:
Zmienić zdanie w tak fundamentalnej kwestii?

konwencja jest wymierzona przede wszystkim przeciwko pojęciu rodziny w kulturach innych niż europejskie, ale jak bumerang uderza w rodzinę w Europie, w tym w Bolanda, niszcząc dotychczasowe europejskie tradycje i kulturę

https://wpolityce.pl/polityka/511149-konwencja-stambulska-jest-skrajnie-niebezpieczna-dlaczego

Religia i rodzina źródłem zła i przemocy

Art. 12 ukazuje zwyczaje, tradycję i religię w kontekście zagrożenia. Ani raz Konwencja nie wspomina o nich jako o zjawisku pozytywnym.

     Strony gwarantują, że kultura, zwyczaje, religia, tradycja czy tzw. ,,honor" nie będą uznawane za usprawiedliwienie dla wszelkich aktów przemocy objętych zakresem niniejszej Konwencji.

> To jak Kwaśniewski z komunisty stał się demokratą

niby socjal-demokratą, ale w drugiej kadencji pokazał swoje prawdziwe oblicze, dzięki niemu LSD poszybowało w t.zw. dół

Data: 2020-07-28 16:04:12
Autor: RadoslawF

Data: 2020-07-29 07:25:36
Autor: A. Filip
z <z@z.pl> pisze:
Kolejny co się zeszmacił i robi teraz z eksperta tvnu.

Nawet średnio inteligentnie uzasadnił dlaczego "oficjalnie" zmienił zdanie.
Mnie jakoś nie przekonał że podał prawdziwe przyczyny zmiany frontu.

--
A. Filip

Data: 2020-07-29 10:46:07
Autor: z
Prof. Zoll (2020) już za "zamachem na naszą cywilizację" [Prof. Zoll (2014) o konwenQ1|AČâJÖŚnél’'Łĺ
Jak każdy zeszmacony ekspert w tvnie.

Data: 2020-07-29 12:10:45
Autor: u2
W dniu 29.07.2020 o 10:46, z pisze:
Jak każdy zeszmacony ekspert w tvnie.

no co ty, prof. Zoll zawsze w garniturze, nigdy w szmatach:)

Data: 2020-07-29 14:34:31
Autor: A. Filip
RadoslawF <radoslawfl@gmail.com> pisze:
[...]

Skąd się wzięła twoja fiksacja na punkcie połączenia mośków i ubeków?

--
A. Filip

Data: 2020-07-29 14:40:32
Autor: Liwiusz
W dniu 2020-07-29 o 14:34, A. Filip pisze:
[...]

Pewnie z tego, że w aparacie UB Żydzi stanowili nadreprezentację.

--
Liwiusz

Data: 2020-07-29 14:48:47
Autor: A. Filip
RadoslawF: "ubek z papcia mośka i mamy rebeki" [Was: Prof. Zoll (2020) już za "zamachem na naszą cywilizację"]
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> pisze:
[...]

A czy taka prawda wypowiedziana publicznie to nie antysemityzm (karalny)?

Choć zapewne za "Wielką Żydowską Nadreprezentacje w UB" _niektórym_
sędziom byłoby trudniej skazać niż za "Żydowskie UB".

--
A. Filip

Data: 2020-07-29 15:09:50
Autor: u2
W dniu 29.07.2020 o 14:48, A. Filip pisze:
A czy taka prawda wypowiedziana publicznie to nie antysemityzm (karalny)?

a z jakiego paragrafu karalny ?

Data: 2020-07-29 15:17:40
Autor: Liwiusz
RadoslawF: "ubek z papcia mośka i mamy reb eki" [Was: Prof. Zoll (2020) juĹź za "zamachem n a naszą cywilizację"]
W dniu 2020-07-29 o 14:48, A. Filip pisze:
[...]

Czyli potwierdzasz, że w dzisiejszych czasach antysemityzm to synonim spostrzegawczości? Z tego wynika, że tylko głupek może nie być antysemitą:)

--
Liwiusz

Data: 2020-07-29 15:30:28
Autor: u2
W dniu 29.07.2020 o 15:17, Liwiusz pisze:
Czyli potwierdzasz, że w dzisiejszych czasach antysemityzm to synonim spostrzegawczości? Z tego wynika, że tylko głupek może nie być antysemitą:)

a co jeśli takie twierdzenia wypisuje semita ?

Data: 2020-07-29 16:27:37
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Czyż ściepowy (s.c.polish) "cudzoziemiec" Aleksander Sharon nie
zabłysnął twierdzeniem że żydzi (zmieniający stronę) to najgorsi
antysemici?  Nie powinni być według tej logiki karani surowiej?

