Profesor Zoll doradza Polsce jak wyjść z Unii Europejskiej

Data: 2018-08-09 05:32:11
Autor: A. Filip
Profesor Zoll doradza Polsce jak wyjść z Unii Europejskiej
Przed referendum Brexitowym angoli też straszyli wyjściem z
Unii Europejskiej, _nieskutecznie_ straszyli profesorze Zoll.

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/profesor-andrzej-zoll-w-faktach-po-faktach,859742.html
Jeżeli polski rząd nie zaakceptuje postanowienia Trybunału
Sprawiedliwości Unii Europejskiej, to wkroczy na bardzo niebezpieczną
dla Polski drogę. Konsekwencją tego będzie w najbliższym czasie
wykluczenie Polski z Unii Europejskiej - mówił w "Faktach po Faktach"
profesor Andrzej Zoll, były prezes Trybunału Konstytucyjnego.

--
A. Filip

Data: 2018-08-09 06:09:56
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+c0fe3ly1ff-i894@wp.eu...
Przed referendum Brexitowym angoli też straszyli wyjściem z
Unii Europejskiej, _nieskutecznie_ straszyli profesorze Zoll.

Poszukaj sobie Interecie pytań jakie były zadane w tym referendum to może coś zrozumiesz.

Czym znów podpadł prof. Zoll PiS-owi, że zaczynacie na niego atak? Nazwiskiem? ;-))

CL

Data: 2018-08-09 06:52:24
Autor: A. Filip
"Pajdak" <ciemny.lud@kupi.to> pisze:
[...]

Ja pamiętam jakie były sondaże _przed_ Brexit referendum.  Pamiętam że
do samego referendum byłem przekonany że UE wygra głosowanie głosami
"mobilizacji wystraszonych".  O dziwo tamtym razem nie wygrała.
Jak Zoll straszy to albo na super poważnie albo niech się wali na drzewo.
Ten jego blef _może_ zostać sprawdzony.

Normalnie UE miałaby Polexit w dupie.  Tylko że teraz _chwilowo_ nie są
normalne czasy.  UE ciągle się stara "odkręcić" Brexit.  Dwa exity pod
rząd średnich+ krajów to byłby już trend.

--
A. Filip

Data: 2018-08-09 08:03:02
Autor: Bruno Brunowski
Profesor Zoll doradza Polsce jak wyjść z Unii Europejskiej

Czym znów podpadł prof. Zoll PiS-owi, że zaczynacie na niego atak? Nazwiskiem? ;-))

Jak to co? Mundrzy sie i nie gada tego co BACZNOŚĆ!!! Naczelnik SPOCZNIJ!!! podzioł. Po pisiorsku - lewak.

--
Bruno

Data: 2018-08-09 16:48:36
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

https://youtu.be/VfNQhti-k_k

boukun

Data: 2018-08-09 07:40:38
Autor: z
Profesor Zoll doradza Polsce jak wyjść z Unii Europejskiej
Jeśli totalna faktycznie swoimi działaniami przyczyni się do wyjścia to popieram taką totalną :-)
Zrobi się referendum czy trybunał unijny ma się wpie... we wszystko co zechce a unijne biurwy samowolnie rozszerzać swoje kompetencje a potem zawiesi działanie wybranych traktatów.
Myślicie że wtedy komisarze Polskę wyrzucą z UE?
Nic z tego. Będą się dwoić i troić żeby ugłaskać prezesa.

Bo wychylenie wahadła na prawo (w całym świecie) nie jest chwilowe i nie jest wybrykiem który można zagadać czy zakrzyczeć.

Nieustająco zachęcam do zadumy:

http://audycje.tokfm.pl/audycja/Swiat-sie-chwieje/192

Data: 2018-08-08 23:46:07
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 9 sierpnia 2018 07:40:42 UTC+2 użytkownik z napisał:
[...]

Sęk w tym, że SN postępuje obecnie w myśl traktatów.
Wydawało się pisiorom, że już jest super i Julka w razie czego wszystko przyklepie na zgodę z Konstytucją, a tu d... Trzeba się przestrzegać norm unijnych. I to najbardziej boli pisiorstwo, te kilka zawieszonych przepisów nie ma tu nic do rzeczy. Tak kilka przepisów, gdyż SN nie zawieszał ustawy jak kwiczą pisiory a kilka jej przepisów.

