Profesjonalizm obsługi w Plusie

Data: 2009-07-30 12:19:21
Autor: Tomaszek
Profesjonalizm obsługi w Plusie
Marek 'Qrczak' Potocki pisze:

No nic, pomyślałem, poczekam. I wczoraj dostałem odpowiedź od żywego
człowieka:

Ciesz się, że w ogóle dostałeś. Ja kilka razy korzystałem z tego czegoś i z różnym skutkiem. Ciekawe, że czas odpowiedzi zależy od tego, co w tym mailu napiszesz. Ja im naubliżałem najgorszymi inwektywami w celu sprawdzenia, czy oni w ogóle to czytają. Otóż okazuje się, że czytają to szybko. Mail z informacją, że przy następnym takim mailu mój adres zostanie dodany do ich spam-listy przyszedł już 15 minut po wysłaniu;) A jednak można szybko odpisać;)
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Profesjonalizm obsługi w Plusie