Profesjonalnie o rzekomo wybuchajacej amunicji w Smolensku

Data: 2010-05-25 14:28:32
Autor: awe
Profesjonalnie o rzekomo wybuchajacej amunicji w Smolensku
Ojciec opowiadal mi jak to sie po wojnie bawili tym calym zlomem. Broni i amunicji bylo bardzo duzo.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,oid,18431632,title,Strzaly-w-Smolensku-to-eksplozje-z-broni-oficerow-BOR,wid,12302560,opinie.html
niecale szesc lat i wrzucal amunicje do ognisk - proponuje ministrowi sprawiedliwosci urzadzenie publicznej demontracji. Dzwiek rozrywajacych sie w ogniu naboi (naboj to luska i pocisk razem) w niczym nie przypomina odglosu wystrzalu. Zeby nie dostrzec tej roznicy trzeba miec bardzo kiepski sluch albo bardzo wiele milosci do Tuska, Komorowskiego i ich przyjaciela Putina. Ale to drobnostka - Polakow juz nic nie zdziwi...
Miroslaw Krupinski

Data: 2010-05-25 14:30:03
Autor: Panslavista
awe wrote:

[...]

To prawda, ale trzeba też powiedzieć, że było tam sporo załadowanej broni,
po podgrzaniu z każdej lufy mógł paść strzał normalny. Podgrzanie magazynka
umieszczonego w kolbie rozrywało taki magazynek.

Data: 2010-05-25 05:42:34
Autor: Pistacjusz
On 25 Maj, 14:30, Panslavista <prawu...@interia.pl> wrote:
awe wrote:
> [...]

po podgrzaniu z każdej lufy mógł paść strzał normalny. Podgrzanie magazynka
umieszczonego w kolbie rozrywało taki magazynek.

Zgadza się. Ale jest praktycznie niemożliwe aby mieli przeładowaną
broń w czasie lądowania i lotu.

Data: 2010-05-25 14:59:34
Autor: Panslavista

awe wrote:
> [...]

umieszczonego w kolbie rozrywało taki magazynek.

Zgadza się. Ale jest praktycznie niemożliwe aby mieli przeładowaną

Mądry zawsze załadowany i zabezpieczony...

Data: 2010-05-25 15:38:04
Autor: Tytus

awe wrote:
> [...]

umieszczonego w kolbie rozrywało taki magazynek.

Zgadza się. Ale jest praktycznie niemożliwe aby mieli przeładowaną
-- -

Otoz to. Czy ten osiol Panslavista sfixowal do reszty...

Data: 2010-05-25 14:50:21
Autor: awe

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4bfbc304$0$19165$65785112news.neostrada.pl...
awe wrote:

[...]

zaladowana bron jest wtedy kiedy naboj nie jest juz w magazynku tylko w komorze.
z tego co slyszalem to borowcy nie mieli tam broni bo ruskie na to nie wyrazaly zgody
awe

Data: 2010-05-25 15:00:21
Autor: Panslavista

awe wrote:

[...]

Podobno podręczny arsenał w samolocie był...

Profesjonalnie o rzekomo wybuchajacej amunicji w Smolensku