Profesjonalizm obsługi w Plusie

Data: 2009-07-30 07:53:27
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Profesjonalizm obsługi w Plusie
Różni tu podają jako atut W3 o wiele lepszą obsługę klienta niż w np takim
Playu.

Kilka dni temu pisałem o moich wątpliwościach związanych z fakturą za
ostatni okres rozliczeniowy.
Przypomnę - jako że Plus ma obsługę na wysokim poziomie, poszedłem do
najbliższego przedstawiciela po wydruk faktury. Tam zostałem szybko
sprowadzony na ziemię informacją, że oni nie mogą mi faktury wydrukować,
ani w żaden sposób pomóc (z resztą od jakiegoś pół roku to jest najczęstszy
tekst, jaki w plusie słyszałem). Polecili, kawalarze, wizytę w salonie
formowym, albo kontakt z BOKiem.
No to zgodnie z ich sugestią 24 lipca wysmarowałem malia do BOKu:
Dzień dobry.

Bardzo proszę o informację, w jaki sposób mogę otrzymać fakturę za ostatni miesiąc, jeśli do tej pory odbierałem ją przez e-bok, a teraz nie mam do niego dostępu (zakończenie umowy)?
W punkcie Liberty Poland S.A. reprezentującym Państwa firmę powiedzieli mi, że nie mogą wydrukować faktury i odesłali do salonu formowego. niestety nie mam możliwości udania się do takowego.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Po chwili dostałem od autorespondera info że doszło, a nazajutrz maila o
treści:

Odpowiedź
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi wydłuży się. Prosimy o cierpliwość. Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
Dziękujemy za kontakt - zapraszamy ponownie.

No nic, pomyślałem, poczekam. I wczoraj dostałem odpowiedź od żywego
człowieka:

Temat
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
pytanie o fakturę

Wątek dyskusji
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Odpowiedź (Barbara P...ka) - 29/07/2009 12:14
Uprzejmie Panu wyjaśniam, że jako obsługa e-mail nie możemy przyjąc zgłoszenia. Pełnimy jedynie funkcję informacyjną.
W celu złożenia dyspozycji zapraszam do kontaktu telefonicznego z Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt/

Sugerowana automatyczna odpowiedź - 25/07/2009 12:31
Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi wydłuży się. Prosimy o cierpliwość. Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.

No i teraz do sedna: rozczuliło mnie niezmiernie, że w tej firmie
sugerowana automatyczna odpowiedź, to "czas udzielenia odpowiedzi wydłuży się". Na jedną odpowiedź czekałem kilka miesięcy i jak próbowałem
się dowiedzieć kiedy ją dostanę - kazali dalej czekać. Nie muszę chyba
wyjaśniać, że nie dostałem jej do dziś.
Poza tym oni chyba nie czytają na co odpowiadają. Proszę ich o informację,
a ci mi na to, że pełnią tylko funkcję informacyjną i nie mogą przyjąć
zgłoszenia. Jakiego kurczę, zgłoszenia?

A na deser dostałem ofertę promocyjną z 5plusa. Tylko tam też się nie mogę
zalogować. biedacy, jak przyszło do usuwania z bazy klientów, to od ręki,
ale ze spamlisty to już nie potrafili...

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-07-30 08:26:04
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 30 Jul 2009 07:53:27 +0200, Marek 'Qrczak' Potocki napisał(a):

Odpowiedź (Barbara P...ka) - 29/07/2009 12:14
Uprzejmie Panu wyjaśniam, że jako obsługa e-mail nie możemy przyjąc zgłoszenia. Pełnimy jedynie funkcję informacyjną.

Zgłoszenia nie mogą przyjąć.. ładnie, ładnie.. Plus to jednak lubi się
prawnie podkładać. W tym przypadku za naruszenie paragrafu 5 punkt 1
rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 1 października 2004.
Napisz sprawę mailem jeszcze raz, tym razem jako reklamację. Jak dostaniesz
identyczną odpowiedź - prześlij cała korespondencję jako skargę do UKE

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Chinski inzynier popelnil samobojstwo po tym gdy zgubil jeden z 16

Data: 2009-07-30 10:44:35
Autor: Adrian
Waldek Godel pisze:
[...]

Miałem podobną sytuację z ERĄ, ale gdy zadzwoniłem i przedstawiłem jak sprawa wygląda - FV pobierałem przez iBOA, a umowa się już skończyła i nie mam jak się zalogować - konsultantka poinformowała mnie, że otrzymam SMSa z kwotą jaką mam uregulować. Jednocześnie zapytała mnie, czy chciałbym otrzymać FV przesłaną listownie. Poprosiłem o nią i po kilku dniach otrzymałem.
Mimo że już pożegnałem się z ERĄ, to nie przypominam sobie, abym kiedykolwiek miał problem z BOA.
Dodam, że obecnie jestem w PLAY, w listopadzie będą 2 lata, a i tutaj też nie miałem "atrakcji" z konsultantami. Oby tak dalej!
Pozdrawiam
-Adrian

Data: 2009-07-30 10:52:30
Autor: Olek
Marek 'Qrczak' Potocki wrote:
  > A na deser dostałem ofertę promocyjną z 5plusa. Tylko tam też się nie mogę
zalogować. biedacy, jak przyszło do usuwania z bazy klientów, to od ręki,
ale ze spamlisty to już nie potrafili...

może po prostu przejdź się do ich firmowego BOK'u i już... nie to żebym chwalił to co robią, ale Ty też stajesz okoniem wobec odwiedzenia firmowego salonu, mam rację?

