Prof. Zyta Gilowska ministrem finansów w rządzie PIS?

Data: 2013-07-23 13:52:28
Autor: koealski
Prof. Zyta Gilowska ministrem finansów w rządzie PIS?
Hofman był pytany o ewentualnego kandydata Prawa i Sprawiedliwości na ministra finansów w kolejnym rządzie. Polityk przyznał, że w grę wchodzi kandydatura Zyty Gilowskiej:
Ja bym bardzo chciał, uważam, ze pani profesor ma tego typu kompetencje.. Stan zdrowia pani profesor to jest rzecz, która dla niej jest bardzo ważnym wskaźnikiem, więc dziś takiej odpowiedzi nikt nie potrafi udzielić
- mówił Hofman.
http://wpolityce.pl/wydarzenia/58674-hofman-krytykuje-rostowskiego-jest-klamca-albo-nieudacznikiem-taka-dziura-budzetowa-w-normalnym-systemie-demokratycznym-obalilaby-rzad

Data: 2013-07-24 09:17:45
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-23 22:52, koealski pisze:
Hofman był pytany o ewentualnego kandydata Prawa i Sprawiedliwości na ministra finansów w kolejnym rządzie.

Polityk przyznał, że w grę wchodzi kandydatura Zyty Gilowskiej:

To tak, jakby obsadzili HGW, ciągle ta sama mniejszość...

Data: 2013-07-24 01:06:42
Autor: koealski
W dniu środa, 24 lipca 2013 09:17:45 UTC+2 użytkownik Tuskobus napisał:
> [...]

Polityk przyznał, że w grę wchodzi kandydatura Zyty Gilowskiej:

To tak, jakby obsadzili HGW, ciągle ta sama mniejszość...
Nie porównuj bufetowej do pani profesor.

Data: 2013-07-24 10:18:20
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-24 10:06, koealski pisze:
[...]

Śmieszna profesor, pewno szkolona przez CIA jak Belka...

Data: 2013-07-24 01:39:18
Autor: koealski
W dniu środa, 24 lipca 2013 10:18:20 UTC+2 użytkownik Tuskobus napisał:

> Nie porównuj bufetowej do pani profesor.

Śmieszna profesor, pewno szkolona przez CIA jak Belka...
Nie, prof. Zyta Gilowska jest profesorem doktorem habilitowanym nauk ekonomicznych. Ukończyła studia w Instytucie Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego; doktoryzowała się (z ekonomiki rolnictwa) i habilitowała na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Postanowieniem Prezydenta RP z 16 sierpnia 1999 otrzymała tytuł profesora. Wykłada na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim, gdzie od 2001 zajmuje stanowisko profesora zwyczajnego. Jest też członkiem Komitetu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk.
Tuskobus, apeluję do ciebie, nie pisz tego typu kłamstw i oszczerstw.

Data: 2013-07-24 11:51:03
Autor: Tuskobus
W dniu 2013-07-24 10:39, koealski pisze:

[...]

Do niczego się nie nadaje, tak jak bufetowa, co najwyżej chałupę może sprzątać. Już lepiej oddać władzę w ręce bezdomnych, mniej szkód narobią...

Data: 2013-07-24 04:55:51
Autor: koealski
W dniu środa, 24 lipca 2013 11:51:03 UTC+2 użytkownik Tuskobus napisał:

> [...]

Do niczego się nie nadaje, tak jak bufetowa, co najwyżej chałupę może sprzątać. Już lepiej oddać władzę w ręce bezdomnych, mniej szkód narobią...
Otóż nadaje się, Prof. Zyta Gilowska, jako minister finansów, przygotowała 6 reform finansów publicznych, zredukowała deficyt budżetowy do 1,9%  w 2007 r.
Jeśli chcesz, mogę ci szczegółowo opisać te reformy. Nie masz żadnych podstaw merytorycznych do krytykowania pani prof. , więc kierujesz inwektywy i odwołujesz się do emocji. Szczerze ci współczuje.

Data: 2013-07-24 13:58:06
Autor: u2
W dniu 2013-07-24 13:55, koealski pisze:
[...]

z bekonem bez inwektyw sie nie obejdzie, jesli chcesz kulturalnej dyskusji to zmien grupe na moderowana ...-;)

--
https://www.youtube.com/watch?v=phXJTwf8Wm0
https://www.youtube.com/watch?v=t4VjM2KpmNc

Data: 2013-07-24 05:12:59
Autor: koealski
W dniu środa, 24 lipca 2013 13:58:06 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

> Jeśli chcesz, mogę ci szczegółowo opisać te reformy. Nie masz żadnych podstaw merytorycznych do krytykowania pani prof. , więc kierujesz inwektywy i odwołujesz się do emocji. Szczerze ci współczuje.
Jakie masz zarzuty wobec pani prof. Zyty Gilowskiej, wobec jej polityki, jako ministra finansów? z bekonem bez inwektyw sie nie obejdzie, jesli chcesz kulturalnej dyskusji to zmien grupe na moderowana ...-;)

Data: 2013-07-24 14:49:07
Autor: Tuskobus
[...]

Putfrau, jako kuchta domowa...

Data: 2013-07-26 20:15:12
Autor: pluton_
Prof. Zyta Gilowska ministrem finansów w rządzie PIS?
Nie, prof. Zyta Gilowska jest profesorem doktorem habilitowanym nauk
ekonomicznych.

licencjat z marketingu ma ?

Nullification

Data: 2013-07-26 20:13:47
Autor: pluton_
Prof. Zyta Gilowska ministrem finansów w rządzie PIS?
Hofman był pytany

Nigdy nie myslalem, ze upadek z wycieraczki moze spowodowac
takie rozlegle urazy ... no tego, co on ma w czaszce.
Prozni.

Nullification

Prof. Zyta Gilowska ministrem finansów w rządzie PIS?