Profesorowi puściły nerwy na wizji

Data: 2010-07-27 14:35:13
Autor: mkałrwan jest debilem
Profesorowi puściły nerwy na wizji

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

A ja zgadzam się całkowicie z poglądami Krzemińskiego.

To ten, którego towarzystwa nie zdzierżyła Staniszkis?

Przemysław Warzywny

--

"Oskarżenie minister Kopacz, że oszukała premiera, mówiąc w Sejmie, że uczestniczyła w sekcji zwłok, było jak strzał kulą w płot, bo minister mówiła nie o sekcji, ale o identyfikacji ofiar".

Data: 2010-07-27 14:38:55
Autor: brat_olin
Profesorowi puściły nerwy na wizji
"mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> wrote
Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał

A ja zgadzam się całkowicie z poglądami Krzemińskiego.

To ten, którego towarzystwa nie zdzierżyła Staniszkis?

To ten ktoremu wystarczy krzyzem przed oczyma pomachac
- i SZALU dostaje!  Ciekawe, co by sie stalo, gdyby go
swiecona woda skropic?

--
Smart questions to stupid answers

Profesorowi puściły nerwy na wizji