Profil trasy

Data: 2015-01-10 02:53:21
Autor: Iguan_007
Profil trasy
Hej, Czy znacie aplikacje ktora pozwolilaby wyswietlic profil wysokosci dwoch rozych treningow na jednym wykresie? Czyli mam 2 pliki .GPX z roznych wyjazdow, chcialbym je razem wyswietlic na jednym wykresie "wysokosc/dystans". Da sie?

Pozdrawiam,
Iguan   --
Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia

Data: 2015-01-13 02:50:36
Autor: rmikke
Profil trasy
W dniu sobota, 10 stycznia 2015 11:53:23 UTC+1 użytkownik Iguan_007 napisał:
[...]

Ja nie znam, ale może zgarnąć dane do arkusza kalkulacyjnego i sobie zrobić dowolny wykres?

Data: 2015-01-18 13:38:06
Autor: Iguan_007
Profil trasy
On Tuesday, January 13, 2015 at 8:50:38 PM UTC+10, rmikke wrote:

> [...]

Ja nie znam, ale może zgarnąć dane do arkusza kalkulacyjnego i sobie zrobić dowolny wykres?

Nie tak od razu - w gpx nie masz przejechanego dystansu. Masz pozycje dla kazdej wysokosci. Trzeba to przeliczac. A tego juz mi sie nie chce robic za kazdym razem jak chce porownac jakies trasy. Chcialem isc na latwizne i uzyc gotowego rozwiazania :)

Data: 2015-01-19 08:53:14
Autor: cytawa
Profil trasy
Iguan_007 pisze:

[...]

Nic strasznego. Troche zabawy i nawet w Excelu przeliczysz odleglosci miedzy punktami. Wzory bardzo proste nie sa ale do znalezienia w necie. W razie czego gdzies mam.

Jan Cytawa

Profil trasy