--
A. Filip

Data: 2020-07-29 18:15:42
Autor: u2
Was: Prof. Zoll (2020) juĹź za "zamacheQ1|BiڝŤ3s9s,"–,Úr78÷Ýś
W dniu 29.07.2020 o 16:27, A. Filip pisze:
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

no ale czy semita nie jest automatycznie wyłączony z takiej odpowiedzialności ? jak prowokuje to w jakimś zbożnym celu ?

Data: 2020-07-29 18:15:03
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-07-29 o 18:15, u2 pisze:

[...]

To ty w zbożnym celu ubeku?

Data: 2020-07-29 16:45:06
Autor: Liwiusz
[...]

Historia zna takie przypadki. Pewien dziennikarz, Kataw Zar, Żyd, zresztą ocalały z Holokaustu, został kilka (może kilkanaście) lat temu uznany przez jakąś faszystowską organizację rzekomo działającą w obronie Żydów (tacy, co to wskazują palcem antysemitów, mimo że nikt ich o to nie prosi) za antysemitę.

--
Liwiusz

Data: 2020-07-29 18:18:02
Autor: u2
W dniu 29.07.2020 o 16:45, Liwiusz pisze:
[...]

no ale czy poniósł jakąkolwiek odpowiedzialność sądową ? n.p. prof. Finkelstein pisze od lat o przemyśle Holocaust i jest oskarżany o "antysemityzm" ale nie słyszałem, aby poniósł z tego powodu jakąkolwiek karę sądową

Data: 2020-07-29 21:55:10
Autor: Liwiusz
[...]

Infamia też jest pewną karą. Na szczęście, w przypadku antysemityzmu, coraz mniej dotkliwą, bo coraz więcej ludzi widzi, że to raczej wyróżnienie, niż inwektywa.

--
Liwiusz

Data: 2020-07-29 22:18:50
Autor: u2
W dniu 29.07.2020 o 21:55, Liwiusz pisze:
[...]

dokładnie, jeśli profesor Finkelstein pisze jak jest, nie ściemnia, to raczej czeka go zasłużona sława

ale nadal nie wyjaśnia zagadki co to jest "antysemityzm" i dlaczego ma być karalny bez podania definicji "antysemityzmu"

Data: 2020-07-29 23:26:04
Autor: Animka
W dniu 2020-07-29 o 16:45, Liwiusz pisze:
[...]

Mam tu ciekawostkę tragiczną jak to Żydzi mordowali Polaków w Katyniu.
http://dziennik-zlozony.pl/izraelska-gazeta-donosi-jak-zydzi-mordowali-polakow-w-katyniu/?fbclid=IwAR1YNpkxDHbmjr10ngbYrAKkJ_58ppV9aeW3xPCjSo-Unlzdk_IVx0tCJTM

--
animka

Data: 2020-08-04 12:18:27
Autor: ąćęłńóśźż
Prof. Zoll (2020) już za "zamachem na naszą cywilizację"
Cyt. "Rosjanie są z natury przyjaźnie nastawieni do Polski" i wszystko jasne.

-- -- -
http://dziennik-zlozony.pl/izraelska-gazeta-donosi-jak-zydzi-mordowali-polakow-w-katyniu

Data: 2020-08-04 12:00:20
Autor: ąćęłńóśźż
Prof. Zoll (2020) już za "zamachem na naszą cywilizację"
Elementarne: skoro ocalał z holokałstu, to ewidentnie antysemita.
I jeszcze pewnie brudne antysemickie łapska wyciąga po swoje spadkowe mienie.
Gdyby z holokałstu nikt nie ocalał, to życie semickich organizacji byłoby prostsze.

-- -- -
Pewien dziennikarz, Kataw Zar, Żyd, zresztą ocalały z Holokaustu, został kilka lat temu uznany przez jakąś faszystowską organizację rzekomo działającą w obronie Żydów za antysemitę.

Data: 2020-07-29 16:20:16
Autor: A. Filip
[...]

[...]

Czyli potwierdzasz, że w dzisiejszych czasach antysemityzm to synonim
spostrzegawczości? Z tego wynika, że tylko głupek może nie być
antysemitą:)

IMHO: Za to "zapytanie z konkluzją" niektórzy sędziowie by cię już
skazali.  Jakbyś był szerzej znany to donos do prokuratury
(wniosek o ściganie i ukaranie _na koszt podatników_ ) miałby jak
w (nie euro-cypryjskim) banku :-)

--
A. Filip

Data: 2020-07-29 18:23:23
Autor: u2
W dniu 29.07.2020 o 16:20, A. Filip pisze:
[...]

ale ale z jakiego paragrafu byłby skazany ?

Data: 2020-08-06 11:46:41
Autor: ąćęłńóśźż
Prof. Zoll (2020) już za "zamachem na naszą cywilizację" [Prof. Zoll (2014) o konwencji Stambulskiej]
BTW sami siebie wciągali jeden kolejnego (jak dziś), czy towarzysze radzieccy właśnie ich wybierali (metoda z czasów zaborów)?
A może tak świetnie się sprawdzili w latach 1939-45 jako wydający Polaków komunistom (choćby we Lwowie i na całym Wołyniu)?

