Program Pospieszalskiego ogląda 440 tys. widzów

Data: 2011-12-27 19:28:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Program Pospieszalskiego ogląda 440 tys. widzów
http://niezalezna.pl/20929-program-pospieszalskiego-oglada-440-tys-widzow

I tak z ciekawości sprawdziłem ilu widzów ma ten "nieobiektywny", "znienawidzony", "lizusowski" i coś tam jeszcze program Lisa.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia czterech pierwszych wydań programu Tomasza Lisa w sezonie jesiennym wynosi 2,13 mln osób.
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/program_lisa_stracil_500_tys._widzow_15719

Data: 2011-12-27 11:24:35
Autor: J-23

========================================================>
[...]

tez wole program Lisa.

Data: 2011-12-27 22:47:02
Autor: HaMMeR
On 27 Gru, 20:24, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> --
> Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

tez wole program Lisa.

No.., ja mysle, takie przymuly jak ty ogladaja wylacznie Lisa i Monike
Olejnik..,
to sa wasi 'umyslowi przewodnicy', bez nich, to zadna racjonalna mysl
nie zagosci
w waszych pustych lbach i nie zmarszczy wam miedzianych,
wyblyszczonych czolek
w najmniejszym nawet stopniu...Matoly!

Data: 2011-12-28 03:50:43
Autor: J-23
On 28 Gru, 07:47, HaMMeR <k...@tranzac.pl> wrote:

> [...]

nie zagosci
w waszych pustych lbach i nie zmarszczy wam miedzianych,

fajne! dodam ze glosowalem na palikota... ulzyj sobie

Data: 2011-12-28 14:19:05
Autor: Obserwator
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
fajne! dodam ze glosowalem na palikota... ulzyj sobie

no to swietnie, nalezysz do tego rodzaju istot czlekoksztaltnych, ze jak cie mowiacy ekran zakoduje abys glosowal na konia lub osla, to na pewno zaglosujesz.

Pewnie przekonany jestes, ze glosowales na bardzo postepowego i inteligentnego
(tak go przedstawiaja w postubeckiej TV) - homo sapiens?)))))))))

Data: 2011-12-28 07:23:07
Autor: J-23
Program Pospieszalskiego ogląda 440 tys. widzów
On 28 Gru, 15:19, " Obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisa (a):

> [...]

Pewnie przekonany jestes, ze glosowales na bardzo postepowego i inteligentnego
(tak go przedstawiaja w postubeckiej TV) - homo sapiens?)))))))))

Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

kon juz byl, "oslow" pelno (z calym szacunkiem dla tego milego i
pozytecznego zwierzatka)

Data: 2011-12-28 15:56:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jdf8gp$gpi$1inews.gazeta.pl...
[...]

To jest właśnie twój problem.
Jeśli ktoś ma inne zdanie to w ruch z twojej strony idą inwektywy itp. To jest właśnie pisiackie zachowanie.

Data: 2011-12-28 15:11:34
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

To jest właśnie twój problem.
Jeśli ktoś ma inne zdanie to w ruch z twojej strony idą inwektywy itp. To jest właśnie pisiackie zachowanie.

znowu projektuje twoj holograficzny mozg? Ja zadnego problemu nie mam wiec
mi nie wmawiaj swoich urojen. Ja szanuje cudze zdanie jesli jest logiczne i
madre. Ty natomiast popierasz kazda glupote, klamstwo i obrzucasz ludzi
inwektywami oraz przylaczasz sie z ochota do tych ktorzy posluguja sie
inwektywami zamiast argumentow.

Ktos kto publicznie przyznaje sie ze glosowal na kogos takiego jak palikot,
to czlowiek pozbawiony wszelkich zasad, umiejetnosci logicznego myslenia i po
prostu delikatnie mowiac, naiwny.

Ktos kto oglada programy T. Lisa nie grzeszy niestety rozumem. Sam Lis widzow swojego programu uwaza za glupszych, anizeli powszechnie uwaza ubecka TV. On pogardza swoimi widzami, mowi im o tym wprost, a oni nadal jego
programy ogladaja?

