Profesor Jerzy Przystawa na PREZYDENTA Polski !

Data: 2009-12-04 18:50:00
Autor: Jadrys
Profesor Jerzy Przystawa na PREZYDENTA Polski !
XM-25 Smart pisze:

a po guwno mi te JOW i innym Polakom?
Ja potrzebuję stabilnej waluty EUR w Polsce, abym mógł zarabiać stalą stawkę w EUR która będzie co rok zwiększana proporcjonalnie do wzrostu cen a nie żeby kosztem ludzi oni ratowali budżet dewaluując złotówkę i smolili mi za uszami o JOWach.
Po cholerę mi to potrzebne?

Tfu!
Pleva

A ja porządnego internetu..  Jeżeli p. Przystawa  mi go zagwarantuje to ma mój głos..

Data: 2009-12-04 17:58:40
Autor: Karol
 XM-25 Smart pisze:

> [...]
> Ja potrzebuję stabilnej waluty EUR w Polsce, abym mógł zarabiać stalą > stawkę w EUR która będzie co rok zwiększana proporcjonalnie do wzrostu > cen a nie żeby kosztem ludzi oni ratowali budżet dewaluując złotówkę i > smolili mi za uszami o JOWach.

bedziesz zyl w normalniejszym panstwie i zaczniesz zarabiac tak jak
powinienes, bo w Polsce do rzadu beda mieli szanse dostac sie ludzie , ktorych
teraz to cale pookraglostolowe towarzystwo od lewych interesow nie chce
dopuscic i dlatego Polska jest teraz na poziomie republiki bananowej.

JOW sa ordynacja wyborcza obowiazujaca m.innymi w takich krajach jak: Kanada,
USA, GB....w ktorych wyborcy maja mozliwosc rozliczania wybranych przez siebie
poslow, z obietnic przedwyborczych oraz po prostu bezposredniego patrzenia im
na pazerne lapy.

Data: 2009-12-04 19:02:38
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hfbikg$7pg$1inews.gazeta.pl...
XM-25 Smart pisze:

> [...]

JOW sa ordynacja wyborcza obowiazujaca m.innymi w takich krajach jak: Kanada,

Gdzie też rządzą bogaci Żydzi, ale z jednomandatowych okręgów...
U nas teraz w ten sposób chcą stare list wejść tylnymi drzwiami...

boukun

Data: 2009-12-04 18:09:53
Autor: Karol

no sorry, ale mnie ta ludzka K888rwa juz wkurzyla, wiec musze odreagowac: sp****aj, sprzedajny nieuku i debilu.

Data: 2009-12-04 19:10:36
Autor: boukun

Użytkownik "Karol " <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hfbj9h$ahc$1inews.gazeta.pl...
[...]

I na tą prymitywną papkę chcesz do siebie normalnych ludzi przekonać?

boukun

Data: 2009-12-04 18:25:11
Autor: Karol
Profesor Jerzy Przystawa na PREZYDENTA Polski !
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
I na tą prymitywną papkę chcesz do siebie normalnych ludzi przekonać?

takich jak ty musialbym przekonywac forsa, ale na takich mi wcale nie zalezy.

Upiedliwy i nachalny idioto.

Data: 2009-12-04 19:34:52
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hfbk67$drl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale z czym do ludzi?

boukun

Data: 2009-12-04 18:40:25
Autor: Karol
Profesor Jerzy Przystawa na PREZYDENTA Polski !
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Ale z czym do ludzi?

to jest do LUDZI, a nie do prowokatorow antypolskich !!!

Data: 2009-12-04 19:18:05
Autor: Jadrys
 Karol pisze:
 XM-25 Smart pisze:

[...]

Wiesz Karolu, ja jestem człowiekiem stosunkowo mało wymagającym. Nie chcę jakichś tam gruszek na wierzbie. Moim jedynym marzeniem  jest dostęp do porządnego internetu, takiego chociaż z 1 Mb/s.
A do tych JOW-ów nie przykładałbym zbyt dużego znaczenia. Taką ordynację  mamy w wyborach samorządowych. I jakoś tak się składa że na stanowiskach wójtów, prezydentów miast, burmistrzów itd. też nie mamy ludzi "kryształowych".

Data: 2009-12-04 18:32:59
Autor: Karol
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
[...]

..Jadrysiu, demokracja jest procesem. Gdyby w Polsce wprowadzono JOW juz kilka
lat temu, dzisiaj sytuacja bylaby zupelnie inna i jestem pewien, iz i ty
bylbys z tego zadowolony, bo mialbys szanse zbudowac uczciwsza lewice.

