Profile lotnicze

Data: 2012-02-08 10:42:17
Autor: TJ_Blues
Profile lotnicze
Witam;
Czy znacie jakies strony www z tablicami i opisami profili lotniczych?
Jakis czas temu szukalem ale nie znalazlem nic uzytecznego. "Posiadam"
ksiazke Niestoja "Profile Modeli Latających". Niestety ona jest w
Polsce gdzies na strychu i nie mam mozliwosci by ja sobie przeslac...

Cos z rodziny NACA a w szczegolnosci interesuje mnie Horstmann-Quast
HQ-42.

cheers TJ

Data: 2012-02-08 20:31:05
Autor: PL(N)umber_One
Profile lotnicze
Data: 2012-02-08 12:55:11
Autor: TJ_Blues
Profile lotnicze
On Feb 8, 3:31 pm, "PL(N)umber_One " <pawp...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Witamhttp://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=12236
PP

Dzieki :-)
Interesujaca kolekcja.

I pytanko "kolo tematu"; Czy zna ktos profil dla ULMa o maksymalnym Cz
~ 2 lub wiecej?

cheers

Data: 2012-02-08 20:40:35
Autor: pIOTER
Profile lotnicze
W dniu 2012-02-08 19:42, TJ_Blues pisze:
[...]

hmm ową pozycje to i ja gdzies posiadam

pIOTER

Profile lotnicze