Prognoza dla Polski

Data: 2020-07-14 11:05:32
Autor: u2
Prognoza dla Polski
https://www.planeta.pl/Ciekawostki/Koronawirus-to-poczatek.-Ojciec-Klimuszko-i-mroczne-przepowiednie

Polska będzie źródłem nowego prawa na świecie, zostanie tak uhonorowana wysoko, jak żaden kraj w Europie. Będzie jakaś wojna w Europie, ale to nie przejdzie przez teren Polski. Polsce będą się kłaniać narody Europy... Widzę mapę Europy, widzę orła polskiego w koronie. Polska jaśnieje jak słońce i blask ten pada naokoło. Do nas będą przyjeżdżać inni, aby żyć tutaj i szczycić się tym - twierdził Klimuszko. (,,Fronda")

Data: 2020-07-20 00:39:49
Autor: Jacek Bialy
Prognoza dla Polski

[...]

Nu, ciotka.. Ten Walikoń to też od was przyszedł - to znaczy z 'Frondy'?

Prognoza dla Polski