-- -- -
w aparacie UB Żydzi stanowili nadreprezentację.

Data: 2020-08-06 13:12:13
Autor: J.F.
Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f2bd181$0$17342$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Z Wołyniem i datami to ostroznie, bo przyszli Niemcy i Zydow wybili.

IMO - polska szlachta wladzy radzieckiej nie pasowala z przyczyn oczywistych.
Polscy kapitalisci - oczywiscie tez nie.
Polscy robotnicy - jak najbardziej tak.
Polscy chłopi - niby tak - zyja z pracy wlasnych rak, ale powinni to robic w kołchozach.
Polska inteligencja, szczegolnie inzynierowie, lekarze - ogolnie pasuje, trzeba ich tylko troche odkułaczyc, ale niestety za bardzo patriotyczna.

A wsrod Zydow mamy kapitalistow, robotnikow, inteligencje, i jakis tam drobnych przedsiebiorcow - krawcow, sklepikarzy.
Z wyjatkiem pierwszej grupy tez pasuja do ustroju.

W dodatku biedni studenci mieli pociag do rewolutowania.

W Rosji bylo podobnie, wiec nie ma sie co dziwic, ze wladzach radzieckich byli reprezentowani mocno.

Przyszedl rok 1939 ... powiedzmy szczerze, ze stosunek Polakow do Zydow byl wczesniej rozny,
to co sie dziwic, ze Zydzi nowe wladze powitali z radoscia - jedni szczerze, inni na wszelki wypadek ...

A tu jeszcze nowa wladza potrzebuje troche inteligentow ...

A o losie tych bogatych Zydowskich fabrykantow w radzieckiej strefie jakos nie moge sie doczytac ... w pore sp* do Szwajcarii i dalej ?

-- -- -
w aparacie UB Żydzi stanowili nadreprezentację.

J.

Data: 2020-08-06 13:46:27
Autor: ąćęłńóśźż
Prof. Zoll (2020) już za "zamachem na naszą cywilizację" [Prof. Zoll (2014) o konwencji Stambulskiej]
Wypadł mi z głowy autor i tytuł monografii o wydawaniu Polaków i kolaborowaniu przez żydów z NKWD po wkroczeniu 17 września 1939 Rosjan na nasze tereny wschodnie (m.in. Lwów) - pamiętacie?

-- -- -
Z Wołyniem i datami to ostroznie, bo przyszli

Data: 2020-08-06 17:22:10
Autor: J.F.
Użytkownik "ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f2bed94$0$550$65785112@news.neostrada.pl...
Wypadł mi z głowy autor i tytuł monografii o wydawaniu Polaków i kolaborowaniu przez żydów z NKWD po wkroczeniu 17 września 1939 Rosjan na nasze tereny wschodnie (m.in. Lwów) - pamiętacie?

W 39 to mozliwe, ale potem wkroczyli Niemcy, i Zydow postawili pod sciana.
Wiec np w masakrze wołynskiej nie brali udzialu.

No ale czesc zdazyla uciec, i w 44 wrocila ...

J.

-- -- -
Z Wołyniem i datami to ostroznie, bo przyszli

Data: 2020-08-07 10:20:11
Autor: ąćęłńóśźż
Prof. Zoll (2020) już za "zamachem na naszą cywilizację" [Prof. Zoll (2014) o konwencji Stambulskiej]
Kilka relacji (było nie było Polaków żydowskiego pochodzenia):
http://kompromitacje.blogspot.com/2012/11/dojechac-do-lwowa.html

Data: 2020-08-07 10:18:51
Autor: ąćęłńóśźż
Prof. Zoll (2020) już za "zamachem na naszą cywilizację" [Prof. Zoll (2014) o konwencji Stambulskiej]
Książki m.in.
prof. Jerzego Roberta Nowaka "Przemilczane zbrodnie"
prof. Krzysztofa Jasiewicza "Oni", "Rzeczywistość sowiecka 1939-1941 w świadectwach polskich Żydów", "Pierwsi po diable"

Data: 2020-08-06 18:10:37
Autor: RadoslawF
W dniu 2020-08-06 o 13:12, J.F. pisze:

A o losie tych bogatych Zydowskich fabrykantow w radzieckiej strefie jakos nie moge sie doczytac ... w pore sp* do Szwajcarii i dalej ?

Polscy bogaci żydzi mający majątki lub krewnych za granicą
dostawili paszporty ZSRR i wyjeżdżali.
Biedni z resztą polaków trafiali do kopalń lub innych
nie strzeżonych przymusowych miejsc pracy.

Pozdrawiam