Profesjonalne forum

Data: 2009-11-30 16:52:57
Autor:
Profesjonalne forum
Pytanie dla "jacekplacek" kim jest tajemniczy dopisywacz na nie swoim logu?

pozdrawiam rc

Dołączyła: 27 Kwi 2006 Posty: 12 Wysłany: 28-11-2009, 02:08
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Klein napisał/a: rebreather się pilotuje - ewentualnie pilotuje się maszynę -
to pewnie dlatego, że jak na tym nurkujesz cały czas patrzysz na handsety i
niewiele co poza tym widzisz jak nie wiesz jak nurkowac na CCR to rzeczywiscie
patrzysz non-stop na handsety - ale jak wiesz jak dziala maszyna, to nie
patrzysz na nie caly czas.. Klein napisał/a: ... najbardziej rozwaliła mnie pozycja w CV jednego ze
znanych nurków "penetracja ściany w okolicy the bells w Dahab" Ja chyba jednak
wolę nurkowanie. pamietam ten dzien jak dzis, jak przygotowywales sie do tego
nurkowania.. akusnierek Dołączyła: 27 Kwi 2006 Posty: 12 Wysłany: 29-11-2009, 01:07
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
witam wszystkich forumowiczow, chcialabym wszystkich przeprosic za posty,
ktore zostaly wyslane wczoraj po godzinie 1szej w nocy z mojego loginu - nie
zostaly napisane przeze mnie. rozmawialam juz z osoba, ktora je wyslala i ze
swojej strony moge Wam obiecac, ze to sie juz wiecej nie powtorzy. zwrocilam
sie do admina z prosba o skasowanie ww. postow, by nie stanowily zapalnika do
wycieczek osobistych, ale niestety nie za bardzo jest to mozliwe, gdyz duzo
osob na nie odpowiedzialo. pozostaje mi jeszcze raz Was przeprosic, Agata
Kusnierek --

Data: 2009-11-30 20:34:47
Autor:
Profesjonalne forum
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Pytanie dla "jacekplacek" kim jest tajemniczy dopisywacz na nie swoim logu?

Waldo napisał/a: Porównując z HH, Sentinel ma opory nieco (wyczuwalnie) większe, co może mieć
znaczenie przy głębszych nurkowaniach. Jednak biorąc pod uwagę, że reb to nie
tylko opory oddechowe, konstrukcję należy rozpatrywać całościowo - w
zależności od potrzeb użytkownika

czyli jesli uzytkownik zamierza nurkowac plytko (do 40m) - Sentinel jest jak
najlepszym wyborem, podobnie jak Delphin czy OC..

nurkowacz napisał/a: Jak jest w Polsce z serwisem Sentinela i moze ogólnie orócz płuc na plecach
w czym jest Twoim zdaniem lepszy od HH?

Waldo napisał/a: Dystrybucją i serwisem Sentinela, który posiada certyfikat CE, w Polsce
zajmuje się Scubatech, więc nikt nie powinien mieć obaw o jakość obsługi
serwisowej i gwarancyjnej. Na urządzenie otrzymujesz oczywiście fakturę VAT.

tak naprawade zastanwiam sie ile osob potrzebuje fakture.. i ile wierzy, ze
CE uratuje ich zycie..

Waldo napisał/a: Producent cały czas pracuje nad unowocześnianiem Sentinela i najnowsza
wersja (w sprzedaży od października 2009) może już być wyposażona w czujnik
CO2 ..

na jakiej zasadzie ma dzialac akurat ten czujnik? Waldo napisał/a: Gdybym planował wykonać nurkowania poniżej 100m na rebreatherze, wybrałbym
HH, a na płytsze wybieram Sentinela. Jednak biorąc pod uwagę, że Sentinel
mocno ewoluuje, może się to w najbliższym czasie zmienić ...

