Prognoza SP500 - specjalnie dla Endriu

Data: 2010-08-10 21:36:46
Autor: Dieter
Prognoza SP500 - specjalnie dla Endriu
Jak zwykle zamiast duzo pisac o danych makro i innych glupotach, z ktorych analizowania zyja analitycy i ekonomisci wstawiam dwa obrazki przedstawiajace moje prognozy.

- Pierwszy obrazek zawiera prognoze dla WIG z 25.06.10, nadal aktualna, zaklada duzy zjazd WIG.
- Drugi obrazek pokazuje moja dzisiejsza prognoze dla SP500 zakladajaca tez duzy zjazd od teraz do grudnia 2012, co zreszta doskonale zgrywa sie z powyzsza prognoza dla WIG20.

hyy.pl/images/64Wig_Dieter.png
www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/18953a249c66024f.html

Cala tajemnica SP500 tkwi w tym, ze powtarzamy lata dwudzieste w translacji czasowej 847 miesiecy.
Co ciekawe niedawno czytalem prognozy topowych, polskich analitykow zakladajace wzrost indeksow do 2013 roku. Idealnie ujemna korelacja z moja prognoza i to mnie bardzo cieszy.

Jezeli chodzi o Twoje drugie pytanie, to nie bardzo wiem o co Ci w nim chodzi. Jasniej prosze.

Pozdrawiam,
Dieter

Data: 2010-08-11 12:58:17
Autor: Endriu
Prognoza SP500 - specjalnie dla Endriu
Jezeli chodzi o Twoje drugie pytanie, to nie bardzo wiem o co Ci w nim
chodzi. Jasniej prosze.

Weżmy np. MACD. Dla dzisiejszych "Bossowskich" danych: (close 2469)
MACD (12,26) wynosi 38.55. Wartość Signal (12,26,9) 43.06 (Signal
powyżej MACD). Aby MACD zrównał się z Signal (nastąpiłby sygnał kupna)
indeks FW20WS musiałoby jutro urosnąć do pewnej wartości.

Można więc (dziś) "na piechotę" dopisać do bazy danych jutrzejszy
tick, i odpowiednio "manewrować" w nim Close w (w tym przypadku górę
od 2469), aby uzyskać efekt przecięcia na MACD (dowiedzieć się w jakim
przy jakiej wartości FW20WS nastapi sygnał kupna, Signal=MACD),
tudzież w jakiś inny - mniej więcej analogiczny do:

MACD MS Look Ahead
http://www.systems4trading.com/formula,635,metastock,macd-ms-look-ahead.html

.... (tylko, że dla Amibrokera) sposób - obliczyć tą wartość po prostu
bezpośrednio, bez zbędnego pierniczenia się.

P.S. Dzięki za odpowiedź na pierwszy punkt.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-11 20:09:29
Autor: ron
Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> napisał(a):
> Jezeli chodzi o Twoje drugie pytanie, to nie bardzo wiem o co Ci w nim
> chodzi. Jasniej prosze.

We=BFmy np. MACD. Dla dzisiejszych "Bossowskich" danych: (close 2469)
MACD (12,26) wynosi 38.55. Warto=B6=E6 Signal (12,26,9) 43.06 (Signal
itd...

Jak jestes zdrowy czlowiek, to daj sobie spokoj,
na tych swoich macd majatku sie nie dorobisz.
Poza tym, zajmij sie dudus swoją pracą,
bo giełda nie lubi ludzi wpadajacych na nią przypadkiem.
To nie jest dla ciebie, cienias jestes w tych tematach,
 i nie mowiie tego zlosliwie, tylko z dobrego serca.

Data: 2010-08-11 13:42:29
Autor: Endriu
> [...]

To nie jest dla ciebie, cienias jestes w tych tematach,
 i nie mowiie tego zlosliwie, tylko z dobrego serca.

