Profesjonalne safari na Ba³tyku czy komplet na amatorka?

Data: 2009-02-28 15:29:39
Autor: Sharm Diver
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy komplet na amatorka?
Witam,

Czy mo¿na prosiæ organizatorów safari Ba³tyckich o zamieszczenie zdjêæ kabin, miejsc gdzie bêd± spali go¶cie, jadalni, miejsc do wypoczynku, toalet itp. tak jak to jest od dawna ju¿ przyjête w krajach trzeciego ¶wiata (a my jeste¶my przecie¿ w Europie :) ) w ofertach safari?

Tym bardziej przy cenach odpowiadaj±cych promocyjnym w krajach trzeciego ¶wiata za luksusowe statki (ok 100 euro dzieñ, 4 nurkowania dziennie, jacuzzi, telewizor plazmowy na pó³ ¶ciany :), pe³na klimatyzacja (regulacja w ka¿dej kabinie), toalety, du¿e podwójne ³ózka, prysznice w ka¿dej kabinie. Oczywi¶cie kuchnia "full-wypas :)"

:)

Czy nie s±dzicie, ¿e safari w Polsce to kompletna amatorka?

Data: 2009-02-28 15:54:59
Autor: Tomek Sienicki
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?
Sharm Diver <diveinstructor@usuntoop.pl> napisa³(a):
Czy nie s±dzicie, ¿e safari w Polsce to kompletna amatorka?

Zgadza siê w 100%... jedyny +, ¿e jeszcze nie s³ysza³em, ¿eby tym amatorom uda³o sie kogo¶ pozostawiæ na pe³nym morzu...

--
tomek Sienicki

Data: 2009-02-28 22:49:57
Autor: 666
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amator ka?
Na powierzchni nie, ale pod powierzchni± siê uda³o.
JaC

-- -- -

jeszcze nie s³ysza³em, ¿eby tym amatorom uda³o sie kogo¶ pozostawiæ na pe³nym morzu.

Data: 2009-03-02 08:36:11
Autor:
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?
Tomek Sienicki <t-sienicki@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
Zgadza siê w 100%... jedyny +, ¿e jeszcze nie s³ysza³em, ¿eby tym amatorom uda³o sie kogo¶ pozostawiæ na pe³nym morzu...

Nie spe³niê ca³kowicie Twoich s³uchów, ale mnie ekipa Tymiñski, Bochiñski,
Klaro zostawi³a na 15 m w Zatoce i zmieni³a pozycjê. Pisa³em o szczegó³ach na FN.

pozdrawiam rc

Data: 2009-03-02 14:12:15
Autor: Tomek Sienicki
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
ale mnie ekipa Tymiñski, Bochiñski,
Klaro zostawi³a na 15 m w Zatoce i zmieni³a pozycjê.

Z Tob± to co innego, bo Ty ma³o popularny jeste¶...;)

--
tomek Sienicki

Data: 2009-03-06 09:11:43
Autor: in for
Profesjonalne safari na B a³tyku czy kompletna amatorka?

Nie spe³niê ca³kowicie Twoich s³uchów, ale mnie ekipa Tymiñski, Bochiñski,
Klaro zostawi³a na 15 m w Zatoce i zmieni³a pozycjê.

Przypomnia³o mi siê zdarzenie z 1997 roku, kiedy to "ikona" polskich podwodniaków zgubi³a pod wod±, na Helu, kursanata OWD...

Kursanta zniós³ pr±d i z trudem (bo by³o pod s³oñce) wypatrzyli¶my go w odleg³o¶ci ok. 200 metrów od ³odzi. Pr±d by³ na tyle silny, ¿e zguba nie dop³ynê³aby sama do ³odzi.

Pozdr.,

Data: 2009-03-06 09:13:19
Autor: in for
Profesjonalne safari na B a³tyku czy kompletna amatorka?

kursanata OWD...

Chodzi³o mi o kursanta kursu podstawowego, rzecz jasna :)

i.

Data: 2009-03-06 10:01:06
Autor: ~BitPump
Profesjonalne safari na B a³tyku czy kompletna ama torka?
kursanata OWD...

Chodzi³o mi o kursanta kursu podstawowego, rzecz jasna :)

W³a¶nie sprawdza³em, ¿e pierwszy kurs instruktorski w PADI by³ w Polsce w 1998 :-)

~BitPump

Data: 2009-03-06 10:12:41
Autor: W³odzimierz Ko³acz
Profesjonalne safari na B a³tyku czy kompletna amatorka?

U¿ytkownik "~BitPump" <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:vr4786-ljj.ln1usenet.etop.pl...
kursanata OWD...

Chodzi³o mi o kursanta kursu podstawowego, rzecz jasna :)

W³a¶nie sprawdza³em, ¿e pierwszy kurs instruktorski w PADI by³ w Polsce w 1998 :-)

~BitPump
Bo to pewnie zrobi³ siê ju¿ synonim kursu podstawowego we wszystkich federacjach. Wtedy by³ twardki LOK z odwrotn± numeracj± i nieco mniej twardki CMAS (KDP) ze swoimi gwiazdkami na niebie :-)
Pozdrawiam W³odek

Data: 2009-03-06 21:56:58
Autor: in for
Profesjonalne safari na B a³tyku czy kompletna amatorka?

> Chodzi³o mi o kursanta kursu podstawowego, rzecz jasna :)

W³a¶nie sprawdza³em, ¿e pierwszy kurs instruktorski w PADI by³ w Polsce w 1998 :-)

To oczywi¶cie s³uszna uwaga i po klikniêciu ENTER zda³em sobie sprawê z uproszczenia. W rzeczywisto¶ci jednak nie jest to wojna PADI - Reszta ¦wiata. Nie mogê poprostu napisaæ wg. standardów jakiej federacji by³ ten kurs prowadzony, poniewa¿ wtedy "Ikona" nie pozosta³aby anonimowa :).

Poza tym ju¿ wtedy byli PADInurkowie nad Wis³±. Ja swój Padi_Nitrox przywioz³em z Egiptu, po tym jak inna "Ikona" powiedzia³a mi bym nie pcha³ paluchów pomiêdzy drzwi i futrynê. To by³a odpowied¼ na pytanie o Nitrox, w³a¶nie.

Co by nie gadaæ o PADI - wprowadzili¶my nurkowanie pod strzechy, zdjêli¶my z niego tabu i odium twardzielstwa :).

Pozdr.,
i. --

Data: 2009-03-07 18:51:58
Autor: Wojtek B
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?

U¿ytkownik <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gog5pr$5ta$1inews.gazeta.pl...

Nie wywo³uj duchów.
To zamierzch³e czasy.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

Data: 2009-02-28 16:52:09
Autor: Darek Mroz
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?

Czy mo¿na prosiæ organizatorów safari Ba³tyckich o zamieszczenie zdjêæ
kabin, miejsc gdzie bêd± spali go¶cie, jadalni, miejsc do wypoczynku,

Janek,
Nie dostaniesz.
Od wielu lat organizujê wypady nurkowe do wszystkich stron ¶wiata dla naszego klubu (WKNB Warszawa).
W zwi±zku z tym ¿e uczestnicz± w wyjazdach bizneseni z Warszawy oraz ich przyjació³ki, oczekuj± pewnych elemetarnych wygód (nowe ³odzie, obs³uga mówiaca je¿ykami, humidor na ³odzi itp).
By³em w stanie zorganizowac wile wyjazdów np. Malediwy, Egipt, W.Wielkanocne, RPA, Indonezja, Kodomo, Meksyk itp.
Ale nie w ojczy¿nie. W polsce oferuj± nam stare krypy, zimne kanapki i niepewn± pogodê.
Jedyne w co inwestuj± to w GPS (system do znajdywania wraków) bo inaczej nawet by nie dojechali.
Najgorsze nie jest to ¿e jest to amatorka, gorzej ¿e tak bêdzie jeszcze przez wiele lat....
Do zobaczenia w Sharm

Darek M

Data: 2009-03-03 08:28:48
Autor: Formika
Darek Mroz pisze:
[...]

Moze to wynika z charakterystyki samego ba³tyku. Jak ju¿ nie pada albo wieje to dopiero atrakcja. Woda zimna wiêc z definicji nura siê w suchaczu. Warunki extremalne, statystycznie "przyjaciólki" ktore by chcia³y byæ w tych warunkach nale¿± do mniejszo¶ci a te co siê decyduj± s± twarde i im  "plazm± na ¶cianie" siê nie zaimponuje.
Baltyk jest po prostu dla twardzieli na "meskie" wyjazdy z twardymi dziewczynami.
Na wyjazdy "z przyjaciolkami" cieple wody i tak sa lepsze , 3 godziny w wodzie a potem juz tylko plaza.
Sezon w Polsce trwa bardzo krotko woec nie widze biznesowego sensu w inwestycje w luksusowy statek.
A moze sie myle i moze ktos kto sie dorobil na emigracji w cieplych krajach znalazl nisze dla siebie i ma jakas wunderwaffe ?

Data: 2009-02-28 18:31:00
Autor: Lot
Profesjonalne safari na Bałtyku czy kompletna amatorka?
On 2009-02-28 15:29:39 +0100, Sharm Diver <diveinstructor@usuntoop.pl> said:

Witam,

[...]

W takim razie przestañ wo³aæ na puszczy, skup siê i zaadresuj wiadomo¶æ do konkretnych osób paraj±cych siê organizacj± interesuj±cych ciê imprez.

Gdy z³apiesz jak±¶ odwielb³±dzi± chorobê to rozpisujesz siê na grupie weterynaryjnej czy szukasz porady u dermatologa?

Lot.

P.S. S±dzimy ¿e najlepszy instruktor nurkowania w egipcie powinien umieæ pos³ugiwaæ siê googlem i rozumkiem. Je¶li nie to kompletna amatorka.

Data: 2009-02-28 18:49:22
Autor: Darek Mroz
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?
umieæ pos³ugiwaæ siê googlem i rozumkiem. Je¶li nie to kompletna amatorka.

Nastêpne wcielenie kretyñskiego trolla.
Kolina ty wiesz co

Data: 2009-02-28 19:24:41
Autor: _Slnt_
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kom pletna amatorka?
Darek Mroz to

Nastêpne wcielenie kretyñskiego trolla.

Kolina to jedno z jego poprzednich

O fok! Co za pojeb z tego go¶cia!!! :D

Skoñczy siê tym, ¿e w koñcu kto¶ odkryje fizycznie gdzie znajduje siê NNTP-Posting-Host: 208-pra-8.acn.waw.pl,
i podjedzie tam kilku TIR'owców z ³yzkami do opon...

Data: 2009-02-28 19:53:39
Autor: Jan Werbiñski
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amator ka?
U¿ytkownik "_Slnt_" <po@co.komu.to> napisa³ w wiadomo¶ci news:goc01e$jio$1nemesis.news.neostrada.pl...
Darek Mroz to

[...]

82.210.183.208
Ulica Wa³owa niedaleko ¦wiêtojerskiej w Warszawie

--
Jan Werbiñski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2009-02-28 20:05:22
Autor: mcgregorius
[...]

ju¿ mog± zbieraæ bandê,Kolina vel inne aliasy,to uzytkownik DEMOLANT alias SMOK alias $$ aliAs OXYCHAKER alias WODNIK alias ANARCHISTA alias RYSZARD CZARNECKI.Cz³owiek z problemami psychicznymi,nie potrafi±cy znale¼æ miejsca w zyciu publicznym,któremu TP SA za³o¿y³a Neostradê bez konsultacji z lekarzem psychiatrii,i która bêdzie pewnie kolejn± jego ofiar± z tego powodu.

Data: 2009-02-28 22:58:19
Autor: trzesiek
<mcgregorius@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:1a16.000000e8.49a98af2newsgate.onet.pl...

ju¿ mog± zbieraæ bandê,Kolina vel inne aliasy,to uzytkownik DEMOLANT alias
SMOK alias $$ aliAs OXYCHAKER alias WODNIK alias ANARCHISTA alias RYSZARD
CZARNECKI.
<ciach>

No, tu ciê trochê ponios³o. Kolina i Demolant to dwie ró¿ne osoby.

Pozdrawiam

Wojciech Czechowski

Data: 2009-03-01 07:28:18
Autor:
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?
mcgregorius@poczta.onet.pl napisa³(a):
[...]

Grzesiu instruktorze IANTD, nie mam internetu dostarczanego przez TP SA.
http://portalnurkowy.pl/forum/viewtopic.php?t=316
Wpisa³em siê w historiê techniki nurkowej (patrz za³±cznik).
http://portalnurkowy.pl/forum/viewtopic.php?p=2211&highlight=#2211
Tu informacja o zmianie logu na PPN.

