Progi ukradli

Data: 2021-05-07 10:55:25
Autor: J.F
Progi ukradli
Zwalniajace na ulicy.
Hamuje w nocy z przyzwyczajenia, a tu zdziwienie - nie ma.
Sfrezowali :-)

I tak mnie meczy - kiedy to zrobili. Jezdze jakos codziennie.
Szybka akcja, no bo ilez to w koncu zajmuje, czy przez pare dni nie
zauwazylem braku :-(

No i jeszcze mnie meczy co sie stalo - ktos uznal, ze mozna szybciej,
czy ze inne szykany wystarcza, czy jakas prominentna osoba auto
uszkodzila ? :-)

J.

Data: 2021-05-07 12:41:21
Autor: Pete
Progi ukradli
Hello, J.F.
On 07.05.2021 10:55 you wrote:

> Zwalniajace na ulicy. Hamuje w nocy z przyzwyczajenia, a tu > zdziwienie - nie ma. Sfrezowali :-) I tak mnie meczy - kiedy to > zrobili. Jezdze jakos codziennie. Szybka akcja, no bo ilez to w > koncu zajmuje, czy przez pare dni nie zauwazylem braku :-( No i > jeszcze mnie meczy co sie stalo - ktos uznal, ze mozna szybciej, czy > ze inne szykany wystarcza, czy jakas prominentna osoba auto > uszkodzila ? :-)

Mieszkańcy zawnioskowali.
Ileż można słuchać: pisk opon, 4x łup, i gaz w podłogę :-). W dzień jeszcze ujdzie ale w nocy...
 --
Pete

Data: 2021-05-07 13:56:25
Autor: J.F
Progi ukradli
On Fri, 07 May 2021 12:41:21 +0200, Pete wrote:
Hello, J.F.
On 07.05.2021 10:55 you wrote:
 > Zwalniajace na ulicy. Hamuje w nocy z przyzwyczajenia, a tu  > zdziwienie - nie ma. Sfrezowali :-) I tak mnie meczy - kiedy to  > zrobili. Jezdze jakos codziennie. Szybka akcja, no bo ilez to w  > koncu zajmuje, czy przez pare dni nie zauwazylem braku :-( No i  > jeszcze mnie meczy co sie stalo - ktos uznal, ze mozna szybciej, czy  > ze inne szykany wystarcza, czy jakas prominentna osoba auto  > uszkodzila ? :-)

> [...]

Nie wnioskowalem.

Ileż można słuchać: pisk opon, 4x łup, i gaz w podłogę :-). W dzień jeszcze ujdzie ale w nocy...

O zrobienie tych progow tez nie wnioskowalem, w ogole mnie to nikt nie
slucha :-( Progi byly pare lat.

Poprzednio wymyslili takie wysepki zwezajace, zajmowaly tak z 1/3
pasa, czasem z prawej, czasem z lewej.
Nawet nieglupie to bylo, tylko ... pod sniegiem niewidoczne.
Na wysepkach byl stosowny slupek ostrzegawczy, ale po tygodniu
zostawaly tylko resztki :-)

J.

Data: 2021-05-07 14:51:42
Autor: RoMan Mandziejewicz
Progi ukradli
Hello J.F,

Friday, May 7, 2021, 10:55:25 AM, you wrote:

[...]

Przygotowują teren pod poduchy 20 cm.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2021-05-10 12:04:30
Autor: J.F
Progi ukradli
On Fri, 7 May 2021 14:51:42 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
Hello J.F,
[...]

Tzn nowe, lepsze progi?

Sprawa sie chyba wyjasnila. Na pobliskiej ulicy wieksza przebudowa, tą jezdza teraz autobusy.

Ciekawe, jaka wysokosc beda mialy nowe progi :-)

J.

Data: 2021-05-12 16:20:23
Autor: Pete
Progi ukradli
Hello, J.F.
On 10.05.2021 12:04 you wrote:

> Tzn nowe, lepsze progi? Sprawa sie chyba wyjasnila. Na pobliskiej > ulicy wieksza przebudowa, tą jezdza teraz autobusy.

Rysia?
:-)