Progi ukradli

Data: 2021-05-07 12:41:21
Autor: Pete
Progi ukradli
Hello, J.F.
On 07.05.2021 10:55 you wrote:

> Zwalniajace na ulicy. Hamuje w nocy z przyzwyczajenia, a tu > zdziwienie - nie ma. Sfrezowali :-) I tak mnie meczy - kiedy to > zrobili. Jezdze jakos codziennie. Szybka akcja, no bo ilez to w > koncu zajmuje, czy przez pare dni nie zauwazylem braku :-( No i > jeszcze mnie meczy co sie stalo - ktos uznal, ze mozna szybciej, czy > ze inne szykany wystarcza, czy jakas prominentna osoba auto > uszkodzila ? :-)

Mieszkańcy zawnioskowali.
Ileż można słuchać: pisk opon, 4x łup, i gaz w podłogę :-). W dzień jeszcze ujdzie ale w nocy...
 --
Pete

Data: 2021-05-07 13:56:25
Autor: J.F
Progi ukradli
On Fri, 07 May 2021 12:41:21 +0200, Pete wrote:
Hello, J.F.
On 07.05.2021 10:55 you wrote:
 > Zwalniajace na ulicy. Hamuje w nocy z przyzwyczajenia, a tu  > zdziwienie - nie ma. Sfrezowali :-) I tak mnie meczy - kiedy to  > zrobili. Jezdze jakos codziennie. Szybka akcja, no bo ilez to w  > koncu zajmuje, czy przez pare dni nie zauwazylem braku :-( No i  > jeszcze mnie meczy co sie stalo - ktos uznal, ze mozna szybciej, czy  > ze inne szykany wystarcza, czy jakas prominentna osoba auto  > uszkodzila ? :-)

> [...]

Nie wnioskowalem.

Ileż można słuchać: pisk opon, 4x łup, i gaz w podłogę :-). W dzień jeszcze ujdzie ale w nocy...

O zrobienie tych progow tez nie wnioskowalem, w ogole mnie to nikt nie
slucha :-( Progi byly pare lat.

Poprzednio wymyslili takie wysepki zwezajace, zajmowaly tak z 1/3
pasa, czasem z prawej, czasem z lewej.
Nawet nieglupie to bylo, tylko ... pod sniegiem niewidoczne.
Na wysepkach byl stosowny slupek ostrzegawczy, ale po tygodniu
zostawaly tylko resztki :-)

J.

Progi ukradli