Program Magazynowy LoMag

Data: 2010-07-25 05:51:29
Autor: info
Program Magazynowy LoMag
Polecam najnowszą wersję Programu Magazynowego LoMag. Program jest w
pełni funkcjonalny przez 30 uruchomień, można za darmo zacząć
pracować
a po okresie testowym można zakupić dożywotnią licencję za 80 zł
netto
i kontynuować pracę na wprowadzonych danych. Program Magazynowy jest
prosty, intuicyjny - można od razu rozpocząć pracę!
Szczegółowy opis programu i wersja do pobrania tutaj:
http://www.LoMag.pl
Producentem programu jest:
http://www.Longint.pl

Data: 2010-07-25 16:08:22
Autor: Elab
Program Magazynowy LoMag

Jeśli wątek jest już spamowy, to ja polecę ( w mojej ocenie ) znacznie lepszy system: www.elaboro.pl, który jest dla małych firm całkowicie za darmo ! A duży znajdzie bardzo dużo funkcji od sklepu www, do pełnej księgowości.

--
Elaboro online system
Przyjazne oprogramowanie dla firm

Program Magazynowy LoMag