Profesjonaliści z półbanku...

Data: 2014-03-31 16:08:57
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Profesjonaliści z półbanku...
Hello,

....nie zauważyli, że im się certyfikat ssl skończył...

--
MiCHA

Data: 2014-03-31 19:45:41
Autor: xbartx
W dniu 31.03.2014 16:08, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
Hello,

....nie zauważyli, że im się certyfikat ssl skończył...

Skoro półbank to i półcertyfikat :)

No nieźle tam się dzieje, widać robota idzie z gazem, że nie ma nawet kiedy taczki załadować. Ja rozumiem kilka godziny obsuwy ale to już można liczyć dni, bo poprzedni wygasł 30.03.2014 r.

Xenocide

Data: 2014-04-01 01:53:45
Autor: eisenberg
W dniu poniedziałek, 31 marca 2014 19:45:41 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
> [...]

No nieźle tam się dzieje, widać robota idzie z gazem, że nie ma nawet kiedy taczki załadować. Ja rozumiem kilka godziny obsuwy ale to już można liczyć dni, bo poprzedni wygasł 30.03.2014 r.

Nie udało im się także zamknąć mojego konta mistrzowskiego w/g dyspozycji sprzed 3.5 tygodnia. Właśnie zauważyłem, że radośnie pobrali zań opłatę. Znowu awantura <wrr!!>

Data: 2014-04-01 11:17:21
Autor: Kamil Jońca
Profesjonaliści z półbanku...
eisenberg <eisenberg@neo.pl> writes:

[...]

Nie udało im się także zamknąć mojego konta mistrzowskiego w/g dyspozycji sprzed 3.5 tygodnia. Właśnie zauważyłem, że radośnie pobrali zań opłatę. Znowu awantura <wrr!!>

No to chyba mogę się uważać za szczęściarza - wysłałem poleconym, 24.III
dostali, a dziś już rachunków (pomagające + 5 mocnych) nie widzę.

KJ
PS. czy uwzględniłeś okres wypowiedzenia (jeśli przy tamtym koncie jest)?
--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2014-04-01 08:56:35
Autor: J_K_K
W dniu 2014-03-31 19:45, xbartx pisze:
Ja rozumiem kilka godziny obsuwy ale to już
można liczyć dni, bo poprzedni wygasł 30.03.2014 r.

Chyba największa obsuwa ostatnich lat.
Ale zwróćcie uwagę na jedną rzecz - za Greka takich jaj nie było.
Dopiero za Niemca ...

--
Pzdr

J_K_K

Data: 2014-04-01 09:03:11
Autor: Kamil Jońca
J_K_K <j_k_kwytnijto@itotez.poczta.fm> writes:

[...]

Pomyśl tak sam, jak za 2 miesiące (maj?) masz orać system, to opłaci Ci
się kupować cert na CAŁY ROK? [1]
KJ --
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/

Data: 2014-04-01 09:20:54
Autor: J_K_K
W dniu 2014-04-01 09:03, Kamil Jońca pisze:

Pomyśl tak sam, jak za 2 miesiące (maj?) masz orać system, to opłaci Ci
się kupować cert na CAŁY ROK?

To lepiej od razu mogli napisać, że wyłączają dostęp na 2 miesiące ;)

--
Pzdr

J_K_K

Data: 2014-04-01 21:18:43
Autor: xbartx
W dniu 01.04.2014 09:03, Kamil Jońca pisze:

Pomyśl tak sam, jak za 2 miesiące (maj?) masz orać system, to opłaci Ci
się kupować cert na CAŁY ROK? [1]

Przy tej wielkości instytucji to co to niby za wydatek? A wizerunkowo to stracili raczej o wiele więcej. Do tego jeszcze dochodzi, że co innego mówią a co innego sami robią ;)

Xenocide

Data: 2014-04-02 01:28:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Profesjonaliści z półbanku...

"xbartx" lhf3ej$n11$1@node1.news.atman.pl

Pomyśl tak sam, jak za 2 miesiące (maj?) masz orać system, to opłaci Ci się kupować cert na CAŁY ROK? [1]

Przy tej wielkości instytucji

Przed połączeniem Półbank był ogromny -- Rajfi chyba też...

to co to niby za wydatek? A wizerunkowo to stracili raczej o wiele więcej.

Wiele? Czy zdrowy na umyśle będzie ich klientem? :)
Marmurowym, nieświadomym -- może tak...

Do tego jeszcze dochodzi, że co innego mówią a co innego sami robią ;)

Data: 2014-04-01 09:04:01
Autor: Marvin
W dniu 2014-04-01 08:56, J_K_K pisze:
[...]

Czego się czepiacie?
Przecież w podwyżkach opłat (vide ostatnie zmiany w KK) są niezwykle sprawni i działają z dużym wyprzedzeniem.

:)

Data: 2014-04-01 13:14:56
Autor: J_K_K
Profesjonaliści z półbanku...