Profile Peyret 16% - geometria ?

Data: 2009-05-18 18:19:55
Autor: stabillo
Profile Peyret 16% - geometria ?

Użytkownik "Tomasz_XX" <tom_xx@op.pl> napisał w wiadomości news:gupp23$kd4$1news.onet.pl...
Witam,]
przeszukałem już parę dużych baz profili ale nie mogę się doszukac geometrii profilu Peyret 16 %, który był użyty na szybowcu ABC.

nie daje glowy ale w programi " Profili " , powinien byc, baza profili jest tam na prawde potezna. Wygooglaj sobie, werjsa okrojona jest za free.
 16%, to jakit o ma opor :) ???

Data: 2009-05-18 23:32:04
Autor: Tomasz_XX
Profile Peyret 16% - geometria ?
Ok, dziękuję i  zaraz będę szukał.
Pod tym linkiem jest mnóstwo polskich szybowców, aż miło.
http://www.piotrp.de/SZYBOWCE/pis3.htm

Cz/Cx ABC-ka była taka sobie.
A jak zdobędę biegunową tego profilu to przeliczę na płat i zapodam.