Kolego RON, a mnie się wydaje że na giełdzie mamy obaj dokładnie takie
same szanse zastać milionerami (jak i bankrutami).
Udowodnisz mi jakoś, że masz większe szanse (najlepiej odpowiadając na
moje pytanie postawione Dieterowi), czy zamilczysz jak frajer ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-11 23:12:45
Autor: Dieter
Prognoza SP500 - specjalnie dla Endriu
Do zrobienia to jest ale po co to robic skoro generalnie system oparty jedynie na MACD dziala kiepsko. Sprawdz Laged MACD, to byloby lepsze rozwiazanie.

D.

Data: 2010-08-11 14:28:51
Autor: Endriu
Prognoza SP500 - specjalnie dla Endriu
Do zrobienia to jest ale po co to robic skoro generalnie system oparty
jedynie na MACD dziala kiepsko. Sprawdz Laged MACD, to byloby lepsze
rozwiazanie.

Ech...Dieterze....

Myślisz że po trzech latach przyglądania się giełdzie moja strategia
będzie się opierała na pojedyńczym wskaźniku MACD ?.
Interesuje mnie sama idea wyznaczenia wartości indeksu dla syganłu z
dwuliniowego wskaźnika (a kombinację odpowiednich wskaźników to ja już
sobie dobiorę we własnym zakresie).

Proszę cię Dieter pochyl nad tym czoło - pewnie nie bedzie dla ciebie
to jakiś wielki problem.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-11 22:25:51
Autor: Charlie delta
On 11 Sie, 23:28, Endriu <andrewgolot...@gmail.com> wrote:
> [...]

sobie dobiorę we własnym zakresie).

Proszę cię Dieter pochyl nad tym czoło - pewnie nie bedzie dla ciebie

panienka nie teoretyzuj bo zostaniesz docentem

podążąj z rynkiem (nie za rynkiem)

i zarabiaj kasę

docenci zazwyczaj sa biedni (z wyłączeniem lekarzy)

Data: 2010-08-11 23:37:04
Autor: Dieter
Prognoza SP500 - specjalnie dla Endriu
Ok, jesli ustalimy poziom WIG20 przy ktorym MACD da sygnal kupna to co dalej?

D.

Data: 2010-08-11 14:49:47
Autor: Endriu
Prognoza SP500 - specjalnie dla Endriu
Ok, jesli ustalimy poziom WIG20 przy ktorym MACD da sygnal kupna to co
dalej?

A alarm się załączy, bity polecą w odpowiednie miejsce i jak to mówi
kolega Ron "duduś oderwie się od swojej pracy na 10 minut" co by w
odpowiednim momencie zakupić akcje - co by niepotrzebnie nie tracić
czasu na durne wgapainie się w monitor i bezużyteczne obserowanie
wykresów na których przez 5/6 dnia nic się nie dzieje....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-12 12:01:17
Autor: Dieter
Prognoza SP500 - specjalnie dla Endriu
Napisz na emaila dieterATautografpl

D.

Data: 2010-08-12 16:34:57
Autor: Virck
Prognoza SP500 - specjalnie dla Endriu
Jak to dobrze Dieter, ze twoje prognozy sa warte tyle co siki przypadkowo napotkanego psa....W zasadzie to 90% z nich nigdy sie nie sprawdzilo.....Czlowiek tak skompromitowany nadal jednak nie wyciaga wnioskow i dalej sie osmiesza....Coz...Moze to jakas choroba psychiczna....

Data: 2010-08-12 18:08:34
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Virck" <virck_polo@verizon.net> napisał w wiadomości news:4c640692$0$13623$c3e8da3news.astraweb.com...
Jak to dobrze Dieter, ze twoje prognozy sa warte tyle co siki przypadkowo napotkanego psa....W zasadzie to 90% z nich nigdy sie nie

A ktora z tego watku sie nie sprawdzila?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-08-13 21:45:22
Autor: Dieter
Prognoza SP500 - specjalnie dla Endriu
Widze, ze kolega nadal ma spore kompleksy.

D.