Profesjonalne narzedzia

Data: 2009-09-05 19:06:35
Autor: Tomasz Pyra
Profesjonalne narzedzia
jack pisze:
Witam,wiem wiem google.
Ale po co otwierać drzwi otwarte?
Zapewne ktoś z was juz to przechodził-wyrzucił całe śmieci narzedzi do tej pory
pilnie zbieranych[ruskie,chińskie i nijakie]
Pytanie czy na obecną chwilę to tylko stanley czy jest jeszcze coś pośredniego?
Co by sie nie urywało podczas odkrecania.

Zależy do czego tego potrzebujesz.
Tak do pogrzebania przy własnym aucie, to w miarę przyzwoicie cena/jakość wypadają wspomniane tu już Yato.

Stanley to też nie są żadne przesadne cuda, chociaż oni mają chyba kilka klas narzędzi - od takich celujących w domowych majsterklepków, po profesjonalne narzędzia warsztatowe.

Ja jeszcze mam trochę narzędzi Drapera i również nie narzekam. Cenowo chyba poniżej Stanleya, a jakość całkiem przyzwoita.

Data: 2009-09-06 09:16:33
Autor: Hants
Profesjonalne narzedzia
"Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> wrote in message news:h7u5v2$7dh$2atlantis.news.neostrada.pl...

Ja jeszcze mam trochę narzędzi Drapera i również nie narzekam. Cenowo chyba poniżej Stanleya, a jakość całkiem przyzwoita.

Draper to taka TOYA na Wyspach :-)

Snapon - tego sie tu uzywa w warsztatach - nasadka 10 wystepuje chyba w osmiu wersjach (gleboka, plytka, zwykla, 6~12-katna, udar)

Tansza wersja Snapon to Bluepoint, obie firmy sa 'mejd in amerika' i maja wieczysta gwarancje producenta

Data: 2009-09-06 11:35:29
Autor: J.F.
Profesjonalne narzedzia
On Sun, 6 Sep 2009 09:16:33 +0100,  Hants wrote:
Tansza wersja Snapon to Bluepoint, obie firmy sa 'mejd in amerika' i maja wieczysta gwarancje producenta

A jest gdzies opisane co to znaczy wieczysta gwarancja ? Ze jak klucz peknie to odpisza ze przekroczono dopuszczalny moment ?
:-)

J.

Data: 2009-09-06 12:13:36
Autor: Przembo
Profesjonalne narzedzia
*J.F.* napisal(a) w news:0h07a5hligb7tbaop15p85ksi4c5e0t2m94ax.com:
[...]

Moze jest to okreslone czasowo? Ja mam plecak z dozywotnia gwaracja, a gdzies ponizej dopisek, ze czas zycia produktu to 24m-ce :)

Pozdr

Data: 2009-09-07 13:37:25
Autor: Hants
Profesjonalne narzedzia
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:0h07a5hligb7tbaop15p85ksi4c5e0t2m94ax.com...
[...]

Odsylasz do dystrybutora albo producenta. W ciagu kilku dni dostaniesz poczta nowy klucz. Sprawdzone w realu. Jedynym wyjatkiem byly OIDP klucze dynamometryczne i noze. Co tansze - reklama w TV czy dbanie o reputacje firmy poprzez wysylanie wlasnych narzedzi? Najtanszy komplet plaskich oczek kosztuje jakies 100 funtow, firma nie moze sciemniac.

Profesjonalne narzedzia