Profesor Miodek z PiS

Data: 2017-08-05 15:13:42
Autor: Trefni¶
Profesor Miodek z PiS
W dniu .08.2017 o 14:43 <japanizer@japanizer.org> pisze:

http://www.rp.pl/Prawo-i-Sprawiedliwosc/170809481-Pawlowicz-Drodzy-Totalni-WZIASC.html

  "Drodzy Totalni, no,przecież już was dwa lata temu uczyłam, że WZIˇ¦Ć.
  WZIˇ¦Ć,zapamiętajcie to sobie. I nie przynudzajcie znowu,bo już to  gruntownie
  przerabiali¶my. Możecie sobie WZIˇ¦Ć moje pozdrowienia"

Ot, jaki kraj, takie analfabety w rz±dzie.

http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/263816-prof-bralczyk-o-wziasc-prof-pawlowicz-w-literaturze-wziasc-pojawialo-sie-u-sienkiewicza-i-mickiewicza

Zamiast zaj±ć się _ważnymi_ sprawami, mieszacie gówno w betoniarce.

--
Trefni¶

Data: 2017-08-05 07:11:20
Autor: japanizer
Profesor Miodek z PiS
On Saturday, August 5, 2017 at 10:14:00 PM UTC+9, Trefni¶ wrote:

> [...]

Zamiast zaj±ć się _ważnymi_ sprawami, mieszacie gówno w betoniarce.

No no, pisiorki w końcu wieszcza narodowego w osobie posłanki Pawłowicz się dorobiły!

Data: 2017-08-06 07:31:40
Autor: Lord Donate
Profesor Miodek z PiS
Użytkownik "Trefni¶" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomo¶ci news:op.y4h1o4tzmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Np organizacja kolejnej miesięcznicy za >760 000 zł.

CL

Profesor Miodek z PiS