Grzesiu pozdrowienia dla te¶ciowej to m±dra kobieta, wie o Tobie to samo co ja.

pozdrawiam rc

Data: 2009-03-01 10:46:13
Autor: W³odzimierz Ko³acz
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?

U¿ytkownik <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

CIACH

http://portalnurkowy.pl/forum/viewtopic.php?t=316
Wpisa³em siê w historiê techniki nurkowej (patrz za³±cznik).

Gratulujê pozytywnej weryfikacji pomys³u.
Pozdrawiam W³odek

CIACH

Data: 2009-03-01 11:50:35
Autor:
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?
W³odzimierz Ko³acz <div100@poczta.onet.pl> napisa³(a):
Gratulujê pozytywnej weryfikacji pomys³u.

Gratulacje zbyt wczesne, jeszcze mog± wyj¶æ dokumenty które nie by³y jawne w
momencie zg³oszenia. Co nie zmienia faktu ¿e skrót rozejdzie siê po ca³ym
¦wiecie. Ale to zg³oszenie które widzia³e¶ sta³o siê znanym stanem techniki i
nowe by³o weryfikowane równie¿ wzglêdem poprzedniego, bo te¿ dotyczy SCR o
sta³ym ppO2.

pozdrawiam rc

Data: 2009-02-28 19:59:49
Autor: Lot
Profesjonalne safari na Bałtyku czy kompletna amatorka?
Kolina, ¿arcik ci siê nie uda³.
Spierdalaj!

Lot

Data: 2009-03-01 14:18:45
Autor: W³odzimierz Ko³acz
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?

U¿ytkownik "Sharm Diver" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gobhjq$fbh$1news.onet.pl...
[...]

Nie mam pojêcia czy to co oferuj± polscy wo¼nice Ba³tyccy jest amatork± czy te¿ nie. Ich klienci zapewne potrafi± oceniæ poziom kompetencji swoich organizatorów nurkowania Ba³tyckiego tak jak poziom tego co oferuj± bazy Egipskie.

Ale byæ mo¿e o ciut co¶ innego chodzi w tych wyjazdach na ba³tyckie wraki ni¿ s³oneczny urlopik w Egiptowie? Nie pomy¶la³e¶ o tym drobnym szczególe, jak¿e istotnym dla Polaka jad±cego na nurkowanie zwykle weekendowe a nie na wakacje co najmniej tygodniowe? A tak¿e i o tym zapewne zapomnia³e¶, przez przypadek, ¿e sezon w PL. jest jakby troszkê króciutki w porównaniu do Egiptowa a i masowo¶æ popytu na  us³ugi jakby ciut mniejsza ni¿ w Egiptowie?

Masowo¶æ oczywi¶cie skutkuj±ca znacznie wiêkszymi mo¿liwo¶ciami inwestycyjnymi w bran¿ê ni¿ to co jest mo¿liwe w PL. nad morzem. Przypuszczam, ¿e ¶rednia, mo¿e trochê wiêksza, baza w Egiptowie ma wiêkszy przerób ni¿ wszystkie bazy Ba³tyckie razem w pêczek zwi±zane ;-)).

Zatem, znaj±c relacje ilo¶ciowe, po co Jasiu z Sharm piszesz taki post?.
Czy¿by¶ chcia³ siê dowarto¶ciowaæ?
Sypiesz krypciochê czy jak?
Je¶li to ostatnie to wstaw proszê market i bêdzie jasne.
Poza tym mam wra¿enie ¿e chyba ju¿ powoli przestajesz siê identyfikowaæ ze swoimi ziomalami z PL?

Pozdrawiam W³odek

Data: 2009-03-01 15:20:16
Autor: Sharm Diver
W³odzimierz Ko³acz wrote:

Poza tym mam wra¿enie ¿e chyba ju¿ powoli przestajesz siê identyfikowaæ ze swoimi ziomalami z PL?

Pozdrawiam W³odek

Ale¿ oczywi¶cie ! :)
Dlaczego to tak pó¼no zauwa¿y³e¶? :)
Mam nadziejê, ¿e piszesz to po zapoznaniu siê z ofert± i cenami dla Polaków na stronie www?
Dlatego te¿ robiê kursy SSI dla Polaków z 40% zni¿k±.
Kursy nurkowania OWD SSI dla Polaków(10-12 nurkowañ na rafach) kosztuj± taniej ni¿ zwyk³y pakiet nurkowy i wypo¿yczenie sprzêtu (a wk³adany wysi³ek jakby inny)
Nikt absolutnie w tej bazie jak i innych nie robi takich kursów jak ja -10-12 nurkowañ na rafach.
Zobacz stronê i opis kursu uznanej za jako¶æ innej bazy SSI Subex www.subex.org
Inni instruktorzy w bazie SSI (Anglicy, Niemcy, Austriacy) delikatnie mi mówi± abym siê "pukn±³" w g³owê i podszed³ do tego tak jak oni podchodz±: albo klienci chc± jako¶ci i maj± pieni±dze aby za to zap³aciæ albo ....

:)

Data: 2009-03-01 06:32:14
Autor: pnk
[...]

Zapewne maj± racjê, zrób tak jak mówi±, albo zmieñ zawód.

pnk

Data: 2009-03-01 17:54:11
Autor: Sharm Diver
pnk wrote:
[...]

Dziêkujê za poradê Piotrze Nowinowski

Ale czy to nie Ty zrobi³e¶ raban (dosta³em dosyæ nieprzyjemn± wiadomo¶æ + na grupie obsmarowa³e¶ mnie jako co najmniej zdziercê i oszusta)gdy przy ustalaniu ceny za pakiet nurkowañ poniewa¿ mia³e¶ problemy z krêgos³upem (jak pisa³e¶ trzeba Ci by by³o pomagaæ przy wej¶ciu i wyj¶ciu z wody)proponowa³em prywatne nurkowania na ¶wietnej ³odzi za cenê o KILKA dolarów wy¿sz± za dzieñ ni¿ najtañsze nurkowania w promocji w grupie)Oczywi¶cie by³o to PRZED twoim przyjazdem do Sharm.
Dla nie znaj±cych tematu czy to du¿o czy ma³o? Otó¿ prywatny przewodnik kosztuje min 35 euro za dzieñ. Osoba z moimi kwalifikacjami + stopniem (Master Instructor) to 75 euro - jest to oczywi¶cie DOP£ATA do pakietu za dzieñ (2 nurkowania) Dla zainteresowanych polecam Google :)

Zdaje siê, ¿e jeste¶ prawnikiem. W³a¶nie tak postêpujesz ze swoimi klientami jak zg³aszaj± siê z problemem a nie maj± zbyt du¿o pieniêdzy?

"P³aæ albo wyp..."

Data: 2009-03-01 09:22:10
Autor: pnk
On 1 Mar, 17:54, Sharm Diver <diveinstruc...@usuntoop.pl> wrote:
pnk wrote:

> [...]

Zdaje siê, ¿e jeste¶ prawnikiem. W³a¶nie tak postêpujesz ze swoimi
klientami jak zg³aszaj± siê z problemem a nie maj± zbyt du¿o pieniêdzy?

Pierdolisz.
Ubawi³em siê do ³ez, niestety to nie ja siê targowa³em, nie ja mam
problemy z krêgos³upem. W Egipcie by³em wielokrotnie, albo w
Hughadzie, albo w Dahabie (Planet), nigdy z SSH nie nurkowa³em, chyba
¿e z Planet Divers na Thilstelrgorma. Nigdy nie negocjujê cen. Albo
siê zgadzam, albo nie.
Nie jestem tak¿e prawnikiem.

pnk  PADI  #646747

Data: 2009-03-01 19:46:55
Autor: Darek Mroz
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?

U¿ytkownik "pnk" <pnowinow@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:c287734a-31a7-4b54-8887-8c063a32457dv38g2000yqb.googlegroups.com...

Na z³odzieju czapka gore. Nie pisz kim nie jeste¶ tylko przepro¶

Darek

Data: 2009-03-01 13:20:54
Autor: pnk
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna a matorka?
Chyba wybiorê siê na ¦wiêtojersk±, to przestaje byæ zabawne.
pnk

Data: 2009-03-02 08:36:38
Autor: Darek Mroz
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?
Chyba wybiorê siê na ¦wiêtojersk±, to przestaje byæ zabawne.

Bêdziesz bi³ kobiete?

jk

Data: 2009-03-01 21:49:00
Autor: Sharm Diver
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kom pletna amatorka?
pnk wrote:

Pierdolisz.

pnk  PADI  #646747

No tak panie piotrze nowinowski ale tym siê ró¿nimy, ¿e ja nigdy czego¶ podobnego nikomu nie napisa³em niezale¿nie od stopnia moich emocji.
Nie przypominam te¿ sobie abym co¶ takiego komukolwiek powiedzia³.

¿egnam

Data: 2009-03-01 09:49:50
Autor: pnk
pnk wrote:

> [...]

Zdaje siê, ¿e jeste¶ prawnikiem. W³a¶nie tak postêpujesz ze swoimi
klientami jak zg³aszaj± siê z problemem a nie maj± zbyt du¿o pieniêdzy?

Napisz proszê gdzie, w jakimkolwiek moim poscie by³a jakakolwiek
wzmianka o jakichkolwiek cenach.

pnk

Data: 2009-03-01 20:46:02
Autor: W³odzimierz Ko³acz
Profesjonalne podej¶cie, kompletna amatorka czy próba oszustwa?

U¿ytkownik "Sharm Diver" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:goe5e0$ntl$1news.onet.pl...
W³odzimierz Ko³acz wrote:

[...]

No i poczyta³em jak chcia³e¶ www.sharmdiver.pl

Moje wnioski
Promocja o której zapewne my¶lisz to kurs z pierwszej strony  który kosztuje 69 E = oko³o 330 z³ rozumiem ¿e za 10-12 nurkowañ. Jedno nurkowanie szkoleniowe za 27 z³!!!! Dla mnie rewelacja Tylko ¿e ca³kowicie nie wiarygodna.
Zw³aszcza ¿e zapewne masz tam jakie¶ koszty i na nie zapewne Ci nie starczy przy takim altruizmie. Albo robisz wprawdzie te 12 nurkowañ na rafie ale lekcje trwaj± po 10 min i dwoma flaszkami opêkasz ca³y kurs. Lub bierzesz na zajêcia po 10 osób i wtedy mo¿e Ci to siê bilansowaæ. Lub ukrywasz wszelkie inne koszty takie jak wypo¿yczenie butli certyfikat podrêczniki itd. Czyli oszukujesz ludzi robi±c z nich g³upów.
Albo co wielce prawdopodobne ta rewelacyjna oferta z pierwszej strony dotyczy intro a nazywa siê dumnie kursem nurkowania!!??

Jest jeszcze jedna mo¿liwo¶æ nie musisz zarobiæ na ¿ycie kursami bo wygra³e¶ w Totka? Jak jednak jest inaczej i musisz pracowaæ bo pieni±¿ki s± potrzebne to mo¿e rzuæ w cholerê te swoje uprawnienia instruktorskie i pracuj jak DM. Zwi±¿esz koniec z koñcem i masz spokój robi±c swoje. Rafy znasz, nurkowaæ umiesz to sobie poradzisz....

Po klikniêciu faktycznie rewelacyjnej promocji za 69 ojro na Twoich stronach z rewelacyjnymi promocyjnymi cenami jest ju¿ zgo³a inaczej bo najtañszy kurs kosztuje 150 Eu i odpowiada uprawnieniami nurkowi tzw. m³odzie¿owemu czyli nie samodzielnemu. Prawdziwy kurs nurka samodzielnego OWD kosztuje u Ciebie jako promocja 249 E co daje oko³o 1220 z³
Wybacz ale to nie jest ¿adna promocja a drogi kurs. Za ta cenê i podobn± ilo¶æ nurkowañ w PL. dostajesz jeszcze podrêcznik wraz z certyfikacj±. Cena u Ciebie dotyczy hurtowej nauki nurkowania!!!.

¯eby nie by³o ¿e bajki opowiadam to ja w tym roku za porównywalny kursOWD PADI biorê 1000 z³ + podrêcznik i certyfikacja (zale¿y o ceny Euro ale mie¶ci siê w 200 z³) Maksymalna ilo¶æ osób u mnie  = 2 czyli jest to szkolenie indywidualne za które Ty w promocji bierzesz w 1700 z³

Wiêc Jasiu zastanów siê co masz na stronach zanim mnie na nie zaprosisz i o czym nam tu próbujesz kit wciskaæ.
Pozdrawiam W³odek

Ps mo¿e jednak znaj±cy Ciê Anglicy, Niemcy, Austriacy maja jednak racjê?

