Profesjonalizm Moniki Olejnik

Data: 2010-01-13 09:44:39
Autor: Hans Kloss
Profesjonalizm Moniki Olejnik
http://www.youtube.com/watch?v=gJGB4bhbEp0&feature=player_embedded

"[...]Czy rzeczywiście Monika Olejnik nie potrafi różnicować sposobu
prowadzenia audycji w zależności od tego kto jest Jej gościem? Byłaby aż tak
schematyczna? Po tylu latach pracy nie umiałaby zerwać z zupełnie
irracjonalnymi, amatorskimi nawykami? Tezę taką uznałem za obraźliwą wobec
pani Redaktor. Dla mnie jest Ona symbolem dziennikarskiego profesjonalizmu[...]"

Oba cytowane wywiady miały miejsce w Tusk Vision Network w roku 2009.
J-23

--

Profesjonalizm Moniki Olejnik