Program Client Voip dla symbiana -?

Data: 2009-03-11 15:18:11
Autor: Skorupa
Program Client Voip dla symbiana -?
amir pisze:
 Poszukuje programu Klienta VOIP
dla systemu symbian nokia e51

Fring odpada, to co w telefonie tez raczej, niestety nie chce wspolpracowac z moim
operatorem TkTELEKOM.

Czy jest jakis program cos w stylu
klientów Voipa jak na Windows Mobile?

Chodzi mi o mozliwosc zawieszenia rozmowy, np aby w trakcie grala muzyka
i mozliwosc wprowadzenia ustawien jak np na programie 3xc pod windowsa

dzieki za pomoc
pozdrawiam

Według mnie, lepszego klienta, niż ten zaimplementowany w symbianie nie znajdziesz.
Sprawdź ustawienia, konfiguruje się go dosyć ciężko, ale potem działa wyśmienicie.

--
Pozdr.
Skorupa

--
Wolność. Po co wam wolność?
Macie przecież do pracy autobusy

Data: 2009-03-11 16:53:00
Autor: tl

Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w wiadomości news:gp8hnk$tsj$1mx1.internetia.pl...

Według mnie, lepszego klienta, niż ten zaimplementowany w symbianie nie znajdziesz.
Sprawdź ustawienia, konfiguruje się go dosyć ciężko, ale potem działa wyśmienicie.

Play blokuje porty. Fring jednak działa. Ma tylko tą wadę, że można ustawić tylko 1 opa na sip. Może ktoś słyszał o zoiperze/idefisku na symbiana?

tl

Data: 2009-03-12 00:26:42
Autor: Tom Zbieg
Program Client Voip dla symbiana -?
tylko 1 opa na sip. Może ktoś słyszał o zoiperze/idefisku na symbiana?

Do kilku opów nadaje się www.talkonaut.com (ma nawet dial plan) choc pod wzgledem jakosci dzwieku Nimbuzz lepszy.

Pozdrawiam,
Tom Zbieg
--
http://tom.fotomaster.waw.pl

Data: 2009-03-12 14:33:03
Autor: tl

Użytkownik "Tom Zbieg" <tom.zbiegODPISUJAC_USUN_TO@gmail.com> napisał w wiadomości news:gp9hb4$ojr$1portraits.wsisiz.edu.pl...
tylko 1 opa na sip. Może ktoś słyszał o zoiperze/idefisku na symbiana?

Do kilku opów nadaje się www.talkonaut.com (ma nawet dial plan) choc pod wzgledem jakosci dzwieku Nimbuzz lepszy.

Czy któryś z nich ma IAX-a?

tl

Program Client Voip dla symbiana -?