Data: 2009-07-30 21:50:51 | |
Autor: Feromon | |
Profesjonalizm obsługi w Plusie | |
Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <marek@wytnij.kurczak.one.pl> napisał w wiadomości news:kbwet3v82lsg.lj7qunz6kwns.dlg40tude.net... Różni tu podają jako atut W3 o wiele lepszą obsługę klienta niż w np takim Zupełnie nie rozumiem. Logujesz się do eboku i drukujesz sobie fakturę. Jeśli nie masz drukarki - przepisujesz ręcznie. W czym problem? Bo widzę, że komputer działa... Feromon |
|
Data: 2009-07-30 22:03:30 | |
Autor: PWK | |
Profesjonalizm obsługi w Plusie | |
Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl> napisał w wiadomości news:h4su62$49r$1nemesis.news.neostrada.pl... Jak Ci wyłączą numer po zakończeniu umowy, to w jaki sposób wpiszesz hasło, które wysyła sieć celem autoryzacji? Używałeś choć raz eboka? -- pwk |
|
Data: 2009-08-01 09:08:59 | |
Autor: ztomasz | |
Profesjonalizm obsługi w Plusie | |
PWK pisze:
Jak Ci wyłączą numer po zakończeniu umowy, to w jaki sposób wpiszesz hasło, które wysyła sieć celem autoryzacji? Używałeś choć raz eboka? Dodam jeszcze ze sms mozna wylaczyc w celu potwierdzenia logowania, ale i tak nie dostaniesz sie do eboak poniewaz strona przy rezygnacji jest wylaczana. -- Tomasz Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE= |
|