Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Profesjonalizm obsługi w Plusie

Profesjonalizm obsługi w Plusie

Data: 2009-08-01 09:04:26
Autor: ztomasz
Profesjonalizm obsługi w Plusie
Marek 'Qrczak' Potocki pisze:
Różni tu podają jako atut W3 o wiele lepszą obsługę klienta niż w np takim
Playu.

Kilka dni temu pisałem o moich wątpliwościach związanych z fakturą za
ostatni okres rozliczeniowy.
Przypomnę - jako że Plus ma obsługę na wysokim poziomie, poszedłem do
najbliższego przedstawiciela po wydruk faktury. Tam zostałem szybko
sprowadzony na ziemię informacją, że oni nie mogą mi faktury wydrukować,
ani w żaden sposób pomóc (z resztą od jakiegoś pół roku to jest najczęstszy
tekst, jaki w plusie słyszałem). Polecili, kawalarze, wizytę w salonie
formowym, albo kontakt z BOKiem.
No to zgodnie z ich sugestią 24 lipca wysmarowałem malia do BOKu:
Dzień dobry.

Bardzo proszę o informację, w jaki sposób mogę otrzymać fakturę za ostatni miesiąc, jeśli do tej pory odbierałem ją przez e-bok, a teraz nie mam do niego dostępu (zakończenie umowy)?
W punkcie Liberty Poland S.A. reprezentującym Państwa firmę powiedzieli mi, że nie mogą wydrukować faktury i odesłali do salonu formowego. niestety nie mam możliwości udania się do takowego.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Po chwili dostałem od autorespondera info że doszło, a nazajutrz maila o
treści:

Odpowiedź
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi wydłuży się. Prosimy o cierpliwość. Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
Dziękujemy za kontakt - zapraszamy ponownie.

No nic, pomyślałem, poczekam. I wczoraj dostałem odpowiedź od żywego
człowieka:

Temat
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
pytanie o fakturę


Wątek dyskusji
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Odpowiedź (Barbara P...ka) - 29/07/2009 12:14
Uprzejmie Panu wyjaśniam, że jako obsługa e-mail nie możemy przyjąc zgłoszenia. Pełnimy jedynie funkcję informacyjną.
W celu złożenia dyspozycji zapraszam do kontaktu telefonicznego z Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/kontakt/

Sugerowana automatyczna odpowiedź - 25/07/2009 12:31
Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi wydłuży się. Prosimy o cierpliwość. Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.


No i teraz do sedna: rozczuliło mnie niezmiernie, że w tej firmie
sugerowana automatyczna odpowiedź, to "czas udzielenia odpowiedzi wydłuży się". Na jedną odpowiedź czekałem kilka miesięcy i jak próbowałem
się dowiedzieć kiedy ją dostanę - kazali dalej czekać. Nie muszę chyba
wyjaśniać, że nie dostałem jej do dziś.
Poza tym oni chyba nie czytają na co odpowiadają. Proszę ich o informację,
a ci mi na to, że pełnią tylko funkcję informacyjną i nie mogą przyjąć
zgłoszenia. Jakiego kurczę, zgłoszenia?

A na deser dostałem ofertę promocyjną z 5plusa. Tylko tam też się nie mogę
zalogować. biedacy, jak przyszło do usuwania z bazy klientów, to od ręki,
ale ze spamlisty to już nie potrafili...


Nie martw sie mnie zalatwili podobnie tyle ze ja zglaszalem usterke. Ogolnie mail nie sluzy chyba do niczego, a obsluga nic nie moze zrobic.
--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Profesjonalizm obsługi w Plusie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona