Próg zwalniający poza miastem legalny?

Data: 2010-10-05 07:48:21
Autor: Rafał
Próg zwalniający poza miastem legalny?
W dniu 05.10.2010 00:16, Kris pisze:
miasto postawiło próg zwalniajacy poza miastem
czyli biała tablicą ale pomiędzy zieloną

czy umiejscowienie progu jest legalne?

pomijam fakt ze jak zwykle ktos mlody nabruzdzil patracil
i cale spoleczenstwo przez amitnego radnego bedzie przez prog przejezdzac!

Z ciekawostek - próg zwalniający na dwupasmówce..
Nie jeżdżę tam często i nie wiem czy to jest teren zabudowany(raczej na pewno nie).
Chodzi o trasę Katowice-Wisła w okolicy Ochab, a może już Skoczów..
Tam są chyba jakieś szkody popowodziowe, zrobili zwężkę do jednego pasa, ograniczenie tonażowe i postawili.. progi zwalniające, oczywiście stosownie oznakowane.

Data: 2010-10-05 08:43:46
Autor: lleeoo
W dniu 2010-10-05 07:48, Rafał pisze:

[...]

Więc jak pojedziesz następnym razem to przypatrz się że między progami jest uskok nawierzchni (Wisła podmyła podbudowy w tym miejscu). Gdyby nie zrobili zwężenia do jednego pasa i progów to nikt pewnie by nie zwolnił. A druga rzecz że remont jest przewidziany dopiero na wiosnę 2011.

Data: 2010-10-05 15:37:19
Autor: MadMan
Dnia Tue, 05 Oct 2010 07:48:21 +0200, Rafał napisał(a):

[...]

I ograniczenie prędkości do 30 km/h. Progi zaś nie są zbyt "agresywne". --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Próg zwalniający poza miastem legalny?