jak niby wyglada zmiana konstrukcji Sentinela? {Powyższy post został napisany przez osobe podszywającą się pod Agatę} {wyjaśnienie dopisane przez kjar}    To był wpis w temacie:Nowości ze stajni HH i jeszcze dwa wpisy w
temacie:GUE a CCR
 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
 Wysłany: 28-11-2009, 01:47         -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
 Wojtek napisał/a: W opinii osób odpowiedzialnych za szkolenie w GUE, a nurkujących na obiegach
zamkniętych, CCR są ciągle za mało zbadane, aby były bezpieczne, szczególnie w
kontekście systemów sterujących.

a moze za GUE powinny sie wypowiadac jakies osoby z wiedza techniczna? {Powyższy post został napisany przez osobe podszywającą się pod Agatę} Wysłany: 28-11-2009, 02:30         -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
 [quote="Wojtek"]akusnierek napisał/a: a moze za GUE powinny sie wypowiadac jakies osoby z wiedza techniczna? Wojtek napisał/a: Jakie to będzie miało znaczenie w kontekście przekazanej przeze mnie
wiadomości?

takie, ze puste slowa GUE na temat korzystania z rebow przestana miec
zwolennikow / zagorzalych przeciwnikow CCR, pomyslales o tym?

Wojtek napisał/a: Może więc zaproponujesz kogoś?  kogo? o jaki profil osobowosci / doswiadczenia dokladnie Ci chodzi? {Powyższy post został napisany przez osobe podszywającą się pod Agatę} {wyjaśnienie dopisane przez kjar}
"

Dziękuję za ładny tekst kabaretowy, robienie zwodów uszami i udawanie że nie
wiadomo kto skrobnął takie wpisy, zakrawa na zerową znajomość środowiska.
Trzy osoby znają osobiście tego kulturalnego moralnie nieskazitelnego człowieka. Jaja na całego dziękuję bardzo. Poproszę o jeszcze.

pozdrawiam rc

Data: 2009-11-30 21:22:20
Autor: jacekplacek
Profesjonalne forum
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Pytanie dla "jacekplacek" kim jest tajemniczy dopisywacz na nie swoim logu?

Nie wiem. A powinienem?

pozdrawiam rc

Dołączyła: 27 Kwi 2006 Posty: 12 Wysłany: 28-11-2009, 02:08

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
-

Data: 2009-11-30 21:30:27
Autor:
Profesjonalne forum
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): > Pytanie dla "jacekplacek" kim jest tajemniczy dopisywacz na nie swoim logu?
> Nie wiem. A powinienem?

Oczywiście nie ma obowiązku, lecz znasz to forum. Jak niedawno mówiłeś jest
bardzo bardzo profesjonalne, a tu taki cyrk. pozdrawiam rc

Data: 2009-11-30 21:35:34
Autor: jacekplacek
Profesjonalne forum
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Oczywiście nie ma obowiązku, lecz znasz to forum. Jak niedawno mówiłeś jest
bardzo bardzo profesjonalne, a tu taki cyrk.
Jak coś jest dobre i fajne, zawsze się znajdzie ktoś, komu to przeszkadza. Nie znam kontekstu, więc trudno mi się wypowiadać. Czy to zmienia fakt, że jest tam masę wiedzy nieosiągalnej w innych miejscach w tak skondensowanej formie? Tzn.: domyślam się, że chodzi o DiW?

Data: 2009-11-30 21:45:35
Autor:
[...]

Informacji jest dużo, miło podanej i powierzchownej, bardziej zaawansowanej
moderatorki nie rozumieją i kasują.
Lecz nie o to chodzi w tym temaciku. Zlokalizowanie IP trudne nie jest, chodzenie pod przykrywką Vidala Tor też
daje możliwość identyfikacji osoby. Jest odegrana szopka że nie wiadomo kto to może być, zwykle to się nazywa
rżnięcie głupa.

pozdrawiam rc

Data: 2009-11-30 22:00:06
Autor: jacekplacek
Profesjonalne forum
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > Jak coś jest dobre i fajne, zawsze się znajdzie ktoś, komu to
> [...]
> formie? Tzn.: domyślam się, że chodzi o DiW?

Informacji jest dużo, miło podanej i powierzchownej, bardziej zaawansowanej
Czyli F-N?
[...]