Data: 2009-03-01 22:05:56
Autor: Sharm Diver
W³odzimierz Ko³acz wrote:
U¿ytkownik "Sharm Diver" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:goe5e0$ntl$1news.onet.pl...
W³odzimierz Ko³acz wrote:

Dodatkowo chcia³bym przypomnieæ i¿ post dotyczy pro¶by o zamieszczanie pewnych informacji w ofertach safari na Ba³tyku przez organizatorów (europejczyków :) ) które s± standardem w ofertach z Krajów Trzeciego ¦wiata)

Czyli jeszcze raz:

[...]

A nie pyskówki na temat kursów nurkowania w Egipcie

Data: 2009-03-01 22:28:22
Autor: W³odzimierz Ko³acz
Profesjonalne podej¶cie, kompletna amatorka czy próba oszustwa?

U¿ytkownik "Sharm Diver" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:goet6i$1vt$1news.onet.pl...
W³odzimierz Ko³acz wrote:

[...]

W g³upa tniesz czy o drogê pytasz?
To nie s± pyskówki tylko zaprosi³e¶ mnie na strony
cytat
Mam nadziejê, ¿e piszesz to po zapoznaniu siê z ofert± i cenami dla Polaków na stronie www?

a po przeczytaniu ich widzê ¿e twoje super oferty to czcza gadanina  i zwyk³a ¶ciema Jasia z Sharm dla gawiedzi.

Napisa³em co i jak jest z Ba³tykiem i nie raczy³e¶ nawet odpowiedzieæ. Wk³adasz kij w mrowisko i g³upa udajesz ¿e niby kto¶ nie na temat Ci odpisa³.

Przy okazji, pewnie tak przypadkiem, odsy³aj±c na strony maj±ce za zadanie ¶ci±gaæ klientów do niby lepszej jako¶ci us³ug. Nawet nie zadaj±c sobie trudu zastanowienia siê dlaczego tak jest.
Czyli jak zwykle usi³ujesz siê reklamowaæ wskazuj±c jak to ¼le gdzie¶ jest a jak super hiper jest to co oferujesz. Obsmarowanie gównem innych widaæ jest Twoj± jedyn± do przyjêcia form± samokreacji.

Odpowiedz zatem po co pytasz o Ba³tyk  skoro z góry zak³adasz ¿e to s± z³e oferty?
W³odek

Data: 2009-03-01 22:29:17
Autor: Sharm Diver
W³odzimierz Ko³acz wrote:

[...]

Zanim Ci odpiszê proszê aby¶ obejrza³ stronê jeszcze raz i skorygowa³ to co napisa³e¶.
Chcia³bym aby¶ przeprosi³ za to i¿ piszesz i¿ cena kursu nurkowego za 69 euro jest oszustwem z mojej strony (nag³ówek Twojego postu "próba oszustwa").
Oczywi¶cie je¶li tego nie zrobisz ja to zrobiê ale nie bêdzie to mi³e dla Ciebie (i nie chodzi tu o "s³ownictwo" u¿ywane przez piotra nowinowskiego)

Dla zainteresowanych:
Wszystkie informacje dotycz±ce powy¿szego tematu s± zamieszczone na stronie www

Data: 2009-03-01 22:33:31
Autor: W³odzimierz Ko³acz
Profesjonalne podej¶cie, kompletna amatorka czy próba oszustwa?

U¿ytkownik "Sharm Diver" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:goeuia$62k$1news.onet.pl...
W³odzimierz Ko³acz wrote:

[...]

Tylko tyle bo ka¿dy mo¿e sprawdziæ sam. No chyba ¿e jutro zniknie to co jest teraz. Ale zapisa³em sobie jakby co.
http://www.sharmdiver.pl/web.html
Po lewej stronie od góry jak byk napisano ¿e 69 euro za kurs nurkowy i ¿e to promocja jest.
W³odek

Data: 2009-03-01 22:43:10
Autor: Sharm Diver
W³odzimierz Ko³acz wrote:

[...]

Tak na szybko:

PIENIACZU sam to przed chwil± napisa³em w po¶cie powy¿ej i potwierdzi³em i z NICZEGO siê nie wycofujê.

Data: 2009-03-02 14:08:34
Autor: W³odzimierz Ko³acz
Profesjonalne podej¶cie, kompletna amatorka czy próba oszustwa?

U¿ytkownik "Sharm Diver" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:goevcc$8j7$1news.onet.pl...
W³odzimierz Ko³acz wrote:
U¿ytkownik "Sharm Diver" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:goe5e0$ntl$1news.onet.pl...
W³odzimierz Ko³acz wrote:
CIACH

> [...]

Tak na szybko:

PIENIACZU sam to przed chwil± napisa³em w po¶cie powy¿ej i potwierdzi³em i z NICZEGO siê nie wycofujê.

Widzisz Jasiu z Sharm. Pisaæ umiem i to nawet szybko wiêcej ni¿ dwoma paluszkami, czytac tak¿e ju¿ siê nauczy³em. Jednak mam zwykle wiêcej innych zajêæ ni¿ ¶lêczenia i pilnowanie tego czy co¶ ju¿ napisa³e¶ aby Ci natychmiast odpowiedzieæ.

 Na ca³ym ¶wiecie gdy kto¶ pisze "kurs nurkowy" to
czytaj±cy ofertê ma na my¶li nauczenie siê nurkowania a nie zdobycie jakich¶
specjalnych bo dodatkowych umiejêtno¶ci zwi±zanych z nurkowaniem. Które s± do osi±gniêcia
po kursie nurkowania zwykle podstawowym. Zw³aszcza gdy czytasz to na stronie
maj±cej zapewniæ Ci przyjemny wypoczynek relaks, przygodê w urlopowym miejscu na ¶wiecie. To chyba jest oczywiste ¿e kojarzysz to nie ze szczegó³ami gdzie¶ istniej±cymi a z podstawami. Dlatego mi
osobi¶cie to pojêcie u¿yte na Twojej stronie kojarzy siê jednoznacznie z
ofert± nauczenia nurkowania i jak wiemy wszyscy zaczynamy od poziomu
podstawowego. Zreszt± Ludzie którzy ju¿ poznali specyfikê bran¿y z niedowierzaniem
spojrz± na kurs nurkowania za 69 Eu.i pewnie poszukaj± co jest grane ¿e tak tanio.
Oczywi¶cie znajd± faktycznie w Twojej ofercie  tzw. specjalizacje nurkowe
niektóre po 69 euro. Ale to tak¿e nie jest absolutnie ¿adn± rewelacj±
cenow±. No niby jest to w powszechnym rozumieniu tak¿e kurs nurkowania. Tyle
¿e ja to nazywam kursem specjalistycznym albo specjalizacj± nurkow±.

Dodatkowo chwalisz siê wszem i wobec i jednoznacznie sugerujesz ¿e masz
jakie¶ specjalne ceny dla Polaków. Przeczyta³em jak najdok³adniej ca³± Twoj±
ofertê i oprócz obietnic napisanych czerwonymi literkami ¿e jak kto¶ siê
skontaktuje zamówi bez zobowi±zañ czyli p³acenia zaliczki to jak±¶ specjaln±
ofertê otrzyma. Nie ma tam nic ani o 40% o których raczy³e¶ napisaæ ani
¿adnej deklaracji o tym czego konkretnego Twój przysz³y klient mo¿e
oczekiwaæ z Twojej strony gdy ju¿ siê skontaktuje. No chyba ¿e owe 40% to róznica pomiêdzy cen± tzw Bazy a tym co oferujesz?

Dla mnie mimo ¿e masz ³adnie zrobion± stronê jest to próba wpuszczania w
maliny ka¿dego nie zorientowanego kto zobaczy 69 euro za kurs nurkowania. No
rewelka, robiê kurs nurkowania w Egipcie za 69 ojro. No i potem jaki¶ taki do
mnie dzwoni ¿e on widzia³ w internecie kurna kurs nurkowania za 330 z³!
"Kurna" panie, mówi z pana ¿aden biznesmen ¿e macie tam takie wysokie ceny
bo w Egipcie maja za jedn± trzeci±!? (autentyczna rozmowa, któr± odby³em
telefonicznie przy ¶wiadkach zreszt± nurkach)

Inny przyk³ad manipulacji Egipskich to relacja kolesia który robi³ tam kurs
nurkowania! Bo tak mu powiedziano a zrobi³ DSD Przy czym w jego ¶wiadomo¶ci wytworzonej w Egipcie na jego urlopie -
zosta³ nurkiem.
Nastêpny przyk³ad który sobie przypomnia³em to rozmowa o kursie nurkowania z
przed kilku lat. Kole¶ owszem radzili mu by u mnie bo siê czego¶ nauczy. Ale rozmowa tak mniej wiêcej przebiega³a "panie w internecie
to za 300 z³ widzia³em kursy nurkowania w Egipcie!". Wiêc nic mu ju¿ na to nie poradzê gdy racjonalne argumenty nie dotar³y. Pojecha³ i zosta³
¶wietnie nabity w butelkê. Tak samo jak by³a dziewczyna mojego absolwenta
pojecha³a do Egiptu bo tam taniej i przyjecha³a z PADI Scuba Diver.

Z tzw. innych zawodowych do¶wiadczeñ spotka³em siê i z innymi ja je uznajê za machlojki np.
kto¶ sprzedaje balast pisze ¿e ma 2 kg a faktycznie wa¿y 1,8 kg. Czy
przejmowanie rynku z jakim wiele lat temu siê spotka³em a polega³o na tym ¿e
kto¶ daje nie realn± cenê (uczciwy cz³owiek nie przeskoczy i nie potrafi tak dzia³aæ a z gêby szmaty
nie chce robiæ) a potem cwaniaczek dok³ada inne sk³adniki i tak wychodzi na
t± cenê która jest realna. Sam zreszt± porusza³e¶ temat tego co jest zawarte w cenach kursów nurkowania.

Wróæmy do Ciebie.
No i pisze kole¶, przysz³y nurek, do Ciebie bo da³e¶ wielkimi oczojebnymi literkami ofertê której nikt
nie przebije Bo nikt przy zdrowych zmys³ach nie zrobi kursu nurkowania za
330 z³. On jeszcze nie wie ¿e zanim dotrze do owych tanich kursów musi
najpierw sporo wiêcej zap³aciæ. Ale ju¿ siê napali³ ju¿ widzi siebie jak to
nurkuje i gania te sharki i pisze i ju¿ wpada w Twoje nieco gorsze ale
jednak tañsze od innych oferty. Dowodem  na to jest to ¿e przy ka¿dej Twojej
cenie jest cena jakiej¶ konkurencyjnej bazy czy mo¿e nawet tej z któr±
wspó³pracujesz?. To jest dok³adnie to samo co wielokrotnie widuje siê a
znakomicie opanowa³y cyganki gdy chc± Ci powró¿yæ.

To jest dok³adnie to samo co wielokrotnie w hipermarketach jest praktykowane
np. kupujesz torbê za ca³kiem korzystn± cenê My¶lisz jaka¶ Chiñszczyzna to
dlatego tania ale Ci pasuje. Przy kasie okazuje siê ¿e torba ta kosztuje
faktycznie tyle ile podano ale za 100 gram!!!. Wiêc albo sza³u dostajesz i rzucasz
kurwami przy kasie i zostawiasz wszystko aby komu¶ mordy za próbê wy³udzania
nie obiæ albo nie zauwa¿asz i p³acisz ciê¿ko nabity w butelkê. Ostatnio w
zesz³ym tygodniu takie kartony na ró¿ne manele jak ruska matrioszka sk³adane
jeden w drugi. Cena na pó³ce raczej wysoka ale do przyjêcia. Przy kasie okazuje siê
¿e ka¿dy kartonik z osobna kosztuje tyle ile podano na wywieszce dla ca³ego
zestawu (ta wywieszka to Twoje 69 Eu na stronie tytu³owej jakby¶ nie
potrafi³ zajarzyæ). Ty ju¿ to wzi±³e¶ w rêkê i ju¿ jeste¶ napalony bo
podj±³e¶ okre¶lon± decyzjê. Nikt nie lubi siê wycofywaæ z podjêtych decyzji.
W tym szczególnie takich jak ¶wietnie zapowiadaj±ca siê przygoda. Ponoæ nurkowanie to sprzeda¿ marzeñ Czy zgodzi³ by¶ siê na to by Twoje marzenia kto¶ Ci zabiera³ gdy ju¿ powsta³y w Twojej g³owie?

