Profesjonalizm obsługi w Plusie

Data: 2009-07-30 16:59:41
Autor: PWK
Profesjonalizm obsługi w Plusie

Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <marek@wytnij.kurczak.one.pl> napisał w wiadomości news:kbwet3v82lsg.lj7qunz6kwns.dlg40tude.net...
Różni tu podają jako atut W3 o wiele lepszą obsługę klienta niż w np takim
Playu.
[ciach]

Taaa, ja to też przerabialem i już wiem, że przed rozwiązaniem umowy trzeba zmienić formę rachunku z elektronicznej na pocztę.
Co prawda (o ile pamiętam) w regulaminie efaktur stoi napisane, ze po rozwiązaniu umowy ta usługa deaktywuje się samoczynnie, ale nic podobnego, żadne faktury pocztą nie przyjdą. Absurdalną jest sytuacja, że po wyłączeniu numeru nie wiesz (o ile sam nie zadzwonisz lub nie pójdziesz w kolejkę do salonu firmowego), ile masz uregulować i za co. Domyślam się, że z pewnością za kilka mies/lat jakaś firma windykacyjna upomniałaby się o należności. A propos obsługi w Plusie, czasem konsultanci są tak pewni siebie w odpowiedzioach, że aż bezczelni. Za to w Orange są na wskorś przepraszający, ale nic z tego nie wynika :(
--
Pozdr pwk

Profesjonalizm obsługi w Plusie