Program Partii programem Narodu! (dla abc)

Data: 2013-08-16 14:54:07
Autor: Towarzysz Gnój
Program Partii programem Narodu! (dla abc)

Rozdział Partii komunistycznej od socjalistycznego państwa (chociaż czasami musi być cierpiany) jest sprzeczny z nauką marksizmu-leninizmu i był wielokrotnie potępiany przez lud pracujący.

Państwo powinno budować socjalizm i popierać prawdziwą awangardę klasy robotniczej, jaką jest Partia. Towarzysz Lenin założył Partię, która jest organizacją doskonałą, od państwa odrębną i niezależną, ale między tymi władzami musi istnieć harmonijny związek. Nie może prawo państwowe być sprzeczne z programem Partii.

Rozdział Partii komunistycznej od socjalistycznego państwa jest zabiegiem sztucznym i szkodliwym, bo niemożiwe jest oddzielenie prywatnych obowiazków komunistów od publicznych obowiązków obywateli.

Komunista jako obywatel państwa musi przede wszystkim ufać Partii i nie może postępować zgodnie z prawem demokratycznego państwa jeśli jest ono antysocjalistyczne.

--
Nie da się oddzielić polityki od socjalizmu. Nie da się w człowieku oddzielić komunisty od obywatela. Program Partii jest programem całego Narodu.

Data: 2013-08-16 06:51:20
Autor: leming.show
Program Partii programem Narodu! (dla abc)
Państwo powinno budować socjalizm i popierać prawdziwą awangardę klasy robotniczej, jaką jest Partia.

Kiedy to Polska kandydowala do ZSRR? 50te,60te czy 70te? Uff jakie szczescie ze choc do UE ja przyjeli.

Data: 2013-08-16 16:33:21
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

I co? Cieszysz się z tej Unii? To jeszcze zobaczysz jej prawdziwą twarz, gdy tamtejszym towarzyszom znudzi się opowiadanie bajeczek i przejdą do fazy szabru (buuuu-ha-ha!)
gnojczerwony.gru.pl

Data: 2013-08-16 07:48:21
Autor: leming.show
Program Partii programem Narodu! (dla abc)
Jestem scepem. To uff to byl sarkazm. Zgodnie z tym wykladem https://www.youtube.com/watch?v=xUjiqxxytdQ mamy etap demoralizacji, a moze nawet dalej.. Takie rzeczy powinienem wiedziec od ciebie i Idzikowskiego, tymczasem musze szukac sam, widocznie macie towarzysze powody aby wiedze tajemna zachowac dla siebie. Tylko tego antyklerykalizmu z waszej strony nie rozumiem, moge sie domyslac ale to czasem zawodne jest.

Data: 2013-08-16 20:55:55
Autor: Towarzysz Gnój
Program Partii programem Narodu! (dla abc)

Uzytkownik <leming.show@gmail.com> napisal w wiadomosci news:f0cfc011-7d9d-44f8-bf51-75240ed601dfgooglegroups.com...
Jestem scepem. To uff to byl sarkazm. Zgodnie z tym wykladem https://www.youtube.com/watch?v=xUjiqxxytdQ mamy etap demoralizacji, a moze nawet dalej. Takie rzeczy powinienem wiedziec od ciebie
+++++++
No cóz... Pracy od groma, ale wszystkiego sie w swoim czasie dowiecie (musicie tylko ufac Partii)

[...]
+++++
Slusznie piszecie towarzyszu. W naszym kraju nie powinno miec miejsca na antyklerykalizm. Kosciól tyle dobrego uczynil dla Polski Ludowej i w ogóle dla nas wszystkich (szczególnie w czasie Okraglego Stolu), ze powinno sie mu okazywac wdziecznosc.

gru.pl

Data: 2013-08-16 19:31:19
Autor: Trybun
W dniu 2013-08-16 14:54, Towarzysz Gnój pisze:

Komunista jako obywatel państwa musi przede wszystkim ufać Partii i nie może
postępować zgodnie z prawem demokratycznego państwa jeśli jest ono
antysocjalistyczne.

Musi postępować wg kodeksu komuszego, matołku. Łajza postępująca nie po linii tego kodeksu w żadnym wypadku nie powinna być nazywana komuchem.

Data: 2013-08-16 20:38:02
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kulnm3$o0v$1node2.news.atman.pl...

| Musi postępować wg kodeksu komuszego, matołku.

Mowa tu o państwie antysocjalistycznym

 Łajza postępująca nie po
| linii tego kodeksu w żadnym wypadku nie powinna być nazywana komuchem.

Tak samo łajza postępująca nie po linii praw Państwa Bożego w żadnym wypadku nie powinna być nazywana katolikiem.
Nieprawdaż abc?

Program Partii programem Narodu! (dla abc)