Rozumiesz jak wygl±da owe 69 Eu za kurs nurkowy dla zdecydowanej wiêkszo¶ci
tych co zagl±daj± na Twoj± stronê.

W zasadzie to co teraz napiszê powinno byæ na samym pocz±tku tego posta.
Zauwa¿ tak¿e, ¿e w tytule na koñcu zdania jest znak zapytania. W jêzyku Polskim, jakby¶ ju¿ zapomnia³, ma
to jakie¶ okre¶lone znaczenie. Pytanie nie jest stwierdzeniem. Jest w tym przypadku w±tpliwo¶ci± szerszej natury.
 Twoja odpowied¼ mówi wiêcej o Twoich intencjach ni¿ sobie wyobra¿asz.
W³odek

Data: 2009-03-02 19:21:14
Autor: Sharm Diver
W³odzimierz Ko³acz wrote:

[...]

Abnegacie (flejo, niedbalcu) ka¿dy kurs jest dok³adnie opisany i co zawiera.

Jak mo¿esz byæ instruktorem jak nie jeste¶ w stanie przeczytaæ dwóch stron tekstu "WO£AMI" ze zrozumieniem ? :(

Data: 2009-03-02 19:28:44
Autor: W³odzimierz Ko³acz
Profesjonalne podej¶cie, kompletna amatorka czy próba oszustwa?

U¿ytkownik "Sharm Diver" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:goh7th$iqd$1news.onet.pl...
W³odzimierz Ko³acz wrote:

[...]

I tylko tyle swoim rozumkiem poj±³e¶? Szkoda

Data: 2009-03-02 23:48:19
Autor: Mania
Profesjonalne podej¶cie, kompletna amatorka czy próba oszustwa?

> W³odzimierz Ko³acz wrote:

I tylko tyle swoim rozumkiem poj±³e¶? Szkoda
Wlodek, szkoda pradu. Przeciez wiadomo, ze Pan Dudzinski jest jednym z
najwiekszych spamerow sekty. I caly ten watek zalozyl tylko po to, by spamowac i
nie musiec pisac [market]. A Ty jak dziecko dales sie wpuscic...
:)))
Mania

Data: 2009-03-02 15:08:26
Autor: Sharm Diver
Profesjonalne podej¶cie, kompletna am atorka czy próba oszustwa?
W³dzimierzu jeste¶ kompletnym
ABNEGATEM (synonimy: flejtuch, niechluj, fleja, kocmo³uch, niedbalec)i

PIENIACZEM
Pieniacz polski pospolity
Pieniacz polski pospolity - osobnik na wymarciu w obu Amerykach, Australii i Europie Zachodniej, prze¿ywa obecnie niesamowity rozwój w swoim polskim mateczniku.

W najbli¿szym czasie rodzima krzy¿ówka pieniacza polskiego pospolitego, ma wyruszyæ na podbój ¶wiata, jednak chwilowe perturbacje pokarmowe u wzorcowego samca sklonowanego, opó¼ni³y ten odlot - niczym start promu kosmicznego.

Oskar¿aj±c mnie o oszustwo w ofercie nie zada³e¶ sobie NAJMNIEJSZEGO trudu aby zapoznaæ siê z ofert± na stronie www mimo, i¿ wielokrotnie wczoraj i dzisiaj.

W³odzimierz Ko³acz wrote:

[...]

Oferta specjalna 69 za kurs nurkowania dotyczy kursów specjalistycznych.
Informacja o cenach i opisie kursu znajduje siê na stronie www.sharmdiver.pl nale¿y klikn±æ na stronie htmlowsk± KURSY dalej ZAAWANSOWANE i tutaj co znajdujemy?

Kurs nurkowania w suchym skafandrze cena 69 euro
Kurs nurkowania z ³odzi cena 69 euro
Kurs nurkowania na wrakach 69 euro
Kurs nurkowania z komputerem 69 euro
Kurs nurkowania "Poszukiwanie i wydobywanie" 69 euro
Kurs nurkowania "Nurkowanie w pr±dzie" 69 euro

Wszystkie te kursy jako dop³ata do pakietu nurkowego kosztuj± 32 euro :)

oraz Kurs "Specjalista sprzêtowy" za 39 euro :)

[...]

Dalej nie mo¿esz znale¼æ informacji któr± masz przed oczyma (czemu to przypisaæ - ano temu i¿ jeste¶ flej± bo na stronie któr± cytujesz zaraz nad kursem OWD za 245 jest tañszy OWD w cenie 199 euro zawieraj±cy minimum 6 nurkowañ (na ogó³ jest 9) w morzu na rafach w tym ze statku :)

Je¶li porównujesz ceny to mo¿e by¶ by³ ³askaw uwzglêdniæ ceny kursów nurkowania w Polsce z zesz³ych lat gdy kurs euro wynosi³ niewiele ponad 3 z³otych?
Robi jaki¶ wysoko wykwalifikowany instruktor w Polsce kursy SSI czy bardziej popularne PADI za 600 pln?

Ceny moje proponujê porównywaæ do baz obok nas w Sharm el Sheikh zapewniaj±cych tak± sam± jako¶æ np. do cytowanej bazy Subex www.subex.org która znajduje siê 100m od nas a z brzegu nurkujemy w tym samym miejscu (czyli koszty bazy, dostêpu do morza (bo za to siê p³aci i to s³ono) s± takie same). Te bazy nie wystawiaj± cen wyssanych z palca a ceny minimalne wed³ug których przy proponowanej ofercie op³aca siê prowadziæ szkolenia. Proszê zauwa¿yæ, ¿e przy ekstremalnych cenach jak dla Polaków (chocia¿ bogaci Polacy z ich hotelu tam nurkuj± w pe³nych cenach) - kilka osób w roku) maj± zastrze¿enie i¿ kurs zaczynaj± przy minimum 2 osobach)

A teraz porównajmy Twoj± ofertê;

[...]

Otó¿ na stronie nie ma nic o tym i¿ szkolisz w systemie PADI a w IDA gdzie nawet nie masz profesjonalnych podrêczników dla studentów a "skrypty". :)

Byæ mo¿e wynika to z faktu i¿ jeste¶ instruktorem PADI od bardzo niedawna? Ile ju¿ osób wyszkoli³e¶?

ILE DOK£ADNIE NURKOWAÑ w jeziorku ZAWIERA TWÓJ KURS PADI OWD?

Twoja "baza" mie¶ci siê wynajêtej komórce w szkole w miejscowo¶ci na "zadupiu".
Ceny móg³by¶ porównywaæ gdyby¶ swoj± bazê mia³ w eleganckim hotelu (4****. 5*****) w centrum dajmy na to Poznania lub w jakim¶ eleganckim centrum handlowym tak jak baza w Sharm oferuje szkolenia w centrum w hotelu 5***** po³o¿onym w centrum Sharm el Sheikh.

Jedna z baz to PADI 5 star Gold palm IDC Resort. Kiedy Twoja "baza" w komórce czy piwnicy dorobi siê takiego tytu³u?
Ile lat ma Twój kompresor?
Jaka firma?

Koszt bardzo zwiêksza to i¿ go¶cie s± odbierani z hoteli i dowo¿eni klimatyzowanym nowym minibusem oczywi¶cie z profesjonalnym kierowc± (bezpieczeñstw)o. Ze wzglêdu na rozleg³o¶æ Sharm nierzadko oznacza to transport ludzi po 50 km i wiêcej.
Czy Ty oferujesz takie us³ugi w cenie dowo¿±c ich w takich samych warunkach na podobne odleg³o¶ci ? NIE

Ludzie na kursach maj± nurkowania równie¿ z bardzo dobrej ³odzi (zdjêcia   na stronie www).
Ty zdaje siê te¿ oferujesz co¶ takiej samej klasy wed³ug Ciebie: czyli MALUTKI PONTONIK. :)
Masz chocia¿ zamontowany silnik? Czy klienci sami "w ramach szkolenia" musz± wios³owaæ? :)
Masz jakie¶ zdjêcie na stronie czy wstyd pokazywaæ?

Piszesz tutaj o tym i¿ kursy robisz maksymalnie dla 2 osób.
Na Twojej stronie nie ma o tym najmniejszej wzmianki natomiast jest
i¿ "liczba miejsc jest ograniczona" :)
Dla mnie to znaczy tyle samo co podobny napis na np. metrze w Tokio

Byæ mo¿e liczba osób wynika z tego i¿ nie masz klientów a drugie sprzêtu bo jak Ci przyjd± 4 osoby w tych samych "rozmiarach" to "le¿ysz i kwiczysz" ze swoimi 5 zestawami.

Co do oferty dalszego szkolenia ponad OWD te¿ "cienko" bo jedyne kursy jakie mo¿esz uczyæ wg. Twojej strony:

     *  Dry Suit Diving - specjalizacja nurkowanie w skafandrach suchych
     * Night Diving - specjalizacja w nurkowaniu w nocy i w ograniczonej widoczno¶ci
     * Compas Diving - nawigacja z busol± nurkow±
     * Rescue Diving - ratownictwo nurkowe

Dosyæ to "cienko" w porównaniu do innych instruktorów prawda?

np. z ze strony któr± omawiamy:

Snorkeling Course  Kurs Snorklingu
Scuba Skills Update Program Przypomnienie Umiejêtno¶ci Nurkowych
Try Scuba Diving Program "Nurkowanie na próbê" znany te¿ jako Intro (tak¿e dla dzieci - Junior)
Try Scuba Pool Program "Nurkowanie na próbê" znany te¿ jako Intro (basen) (tak¿e dla dzieci - Junior)
Scuba Diver Kurs nurkowania Scuba Diver (tak¿e dla dzieci - Junior)
Advanced Adventurer Kurs nurkowania Advanced Adventurer (tak¿e dla dzieci - Junior)
Open Water Diver Kurs nurkowania Open Water Diver (tak¿e dla dzieci - Junior)
Specialty Diver Kurs nurkowania Specialty Diver (tak¿e dla dzieci - Junior)
Advanced Diver Kurs nurkowania Advanced Diver (tak¿e dla dzieci - Junior)
Dive Control Specialist Kurs nurkowania Dive Control Specialist

Prowadzi te¿ kursy specjalno¶ci SSI ( Specialty Course SSI ):

Specialty Course Boat Diving
Kurs "Nurkowanie z £odzi"
Specialty Course Computer Diving Kurs pos³ugiwania siê komputerami przy planowaniu nurkowañ i nurkowaniu
Specialty Course Deep Diving Kurs "G³êbokie nurkowania" (do 40 m)
Specialty Course Dry Suit Diving Kurs "Nurkowania w Suchym Skafandrze"
Specialty Course Enriched Air Nitrox Kurs "Nitrox" Nurkowania z wykorzystaniem wzbogaconego powietrza Nitrox'u
Specialty Course Equipment Techniques Kurs "Specjalista Sprzêtowy"
Specialty Course Night Diving and Limited Visibility Kurs "Nurkowania w nocy i przy ograniczonej widoczno¶ci"
Specialty Course Navigation Kurs "Podwodnej Nawigacji"
Specialty Course Perfect Buoyancy Kurs "Perfekcyjnej P³ywalno¶ci"
Specialty Course Search & Recovery Kurs "Poszukiwanie i Wydobywanie"
Specialty Course Snorkling Kurs "Snorkling'u "
Specialty Course Stress&Rescue Kurs "Nurek Ratownik"
Specialty Course Wreck Diving Kurs "Nurkowanie na wrakach"
Specialty Course Waves, Tides & Currents Kurs "Fale, Przyp³ywy/Odp³ywy i Pr±dy"

Wiêc Jasiu zastanów siê co masz na stronach zanim mnie na nie zaprosisz i o czym nam tu próbujesz kit wciskaæ.
Pozdrawiam W³odek

Czy tyle wystarczy abnegacie?

[...]

Czy tyle wystarczy abnegacie i pieniaczu?

[...]

Wydaje mi siê i¿ wszystko wyja¶ni³em powy¿ej

Data: 2009-03-02 19:25:17
Autor: W³odzimierz Ko³acz
Profesjonalne podej¶cie, kompletna amatorka czy próba oszustwa?

