Profesor Miodek z PiS [ Totalna opozycja: Z nieukami Mickiewiczem i Sienkiewiczem PRECZ! ;-) ]

Data: 2017-08-05 16:34:41
Autor: A. Filip
Profesor Miodek z PiS [ Totalna opozycja: Z nieukami Mickiewiczem i Sienkiewiczem PRECZ! ;-) ]
japanizer@japanizer.org pisze:
http://www.rp.pl/Prawo-i-Sprawiedliwosc/170809481-Pawlowicz-Drodzy-Totalni-WZIASC.html

  "Drodzy Totalni, no,przecież już was dwa lata temu uczyłam, że WZIĄŚĆ.   WZIĄŚĆ,zapamiętajcie to sobie. I nie przynudzajcie znowu,bo już to gruntownie   przerabialiśmy. Możecie sobie WZIĄŚĆ moje pozdrowienia"

Ot, jaki kraj, takie analfabety w rządzie.

Jakie *rządowe* stanowisko zajmuje Pawłowicz? :-)

http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/263816-prof-bralczyk-o-wziasc-prof-pawlowicz-w-literaturze-wziasc-pojawialo-sie-u-sienkiewicza-i-mickiewicza
opublikowano: 2015-08-30 23:36:42+02:00 ? aktualizacja: 2015-08-31 13:07:33+02:00
Prof. Bralczyk o "wziąść" prof. Pawłowicz: "W literaturze 'wziąść'
pojawiało się u Sienkiewicza i Mickiewicza"

--
A. Filip

Data: 2017-08-05 07:44:03
Autor: japanizer
On Saturday, August 5, 2017 at 11:34:43 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]
>

> Ot, jaki kraj, takie analfabety w rządzie.

Jakie *rządowe* stanowisko zajmuje Pawłowicz? :-)

Szcze-kaczki.

Profesor Miodek z PiS [ Totalna opozycja: Z nieukami Mickiewiczem i Sienkiewiczem PRECZ! ;-) ]