Prof. dr hab. Wladyslaw Bartoszewski z Wydzialu Prawa UŁ

Data: 2011-07-24 20:10:53
Autor: jadrys
Prof. dr hab. Wladyslaw Bartoszewski z Wydzialu Prawa UŁ
W dniu 2011-07-24 20:00, cytryna pisze:
Przepraszam, ale sie spienilem..

"Spieniłem"? Toś ty facet?

Data: 2011-07-25 02:10:32
Autor: stevep
Prof. dr hab. Wladyslaw Bartoszewski z Wyd zialu Prawa U
Dnia 24-07-2011 o 20:10:53 jadrys <Che@yahoo.com> napisa(a):

W dniu 2011-07-24 20:00, cytryna pisze:
Przepraszam, ale sie spienilem..

"Spieniem"? To ty facet?

Znowu te homonawyki?  ;)

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-25 16:15:26
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-25 02:10, stevep pisze:
Dnia 24-07-2011 o 20:10:53 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-07-24 20:00, cytryna pisze:
Przepraszam, ale sie spienilem..

"Spieniłem"? Toś ty facet?

Znowu te homonawyki?  ;)

Przecież ona/on cały czas podawał sie z "oną".

Data: 2011-07-25 16:20:09
Autor: raff

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:j0jtpb$agr$1news.onet.pl...
[...]

Cytryna ? Kiedy ? Durnys ?

R.

Data: 2011-07-25 16:31:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-25 16:20, raff pisze:
[...]

Tak, - cytryna. Cały czas. Nie do mnie należy ocena.

Data: 2011-07-25 16:48:38
Autor: raff

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:j0juvk$ebb$1news.onet.pl...
[...]

Ani razu, a nie caly czas. Cos ci sie posmyrało.

R.

Prof. dr hab. Wladyslaw Bartoszewski z Wydzialu Prawa UŁ