U¿ytkownik "Sharm Diver" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gogp3h$37i$1news.onet.pl...
W³dzimierzu jeste¶ kompletnym
ABNEGATEM (synonimy: flejtuch, niechluj, fleja, kocmo³uch, niedbalec)i

No i w pierwszym Twoim zdaniu z³apa³em Ciê na k³amstwie lub jak kto woli dowolnym doborze znaczenia.  Wstydzi³ by¶ siê ¿e wg pierwszej czê¶ci tak¿e jeste¶ abnegatem:-).
Cytat: abnegat - cz³owiek nie dbaj±cy o korzy¶ci, wygody

W³a¶nie taki jestem jak ta pierwsza czê¶æ definicji znaczenia tego s³ówka. Ci co mnie znaj± osobi¶cie wiedz± o tym i doceniaj±. Wiedz± tak¿e ¿e jestem dok³adny w tym co robiê i nie puszczam fuszerki. Do ubioru nie przyk³adam znaczenia ale zaprawdê trudno by³o by powiedzieæ ¿e jestem kocmo³uch czy fleja.

Pojecha³e¶ po bandzie nie ma co.......

[...]

Z Pieniaczem te¿ siê nie popisa³e¶ bo definicja mówi.
 znaczenie:osoba z zami³owaniem do wytaczania spraw s±dowych, najczê¶ciej o b³ahe sprawy lub maj±ca chorobliw± sk³onno¶æ do dochodzenia rzeczywistych lub urojonych krzywd

A to co poda³e¶ mo¿na o kant ty³ka pot³uc poniewa¿ jest to jaka¶ opinia o niejakim Leszku M a nie o mnie.
Jasiu odrób roszê lepiej te lekcje. Nigdy nikomu ani sprawy nie wytoczy³em ani nie stara³em siê dochodziæ jakich krzywd.

Spróbuj mnie jako¶ inaczej obraziæ bo to nie zdzia³a³o a wrêcz przeciwnie.

[...]

I okazuje siê ¿e jednak nie rozumiesz mowy Polskiej bo to nie jest oskar¿enie a najzwyczajniejsze pytanie i to w tytule zadane. Widzê ¿e z czytaniem ze zrozumieniem jaki¶ problemik mamy?

W³odzimierz Ko³acz wrote:

[...]

No i tu tniesz i wypaczasz ca³o¶æ wypowiedzi. Oczywi¶cie tak jak Ci imaginacja podpowiada a nie tak jak zosta³o napisane.

[...]

Wyja¶ni³em ju¿ w poprzednim po¶cie na którego przeczytanie i zrozumienie zabrak³o ci ca³ej godziny. Trudno bo Ty wci±z swoje wizje przedstawiasz.

[...]

Ale Jasiu to jest kurs dla wyj±tkowo uzdolnionych których nazywasz sprytnymi a nie dla zwyk³ych kandydatów na nurka i zawiera 6 nurkowañ grupowo nie za¶ 10-12 o których pisywa³e¶. Dotyczy tak¿e grupowego szkolenia a nie tego który podchodzi pod indywidualne zajêcia. Czy¿by¶ tego nie zauwa¿y³? Czy mo¿e jednak celowo co¶ insynuujesz?

Je¶li porównujesz ceny to mo¿e by¶ by³ ³askaw uwzglêdniæ ceny kursów nurkowania w Polsce z zesz³ych lat gdy kurs euro wynosi³ niewiele ponad 3 z³otych?

Nie bo teraz mamy to co mamy oraz to ¿e ja nie traktujê 2-3 % populacji jako szczególnie uzdolnieni i nie skracam im przez to kursu - maja za to wiêcej lajtu na kursie. Wiec nie da siê Ty ¿yjesz tam i zarabiasz w Eu a ja tu z³otówkach takich jakie s±.

[...]

Nie zaprasza³em Ciê na swoj± stronê ale jak chcesz to proszê.

[...]

Ja¶ a czy ja napisa³em ¿e jest tam aktualna oferta? Nie jest aktualna bo nie ma has³a do FTP które zmieni³ mi kolega i zgubi³. Taka prozaiczna przyczyna wymagaj±ca wykonania procedury odzyskania konta. Która nied³ugo bêdzie rozwi±zana a nowa strona prawie gotowa.

Byæ mo¿e wynika to z faktu i¿ jeste¶ instruktorem PADI od bardzo niedawna? Ile ju¿ osób wyszkoli³e¶?

Chcesz wiedzieæ to niewiele jak na tyle lat bycia instruktorem. Niektórzy hurtownicy w ci±gu roku tylu certyfikuj±. Niemniej jednak uzbiera siê tego na kursach nurkowania trzech poziomów ponad 260 osób. Specjalizacji nie liczê. Tak siê sk³ada ¿e przez te wszystkie lata nie musia³em ¿yæ z uczenia nurkowania bo zawsze robi³em jeszcze co¶ innego w zasadzie jako g³ówne ¼ród³o utrzymania. Dziêki temu mog³em szkoliæ tak jak uwa¿am za korzystne dla moich absolwentów.

ILE DOK£ADNIE NURKOWAÑ w jeziorku ZAWIERA TWÓJ KURS PADI OWD?

Standard mówi o 10 nurkowaniach i tyle minimum robiê. Ja wszystkie nurkowania robiê w jeziorku (podobnie jak Ty w morzu) w miejscach o odpowiednich warunkach. Jedna lekcja PADI trwa od 1 godz. do oko³o 1,5 godz. Flaszka ma byæ pusta po zajêciach a æwiczenia opanowane. Jak nie to zgodnie z moim zwyczajem nurek æwiczy do skutku i zdarza³o mi siê ¿e PADI nurek uczy³ siê w wodzie 18 godz. CMAS trwa znacznie d³u¿ej bo minimum 1 lekcji to 2 godz. w wodzie i 2,5 razy wiêcej æwiczeñ ni¿ w PADI.

Twoja "baza" mie¶ci siê wynajêtej komórce w szkole w miejscowo¶ci na "zadupiu".

I tak i nie Bo nie nazywam tego baz± i jakby¶ by³ bardziej dociekliwy (czy¿by¶ podpada³ pod swoja definicjê abnegata?) to zapewne na tej starej stronie doczyta³ by¶ jak okre¶lam w tek¶cie miejsce z którego zaczynam dzieñ nurkowy. Owszem miejscowo¶æ jest na zadupiu ale mi to pasuje bo jest tu jedno z najpiêkniejszych jezior Polski. Mój wybór jest nie przypadkowy. To wyj±tkowe miejsce i je¶li nie bêdê musia³ to nie wyjadê za chlebem.

[...]

Ja¶ ale ja wolê mieæ jezioro pod bokiem, piêkne lasy i tak cenny spokój i ciszê. Kumasz dlaczego nie pcham siê do wielkiego miasta gdzie mia³ bym szanse na wiêksze biznesy...

Jedna z baz to PADI 5 star Gold palm IDC Resort. Kiedy Twoja "baza" w komórce czy piwnicy dorobi siê takiego tytu³u?

Nie zale¿y mi na tym ale zapewniam Ciê ¿e moja klamociarnia w zasadzie nie odbiega od tego co mo¿na zobaczyæ w niektórych innych bazach które szczyc± siê tym tytu³em. By³em widzia³em ¿e g³ówna ró¿nica to lada sklepowa której nie mam. Wiêc sory. Taka baza jak± chcia³ bym mieæ wymaga³a 10 lat temu na pocz±tek inwestycji  rzêdu oko³o 150 ty¶ z³otych. Wszystko co poni¿ej nie ro¶ci sobie w moim pogl±dzie na miano bazy nurkowej. Kumasz dlaczego nie nazywam tego baz± a klamociarni±.

Ile lat ma Twój kompresor?
Jaka firma?

Ja¶ daje bardzo czyste i suche powietrze. Ja na tym kilka setek godzin rocznie nurkujê. W odró¿nieniu od niektórych nowiutkich sprê¿arek wal±cych olejem jak siê patrzy. Sprawdzone mam to przez prokuraturê przy okazji wypadku ¶miertelnego na moim powietrzu. Starczy? czy mo¿e znaczenie dla Ciebie ma czy jest ³adna? To nie jest faktycznie i bolejê nad tym ale tylko troszeczkê. Dla mnie ma zasadnicze znaczenie ¿e jest sprawna bo dbam o to i du¿a bo nie mam czasu na ¶lêczenie nad 100 litrowym maleñstwami.

[...]

A sk±d wiesz?
Nie rzeczywi¶cie nie muszê woziæ na takie odleg³o¶ci ale zapewniam Ciê ¿e mogê dowie¼æ i dowo¿e swoich nurków i klamoty na miejsce nurkowe. Rzadko bywa ale i podobne odleg³o¶ci je¼dzimy jednak nie na szkolenie a na rekreacje w super miejsca nurkowe w okolicy i za to moi absolwenci nie p³ac± nic oprócz kosztów ropy. Pasuje?

Ludzie na kursach maj± nurkowania równie¿ z bardzo dobrej ³odzi (zdjêcia na stronie www).
Ty zdaje siê te¿ oferujesz co¶ takiej samej klasy wed³ug Ciebie: czyli MALUTKI PONTONIK. :)

Ale¿ Jasiu mylisz siê sromotnie. Pontonik pontonikiem na 4 nurków z klamotami ale kilka lat sta³a do dyspozycji kabinowa motorówka. Tylko szkoda mi by³o czasu na pakowanie na ³odkê z auta dowo¿enie na miejsce od strony wody Sprzeda³em jako nie u¿yteczn± w moich warunkach. Czy uwa¿asz ¿e zawsze du¿e jest piêkne? Niektórzy twierdz± ¿e nie musi byæ du¿e ale ¿eby dobrze i d³ugo dzia³a³o :-)

Masz chocia¿ zamontowany silnik? Czy klienci sami "w ramach szkolenia" musz± wios³owaæ? :)
Masz jakie¶ zdjêcie na stronie czy wstyd pokazywaæ?

Poszukaj dobrze to mo¿e znajdziesz i z motorówki i z pontonu wios³owego choæ silnik do pontonu kiedy¶ tak¿e mia³em ale zosta³y wios³a.

[...]

Dla mnie nie i dla moich kursantów tak¿e nie jest to bez znaczenia ilu zajmujê siê na raz. Unikam wieloosobowych kursów bo s± nie kompetentne. Przez 11 lat pracy w zawodzie chyba 2 razy mia³em wiêksz± grupê pod wod± ni¿ 2 osoby. I zawsze nie mog³em daæ tyle ile cz³owiek potrzebowa³ z racji koniecznego podzia³u czasu i uwagi na wiêksz± ilo¶æ osób. Bo mi zale¿y na tym aby nauczyæ nurkowania a nie zaliczyæ æwiczenia w ustawionych w rz±dku duszyczkach. Niektórzy moi kursanci wiedz± ¿e krêcê nosem gdy kursant chce trzeciego do ekipy bo bêdzie mu siê taniej doje¿d¿a³o we trzech. Odmawiam bo ja te¿ mam ograniczone mo¿liwo¶ci siedzenia w wodzie. Jak taki chce to dzwoni i umawiamy siê np 1+1 i pracujemy.

Byæ mo¿e liczba osób wynika z tego i¿ nie masz klientów a drugie sprzêtu bo jak Ci przyjd± 4 osoby w tych samych "rozmiarach" to "le¿ysz i kwiczysz" ze swoimi 5 zestawami.

Widzisz w klamociarni wisi 20 ró¿nych skafandrów i 6 kompletnych zestawów w tym 3 twiny.
Wyobra¼ sobie ¿e udaje mi siê ubraæ wszystkich swoich kursantów wed³ug tego sposobu jak sobie wiele lat temu za³o¿y³em ¿e bêdê pracowa³ z nurkami. Zostaje jeszcze 4 komplety ¿elastwa i 18 skafandrów, które nie s± do wypo¿yczania tzw. obcym bo s± do dyspozycji dla moich absolwentów za fri póki nie kupi± sobie swojego sprzêtu. Jak kupuj± po kolei to bior± coraz mniej a¿ ju¿ nie musz± braæ bo maj± swój. Takie mam zasady ze nie prowadzê wypo¿yczalni dla nie znanych mi nurków. Jak kto¶ przyjedzie z moim absolwentem to wrota ma otwarte.

[...]

I tak i nie. Bo jak ju¿ pisa³em od dawna strona nie jest aktualizowana a wymaga ju¿ dawno.