JOW - jednomanadatowe okrego wyborcze, to podstawa budowania normalnego
panstwa demokratycznego, sprawdzona w wielu panstwach. Kaczynski ze swoim PiS, nie mogl nic sensownego w Polsce zrobic, poza
zrazeniem do siebie spoleczenstwa przez narzucanie mu odgorne swoich
autorytarnych, pseudopatriotycznych pomyslow. Podobnie sprawa wyglada z PO. Ta partia wygladalaby rowniez inaczej, gdyby
wybor byl oparty o zdrowe, bo uczciwsze podstawy.

Data: 2009-12-04 18:55:14
Autor: Karol
Profesor Jerzy Przystawa na PREZYDENTA Polski !

W systemach demokratycznych w ktorych ordynacja wyborcza oparta jest na JOW,
parie buduje sie oddolnie. W Polsce natomiast partie budowane sa odgornie i dlatego wielu wartosciowych, mlodych ludzi nie ma zadnych szans aby
zaistniec w zyciu politycznym Polski.

W Polsce partie tworza odgornie zawsze ci sami ludzie ( prosze sobie to
sprawdzic). Zmieniaja sie tylko nazwy partii, ale to wciaz te same geby.

W stabilnych politycznie i spolecznie panstwach, ludzie w partiach sie
zmieniaja, ale same partie istnieja latami. Tego w Polsce nie ma , wiec Polacy ciagle sa stawiani przed wyborem typu: co lepsze dzuma czy tyfus?

Data: 2009-12-04 20:04:27
Autor: boukun

Użytkownik " Karol" <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hfblui$kca$1inews.gazeta.pl...

[...]

Niby gdzie się zmieniają? W Niemczech tak jak obecnie w Polsce, od Adenauera stale jedni i ci sami ludzie, Westerwelle, Fischer, Gloss,  po zjednoczeniu Merkel itp., dopóki niepoumierają...

boukun

Data: 2009-12-05 16:53:10
Autor: Jadrys
Karol pisze:
[...]

No nie wiem.. Odnoszę jednak wrażenie że we wszystkich krajach zachodnich także ludziom porządnym  ciężko się  dostać do władzy, - tam też na ogół rządzą od lat dwie zmieniające sie partie.

Data: 2009-12-05 17:18:57
Autor: Karol
[...]

to zalezy w ktorych, w Kanadzie nawet dosc latwo. A w tej chwili w USA, to tez nie tak znowu trudno, szczegolnie jesli chodzi i dostanie sie do Kongresu.

Obserwujac polskie grupy, widze, ze ludzie w Polsce sa naprawde dosc mocno
niedoinformowani i zrazeni do polityki, bo stracili nadzieje na poprawe
sytuacji, nawet kiedy juz Polska podpisala ten nieszczesny traktat lizbonski.

Taka spoleczna depresja, to cos najgorszego co moze przydazyc sie
spoleczenstwu...bo grozi podejmowaniem krokow ktore moga sie zakonczyc
zbiorowym *samobojstwem*:(
 Mechanizm manipulowania polskim spoleczenstwem jest w tej chwili bardzo
prosty, bo spoleczenstwu brak o tym wiedzy. (vide tekst o medialnej wladzy,
szczegolnie w wydaniu gazety Michnika).

Osobiscie uwazam, ze wprowadzenie JOW (ale bez zadnych kombinacji mieszanych),
pomoglo by uzdrowic obecna sytuacje i odzyskac oddech oraz nadzieje na lepsze
zycie wszystkim Polakom, a juz szczegolnie mlodym.

O demokracje trzeba walczyc. Demokracji w Kanadzie, GB, USA tez nikt nie
zadekretowal jakims jednym poleceniem (chyba ze za taki dekret uznac
konstytucje tych krajow).

Jesli spoleczenstwo o demokracje nie walczy, to zjawiaja sie zaraz ci co
potrafai ta biernosc, bezwladnosc i lenistwo spoleczna, wykorzystac.

Ludzie potem sie zala i nawzajem oskarzaja, ze tamci sa zli i ich okradaja,
ale nie probuja niczego zmienic na drodze nawet pokojowej. Lepiej zrobic cos
wczesniej, anizeli doprowadzic do kolejnego wybuchu spolecznego w ktorym moze
polac sie krew !

Data: 2009-12-05 07:58:48
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfbi47$kr$1news.onet.pl...
XM-25 Smart pisze:
[...]

Ma być za darmo?

--
stevep

Data: 2009-12-05 16:57:49
Autor: Jadrys

XM-25 Smart pisze:

[...]

Nie, na to nie liczę, nie jesteśmy wszak Finlandią.
 Jest normalnym skandalem że te rządowe darmozjady nic nie robią w kierunku żeby zapewnić każdemu Polakowi dostęp do (nawet płatnego) internetu.

Data: 2009-12-05 17:32:44
Autor: Klin
Użytkownik Jadrys napisał:

[...]

   Dostęp będzie wtedy, gdy władze dojdą do wniosku, że im się
   to będzie opłacać to znaczy kiedy jednocześnie wraz z udostępnieniem
   internetu będą mieć możliwość kontrolowania tej sieci, czyli mówiąc
   inaczej obywateli. Tu mają widać jakieś zaległości. Trzeba rozbudować
   przecież  nadzór nad siecią a to nie  jest proste.

