Profesjonalne narzedzia

Data: 2009-09-05 19:52:55
Autor: Przembo
Profesjonalne narzedzia
*jack* napisal(a) w news:211d.0000004a.4aa221a5newsgate.onet.pl:
Zapewne ktoś z was juz to przechodził-wyrzucił całe śmieci narzedzi do
tej pory pilnie zbieranych[ruskie,chińskie i nijakie]
Pytanie czy na obecną chwilę to tylko stanley czy jest jeszcze coś
pośredniego? Co by sie nie urywało podczas odkrecania.

Yato wg. mnie spelnia kryteria profesjonalnosci. Sam mam pare rzeczy tego producenta i zlego slowa nie powiem. Rady osob, ktore polecaja Ci najwyzsza polke sobie odpusc, skoro pytasz o cos dobrego w klasie Stanleya (sredniak z lepsza marka) to szukasz wlasnie Yato, Proxxen...

Z reszta dobrze Ci to juz wyjasnil Shreek.

A co do rad innych... slowko profesjonalne jest na wyrost do Twoich zastosowan - tak tylko wnioskuje z tresci postu :)

Pozdr

Data: 2009-09-05 19:53:57
Autor: Przembo
Profesjonalne narzedzia
*Przembo* napisal(a) w news:h7u8fm$v4o$1news.onet.pl:
[...]

Zabraklo "", ale trudno, najwyzej sie ktos przyczepi.

Pozdr

Profesjonalne narzedzia