Jeszcze jedno ale jak¿e istotne gdy rozmawiamy o uprawnieniach czy szerzej karierze nurkowej. Nigdy nie by³em ani nie bêdê palstyko-¿erc±. Nurkujê dla przyjemno¶ci i uczê bo lubiê to robiæ. Sprawia mi to satysfakcjê i cieszy mnie to gdy nurkowie osi±gaj± coraz wy¿sze umiejêtno¶ci. Szczer± rado¶æ sprawia mi to gdy ich wiedza czy umiejêtno¶ci przewy¿szaj± moje. Nie bojê siê wysy³aæ swoich absolwentów do innych instruktorów którzy lepiej odemnie znaj± siê na, dla mnie specjalnych nurkowaniach np. wrakach, nurkowaniach g³êbokich ale nie takich jakie robi siê na PADI czy SSI w specjalizacji g³êbokiej. Jest wiele innych specjalizacji za które siê nie wezmê bo jest to mi zbêdne do szczê¶cia. No i niestety trochê wiek ju¿ pogoni³. Robiê i uczê tego co doskonale znam opanowa³em i praktykujê. Nie mam ambicji i potrzeby zbierania trofeów a w ¿yciu do tej pory to co robi³em robi³em  dobrze (naprawdê sporo ró¿nych rzeczy mia³em przyjemno¶æ robiæ zawodowo i z racji ró¿nych pasji jakie uprawia³em i uprawiam)

[...]

Nie analizowa³em dok³adnie co który wpis znaczy  po prze³o¿eniu na moje ale jest wielce prawdopodobne ¿e to wszystko co wy¿ej le¿y w moim zakresie kompetencji nauczycielskich. Czyli jak na razie nic nadzwyczajnego nie prezentujesz Ty ani rozumiem oferta Twojej bazy z która siê identyfikujesz.

Prowadzi te¿ kursy specjalno¶ci SSI ( Specialty Course SSI ):

Specialty Course Boat Diving
Kurs "Nurkowanie z £odzi"

Nie mam ³odzi a ponton wiêc nie mam potrzeby sprzedawaæ tej specjalizacji. Ale jak chcesz ju¿ koniecznie to moi kursanci CMAS dostaj± gruby podrêcznik nazywany na stronie skryptem (400 str. i ponad 600 ilustracji) w którym maj± napisane to co masz w programie tej specjalizacji. Æwicz± tak¿e wiele z przydatnych umiejêtno¶ci na ³odzi w ramach zajêæ praktycznych kursów nurkowych.

Specialty Course Computer Diving Kurs pos³ugiwania siê komputerami przy planowaniu nurkowañ i nurkowaniu

Maj± moi kursanci CMAS dok³adnie omówione jak korzystaæ z komputera i wiele innej wiedzy potrzebnej do interpretacji wskazañ tego przyrz±du.

Specialty Course Deep Diving Kurs "G³êbokie nurkowania" (do 40 m)

Nie interesuje mnie taki program nurkowania g³êbokiego wiêc nie zawracam sobie tym g³owy. Nie s± to moim zdaniem programy wype³niaj±ce to co powinien umieæ nurek nurkuj±cy tak g³êboko przy obecnym rozwoju nurkowania.

Specialty Course Dry Suit Diving Kurs "Nurkowania w Suchym Skafandrze"

Mam i uczê SS

Specialty Course Enriched Air Nitrox Kurs "Nitrox" Nurkowania z wykorzystaniem wzbogaconego powietrza Nitrox'u

My¶lê o tym a jak na razie wysy³am do tych instruktorów którzy na co dzieñ u¿ywaj± nitroksu.

Specialty Course Equipment Techniques Kurs "Specjalista Sprzêtowy"

To powinni uczyæ Ci którzy na co dzieñ naprawiaj± graty nurkowe a nie instruktor który nie ma w tym do¶wiadczenia a ma plastyk bo sobie zrobi³. Z tego co czyta³em program to jest to tylko ciut wiêcej od tego czego dowiaduj± siê u mnie nurkowie CMAS od stopnia podstawowego i czê¶æ nurkowie PADI. Wiêc nie ma sensu chyba ¿e wy³±cznie po to aby na tym zarabiaæ

Specialty Course Night Diving and Limited Visibility Kurs "Nurkowania w nocy i przy ograniczonej widoczno¶ci"

mam i praktykujê a czêsto z racji warunków kurs podstawowy zbli¿a siê do tych umiejêtno¶ci

Specialty Course Navigation Kurs "Podwodnej Nawigacji"

Mam i praktykujê a kurs ten w moim wykonaniu wykracza sporo poza programowe za³o¿enia tej specjalizacji. Chcia³ bym jeszcze dodaæ ¿e swego czasu by³em zawodnikiem w nawigowaniu pod wod± i  w armii mam specjalizacje mistrzowsk± ze zwiadu wzrokowego (mapy, teodolity, PAB, AST, PUO, wciêcia, dowi±zania i wiele gratów i umiejêtno¶ci s³u¿±cych do orientowania siê w terenie a czê¶æ do zaawansowanego wykorzystania przez nurków np do zrobienia sobie mapy terenu czy prze³o¿enia tego co na wodzie na to co np. w GPS. Chcesz czego¶ siê dowiedzieæ to ¶mia³o.

Specialty Course Perfect Buoyancy Kurs "Perfekcyjnej P³ywalno¶ci"

Uczê tego na kursach podstawowych wiec nie mam potrzeby robiæ im specjalizacji. Gdybym im to zaproponowa³ to pewnie zaraz by zapytali to czego nas nauczy³e¶ na kursie ¿e wciskasz nam dodatkowe specjalizacje. To jest co¶ co pewnie mo¿na nazwaæ uczciwo¶ci± wobec klienta.  Ale sporo warsztatów robiê na których nurkowie poznaj± tajniki doskona³ej p³ywalno¶ci i kilka innych sztuczek które powinni opanowaæ na kursie ale jako¶ im siê nie uda³o.

Specialty Course Search & Recovery Kurs "Poszukiwanie i Wydobywanie"

A kiedy¶ robi³e¶ takie prawdziwe poszukiwania np trupa? Ja mam na koncie ze 40 prawdziwych podwodnych akcji poszukiwawczych  w tym 2 tragedie nurkowe jako nurek i prowadz±cy akcje. Chcesz co¶ wiedzieæ to ¶mia³o. Wiem sporo bo takie rzeczy robiê/robi³em od pocz±tku swojej drogi nurkowej - pêk³o æwieræ wieku.

Specialty Course Snorkling Kurs "Snorkling'u "

Mam takie uprawnienia ale nie uczê bo sam ju¿ nie mam czasu na uprawianie i zdrowie ju¿ nie to co kiedy¶. Gdyby który¶ z moich absolwentów chcia³ siê tego nauczyæ to z pewno¶ci± znalaz³ bym dla niego aktualnie lepszego znawcê tej praktyki - postêp jest znaczny i w technikach i w wiedzy. Ale jakby¶ by³ dalej ciekawy moich kompetencji to mia³em ca³kiem niez³e wyniki w snorkelingu tak je¶li chodzi o g³êboko¶æ jak i odleg³o¶ci pod wod±. Ostatnie g³êbokie nurk. bezdech. to Sycylia nieco ponad 30 m i czas 4 min. Polskie wody to trochê wiêcej ale i warunki ca³kiem odmienne. A odleg³o¶ci które osi±ga³em gdy by³em w treningu to 75 m na bosaka - bez p³etw.

Specialty Course Stress&Rescue Kurs "Nurek Ratownik"

Mam w PADI i CMAS co jest rzadko¶ci± w tym systemie i praktykujê.

Specialty Course Wreck Diving Kurs "Nurkowanie na wrakach"

Wysy³am do wy¶mienitych znawców tych zagadnieñ.

Specialty Course Waves, Tides & Currents Kurs "Fale, Przyp³ywy/Odp³ywy i Pr±dy"

Nie mam pr±dów fal itp. utrudnieñ wiêc co mam uczyæ w jeziorku?

Jak pisa³em wy¿ej mam to co jest mi potrzebne i mogê wykorzystaæ tu gdzie pracujê. Wybacz ale uczyæ nurkowania na wraku rowerka to by³a by lekka przesada Tak samo gdybym zrobi³ uprawnienia specjalistyczne w dziedzinie której nie uprawiam bo nie mam potrzeby. Nie uwa¿asz ¿e by³bym wtedy ¶mieszny?

Wiêc Jasiu zastanów siê co masz na stronach zanim mnie na nie zaprosisz i o czym nam tu próbujesz kit wciskaæ.
Pozdrawiam W³odek

Czy tyle wystarczy abnegacie?

Nie zaskoczy³e¶ mnie niczym jak na razie

CIACH bo tu ju¿ w swojej zapalczywo¶ci zacz±³e¶ siê powtarzaæ.

To chyba wszystko co chcia³e¶ wiedzieæ.
Dla mnie tak jak sugeruje W.£. dyskusja z Tob± skoñczy³a siê bo próbujesz mnie nieudolnie zreszt± obra¿aæ i grozisz mi.
W³odek

Data: 2009-03-03 14:25:30
Autor: Krzysztof Bia³y
Profesjonalne podej¶cie, kompletna amatorka czy próba oszustwa?
W koñcu to tylko zakompleksiony cz³owieczek, s³yn±cy z dwóch rzeczy: spamowania na sekcie i pozostawienia na morzu ludzi, znajduj±cych siê pod jego opiek±.

W³odek, nie szkoda Ci czasu na dyskusje z tym mato³em?

Data: 2009-03-02 22:00:32
Autor: Konio
Sharm Diver pisze:
W³dzimierzu jeste¶ kompletnym
ABNEGATEM (synonimy: flejtuch, niechluj, fleja, kocmo³uch, niedbalec)i

Jeste¶ gosciu totalnym bucem... Inicjujesz debilne dyskusje i masz
totalnie beznadziejn± stronê (a w³a¶ciwie jaki¶ tani template przerobiony przez amatora). Ogólnie wygladasz mi na idiote. Szkoda
mi sie dalej rozpisywaæ...

Konio

Data: 2009-03-03 17:29:16
Autor: Jan Werbiñski
[...]

Znam W³odka osobi¶cie, Ciebie te¿ kiedy¶ spotka³em.
Otó¿ W³odek zdecydowanie nie jest flej±, a je¶li chodzi o niedbalca, to w
kontek¶cie sposobu w jaki szkoli, jest definicj± przeciwieñstwa tego¿.

[...]

Nie przypominam sobie, ¿ebym go widzia³ wkurzonego. On po prostu dyskutuje.

Kurs nurkowania w suchym skafandrze cena 69 euro

Po ile kurs nurkowania w gaciach?

Kurs nurkowania z ³odzi cena 69 euro

a z materaca?

Kurs nurkowania z komputerem 69 euro

a z tabelkami?

Kurs nurkowania "Poszukiwanie i wydobywanie" 69 euro

P³ywanie i gubienie te¿ 69?

Kurs nurkowania "Nurkowanie w pr±dzie" 69 euro

Nurkowanie bez pr±du?

Byæ mo¿e wynika to z faktu i¿ jeste¶ instruktorem PADI od bardzo niedawna?
Ile ju¿ osób wyszkoli³e¶?

A Ty ile? Ile masz nurkowañ?

ILE DOK£ADNIE NURKOWAÑ w jeziorku ZAWIERA TWÓJ KURS PADI OWD?

Zauwa¿y³em, ¿e DO SKUTKU.
:-)

MALUTKI PONTONIK. :)
Masz chocia¿ zamontowany silnik? Czy klienci sami "w ramach szkolenia"

Na jeziorze Trze¶niowskim obowi±zuje zakaz u¿ywania silnika.

Piszesz tutaj o tym i¿ kursy robisz maksymalnie dla 2 osób.

Nawet dla jednej robi.

Dosyæ to "cienko" w porównaniu do innych instruktorów prawda?

Ale nie s±dzisz, ¿e oferowanie kursu obs³ugi komputera, czy nurkowania w
pr±dzie to obciach? W³odek tego typu rzeczy uczy w trakcie standardowego
kursu i nie robi rabanu.

Data: 2009-03-07 19:14:33
Autor: Wojtek B
Profesjonalne podej¶cie, kompletna amatorka czy próba oszustwa?

U¿ytkownik "Sharm Diver" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gogp3h$37i$1news.onet.pl...

Tnijcie posty i pisz pod tekstem przedmówcy.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

Data: 2009-03-02 12:20:49
Autor: W³odzimierz Ko³acz

W³odzimierz Ko³acz wrote:
U¿ytkownik "Sharm Diver" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:goe5e0$ntl$1news.onet.pl...
W³odzimierz Ko³acz wrote:
CIACH
[...]