A i pamiętaj że Konstytucję też trzeba zmienić, gdyż to z niej wynika wyższość prawa unijnego nad polskimi ustawami.
Art. 91. Konst. 1.
Ratyfikowana umowa międzynarodowa, po jej ogłoszeniu w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej, stanowi część krajowego porządku prawnego i jest bezpośrednio stosowana, chyba że jej stosowanie jest uzależnione od wydania ustawy.
2.
Umowa międzynarodowa ratyfikowana za uprzednią zgodą wyrażoną w ustawie ma pierwszeństwo przed ustawą, jeżeli ustawy tej nie da się pogodzić z umową.
3.
Jeżeli wynika to z ratyfikowanej przez Rzeczpospolitą Polską umowy konstytuującej organizację międzynarodową, prawo przez nią stanowione jest stosowane bezpośrednio, mając pierwszeństwo w przypadku kolizji z ustawami.

--
Bruno

Data: 2018-08-09 09:27:42
Autor: pulsar
W dniu 2018-08-09 o 08:46, Bruno Brunowski pisze:

[...]

Tak!, i to jest ta nieoczekiwana niespodzianka
dla pisicch myślicieli... okazało się, że
ta ich Julka już nie da rady... wnerwia się
więc cały ten PiS i ten ich długiopisik...
ale 'fuchy' w PE nadal ich przecież kuszą...
mieliby nie startować w wyborach do PE?...
nie... to nie wchodzi w ich pazerne rachuby...

-- -
pulsar

Data: 2018-08-09 14:56:10
Autor: Zenek Kapelinder
Profesor Zoll doradza Polsce jak wyjść z Unii Europejskiej
A po co wychodzic. Lepiej nie dawac sie robic w chuja chujni. A jak juz trzeba sie pozegnac z chujnia to niech nas wyrzuca.

Data: 2018-08-10 11:07:54
Autor: Pajdak
Profesor Zoll doradza Polsce jak wyjść z Unii Europejskiej
A po co wychodzic. Lepiej nie dawac sie robic w chuja chujni. A jak juz trzeba sie pozegnac z chujnia to niech nas wyrzuca.

Pojebało cię Zenuś tęoepy pisdowaty polaczku. Wy z znikąd nie wyjdziecie ani nigdzie nie wejdziecie, ani nigdzie nie weszliście bez naszej zgody. Wy jesteście po to aby nam służyć od tego są polaczki, dlatego jeszcze pozwalamy wam istnieć. Po to byliście w naszych układach aby służyć u naszego niemieckiego Pana. My was znikąd nie wyrzucimy bo was nigdzie nie wpuściliśmy tam gdzie nie chcieli byśmy abyście byli. To że daliśmy wam kilkanaście lat złudzenia wolności to tylko po to aby wam tępym polaczkom zatkać ryj. A wy jak debile posłusznie nam służyliście na kolanach godząc się na gorszą niewolniczą pracę niż to było za II wojny światowej. Tylko dlatego że wierzyliście że w przyszłości staniecie się choć trochę równi nam waszym niemieckim Panom. Popierdoliła was polaczki Zenuś przez te 3 lata, w dupach się poprzewracało, drugi raz tego błędu nie popełnimy. Zrobimy z wami porządek polaczki.

Zenuś ciebie lubię więc staraj się tak jak ja pracować na niemieckie obywatelstwo. Nie jest łatwo ale jak masz wdzięk i pokorę to wiernie pracując u niemieckiego Pana, a wieczorami inaczej się mu odwdzięczysz to ten cie obłaskawi obywatelstwem. Inaczej takich jak pisowate polaczki będziemy musieli inaczej potraktować jak przywrócimy naszą PO do władzy. UE nie po to nasz niemiecki Pan stworzył aby zrównać się z wami polaczkami, ale po to aby kontrolować te całe polaczkowate bydło, z resztą nie tylko was. Nie licz że kiedyś wy polaczki będziecie równi nam wspaniałym Niemcom.

CL