Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?

Data: 2009-02-28 15:54:59
Autor: Tomek Sienicki
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?
Sharm Diver <diveinstructor@usuntoop.pl> napisa³(a):
Czy nie s±dzicie, ¿e safari w Polsce to kompletna amatorka?

Zgadza siê w 100%... jedyny +, ¿e jeszcze nie s³ysza³em, ¿eby tym amatorom uda³o sie kogo¶ pozostawiæ na pe³nym morzu...

--
tomek Sienicki

Data: 2009-02-28 22:49:57
Autor: 666
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amator ka?
Na powierzchni nie, ale pod powierzchni± siê uda³o.
JaC

-- -- -

jeszcze nie s³ysza³em, ¿eby tym amatorom uda³o sie kogo¶ pozostawiæ na pe³nym morzu.

Data: 2009-03-02 08:36:11
Autor:
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?
Tomek Sienicki <t-sienicki@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
Zgadza siê w 100%... jedyny +, ¿e jeszcze nie s³ysza³em, ¿eby tym amatorom uda³o sie kogo¶ pozostawiæ na pe³nym morzu...

Nie spe³niê ca³kowicie Twoich s³uchów, ale mnie ekipa Tymiñski, Bochiñski,
Klaro zostawi³a na 15 m w Zatoce i zmieni³a pozycjê. Pisa³em o szczegó³ach na FN.

pozdrawiam rc

Data: 2009-03-02 14:12:15
Autor: Tomek Sienicki
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
ale mnie ekipa Tymiñski, Bochiñski,
Klaro zostawi³a na 15 m w Zatoce i zmieni³a pozycjê.

Z Tob± to co innego, bo Ty ma³o popularny jeste¶...;)

--
tomek Sienicki

Data: 2009-03-06 09:11:43
Autor: in for
Profesjonalne safari na B a³tyku czy kompletna amatorka?

Nie spe³niê ca³kowicie Twoich s³uchów, ale mnie ekipa Tymiñski, Bochiñski,
Klaro zostawi³a na 15 m w Zatoce i zmieni³a pozycjê.

Przypomnia³o mi siê zdarzenie z 1997 roku, kiedy to "ikona" polskich podwodniaków zgubi³a pod wod±, na Helu, kursanata OWD...

Kursanta zniós³ pr±d i z trudem (bo by³o pod s³oñce) wypatrzyli¶my go w odleg³o¶ci ok. 200 metrów od ³odzi. Pr±d by³ na tyle silny, ¿e zguba nie dop³ynê³aby sama do ³odzi.

Pozdr.,

Data: 2009-03-06 09:13:19
Autor: in for
Profesjonalne safari na B a³tyku czy kompletna amatorka?

kursanata OWD...

Chodzi³o mi o kursanta kursu podstawowego, rzecz jasna :)

i.

Data: 2009-03-06 10:01:06
Autor: ~BitPump
Profesjonalne safari na B a³tyku czy kompletna ama torka?
kursanata OWD...

Chodzi³o mi o kursanta kursu podstawowego, rzecz jasna :)

W³a¶nie sprawdza³em, ¿e pierwszy kurs instruktorski w PADI by³ w Polsce w 1998 :-)

~BitPump

Data: 2009-03-06 10:12:41
Autor: W³odzimierz Ko³acz
Profesjonalne safari na B a³tyku czy kompletna amatorka?

U¿ytkownik "~BitPump" <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:vr4786-ljj.ln1usenet.etop.pl...
kursanata OWD...

Chodzi³o mi o kursanta kursu podstawowego, rzecz jasna :)

W³a¶nie sprawdza³em, ¿e pierwszy kurs instruktorski w PADI by³ w Polsce w 1998 :-)

~BitPump
Bo to pewnie zrobi³ siê ju¿ synonim kursu podstawowego we wszystkich federacjach. Wtedy by³ twardki LOK z odwrotn± numeracj± i nieco mniej twardki CMAS (KDP) ze swoimi gwiazdkami na niebie :-)
Pozdrawiam W³odek

Data: 2009-03-06 21:56:58
Autor: in for
Profesjonalne safari na B a³tyku czy kompletna amatorka?

> Chodzi³o mi o kursanta kursu podstawowego, rzecz jasna :)

W³a¶nie sprawdza³em, ¿e pierwszy kurs instruktorski w PADI by³ w Polsce w 1998 :-)

To oczywi¶cie s³uszna uwaga i po klikniêciu ENTER zda³em sobie sprawê z uproszczenia. W rzeczywisto¶ci jednak nie jest to wojna PADI - Reszta ¦wiata. Nie mogê poprostu napisaæ wg. standardów jakiej federacji by³ ten kurs prowadzony, poniewa¿ wtedy "Ikona" nie pozosta³aby anonimowa :).

Poza tym ju¿ wtedy byli PADInurkowie nad Wis³±. Ja swój Padi_Nitrox przywioz³em z Egiptu, po tym jak inna "Ikona" powiedzia³a mi bym nie pcha³ paluchów pomiêdzy drzwi i futrynê. To by³a odpowied¼ na pytanie o Nitrox, w³a¶nie.

Co by nie gadaæ o PADI - wprowadzili¶my nurkowanie pod strzechy, zdjêli¶my z niego tabu i odium twardzielstwa :).

Pozdr.,
i. --

Data: 2009-03-07 18:51:58
Autor: Wojtek B
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?

U¿ytkownik <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gog5pr$5ta$1inews.gazeta.pl...

Nie wywo³uj duchów.
To zamierzch³e czasy.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?