Znaczy co mam odszczekaæ? Pytanie tytu³owe czy to co przeczyta³em na by³o nie by³o Twojej
 stronie?

Oczywi¶cie je¶li tego nie zrobisz ja to zrobiê ale nie bêdzie to mi³e dla
Ciebie (i nie chodzi tu o "s³ownictwo" u¿ywane przez piotra nowinowskiego)

Czy próbujesz mi  groziæ lub zastraszaæ?
Bo chcia³ bym wiedzieæ czy ju¿ mam zacz±æ siê baæ
W³odek

Data: 2009-03-02 20:06:14
Autor: Sharm Diver
W³odzimierz Ko³acz wrote:

[...]

Czy to co zawarte w kursach nie jest opisane na stronie www NIEDBALCU?
Czy nie jest podana cena za wydanie certyfikatu FLEJO?

Nie jeste¶ w stanie tego znale¼æ pisz±c bez sprawdzenia (czyli przeczytania) o tym i¿ "oszukujê ludzi"?

Tak jak pisa³em - oczekujê PRZEPROSIN za BEZPODSTAWNE OSZCZERSTWA dotycz±ce oferty

Data: 2009-03-02 20:51:11
Autor: W³odzimierz Ko³acz
Profesjonalne podej¶cie, kompletna amatorka czy próba oszustwa?
No i co dalej bêdziesz siê onanizowa³ i spuszcza³ nad swoim pogmatwanym losem? Ju¿ znasz w³asn± definicje pieniacza W³±cz swoje kilka komórek i odpowiedz sobie sam.

U¿ytkownik "Sharm Diver" <diveinstructor@usuntoop.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gohahs$rvs$1news.onet.pl...

Data: 2009-03-02 21:14:46
Autor: Sharm Diver

W³odzimierz Ko³acz wrote:

[...]

Nie, oczekujê PRZEPROSIN za to co napisa³e¶ w swoim NIEDBALSTWIE FLEJO

Data: 2009-03-02 22:08:02
Autor: Lot
Profesjonalne podejście, kompletna amatorka czy próba oszustwa?

Jak nie us³yszysz za przeproszeniem przeprosin to co?
Obrazisz siê i pójdziesz do tamt±d sk±d przyszed³e¶*.
A mo¿e bêdziesz chlipa³ cichutko w k±ciku?

* w pizdu

Data: 2009-03-02 23:58:44
Autor: _Slnt_
Sharm Diver pisze:

Tak jak pisa³em - oczekujê PRZEPROSIN za BEZPODSTAWNE OSZCZERSTWA dotycz±ce oferty

Darku, kolino i hctw jak sie nazwiesz Sram Gajwerze i przez jakie proxy napiszesz (208-pra-8.acn.waw.pl), jeste¶ bucem co ludzi na morzu zostawi³ i takim pozostaniesz.

W³odek adwokata nie potrzebuje, ale ze swej strony jednak napiszê, ¿e ty to najwy¿ej móg³by¶ nosiæ butle jego kursantom, jedynie taki móg³by byæ z ciebie po¿ytek, nabzdyczony oberobstruktorze.

Pozna³em W³odka i niestety przez przypadek ciebie, ale t± drug± znajomo¶ci± w realu nigdy sie nie chwalê, bo wstyd, po prostu wstyd...

PS.
Oczekiwania masz du¿e, podobnie jak swoje ego.
Ofertê, hmmm, tak± sobie.

--
nikt

Data: 2009-03-03 06:05:32
Autor: Sharm Diver
_Slnt_ wrote:
Sharm Diver pisze:

[...]

No tak ale z tekstu wnioskujê i¿ nie nurkowa³e¶ w bazie w Sharm? Prawda?
W jaki wiêc sposób mo¿esz oceniæ moje umiejêtno¶ci nurkowe, jako instruktora, to co oferuje baza?
"Przez przypadek" te¿ siê nie spotkali¶my - nie spotykam siê z Polskimi turystami poza baz± chyba i¿ s± to moi go¶cie.
Jedyna mo¿liwo¶æ jak s±dzê to to i¿ przyszed³e¶ do bazy i chcia³e¶ zni¿kê ale zasady s± jasne: rezerwacja przez internet - GIGANTYCZNA zni¿ka dla Polaków - a je¶li przychodzisz do bazy bez rezerwacji - na miejscu p³acisz normalne ceny jakie s± wystawione w cenniku czy podane na stronie www jako "zwyk³e ceny w bazie".

Czy w³a¶nie to tak ciê zabola³o?
Bo uwa¿a³e¶ i¿ oferta ofert± a "na pewno da siê co¶ zakombinowaæ"

A tak w ogóle nie podajesz swojego nazwiska.
Masz jakie¶ z tym problemy?

Data: 2009-03-04 00:01:34
Autor: _Slnt_
Sharm Diver pisze:

No tak ale z tekstu wnioskujê i¿ nie nurkowa³e¶ w bazie w Sharm? Prawda?

Nieprawda.

W jaki wiêc sposób mo¿esz oceniæ moje umiejêtno¶ci nurkowe, jako instruktora, to co oferuje baza?

A gdzie¿ ja oceniam umiejêtno¶ci nurkowe koliny? :-o

"Przez przypadek" te¿ siê nie spotkali¶my

A to ciekawe?! Bo ja tam w ¿adnym wypadku tego nie planowa³em. :D

- nie spotykam siê z Polskimi turystami poza baz± chyba i¿ s± to moi go¶cie.

Twój problem, nikogo to nie wzrusza.

[...]

Hmmm, twe wyobra¿enia staj± siê dla ciebie rzeczywisto¶ci±, schiza?

Czy w³a¶nie to tak ciê zabola³o?
Bo uwa¿a³e¶ i¿ oferta ofert± a "na pewno da siê co¶ zakombinowaæ"

O czym ty tutaj bredzisz? Projekcja twoich w³asnych zachowañ?

A tak w ogóle nie podajesz swojego nazwiska.
Masz jakie¶ z tym problemy?

A dlaczego mam podawaæ swoje nazwisko na usenet?
Czy¿by¶ i tego nie rozumia³?

PS. W³odek Ko³acz to Kto¶, kogo siê ceni, szanuje i chêtnie w jego okolice wraca, w przeciwieñstwie do koliny - Jana Dudziñskiego, którego siê z przyjemno¶ci± unika. Niestety, toto ostatnie, spamuj±c nie pozwala o sobie zapomnieæ... :(

--
nikt

Data: 2009-03-02 11:42:40
Autor: richie
[...]

Pozdrawiam W³odek  Witajcie
w 100% popieram wypowied¿ W³odka
Richie

Data: 2009-03-02 12:25:50
Autor: Zboj
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?
Nie przekonujesz mnie W³odku ani na jotê. Co ma rozpiêto¶æ czasowa sezonu do
klasy ³odzi czy poziomu obs³ugi klienta? Dla mnie z centralnej Polski wypad
nad Ba³tyk, to podró¿ równie d³uga, jak wylot samolotem nad Polskie Czerwone
Morze. I jak nie przepadam za Jasiem, tak w Egipcie mam praktycznie 100%
gwarancje nurkowañ oraz dobre zaplecze, czego o polskim ba³tyckim i radosnym
biznesie nurkowym robi±cym ³askê, ¿e ew. wyp³ynie ze mn± powiedzieæ nie
mo¿na. A ksozty wyprawy, spania i papu nad Ba³tykiem powoduj±, ¿e tylko dla
lokalesów jest to krótki wypad po relatywnie niskich kosztach. Ca³a reszta
kraju jedzie tam za ca³kiem spore pieni±dze.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2009-03-02 15:01:19
Autor: W³odzimierz Ko³acz
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?
U¿ytkownik "Zboj" <zboj_at_@mnc.dot.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gogfov$1o9h$1news2.ipartners.pl...

Dawno nie pisa³e¶:-)
Ok nie musi Ciê przekonywaæ to co wie ka¿dy kto próbuje oferowaæ jakiekolwiek us³ugi. Ja od 79 pozna³em chyba dobrze t± specyfikê.  Dla ka¿dego kto kiedykolwiek próbowa³ robiæ co¶. wie ¿e od dobrego wyko¿ystania maszyn, o¶rodków wypoczynkowych ludzi czy ³odzi lub sprzêtu zale¿y wprost to ile ¶rodków na rozwój da siê wygospodarowaæ na inwestycje. W istocie mówimy o zysku firmy który pozwala na rozwój firmy i podnoszenie jako¶ci oferowanych us³ug. Ten zysk jest generowany przez ilo¶æ lub cenê us³ugi. Tylko po¶rednio jako¶æ wp³ywa na zysk. Co do tego chyba nie masz w±tpliwo¶ci bo jak kto¶ mi mówi³ prowadzisz do¶æ masowe przedsiêwziêcie biznesowe które mo¿e funkcjonowaæ przy mnimalnej ilo¶ci klientów. Jak bêdzie mniej ni¿... to p³yniesz z torbami. A wiêc ta podstawa masowo¶ci jest jednym z wa¿niejszych sk³adników pozwalaj±cych na oferowanie coraz lepszej jako¶ci dla ka¿dego.

W swojej wypowiedzi poruszy³e¶ tak¿e i to co jest skutkiem atmosfery wytwarzanej przez urzêdników utrudniaj±cych pracê wo¿nicom Ba³tyckim zamiast im pomagaæ. Tak zreszt± jest w wielu miejscach nurkowych np. na moim terenie nie ma wsparcia dla rozwoju inicjatyw za to sporo hamulców. Parê razy juz pisa³em wiêc nie bêdê sie powtarza³. Zreszt± wiêkszo¶æ wie jak jest w PL.

[...]

Ano ma zasadnicze znaczenie d³ugo¶æ sezonu. Bo jak nie wyko¿ystasz "bazy biznesowej" w przyzwoitym zakresie (w hotelarstwie nazywa siê to procentem wyko¿ystania miejsc noclegowych i w dobrych rentownych hotelach zbli¿a siê do 90% w skali roku) to po pierwsze nie wygenerujesz zysku po drugie Twoje us³ugi bêd± musia³y byæ dro¿sze. Je¶³i zaczniesz liczyæ z o³ówkiem w rêku to zauwazysz ¿e w budowie cen masz zawsze tzw. sta³e koszty np pochodz±ce z poniesionych inwestycji i czasu przewidywanego zwrotu poniesionych nak³adów - ma to swoj± nazwê. Czyli da siê policzyæ sta³y koszt dnia ³odzi. Mo¿esz oczywi¶cie ekonomie traktowaæ jak bajkê. Ale jak zechcesz konkurowaæ krótkim sezonem na Ba³tyku z d³ugim sezonem na M Czerwonym To zawsze stoisz na przegranej pozycji.

Ile trwa sezon Ba³tycki a ile trwa sezon Egipski? 4 do 10 bedzie dobrym stosunkiem?

Dla mnie z centralnej Polski wypad
nad Ba³tyk, to podró¿ równie d³uga, jak wylot samolotem nad Polskie Czerwone
Morze.

No tak masz oczywi¶cie racjê, je¶li mieszkasz przy lotnisku. Jak nie to tam tak¿e musisz dojechaæ czyli ponie¶æ kolejne koszty. Tylko ¿e o ile wiem to koszt latania jest jakby nieco wiêkszy do Egiptu ni¿ ze ¶rodka PL. nad Ba³tyk. Mylê siê czy nie?
Tak¿e nie uwzglêdni³e¶ tego ¿e do Egiptu zwykle jedziesz na tydzieñ a na Ba³tyk zwykle na 2-3 dni. To te¿ ma wp³yw na kalkulacje kosztów imprezy Ba³tyckiej. Tak¿e zapewne nie bra³e¶ pod uwagê tego ¿e u¿ywasz lataj±c do Egiptu masowego przewo¼nika a jad±c na Ba³tyk u¿ywasz samochodu znacznie dro¿szego w przeliczeniu na jednego nurka ni¿ miejsce w samolocie czy porównywalnym autobusie jad±cym nad Ba³tyk. Pojecha³ by¶ autobusem na nurkowanie?

I jak nie przepadam za Jasiem, tak w Egipcie mam praktycznie 100%
gwarancje nurkowañ

Tak bo tam panowie Arabi licz± pieni±dze i dbaj± aby¶ by³ zadowolony. S³oneczko Egpskie i M Czerwone  tak¿e jako¶ dziwnym trafem dbaj± o to by¶ mia³ 100% pewno¶ci udanego wyjazdu.

oraz dobre zaplecze, czego o polskim ba³tyckim i radosnym
biznesie nurkowym robi±cym ³askê, ¿e ew. wyp³ynie ze mn± powiedzieæ nie
mo¿na.

