Profesor religa: "Platforma budzi obrzydzenie"

Data: 2009-03-10 14:11:30
Autor: awe
Profesor religa: "Platforma budzi obrzydzenie"

Użytkownik "rAzor" <""z.lewactwem.sie.nie.dysktuje\"@lewactwo.sie.strzela.po.ryju.pl > napisał w wiadomości news:gp52i3$ojo$3news.onet.pl...
http://wiadomosci.onet.pl/1930768,11,item.html
"Pytany czy nie ceni nikogo z Platformy odparł, że nie. - To co działo się w Platformie napawa mnie obrzydzeniem. Chodzi zwłaszcza o wykańczanie najlepszych ludzi, takich jak Maciej Płażyński czy Jan Rokita. Mogę powiedzieć szczerze, że nigdy nie miałem przyjaciół w Platformie i nie chcę ich mieć."
Bo to byl porzadny facet i niestety trzeba sie z nim zgodzic. To jak zachowal sie Tusk podczas debaty z Jaroslawem Kaczynskim przed ostatnimi wyborami bylo rownie oblesne i parchate. Zwlaszcza ta publiczka pojekujaca...
Brzydze sie platforma tak samo jak sp prof. Religa
awe

Profesor religa: "Platforma budzi obrzydzenie"