Profiler, narzędzie do rysowania profilu trasy

Data: 2012-03-27 13:26:29
Autor: Jan Górski
Profiler, narzędzie do rysowania profilu trasy
Cześć! Poświęciłem ostatnio sporo czasu na napisanie skryptu używającego Google Elevation i Maps, który kreśliłby profil trasy i robił z nim jeszcze trochę różnych rzeczy. Ważnych dla rowerzysty, turysty, a jednocześnie rzadko spotykanych w innych serwisach. Wcześniej korzystałem z bikemap, ale tam niewiele poza profilem było. Założyłem alias na prv : http://profiler.prv.pl Reklamy trochę przeszkadzają, może uda mi się je wywalić kiedyś.. Więcej o tym skrypcie napisałem na blogu : http://mathmed.blox.pl/html Przy okazji można tam zobaczyć filmik instruktażowy ;-)

Chętnie przeczytałbym opinie o stronie, bo zamierzam ją w przyszłości modyfikować, żeby lepiej odpowiadała potrzebom (zwłaszcza rowerzystów). Dodać kilka modułów automatyzujących wyciąganie pewnych ważnych cech trasy itp. Z okazji tejże pracy sam ostatnio trochę mniej jeździłem. A więc, co by tu jeszcze ?

Data: 2012-03-28 07:15:34
Autor: rmikke
Profiler, narzędzie do rysowania profilu trasy
Dnia Tue, 27 Mar 2012 13:26:29 -0700 (PDT), =?ISO-8859-1?Q?Jan_G=F3rski?=
naskrobał/a:

Cze=B6=E6! Po=B6wi=EAci=B3em ostatnio sporo czasu na napisanie skryptu u=BF=
ywaj=B1cego Google Elevation i Maps, kt=F3ry kre=B6li=B3by profil trasy i r=
obi=B3 z nim jeszcze troch=EA r=F3=BFnych rzeczy. Wa=BFnych dla rowerzysty,=
turysty, a jednocze=B6nie rzadko spotykanych w innych serwisach. Wcze=B6ni=
ej korzysta=B3em z bikemap, ale tam niewiele poza profilem by=B3o.=20

Za=B3o=BFy=B3em alias na prv : http://profiler.prv.pl=20
Reklamy troch=EA przeszkadzaj=B1, mo=BFe uda mi si=EA je wywali=E6 kiedy=B6=
.=20

Wi=EAcej o tym skrypcie napisa=B3em na blogu : http://mathmed.blox.pl/html=
=20
Przy okazji mo=BFna tam zobaczy=E6 filmik instrukta=BFowy ;-)

Ch=EAtnie przeczyta=B3bym opinie o stronie, bo zamierzam j=B1 w przysz=B3o=
=B6ci modyfikowa=E6, =BFeby lepiej odpowiada=B3a potrzebom (zw=B3aszcza row=
erzyst=F3w). Doda=E6 kilka modu=B3=F3w automatyzuj=B1cych wyci=B1ganie pewn=
ych wa=BFnych cech trasy itp. Z okazji tej=BFe pracy sam ostatnio troch=EA =
mniej je=BCdzi=B3em. A wi=EAc, co by tu jeszcze ?

Uj tam z reklamami, jakas captcha mi droge halabarda zastawia, a jak juz
przepusci, to mowi, zebym wszedl za minute i... od poczatku.

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-03-28 10:44:47
Autor: Fabian
On 27.03.2012 22:26, Jan Górski wrote:
Chętnie przeczytałbym opinie o stronie,

Tak na szybko, mylące jest istnienie 2 przycisków "gotowe" na stronie ;)

Fabian.

Data: 2012-03-28 06:26:45
Autor: Jan Górski
Profiler, narzędzie do rysowania profilu trasy
Poprawione !

Data: 2012-03-28 13:15:36
Autor: Lagod
W dniu 2012-03-27 22:26, Jan Górski pisze:
[...]

Bardzo sympatyczne, gratuluję :-)
Reklam nie widzę (FF+AB).
Cytat:
"Średnia prędkość jazdy: 23km/h przy bezwietrznej pogodzie. (...) walka z wiatrem to 76%."
Wiadomo o co chodzi, ale można by uściślić. ("pokonanie oporu aerodymiamicznego" albo coś takiego)

Przydał by się przycisk "trasa powrotna".

--
____________________________________________________________MAT_______

Data: 2012-03-28 06:27:42
Autor: Jan Górski
Profiler, narzędzie do rysowania profilu trasy
Trasa powrotna, to znaczy, pokazanie profilu i statystyk dla trasy powrotnej, czy zawarcie trasy powrotnej w pliku GPX ?

Data: 2012-05-18 09:19:08
Autor: Lagod
W dniu 2012-03-28 15:27, Jan GĂłrski pisze:
Trasa powrotna, to znaczy, pokazanie profilu i statystyk dla trasy powrotnej, czy zawarcie trasy powrotnej w pliku GPX ?

Chodzi o guzik ktĂłry pokaĹźe profil i statystyki trasy powrotnej.

--

Profiler, narzędzie do rysowania profilu trasy