Profesor prawa międzynarodowego - mój wybór do PE

Data: 2014-05-23 17:13:45
Autor: u2
Profesor prawa międzynarodowego - mój wybór do PE
Karol Karski, młodziak w stosunku do mnie, złośliwcy wyciągną jego historię z meleksem i ZSP, ale ja stawiam na kompetencję :)
--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-23 17:24:47
Autor: Mark'Woydak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:537f65a9$0$2376$65785112news.neostrada.pl...
Karol Karski, młodziak w stosunku do mnie, złośliwcy wyciągną jego historię z meleksem i ZSP, ale ja stawiam na kompetencję :)

Buuuuhahahhahahahahhahahahahahahahaaa! Karski młodziak? No to ty paj-dak stary grzyb jesteś! ;-)

MW

Data: 2014-05-24 04:01:03
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 17:24 Mark'Woydak <mark.woydak@forest.gmx.de> pisze:

[...]

P:ewnie jako Rumcajs.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-24 04:00:26
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 17:13 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

Karol Karski, młodziak w stosunku do mnie, złośliwcy wyciągną jego  historię z meleksem i ZSP, ale ja stawiam na kompetencję :)

Ja też, ale w rozbijaniu meleksów po pijaku.  ;)
--
stevep
-- -- -

Profesor prawa międzynarodowego - mój wybór do PE