Rysiu, ja na dział rebreatherów nie zaglądam. Jak zamontują tam seryjnie czujniki CO2, daj znać, zacznę zaglądać, może nawet kupię. Na razie nie rajcuje mnie. Ostatnio "odkrywam" nurkowanie z pojedynczą flachą w łapie, więc jak masz coś w tym temacie chętnie pogadam. --

Data: 2009-11-30 14:33:47
Autor: maran
Profesjonalne forum
On 30 Lis, 23:00, " jacekplacek" <jacekiala.SKA...@gazeta.pl> wrote:
  <demolant.SKA...@gazeta.pl> napisał(a):

Rysiu, ja na dział rebreatherów nie zaglądam. Jak zamontują tam seryjnie
czujniki CO2, daj znać, zacznę zaglądać, może nawet kupię.

No widzisz, przegapiłeś bo już montują podobno w Sentinelach.
http://www.divetrek.com.pl/forum/viewtopic.php?t=3176

Data: 2009-12-01 07:05:29
Autor: jacekplacek
Profesjonalne forum
maran <slawek@real.int.pl> napisał(a):
On 30 Lis, 23:00, " jacekplacek" <jacekiala.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> =A0 <demolant.SKA...@gazeta.pl> napisa=B3(a):

> Rysiu, ja na dzia=B3 rebreather=F3w nie zagl=B1dam. Jak zamontuj=B1 tam s=
eryjnie
> czujniki CO2, daj zna=E6, zaczn=EA zagl=B1da=E6, mo=BFe nawet kupi=EA.

No widzisz, przegapi=B3e=B6 bo ju=BF montuj=B1 podobno w Sentinelach.
http://www.divetrek.com.pl/forum/viewtopic.php?t=3D3176

Faktycznie. No to teraz trzeba poczekać, czy to działa :)

Data: 2009-12-01 07:19:09
Autor:
[...]

Wiesz w tej zabawie również stosuje się modyfikację sposobu oddychania.

Ostatnio "odkrywam" nurkowanie z pojedynczą flachą w łapie, więc jak masz coś w tym temacie chętnie pogadam.

Takimi to się zajmowałem kilkadziesiąt lat temu, zwykle szybko kleiłem noszak.
Sprężarkę własną miałem i mam.

pozdrawiam rc

Data: 2009-12-01 09:47:19
Autor: jacekplacek
Profesjonalne forum
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Takimi to się zajmowałem kilkadziesiąt lat temu, zwykle szybko kleiłem
noszak.

I tu jest pułapka. Noszak zniewala!! :)

Data: 2009-12-01 10:00:25
Autor:
Profesjonalne forum
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > Takimi to się zajmowałem kilkadziesiąt lat temu, zwykle szybko kleiłem noszak.

I tu jest pułapka. Noszak zniewala!! :)

Skrzydło i Twinset to może i tak. Noszak stabilizuje sprzęt, czy to jest jedna
2 czy 3 butle. Nie ma różnic, nic po plecach nie lata nad i pod wodą. Jest
tani i wygodny, dodatkowo pokazuje kompleksy naciętych na kasę, mają pięknie
niewygodne płyty, pocieszają się że są DIR.

pozdrawiam rc

Data: 2009-12-01 10:15:46
Autor: jacekplacek
Profesjonalne forum
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): >   <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > Takimi to się zajmowałem kilkadziesiąt lat temu, zwykle szybko kleiłem > noszak.

> [...]
tani i wygodny, dodatkowo pokazuje kompleksy naciętych na kasę, mają pięknie
niewygodne płyty, pocieszają się że są DIR.

O tej stabilizacji mówię. Po cholerę mi stabilizacja, ja mogę być prawie jak freediver? Dokładnie to spodobało mi się w side mount a teraz w no mount: swoboda nieosiągalna w innych systemach. O dostępie do zaworów, autokontroli itp. nie wspomnę. Filmy Bogaerts`a widziałeś. Zobacz i to:
 http://www.youtube.com/user/sidemountscubadiving#p/a/u/2/pQyU45NXoao

--

Profesjonalne forum