Data: 2015-01-29 19:40:48 | |
Autor: boukun | |
Profesor z Wrocławia o "banderowskich ścierwach" | |
Prokuratura sprawdza wpisy uniwersyteckiego profesora nt. nienawiści
Wrocławska prokuratura wszczęła śledztwo nt. wpisów na Facebooku, chwalących złe traktowanie ukraińskich jeńców. Ich autorem jest prof. filozofii Bogusław P., pracownik naukowy Uniwersytetu Wrocławskiego. Rektor uczelni zawiadomił rzecznika dyscyplinarnego. Bogusław P. jest doktorem habilitowanym i profesorem UWr, zatrudnionym w instytucie filozofii nowożytnej tej uczelni. Na Facebooku zamieścił znany z mediów film, pokazujący jak w Donbasie separatyści znęcają się nad ukraińskimi jeńcami, i opatrzył komentarzem: "Banderowskie ścierwa dostają łomot aż miło! I jak tu nie kochać "Ruskich"..?". http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Prokuratura-sprawdza-wpisy-uniwersyteckiego-profesora-nt-nienawisci,wid,17218635,wiadomosc.html Nie każdy musi walić propagandę jak de bul i nasz reżim... |
|
Data: 2015-01-29 19:48:29 | |
Autor: boukun | |
Profesor z Wrocławia o "banderowskich ścierwach" | |
"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mae04c$eht$1mx1.internetia.pl...
Prokuratura sprawdza wpisy uniwersyteckiego profesora nt. nienawiści ~krzysztof 46 minut temu Brawo Panie Profesorze!!! ~$ (16:16) To by musieli za wpisy zamknąć większość Polaków. ~@ (16:15) Prawda Was banderowcy z Polski boli. ~TW Bolek (16:14) Łapy precz od Bogusław P. ~@ (16:14) Jak bito ,torturowano, gwałcono i zabijano w Iraku to było cacy. jor 46 minut temu Nie wolno obrażać Banderowcow ,wszak wedlug Historyka i Ministra Schetyny wyzwolili Oświęcim a za niedługo się od niego dowiemy ,że w Armii Radzieckiej tylko Ukraińcy byli Zołnierzami o nienagannych manierach i wysokim morale . ~jana 45 minut temu To sie nazywa wolnosc slowa i demokracja. ~ja 48 minut temu Jestem za profesorem bo ma racje !!! Nie pamiętacie co o Putinie wypisywali i nie było reakcji a teraz co?! Bardzo dobrze,że banderowcy dostają w d..ę i miejmy nadzieje ,że kijowska faszystowska junta zostanie wkrótce rozliczona ! ~Barnaba 45 minut temu Prawda boli najbardziej. ~Stefanów 46 minut temu Prawdziwie odważny człowiek a do tego uczony. Popieram go w całej rozciągłości jak większość Polaków. Nie może być litości do wojsk państwa które to zamiast prowadzić dialog - niszczy własny naród ostrzeliwując go za pomocą artylerii. ~wiper h 36 minut temu Rosjanie jeszcze lagodnie potraktowali Ukraincow,w porownaniu co oni robili z Polakami na Wolyniu. ~LAWT 45 minut temu Niedługo , w zależności od sytuacji politycznej, każą nam kochać Stalina, Pinocheta lub innej maści zbrodniarzy. I niech ktoś mi powie , gdzie tu jest wolność słowa i poglądów ???? ~jacent 36 minut temu A jeżeli banderowcy wymordowali mu rodzinę na Wołyniu, to czy to będzie okoliczność łagodząca? Kocham tzw. poprawność polityczną... ~Polski Patriota 36 minut temu Przecież PRAWIDŁOWO napisał. Gdzie wolność słowa, demokracja? ~21 50 minut temu a moze za mowe nienawisci zaczna scigac tych co podazali na Majdan? ~Classic 36 minut temu Za nawoływanie do nienawiści na tle różnic narodowościowych to trzeba przede wszystkim (jeżeli już) skazać nasz rząd i naszych polityków, i naszych dziennikarzy, którzy uprawiają skrajną łgarską propagandę dotyczącą Ukrainy. To tz znęcanie się nad jeńcami z armii banderowskiej, to jest pikuś w porównaniu z tym, co oni (banderowcy) wyprawiają wobec ludności cywilnej Donbasu i przyległych rejonów. Nie dziwię się, że właśnie ta ludność (cywilna!) chciała ich zlinczować. Tak jak powstańcy warszawscy zabijali od razu Ukraińskich faszystów w 44. ~zez 36 minut temu ja bym nakazał z urzedu zbadać narodowość teko rektora , jeśli sie ściga za prawdę tego profesora to 90% Polaków trzeba by było zamknąć, ja osobiście popieram tego profesora , napisal tylko prawdę, bo przez bandytów z Kijowa giną i morduje sie cywilna ludność i popieram zawsze poprę Rosję w kwestii zachodniej Ukrainy , ścigać człowieka za prawdę to jest Polska? ~z Wrocławia 36 minut temu czyli przesiedlonego Lwowa - nie dziwię mu się a że ma racje, to... ~Mrecki 38 minut temu To już w Polsce nie można mieć własnego zdania .Tylko taki musi być jak po |
|
Data: 2015-01-29 20:10:00 | |
Autor: Marek Czaplicki | |
Profesor z Wrocławia o "banderowskich ścierwach" | |
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 29 stycznia 2015 19:48:
Mam takie pytanie. Po co wklejasz jakieś dyskusje? To jest grupa o polityce. Załóż grupę dyskusyjną o dyskusjach i wtedy będziesz wklejał i dyskutował o dyskusjach o dyskusjach o dyskusjach itd... |
|
Data: 2015-01-29 20:15:12 | |
Autor: boukun | |
Profesor z Wrocławia o "banderowskich ścierwach" | |
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mae0i9$eak$1news.icm.edu.pl...
