Program Furora Luks Banku

Data: 2009-09-17 12:40:54
Autor:
Program Furora Luks Banku
Witam

Jak to jest i gdzie to znależć

ile zwrotu jest w końcu za zakupy w żabce - 1 %?

kiedyś wydaje mi się że było 6 % ale nijak nie mogę sie tego dowiedzieć

a tak na marginesie - nie ma teraz żadnej promocji nie wydaje wam się że karta
furory stała się mało atrakcyjna - dla mnie wręćz zbędna- opłaty horrendalne

Data: 2009-09-17 22:09:23
Autor: Aicha
Program Furora Luks Banku
Użytkownik <sylwia313@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał:

ile zwrotu jest w końcu za zakupy w żabce - 1 %?

1%

kiedyś wydaje mi się że było 6 % ale nijak nie mogę sie tego
dowiedzieć

Z wyciągu :)))
Od 13.10.2008 do 31.01.2009 - premiowane były m. in. zakupy spożywcze -
5% (czyli w żabie w sumie 6).

--
Pozdrawiam - Aicha

Program Furora Luks Banku