Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?

Data: 2009-03-03 09:38:57
Autor: werner.henke
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?
Witam,

Czy mo¿na prosiæ organizatorów safari Ba³tyckich o zamieszczenie zdjêæ kabin, miejsc gdzie bêd± spali go¶cie, jadalni, miejsc do wypoczynku, toalet itp. tak jak to jest od dawna ju¿ przyjête w krajach trzeciego ¶wiata (a my jeste¶my przecie¿ w Europie :) ) w ofertach safari?

Tym bardziej przy cenach odpowiadaj±cych promocyjnym w krajach trzeciego ¶wiata za luksusowe statki (ok 100 euro dzieñ, 4 nurkowania dziennie, jacuzzi, telewizor plazmowy na pó³ ¶ciany :), pe³na klimatyzacja (regulacja w ka¿dej kabinie), toalety, du¿e podwójne ³ózka, prysznice w ka¿dej kabinie. Oczywi¶cie kuchnia "full-wypas :)"

:)

Czy nie s±dzicie, ¿e safari w Polsce to kompletna amatorka?

  kurcze a mnie przez dlugie lata to wlasnie sie w baltyku podobalo,tzn. spartanskie warunki na lodzi ktora (lodz) nie jedno widziala :) prawie zawsze fala i wiatr,pazdziernik i listopad zero turystow wraki w ciemnosciach...potem piwo chleb ze smalcem i ogorki.
a teraz jade do sharm bo chce zeby bylo cieplo i jasno i zamiast twina i stage'y ...jedna mala butla...starosc? juz?

Data: 2009-03-03 20:25:57
Autor: andrzejbarnat
[...]
 pozdrawiam

SKS? :-)))

Data: 2009-03-05 09:49:19
Autor: werner.henke
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?
> SKS? :-)))
  na to wyglada:)

Data: 2009-03-05 20:45:43
Autor: andrzejbarnat
Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?
  na to wyglada:)
Witam w klubie :-))). Tak zupe³nie w temacie to ja nadal wolê ba³tyk z t± ca³± otoczk±. By³em na safari w egiptowie i raczej wiêcej siê nie wybieram. Nie specjalnie widzê zabieranie nienurkuj±cych partnerów na jakiekolwiek safari wiêc siê na temat warunków lokalowych siê nie wypowiadam. Sposób wywo³ania tematu i ca³a ta otoczka te¿ mi jako¶ nie le¿y. Za to Ba³tyk i wody pó³nocne s± ok. Wiadomo pogoda mo¿e byæ ró¿na, widoczno¶æ te¿ ale jak kiedy¶ na Frankenie na 60m by³o widaæ bez latarek to by³ to najpiêkniejszy widok z mo¿liwych. Ludzie nurkuj± dla ró¿nych wra¿eñ, jedni lubi± ciep³e wody i kolorowe rybki, inni wraki czy skalne utwory w zielonej, zimnej wody, a jeszcze inni jaskinie które te¿ napewno s± ró¿ne. My¶lê, ¿e istotne jest prze¿ywanie tego co lubimy, a te wszystkie s³owne (mam nadziejê, ¿e tylko) przepychanki s± lekko ¿enuj±ce i obni¿aj± presti¿ ¶rodowiska, ale jak kto¶ to lubi... o gustach siê nie dyskutuje. Uff to chyba ten sam syndrom - SKS :-))

Data: 2009-03-10 09:44:21
Autor: werner.henke
> [...]
otoczk±. By³em na safari w egiptowie i raczej wiêcej siê nie wybieram. Nie specjalnie widzê zabieranie nienurkuj±cych partnerów na jakiekolwiek safari wiêc siê na temat warunków lokalowych siê nie wypowiadam. Sposób wywo³ania tematu i ca³a ta otoczka te¿ mi jako¶ nie le¿y. Za to Ba³tyk i wody pó³nocne s± ok. Wiadomo pogoda mo¿e byæ ró¿na, widoczno¶æ te¿ ale jak kiedy¶ na Frankenie na 60m by³o widaæ bez latarek to by³ to najpiêkniejszy widok z mo¿liwych. Ludzie nurkuj± dla ró¿nych wra¿eñ, jedni lubi± ciep³e wody i kolorowe rybki, inni wraki czy skalne utwory w zielonej, zimnej wody, a jeszcze inni jaskinie które te¿ napewno s± ró¿ne. My¶lê, ¿e istotne jest prze¿ywanie tego co lubimy, a te wszystkie s³owne (mam nadziejê, ¿e tylko) przepychanki s± lekko ¿enuj±ce i obni¿aj± presti¿ ¶rodowiska, ale jak kto¶ to lubi... o gustach siê nie dyskutuje. Uff to chyba ten sam syndrom - SKS :-))
Pozdrawiam

  wszystko na temat :)

Profesjonalne safari na Ba³tyku czy kompletna amatorka?