To kim sa ci jego widzowie? Anormalne, masochistyczne cyborgi, a nie ludzie myslacy.

Data: 2011-12-28 07:20:47
Autor: J-23
Program Pospieszalskiego ogląda 440 tys. widzów
On 28 Gru, 16:11, " Obserwator" <fajny.d.arz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
Bogdan Idzikowski <bogda...@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

programy ogladaja?

To kim sa ci jego widzowie? Anormalne, masochistyczne cyborgi, a nie ludzie

co tak krotko? napisz jeszcze jakies jaja, to sie posmiejemy

Data: 2011-12-28 15:43:23
Autor: Obserwator
Program Pospieszalskiego ogląda 440 tys. widzów
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
co tak krotko? napisz jeszcze jakies jaja, to sie posmiejemy

moze uda ci sie zrozumiec chociaz jedno: nie cytuj calych tekstow do ktorych
sie odnosisz.

Ile razy trzeba ci o tym napisac, abys zrozumial?

Data: 2011-12-28 16:43:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jdfbj6$rhl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Potwierdziłeś tym moją diagnozę. Nie wypieraj się jak żaba błota.

Data: 2011-12-29 06:46:14
Autor: stevep
Dnia 28-12-2011 o 15:56:18 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Ciesz się, że nie przypisał cię do razwietki, albo jaczejki.

--
stevep

Data: 2011-12-28 18:36:16
Autor: u2
W dniu 2011-12-28 07:47, HaMMeR pisze:
[...]

Lubieja byc prowadzeni za raczke przez mamusie i tatusie ;)

Data: 2011-12-27 18:50:42
Autor: Obserwator
[...]

Opinia o Tomaszu Lisie profesjonalisty z branzy, ktory nie popiera PiS : *Krzysztof Kłopotowski ze Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich w liście
otwartym do Jana Dworaka, przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i
Telewizji, zarzucił zarządowi TVP wyjatkową tolerancję dla nadużyć
warsztatowych Tomasza Lisa (w związku z likwidacją programu Warto rozmawiać*.

Program Pospieszalskiegi *Warto romawiac* mimo bardzo poznych godzin emisji,
mial przed likwidacja srednia ogladalnosc od ok. 630.000 do 2.000.000.

Data: 2011-12-28 09:48:28
Autor: stevep

========================================================>>
[...]

O Santa Madonna poratuj, aż tyle kretynów.

--
stevep

Data: 2011-12-27 19:37:13
Autor: rAzor
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:
[...]

440 tys widzów to niezły wynik.
A o której godzinie jest emitowany?..

Data: 2011-12-27 19:47:27
Autor: Biały.Murzyn.PL
[...]

Bo sa pewne okienka w ramowce w ktorych mozna puscic
nawet goscia cerujacego skarpety i bedzie mial najwieksza
ogladalnosc. Po prostu o pewnych godzinach wiekszosc ludzi
zasiada przed telewizorem i oglada wszystko jak leci.

Data: 2011-12-28 16:25:49
Autor: rAzor

[...]

O właśnie - to jest właściwa i mądra opinia.

Data: 2011-12-29 06:41:31
Autor: stevep
Fwd: Re: Program Pospieszalskiego ogląda 440 ty s. widzów

-- -- Treść oryginalnej wiadomości z grupy dyskusyjnej -- --
Od: rAzor <komuchy@na.kolyme.ru>
Grupa dyskusyjna: pl.soc.polityka
Temat: Re: Program Pospieszalskiego ogląda 440 tys. widzów
Data: Wed, 28 Dec 2011 16:25:49 +0100
Odnośnik: news://<jdfcdq$rs9$2@inews.gazeta.pl>

[...]

Pośpieszalski to gość co ceruje podarte kalesony Dupikowski?
--
stevep

Data: 2011-12-27 20:22:42
Autor: Polok_Prawdziwy
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Ajakto policyły...?

Program Pospieszalskiego ogląda 440 tys. widzów