Data: 2009-07-30 11:04:45
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Thu, 30 Jul 2009 10:52:30 +0200, Olek napisał(a):

może po prostu przejdź się do ich firmowego BOK'u i już... nie to żebym chwalił to co robią, ale Ty też stajesz okoniem wobec odwiedzenia firmowego salonu, mam rację?

Wiesz, jakbym nie maił co robić, to może bym i podszedł (ponad godzina w
plecy) i poczekał w kolejce (przeciętnie 30 osób na dwa stanowiska).
Tyle że nie mam czasu na to. Z resztą na cały Dolny Śląsk są dwa salony
firmowe. Czy jakbym mieszkał np w Międzylesiu, czy w innym Miliczu, miałbym
specjalnie do Wrocławia jechać po kawałek papieru (lub informację, że mam
na coś czekać)?

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-07-30 14:29:19
Autor: Tomaszek
Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
[...]

Z salonami firmowymi to oni rzeczywiście mają przegwizdane. Na całe mazowieckie są tylko trzy, z czego dwa w Warszawie;) a trzeci w Radomiu. A reszta:) Trudno się oprzeć wrażeniu, że jest to celowe działanie. W punkcie sprzedaży usług sieci Plus nic nie można zrobić poza zakupem usługi. Wyciągnięcie duplikatu faktury w salonie firmowym nie stanowi żadnego problemu - w punkcie sprzedaży mowy o tym nie ma.
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-07-30 18:02:34
Autor: Flo
Tomaszek pisze:

W punkcie sprzedaży usług sieci Plus nic nie można zrobić poza zakupem usługi.

I od tego nie mogą pełnej oferty przedstawiać.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-07-30 12:19:21
Autor: Tomaszek
Marek 'Qrczak' Potocki pisze:

No nic, pomyślałem, poczekam. I wczoraj dostałem odpowiedź od żywego
człowieka:

Ciesz się, że w ogóle dostałeś. Ja kilka razy korzystałem z tego czegoś i z różnym skutkiem. Ciekawe, że czas odpowiedzi zależy od tego, co w tym mailu napiszesz. Ja im naubliżałem najgorszymi inwektywami w celu sprawdzenia, czy oni w ogóle to czytają. Otóż okazuje się, że czytają to szybko. Mail z informacją, że przy następnym takim mailu mój adres zostanie dodany do ich spam-listy przyszedł już 15 minut po wysłaniu;) A jednak można szybko odpisać;)

Data: 2009-07-30 16:59:41
Autor: PWK

Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <marek@wytnij.kurczak.one.pl> napisał w wiadomości news:kbwet3v82lsg.lj7qunz6kwns.dlg40tude.net...
Różni tu podają jako atut W3 o wiele lepszą obsługę klienta niż w np takim
Playu.
[ciach]

Taaa, ja to też przerabialem i już wiem, że przed rozwiązaniem umowy trzeba zmienić formę rachunku z elektronicznej na pocztę.
Co prawda (o ile pamiętam) w regulaminie efaktur stoi napisane, ze po rozwiązaniu umowy ta usługa deaktywuje się samoczynnie, ale nic podobnego, żadne faktury pocztą nie przyjdą. Absurdalną jest sytuacja, że po wyłączeniu numeru nie wiesz (o ile sam nie zadzwonisz lub nie pójdziesz w kolejkę do salonu firmowego), ile masz uregulować i za co. Domyślam się, że z pewnością za kilka mies/lat jakaś firma windykacyjna upomniałaby się o należności. A propos obsługi w Plusie, czasem konsultanci są tak pewni siebie w odpowiedzioach, że aż bezczelni. Za to w Orange są na wskorś przepraszający, ale nic z tego nie wynika :(
--
Pozdr pwk

Data: 2009-07-30 21:50:51
Autor: Feromon
[...]

najbliższego przedstawiciela po wydruk faktury. ...[ciach]

Zupełnie nie rozumiem. Logujesz się do eboku i drukujesz sobie fakturę.
Jeśli nie masz drukarki - przepisujesz ręcznie.
W czym problem? Bo widzę, że komputer działa...

Feromon

Data: 2009-07-30 22:03:30
Autor: PWK

Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomości news:h4su62$49r$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Jak Ci wyłączą numer po zakończeniu umowy, to w jaki sposób wpiszesz hasło, które wysyła sieć celem autoryzacji? Używałeś choć raz eboka?
--
pwk

Data: 2009-08-01 09:08:59
Autor: ztomasz
PWK pisze:
Jak Ci wyłączą numer po zakończeniu umowy, to w jaki sposób wpiszesz hasło, które wysyła sieć celem autoryzacji? Używałeś choć raz eboka?

Dodam jeszcze ze sms mozna wylaczyc w celu potwierdzenia logowania, ale i tak nie dostaniesz sie do eboak poniewaz strona przy rezygnacji jest wylaczana.

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2009-08-01 09:04:26
Autor: ztomasz
Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
[...]

Nie martw sie mnie zalatwili podobnie tyle ze ja zglaszalem usterke. Ogolnie mail nie sluzy chyba do niczego, a obsluga nic nie moze zrobic.