Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Profesjonalizm obsługi w Plusie

Profesjonalizm obsługi w Plusie

Data: 2009-07-30 08:26:04
Autor: Waldek Godel
Profesjonalizm obsługi w Plusie
Dnia Thu, 30 Jul 2009 07:53:27 +0200, Marek 'Qrczak' Potocki napisał(a):

Odpowiedź (Barbara P...ka) - 29/07/2009 12:14
Uprzejmie Panu wyjaśniam, że jako obsługa e-mail nie możemy przyjąc zgłoszenia. Pełnimy jedynie funkcję informacyjną.


Zgłoszenia nie mogą przyjąć.. ładnie, ładnie.. Plus to jednak lubi się
prawnie podkładać. W tym przypadku za naruszenie paragrafu 5 punkt 1
rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 1 października 2004.
Napisz sprawę mailem jeszcze raz, tym razem jako reklamację. Jak dostaniesz
identyczną odpowiedź - prześlij cała korespondencję jako skargę do UKE

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
Chinski inzynier popelnil samobojstwo po tym gdy zgubil jeden z 16
egzemplarzy nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej
"zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2009-07-30 10:44:35
Autor: Adrian
Profesjonalizm obsługi w Plusie
Waldek Godel pisze:
Dnia Thu, 30 Jul 2009 07:53:27 +0200, Marek 'Qrczak' Potocki napisał(a):

Odpowiedź (Barbara P...ka) - 29/07/2009 12:14
Uprzejmie Panu wyjaśniam, że jako obsługa e-mail nie możemy przyjąc zgłoszenia. Pełnimy jedynie funkcję informacyjną.


Zgłoszenia nie mogą przyjąć.. ładnie, ładnie.. Plus to jednak lubi się
prawnie podkładać. W tym przypadku za naruszenie paragrafu 5 punkt 1
rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 1 października 2004.
Napisz sprawę mailem jeszcze raz, tym razem jako reklamację. Jak dostaniesz
identyczną odpowiedź - prześlij cała korespondencję jako skargę do UKE


Miałem podobną sytuację z ERĄ, ale gdy zadzwoniłem i przedstawiłem jak sprawa wygląda - FV pobierałem przez iBOA, a umowa się już skończyła i nie mam jak się zalogować - konsultantka poinformowała mnie, że otrzymam SMSa z kwotą jaką mam uregulować. Jednocześnie zapytała mnie, czy chciałbym otrzymać FV przesłaną listownie. Poprosiłem o nią i po kilku dniach otrzymałem.
Mimo że już pożegnałem się z ERĄ, to nie przypominam sobie, abym kiedykolwiek miał problem z BOA.
Dodam, że obecnie jestem w PLAY, w listopadzie będą 2 lata, a i tutaj też nie miałem "atrakcji" z konsultantami. Oby tak dalej!
Pozdrawiam
-Adrian

Profesjonalizm obsługi w Plusie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona