Profesor dr. inz. Jan Pajak oficjalnie wycofal sie ze startu w wyborach prezydenckich!

Data: 2015-02-08 16:48:07
Autor: opluk
Profesor dr. inz. Jan Pajak oficjalnie wycofal sie ze startu w wyborach prezydenckich!
Juz oficjalnie:

Niniejszym mam obowi膮zek poinformowa膰 wszystkich zainteresowanych, 偶e
dla wybor贸w z 2015 roku zmuszony by艂em podj膮膰 "NIE" decyzj臋. Powodem
owej "NIE" decyzji by艂a zbyt ma艂a liczba ochotnik贸w, jacy zg艂osili
si臋 aby mi pomaga膰 w tych wyborach. Zg艂osi艂o si臋 bowiem 5 ochotnik贸w,
podczas gdy obowi膮zuj膮ce prawo wyborcze wymaga, 偶e minimalna liczba
uczestnik贸w Komitetu Wyborczego wynosi 15 os贸b

wiecej:
http://totalizm.com.pl/pajak_na_prezydenta_2015.htm

Wszystkim swoim (pieciu) zwolennikom Doktor Pajak proponuje zaglosowac na kandydatke LSD Magdalene Ogorek (dr. )

  opluk

Profesor dr. inz. Jan Pajak oficjalnie wycofal sie ze startu w wyborach prezydenckich!