Data: 2009-12-05 22:16:21
Autor: Jadrys
Klin > pisze:
Użytkownik Jadrys napisał:

[...]

Tak by mogło być gdybyśmy mieli w kraju dyktaturę. Ale jednak mamy demokrację w której następuje rotacja rządzących. Więc jaki w tym sens - dzisiaj Tusk wprowadza cenzurę do netu a za rok czy dwa, gdy straci władzę, zaczyna być cenzurowany przez to co sam stworzył..  Gdzie tu jakikolwiek sens?

Data: 2009-12-06 15:40:50
Autor: Klin
Użytkownik Jadrys napisał:
Klin > pisze:
Użytkownik Jadrys napisał:

[...]

   Tzva to kiedyś wyjaśnił do wyboru dają nam jednego spośród sześciu Żydów
   więc zawsze władza jest w ich rękach walczą ze sobą na niby, a kruk krukowi
   oka nie wykole jak wiadomo. Dlatego tak zgodnie przeciwstawiają się JOW
   bo to za bardzo przetasowałoby im karty. A jak pewnie wiesz istnieje taki sposób
   ich tasowania, że nie zmienia zbyt wiele w rozkładzie kart wykorzystywany przy
   różnych sztuczkach magicznych.

Data: 2009-12-07 13:36:47
Autor: Jadrys
Klin > pisze:
Użytkownik Jadrys napisał:
Klin > pisze:
Użytkownik Jadrys napisał:

[...]

E chyba przesadzasz, ja osobiście nie wierzę w jakiś żydowski spisek. Jeżeli jest w ogóle jakiś, to jest to spisek kapitalistów.

Data: 2009-12-07 16:34:26
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfist2$79j$2news.onet.pl...
Klin > pisze:
Użytkownik Jadrys napisał:
Klin > pisze:
Użytkownik Jadrys napisał:
[...]

Spisek musi być, albo żydzi, albo masoni, albo kapitalisci, albo też i cykliści.

--
stevep

Data: 2009-12-07 16:51:48
Autor: Klin
Użytkownik cirrus napisał:

Spisek musi być, albo żydzi, albo masoni, albo kapitalisci, albo też i
cykliści.

     Mógłbyś kretynie wymyślić coś oryginalniejszego?

Data: 2009-12-08 11:38:04
Autor: cirrus
Użytkownik "Klin" <""Klin\"@op.pl, , ."> napisał w wiadomości news:hfj8v1$j09$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik cirrus napisał:
Spisek musi być, albo żydzi, albo masoni, albo kapitalisci, albo też i
cykliści.
    Mógłbyś kretynie wymyślić coś oryginalniejszego?

Mógłbym, gdybym był większym od ciebie debilem. ;)

--
stevep

Data: 2009-12-08 12:35:32
Autor: Klin
Użytkownik cirrus napisał:

       Mógłbyś kretynie wymyślić coś oryginalniejszego?

Mógłbym, gdybym był większym od ciebie debilem. ;)

     Brawo zaczynasz się rozwijać dodałeś jedno
     słowo więcej do wyzwisk, których używasz,
     może zresztą nie zauważyłem  i słówko debil
     już było w użytku w takim razie pozostaje
     mi wyrazić swoje rozczarowanie.

Data: 2009-12-09 08:40:24
Autor: cirrus
Użytkownik "Klin" <""Klin\"@op.pl, , ."> napisał w wiadomości news:hfldqs$fgb$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik cirrus napisał:
[...]

W dupie mam twoje rozczarowanie.

--
stevep

Data: 2009-12-08 10:44:50
Autor: Jadrys
cirrus pisze:

E chyba przesadzasz, ja osobiście nie wierzę w jakiś żydowski spisek. Jeżeli jest w ogóle jakiś, to jest to spisek kapitalistów.

Spisek musi być, albo żydzi, albo masoni, albo kapitalisci, albo też i cykliści.

Tak Stefan,  biednym ludziom łatwiej sie żyje gdy są przeświadczeni o tym że ich bieda wynika nie z ich niezaradności a ze spisku jakichś mitycznych sił..

Data: 2009-12-08 11:39:16
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfl76l$lcu$1news.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]

A to akurat prawda i idąc tym tropem to przynajmniej połowa uczestników psp to nieudacznicy.

--
stevep

Data: 2009-12-08 22:06:27
Autor: Jadrys
cirrus pisze:

[...]

Ja tego nie powiedziałem..

Data: 2009-12-09 08:39:31
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hfmf4o$8ib$1news.onet.pl...
cirrus pisze:
[...]

Nie musiałeś.

--
stevep

Profesor Jerzy Przystawa na PREZYDENTA Polski !