A ja siê nie dziwiê ¿e tak jest. Proponujê Ci aby¶ wszed³ w skórê takiego wo¼nicy który nie jest w stanie ca³y rok pracowaæ bo zima bo sztorm bo UM. z panem bosmanem bo zimno to psa z kulaw± nog± a nie t³umy nurków widaæ na horyzoncie. A p³aciæ trzeba czy stoisz czy jedziesz. ZUSy, ubezpieczenia ³ódkowe op³aty, kredyty na ³ódkê itp. pakiet p³aczu. A klientów jak kot nap³aka³ i nagle pojawia siê cz³owiek który chce tanio (poni¿ej kosztów sta³ych) chce luksusu, jest jego ma³o i kupa to nie biznes. Powiem Ci tak odk±d powsta³a konkurencja u mnie to odsy³am tam nurków do ³adowania butli. Bo przy tej ilo¶ci jaka tu jest i cenie obowi±zuj±cej nie zarobiê na now± sprê¿arkê. Wiêc starej nie dobijam a u¿ywam do dzia³añ które potrafi± zarobiæ na sta³e koszty.

[...]

Spróbuj podaæ to jakie s± to pieni±dze np. kalkuluj±c rzetelnie wypad tu i tam?
Pozdrawiam W³odek

Data: 2009-03-02 17:52:02
Autor: jacekplacek
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?
W³odzimierz Ko³acz <div100@poczta.onet.pl> napisa³(a):
Spróbuj podaæ to jakie s± to pieni±dze np. kalkuluj±c rzetelnie wypad tu i tam?

Tu: - przejazd: ok 100z³
-dzieñ nurkowy(2 wraki) ok. 120 z³
-nocleg: nie licze( co kto lubi - Zboj, pewnie z 300-500)
Czyli 100+2x120=320+nocleg=400+jedzenie=500z³ za weekend.

Data: 2009-03-02 17:57:10
Autor:
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
W³odzimierz Ko³acz <div100@poczta.onet.pl> napisa³(a): > Spróbuj podaæ to jakie s± to pieni±dze np. kalkuluj±c rzetelnie wypad tu
> [...]

-nocleg: nie licze( co kto lubi - Zboj, pewnie z 300-500)
Czyli 100+2x120=320+nocleg=400+jedzenie=500z³ za weekend.

A powietrze??!! 24-36/twinx4nury= ok. 100z³ Razem jakies 500-600zl/weekend/
osobê. Tanio?

Data: 2009-03-03 19:12:33
Autor: W³odzimierz Ko³acz
Profesjonalne safari na Ba³tyku ile naprawdê kosztuje ?

U¿ytkownik <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]

Czyli 100+2x120=320+nocleg=400+jedzenie=500z³ za weekend.

A powietrze??!! 24-36/twinx4nury= ok. 100z³ Razem jakies

-- Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

O super jakie¶ dane po wielu bluzgach ;-).
Powiedzmy ¿e ruskim targiem 550 za 2 dni. Za tydzieñ (bo chyba trzeba to
odnie¶æ do Egpskich typowych wyjazdów aby mo¿na cokolwiek porównywaæ) by³o
by:

- przejazd 100 (Rozumiem ¿e to zrzuta na auto 2-3 nurków) = 100
- dni nurkowe zak³adam 6 * 120 = 720 (w tym jest powietrze i jedzenie na ³odzi
czy te¿ nie ma?)
- spanie 6 * no powiedzmy 60? = 360
- jedzenie 6* a niech bêdzie 60? = 360 - (koszty do odjêcia je¶li na ³odzi
zapewnione a przynajmniej czê¶ciowo)
- powietrze 6 * 100 ? czy raczej 50?  = 600 - (koszty do odjêcia je¶li na
³odzi zapewnione jest powietrze mniej za dzieñ)

- suma I = 2140 z³ przy p³aceniu za wszystko osobno
- suma II = 1180 z³ gdy na ³odzi masz gazy i jedzenie.

Dobrze kombinujê ?
Która by³a by bli¿sza prawdy?

A jak to jest w Egipcie? Bo wszystkie relacje jakie znam opiewaj± na
sumaryczny koszt od osoby rzêdu oko³o 3 ty¶ za tydzieñ z nurkowaniami
Pozdrawiam W³odek

Data: 2009-03-04 17:18:55
Autor: jacekplacek
> [...]

- suma I = 2140 z³ przy p³aceniu za wszystko osobno
- suma II = 1180 z³ gdy na ³odzi masz gazy i jedzenie.

Nurkowa³em z 2 ³odzi: cena(80-120) jest za dowiezienie na 2 pozycje. Oczywi¶cie, przyj±³em wy¿sz± cenê, ale te¿ zani¿y³em na noclegach: 40z³/noc to standard bez b±belków i HDTV (aczkolwiek bardzo mi³y). My¶lê, ¿e cena 1800/
os/6 dni za spanie i nurkowania jest ok. Nie by³em w Egipcie(podobno mam mówiæ: "jeszcze nie by³em"), ale na pewno ³atwiej i taniej(mimo, ¿e cena za 1 nur wychodzi dro¿ej) jest mi wyskakiwaæ na weekend na Zatokê, ni¿ dostaæ tydzieñ wolnego na Egipt. Co do warunków na Zatoce: bywa ró¿nie, ale jest windguru, ¿eby to przewidzieæ i s± deski, jak siê ¼le przewidzi. A nawet jak siê wszystko pokie³basi i tak jest przyjemniej, ni¿ w mie¶cie przed telewizorem. Oczywi¶cie, fajnie by³oby, gdyby na ³odzi by³ tv, basen i nie skromne panienki. Wiêc tego: armatorom i nam wszystkim z ca³ego serca ¿yczê :)

Data: 2009-03-03 15:02:08
Autor: Qbab
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kom pletna amatorka?
Mnie te¿ siê wydaje (podkre¶lam ¿e opieram to wra¿enie na obserwacji rozwju us³ug w innych "sportach" ekstremalnych), ¿e bazy mog³y by po prostu poszerzyæ zakres us³ug na te nie do koñca nurkowe, co pozowli³o by wyd³u¿yæ sezon, np. wêdkowanie z ³odzi, organizowanie kolacji pod gwiazdami (sam kiedy¶ szuka³em takiej oferty dla ma³ej grupy) - takie us³ugi mog± byæ bardzo ciekaw± atrakcj± turystyczn± i ¶ci±gn±c dodatkowych ludzi na ³ód¼. W Grecji widzia³em ³odzie oferuj±ce nic wiêcej jak ogl±danie nieba w nocy przy lampce wina - mnie siê takie co¶ bardzo podoba - o wiele przyjemniejsze ni¿ siedzenie w g³o¶nej knajpie.

pozdrawiam
Qbab

Data: 2009-03-02 10:18:52
Autor: Wies³aw £opata
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?

Czy nie s±dzicie, ¿e safari w Polsce to kompletna amatorka?

Jasiu odpu¶æ!
Po pierwsze primo
Nie wszystkie ³odzie w Twoich "Krajach Trzeciego ¦wiata" s± ekskluzywne. W
salonie ¶mierdzi rop± a kibel jest nie do u¿ytku przez niewiernego z Europy.
Mo¿e inne warunki s± na ³odziach wytypowanych do safari ale (jak widzia³em)
to niekoniecznie.
Po drugie ...
A mo¿e kto¶ ma dosyæ przesadnego luksusu oferowanego w Twoich ³odziach. Mo¿e
kto¶ oczekuje na mêsk± przygodê na wzburzonym Ba³tyku z rzyganiem przez
burtê pod wiatr. Na kontakt z zarzyganym kiblem.
Ech ... ! Wzruszy³em sie wspomnieniami. Muszê otrzeæ ³zê.
Po nastêpne ....
Ja (z kole¿eñstwem) na przyk³ad dla odreagowania tych 5-cio gwiazdkowych
hoteli w Egipcie planujemy udaæ siê (w ramach pokuty) do bunkrów MRU i
spêdziæ dobê na dole razem z nietoperzami.Planujemy, planujemy ale co¶ tylko
na samym planowaniu wychodzi.Ale wszystko przed nami.

Krótko mówi±c - Jeden lubi Popa drugi Popiniê.
Wiesiek

Data: 2009-03-02 11:35:47
Autor: Sharm Diver
Wies³aw £opata wrote:
Czy nie s±dzicie, ¿e safari w Polsce to kompletna amatorka?

Jasiu odpu¶æ!

Wiesiek

Ok. Odpuszczam temat.
Jeszcze tylko za kilka godzin odpowiem instruktorowi W³odzimierzowi Ko³aczowi który sugeruje oszustwo w podawanych na stronie www cenach.
Oczywi¶cie wszystkie informacje s± na stronie www.
Mo¿e po prostu powoli sk³ada literki i potrzebuje wiêcej czasu :)

Data: 2009-03-03 09:38:57
Autor: werner.henke
[...]

  kurcze a mnie przez dlugie lata to wlasnie sie w baltyku podobalo,tzn. spartanskie warunki na lodzi ktora (lodz) nie jedno widziala :) prawie zawsze fala i wiatr,pazdziernik i listopad zero turystow wraki w ciemnosciach...potem piwo chleb ze smalcem i ogorki.
a teraz jade do sharm bo chce zeby bylo cieplo i jasno i zamiast twina i stage'y ...jedna mala butla...starosc? juz?

Data: 2009-03-05 09:49:19
Autor: werner.henke
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?
> SKS? :-)))
  na to wyglada:)

Data: 2009-03-05 20:45:43
Autor: andrzejbarnat
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?
  na to wyglada:)
Witam w klubie :-))). Tak zupe³nie w temacie to ja nadal wolê ba³tyk z t± ca³± otoczk±. By³em na safari w egiptowie i raczej wiêcej siê nie wybieram. Nie specjalnie widzê zabieranie nienurkuj±cych partnerów na jakiekolwiek safari wiêc siê na temat warunków lokalowych siê nie wypowiadam. Sposób wywo³ania tematu i ca³a ta otoczka te¿ mi jako¶ nie le¿y. Za to Ba³tyk i wody pó³nocne s± ok. Wiadomo pogoda mo¿e byæ ró¿na, widoczno¶æ te¿ ale jak kiedy¶ na Frankenie na 60m by³o widaæ bez latarek to by³ to najpiêkniejszy widok z mo¿liwych. Ludzie nurkuj± dla ró¿nych wra¿eñ, jedni lubi± ciep³e wody i kolorowe rybki, inni wraki czy skalne utwory w zielonej, zimnej wody, a jeszcze inni jaskinie które te¿ napewno s± ró¿ne. My¶lê, ¿e istotne jest prze¿ywanie tego co lubimy, a te wszystkie s³owne (mam nadziejê, ¿e tylko) przepychanki s± lekko ¿enuj±ce i obni¿aj± presti¿ ¶rodowiska, ale jak kto¶ to lubi... o gustach siê nie dyskutuje. Uff to chyba ten sam syndrom - SKS :-))

Data: 2009-03-10 09:44:21
Autor: werner.henke
> [...]
otoczk±. By³em na safari w egiptowie i raczej wiêcej siê nie wybieram. Nie specjalnie widzê zabieranie nienurkuj±cych partnerów na jakiekolwiek safari wiêc siê na temat warunków lokalowych siê nie wypowiadam. Sposób wywo³ania tematu i ca³a ta otoczka te¿ mi jako¶ nie le¿y. Za to Ba³tyk i wody pó³nocne s± ok. Wiadomo pogoda mo¿e byæ ró¿na, widoczno¶æ te¿ ale jak kiedy¶ na Frankenie na 60m by³o widaæ bez latarek to by³ to najpiêkniejszy widok z mo¿liwych. Ludzie nurkuj± dla ró¿nych wra¿eñ, jedni lubi± ciep³e wody i kolorowe rybki, inni wraki czy skalne utwory w zielonej, zimnej wody, a jeszcze inni jaskinie które te¿ napewno s± ró¿ne. My¶lê, ¿e istotne jest prze¿ywanie tego co lubimy, a te wszystkie s³owne (mam nadziejê, ¿e tylko) przepychanki s± lekko ¿enuj±ce i obni¿aj± presti¿ ¶rodowiska, ale jak kto¶ to lubi... o gustach siê nie dyskutuje. Uff to chyba ten sam syndrom - SKS :-))

  wszystko na temat :)

Profesjonalne safari na Ba³tyku czy komplet na amatorka?