Prof. dr hab. Wladyslaw Bartoszewski z Wydzialu Prawa UŁ

Data: 2011-07-24 20:00:09
Autor: cytryna
Prof. dr hab. Wladyslaw Bartoszewski z Wydzialu Prawa UŁ
Prof. dr hab. Wladyslaw Bartoszewski z Wydzialu Prawa UŁ

Przegladam sobie strony Wydzialu Prawa i Administracji Uniwersytetu Lodzkiego, a tam (http://wpia.uni.lodz.pl/studiumPODK/wykladowcy.php)  na samym poczatku stoi:
"Studia Podyplomowe, Wydzial Prawa i Administracji Uniwersytetu Lodzkiego. Wykładowcy:
prof. dr hab. Władysław Bartoszewski - przewodniczący Międzynarodowej Rady Oświęcimskiej oraz Rady Ochrony Pamięci Wal i Męczeństwa, b. minister spraw zagranicznych"
Przeciez to jest KRYMINAL, i w kazdym normalnym panstwie!  Rozumiem, ze w Polsce czy Niemczech magister, albo ten po maturze, moze byc profesorem uniwersyteckim.   Trudno.   Ale NIGDZIE na swiecie tego po maturze jeno nie beda tytulowac per "dr", i do tego "hab".  Trzeba sie bylo uczyc na ten doktorat i habilitacje, a nie wg uznania!  Czy tak ma wygladac nauka polska?  WSTYD! Jest tu ktos z wydzialu Prawa i Administracji UL?  Jesli takie cos stoi na stronie wydzialowej, to tam musi byc niezly terror psychiczny, ze nikt nie oponuje.  I to PRAWNICY! (figuratively speaking)
P.S.  Co to jest ten "Wal" w charakterystyce prof. Bartoszewskiego?
Przepraszam, ale sie spienilem..

Data: 2011-07-24 11:25:43
Autor: brat_olin
"cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:

Przepraszam, ale sie spienilem..

Podejrzewam, ze chodzi o stawki.  Za "prof. dr hab." na Wydziale Prawa
UL Bydloszewski zapewne skasowal wiecej za pogadanke, niz gdyby
wystepowal jako ciekawy czlowiek, albo nawet baba z broda.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-07-24 11:26:57
Autor: brat_olin
On 24 Juli, 20:00, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
[...]

Zapomnial Pan podac linka do oryginalu

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-07-24 20:06:10
Autor: A. Filip
Prof. dr hab. Wladyslaw Bartoszewski z Wydzialu Prawa UŁ v. profesor Andrzej Lepper
"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> pisze:
[...]

Po prostu bardzo chcą tytułować Leppera profesorem :-)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Lepper
  W lutym 2007 został takĹźe honorowym profesorem Międzynarodowej
  Akademii Kadr w Kijowie.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
"Na oko" - to chłop w szpitalu leżał.

Data: 2011-07-24 20:10:53
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-24 20:00, cytryna pisze:
Przepraszam, ale sie spienilem..

"Spieniłem"? Toś ty facet?

Data: 2011-07-25 02:10:32
Autor: stevep
Dnia 24-07-2011 o 20:10:53 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-07-24 20:00, cytryna pisze:
Przepraszam, ale sie spienilem..

"Spieniłem"? Toś ty facet?

Znowu te homonawyki?  ;)

--
stevep

Data: 2011-07-25 16:15:26
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-25 02:10, stevep pisze:
Dnia 24-07-2011 o 20:10:53 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-07-24 20:00, cytryna pisze:
Przepraszam, ale sie spienilem..

"Spieniłem"? Toś ty facet?

Znowu te homonawyki?  ;)

Przecież ona/on cały czas podawał sie z "oną".

Data: 2011-07-25 16:20:09
Autor: raff

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:j0jtpb$agr$1news.onet.pl...
[...]

Cytryna ? Kiedy ? Durnys ?

R.

Data: 2011-07-25 16:31:58
Autor: jadrys
W dniu 2011-07-25 16:20, raff pisze:
[...]

Tak, - cytryna. Cały czas. Nie do mnie należy ocena.

Data: 2011-07-25 16:48:38
Autor: raff

"jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:j0juvk$ebb$1news.onet.pl...
[...]

Ani razu, a nie caly czas. Cos ci sie posmyrało.

R.

Data: 2011-07-24 20:38:22
Autor: raff

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> wrote in message news:0456.00000017.4e2c5da9newsgate.onet.pl...
[...]

Zabawne, ale ten link jako jedyny jest nieaktywny:
http://wpia.uni.lodz.pl/studia/index.php?go=podyplom.php

R.

Data: 2011-07-24 11:58:12
Autor: brat_olin
On 24 Juli, 20:38, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
> [...]

> oponuje.  I to PRAWNICY! (figuratively speaking)
> P.S.  Co to jest ten "Wal" w charakterystyce prof. Bartoszewskiego?

To byl artykul sprzed 2 lat, wiec to zawiadomienie na UL skasowano w
zeszlym roku.  Tu jest link do oryginalu (p. cytryna zapomnial podac):
http://brat-olin.salon24.pl/125471,prof-dr-hab-wladyslaw-bartoszewski-z-wydzialu-prawa-ul

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-07-24 21:01:56
Autor: raff

"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> wrote in message news:73a50617-cd20-4c55-8632-926de470763br18g2000vbs.googlegroups.com...
> [...]

To byl artykul sprzed 2 lat, wiec to zawiadomienie na UL skasowano w
zeszlym roku.  Tu jest link do oryginalu (p. cytryna zapomnial podac):

Czyli niezly Wal...

R.

Data: 2011-07-25 02:11:47
Autor: stevep
Dnia 24-07-2011 o 20:38:22 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

Jednym słowem kicha, lepipej sam się przyznaj do autorstwa tego bzdetu.

--
stevep

Data: 2011-07-25 13:46:37
Autor: raff
[...]

Pampersa popraw, Stefek, to nie bedziesz mial kichy.

R.

Data: 2011-07-25 14:42:49
Autor: stevep
Dnia 25-07-2011 o 13:46:37 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

Poproś mamusi jak ci sie zsunął z toczącego pianę pyska.

--
stevep

Prof. dr hab. Wladyslaw Bartoszewski z Wydzialu Prawa UŁ