Data: 2009-07-30 08:26:04 | |
Autor: Waldek Godel | |
Profesjonalizm obsługi w Plusie | |
Dnia Thu, 30 Jul 2009 07:53:27 +0200, Marek 'Qrczak' Potocki napisał(a):
Odpowiedź (Barbara P...ka) - 29/07/2009 12:14 Zgłoszenia nie mogą przyjąć.. ładnie, ładnie.. Plus to jednak lubi się prawnie podkładać. W tym przypadku za naruszenie paragrafu 5 punkt 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 1 października 2004. Napisz sprawę mailem jeszcze raz, tym razem jako reklamację. Jak dostaniesz identyczną odpowiedź - prześlij cała korespondencję jako skargę do UKE -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org Chinski inzynier popelnil samobojstwo po tym gdy zgubil jeden z 16 egzemplarzy nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-07-30 10:44:35 | |
Autor: Adrian | |
Profesjonalizm obsługi w Plusie | |
Waldek Godel pisze:
Dnia Thu, 30 Jul 2009 07:53:27 +0200, Marek 'Qrczak' Potocki napisał(a): Miałem podobną sytuację z ERĄ, ale gdy zadzwoniłem i przedstawiłem jak sprawa wygląda - FV pobierałem przez iBOA, a umowa się już skończyła i nie mam jak się zalogować - konsultantka poinformowała mnie, że otrzymam SMSa z kwotą jaką mam uregulować. Jednocześnie zapytała mnie, czy chciałbym otrzymać FV przesłaną listownie. Poprosiłem o nią i po kilku dniach otrzymałem. Mimo że już pożegnałem się z ERĄ, to nie przypominam sobie, abym kiedykolwiek miał problem z BOA. Dodam, że obecnie jestem w PLAY, w listopadzie będą 2 lata, a i tutaj też nie miałem "atrakcji" z konsultantami. Oby tak dalej! Pozdrawiam -Adrian |
|