Profesjonalizm obsługi w Plusie

Data: 2009-07-30 10:52:30
Autor: Olek
Marek 'Qrczak' Potocki wrote:
  > A na deser dostałem ofertę promocyjną z 5plusa. Tylko tam też się nie mogę
zalogować. biedacy, jak przyszło do usuwania z bazy klientów, to od ręki,
ale ze spamlisty to już nie potrafili...

może po prostu przejdź się do ich firmowego BOK'u i już... nie to żebym chwalił to co robią, ale Ty też stajesz okoniem wobec odwiedzenia firmowego salonu, mam rację?

Data: 2009-07-30 11:04:45
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Thu, 30 Jul 2009 10:52:30 +0200, Olek napisał(a):

może po prostu przejdź się do ich firmowego BOK'u i już... nie to żebym chwalił to co robią, ale Ty też stajesz okoniem wobec odwiedzenia firmowego salonu, mam rację?

Wiesz, jakbym nie maił co robić, to może bym i podszedł (ponad godzina w
plecy) i poczekał w kolejce (przeciętnie 30 osób na dwa stanowiska).
Tyle że nie mam czasu na to. Z resztą na cały Dolny Śląsk są dwa salony
firmowe. Czy jakbym mieszkał np w Międzylesiu, czy w innym Miliczu, miałbym
specjalnie do Wrocławia jechać po kawałek papieru (lub informację, że mam
na coś czekać)?

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2009-07-30 14:29:19
Autor: Tomaszek
Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
[...]

Z salonami firmowymi to oni rzeczywiście mają przegwizdane. Na całe mazowieckie są tylko trzy, z czego dwa w Warszawie;) a trzeci w Radomiu. A reszta:) Trudno się oprzeć wrażeniu, że jest to celowe działanie. W punkcie sprzedaży usług sieci Plus nic nie można zrobić poza zakupem usługi. Wyciągnięcie duplikatu faktury w salonie firmowym nie stanowi żadnego problemu - w punkcie sprzedaży mowy o tym nie ma.
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-07-30 18:02:34
Autor: Flo
Tomaszek pisze:

W punkcie sprzedaży usług sieci Plus nic nie można zrobić poza zakupem usługi.

I od tego nie mogą pełnej oferty przedstawiać.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Profesjonalizm obsługi w Plusie