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 29 stycznia 2015 19:48: Mało tu dyskutujecie, więc chcę POdać polską myśl niezależną POd ocenę... boukun |
|
Data: 2015-01-30 15:17:09 | |
Autor: Marek Czaplicki | |
Profesor z Wrocławia o "banderowskich ścierwach" | |
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 29 stycznia 2015 20:15:
"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag Na pewno polską? Czasami puszczasz zdania jakby ci, którzy je wypisują z Księzyca pochodzili. :-) |
|
Data: 2015-01-29 20:32:12 | |
Autor: Lord Donald | |
Profesor z WrocĹawia o "banderowskich Ĺ cierwach" | |
Liczy siÄ prawda ta wygĹaszana przez wspaniaĹego historyka POsraĹca Schetyny
http://polish.ruvr.ru/news/2015_01_29/OFN-wypowiedzi-szefa-MSZ-Polski-sa-nowym-falszerstwem-0264/ A tu jego wersja http://polish.ruvr.ru/news/2015_01_29/Schetyna-wypowiedz-o-wyzwoleniu-Oswiecimia-przez-Ukraincow-byla-prawdziwa-9325/ |
|
Data: 2015-01-29 21:06:04 | |
Autor: boukun | |
Profesor z WrocĹawia o "banderowskich Ĺcierwach" | |
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:mae1rq$kgt$1speranza.aioe.org...
Liczy siÄ prawda ta wygĹaszana przez wspaniaĹego historyka POsraĹca Schetyny Andrzej Lisiak 21:24 PrzestaĹcie cytowaÄ tego nieuka, ktĂłrego internauci na polskich portalach traktujÄ jako przygĹupa. Czytaj dalej: http://polish.ruvr.ru/news/2015_01_29/Schetyna-wypowiedz-o-wyzwoleniu-Oswiecimia-przez-Ukraincow-byla-prawdziwa-9325/ |
|
Data: 2015-01-30 05:27:35 | |
Autor: MarkWoydak | |
Profesor z Wrocławia o "banderowskich ścierwach" | |
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:mae04c$eht$1mx1.internetia.pl...
Prokuratura sprawdza wpisy uniwersyteckiego profesora nt. nienawiści Czekaj, czekaj. Dobiorą się i do ciebie. Jesteś na liście do utylizacji. MW |
|
Data: 2015-01-30 09:58:47 | |
Autor: boukun | |
Profesor z Wrocławia o "banderowskich ścierwach" | |
"MarkWoydak" <woydak.mark@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:maf1ll$57t$4news.albasani.net...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:mae04c$eht$1mx1.internetia.pl... http://tinyurl.com/pnjkk47 boukun |
|
Data: 2015-01-30 12:07:56 | |
Autor: Lord Donald | |
Profesor z WrocĹawia o "banderowskich Ĺ cierwach" | |
Metody nazistĂłw z Ukrainy tak zwanych banderowcĂłw byĹy nieraz gorsze od nazistĂłw z Niemiec.
http://tytan-przelomu.blog.onet.pl/2011/02/06/pieklo-upa-uwaga-drastyczne-sceny/ W porĂłwnaniu z UPA to chyba NaziĹci z Niemiec byli bardziej Humanitarni, co do wyzwolenia narodu to zapewne z tych co wyzwalali znaleĹşli siÄ takĹźe ĹźoĹnierze pochodzenia niemieckiego idÄ c tokiem myĹlenia POsraĹcĂłw jak schetyny, itp..., to moĹźna twierdziÄ Ĺźe Niemcy wyzwalali Polskie obozy koncentracyjne. |
|
Data: 2015-01-30 15:54:34 | |
Autor: Patriota | |
Profesor z Wrocławia o "banderowskich ścierwach" | |
W dniu 2015-01-29 o 19:40, boukun pisze:
Prokuratura sprawdza wpisy uniwersyteckiego profesora nt. nienawiści To tylko potwierdza regułę że większość profesorów to debile niezdolne nawet do odróżniania dobra od zła. Ktoś wreszcie powinien pomyśleć o izolacji tzw ludzi nauki, od zdrowego społeczeństwa. |